Dev Diary για το Dying Light

Οι developers αναλύουν την κίνηση των χαρακτήρων Η Techland δημοσίευσε το πρώτο Dev Diary της για το Dying Light. Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του Dying Light, είναι η ελευθερία των κινήσεων που προσφέρει στους παίκτες. Όπως μας εξηγούν και οι Developers, σκοπός τους ήταν η δημιουργία ενός συστήματος, που η περιήγηση και οι κινήσεις του χαρακτήρα δε θα έχουν κανένα περιορισμό. Μπορείτε να σκαρφαλώσετε σε κτίρια, αυτοκίνητα, κολώνες, ακόμη και να χρησιμοποιήσετε τα κεφάλια των ζόμπι ως… πάτημα για να πάρετε ώθηση. Όπως είναι εύκολα κατανοητό, η περιήγηση είναι δομημένη με τέτοιο τρόπο, που ο μόνος περιορισμός σας είναι […]

Οι developers αναλύουν την κίνηση των χαρακτήρων

gs-dyinglight1

Η Techland δημοσίευσε το πρώτο Dev Diary της για το Dying Light. Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του Dying Light, είναι η ελευθερία των κινήσεων που προσφέρει στους παίκτες.

Όπως μας εξηγούν και οι Developers, σκοπός τους ήταν η δημιουργία ενός συστήματος, που η περιήγηση και οι κινήσεις του χαρακτήρα δε θα έχουν κανένα περιορισμό.

Μπορείτε να σκαρφαλώσετε σε κτίρια, αυτοκίνητα, κολώνες, ακόμη και να χρησιμοποιήσετε τα κεφάλια των ζόμπι ως… πάτημα για να πάρετε ώθηση.

Όπως είναι εύκολα κατανοητό, η περιήγηση είναι δομημένη με τέτοιο τρόπο, που ο μόνος περιορισμός σας είναι η φαντασία σας. 

Το Dying Light αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC, Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 και PlayStation 4 τον Φεβρουάριο του 2015.

Δείτε το Developer Diary:

Περισσότερα νέα για το Dying Light