Διάφορες πόλεις, άλλες μεγάλες, άλλες μικρότερες σε μορφή outpost, στολίζουν το Lucis, έχοντας κατοίκους που συζητάνε μεταξύ τους, χαιρετάνε τους χαρακτήρες μας και δίνοντας θελήματα. Μπορεί σε κάποια μαγαζιά οι φωνές των πωλητών να είναι κάπως «κουρασμένες», αλλά δεν είναι κάτι το αξιοσημείωτο. Φυσικά, κάθε περιοχή είναι γεμάτη τέρατα, που απλά ζουν στο φυσικό τους περιβάλλον και χωρίς να εμφανίζονται με το παλιομοδίτικο σύστημα των random encounters. Ωστόσο, ενώ όλα ακούγονται όμορφα και φιλικά, το βράδυ τα πράγματα αλλάζουν προς το χειρότερο.
Καταρχάς, η νύχτα αποτελεί το σπίτι των τεράτων deamons που αναφέραμε και πριν. Τέρατα που τις περισσότερες περιπτώσεις είναι πολύ δυνατότερα από αυτά της υπόλοιπης πανίδας. Μπορούν να εμφανιστούν οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή, αλλά τις περισσότερες φορές μπορείτε να δείτε τον ερχομό τους και να πράξετε ανάλογα. Οι ίδιες οι πόλεις έχουν δικούς τους τρόπους αντιμετώπισης τεράτων, με ειδικά φώτα που αποτρέπουν τα τέρατα να πλησιάσουν. Ταυτόχρονα, δίνουν μια διαφορετική λάμψη στην ομορφιά της κάθε περιοχής.
Το παιχνίδι είναι δομημένο σε κεφάλαια, με το πρώτο μισό να διαδραματίζεται στο Lucis. Περιπλανιέστε στις διάφορες περιοχές με το αυτοκίνητο Regalia και σταδιακά θα βλέπετε όλο και περισσότερα μέρη να ξεκλειδώνονται. Θα πηγαίνετε από το ένα μέρος στο άλλο, με την ιστορία να ξετυλίγεται σιγά σιγά και διάφορα απρόοπτα να συμβαίνουν ανά πάσα στιγμή. Σε αυτό το κομμάτι είστε ελεύθεροι να κάνετε ό,τι θέλετε, όπως side quests, hunts και φυσικά να εξερευνήσετε ολόκληρο το βασίλειο του Lucis σπιθαμή προς σπιθαμή. Αυτό όμως αλλάζει ριζικά στο δεύτερο κομμάτι του παιχνιδιού.
Μπορεί το πρώτο μέρος να είναι τόσο open όσο και σε προηγούμενα Final Fantasy, αλλά το υπόλοιπο είναι ένα τελείως linear κομμάτι, όπου απλά προχωράει η ιστορία ασταμάτητα. Η ιδέα δεν είναι κακή, καθώς από ένα σημείο και μετά, η ενασχόληση με άλλα πράγματα θα χαλούσε την όλη ροή και σοβαρότητα που αποκτά ο τίτλος. Όμως, σε κάποιες στιγμές φαίνεται πως έχει γίνει προχειροδουλειά, αφήνοντας πολλά plot holes και αναπάντητα ερωτήματα. Στη συνολική του εικόνα το σενάριο είναι ένας καταιγισμός συναισθημάτων, αλλά οι μικρές λεπτομέρειες είναι αυτές που το θαμπώνουν.
Τρανταχτό παράδειγμα σε όλο αυτό το θέμα αποτελεί το chapter 13. Στην ουσία το κλασσικό gameplay αλλάζει τελείως νοοτροπία και η ιστορία αφήνει πολλά κενά. Υπάρχουν διασκορπισμένα αρκετά αρχεία που εξιστορούν κάποια γεγονότα, αλλά τα περισσότερα μένουν στον αέρα και στη φαντασία/παρατηρητικότητα του παίκτη. Ειδικά με άτομα που βρίσκονται σε άκυρα μέρη, χωρίς να καταλαβαίνουμε το γιατί. Γενικά μιλάμε για πολλά rushed σημεία και μεγάλη έλλειψη πληροφοριών, που ελπίζουμε με τον καιρό να διορθωθούν.
Ο τομέας όμως που το παιχνίδι δεν χρειάζεται την παραμικρή αλλαγή, είναι αυτός του ήχου. Ξεκινώντας με τις φωνές, το αγγλικό, αλλά ειδικά το ιαπωνικό voice acting είναι πολύ δυνατά, με μερικούς από τους πιο συναισθηματικούς διαλόγους που έχουμε δει σε παιχνίδι. Όμως, το κομμάτι της μουσικής είναι κάτι το αριστουργηματικό. Η Yoko Shinomura (Kingdom Hearts OST) ανέδειξε για μια ακόμη φορά το ταλέντο της και δημιούργησε ένα φανταστικό soundtrack, που στολίζει το παιχνίδι από την αρχή μέχρι το τέλος. Σαν να μην έφτανε αυτό, στο παιχνίδι έχει συμπεριληφθεί ένα ραδιόφωνο, το οποίο παίζει μουσική από όλα τα προηγούμενα Final Fantasy, για να σας κρατούν συντροφιά κατά τη διάρκεια της οδήγησης και όχι μόνο.
Πριν όμως περάσουμε στο όλο roadtrip σκηνικό, ας ξεκινήσουμε με την αφρόκρεμα του gameplay, που δεν είναι άλλη από το combat. Αυτό που μπορούμε να πούμε με σιγουριά, είναι πως σίγουρα δεν αποτελεί ένα καθαρό RPG, αλλά μια μίξη με action, κοντά στη συνταγή του Kingdom Hearts. Ταυτόχρονα, διαθέτει δικούς του φρέσκους μηχανισμούς και το μόνο κοινό, ουσιαστικά, στοιχείο είναι ότι μπορείτε να έχετε τον πλήρη έλεγχο μόνο του κεντρικού χαρακτήρα. Επίσης, δεν διαθέτει καθόλου button mashing, αφού όλες οι κινήσεις γίνονται αυτόματα με holding και κίνηση του αναλογικού μοχλού.
Η ιδιότητα του Noctis, είναι να μπορεί να εμφανίζει όπλα στον αέρα. Είναι ο μόνος από τους τέσσερις κεντρικούς χαρακτήρες που μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε από τα εφτά είδη όπλων, όπου το καθένα έχει τα δικά του combos και ιδιαιτερότητες. Όπως είπαμε και πριν, τα combos μπορούν να γίνουν με το κράτημα του πλήκτρου επίθεσης και με την κίνηση του αναλογικού αλλάζει το αποτέλεσμα. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τα εναέρια combos. Οι επιθέσεις πάντα θα πραγματοποιούνται προς έναν στόχο, καθώς το παιχνίδι διαθέτει ένα σύστημα auto lock. Βέβαια, αν η κάμερα ακολουθήσει σωστά αποτελεί ένα άλλο θέμα.
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.960 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers