Final Fantasy XV | Review

Δέκα χρόνια αναμονής και αμέτρητες καθυστερήσεις μας κρατούσαν μακριά από το Final Fantasy XV, αλλά ήρθε ο καιρός να ταξιδέψουμε στον κόσμο του Eos

Platforms
 
Genres
,  
Publisher
 
Developer
 

Δέκα χρόνια αναμονής και αμέτρητες καθυστερήσεις μας κρατούσαν μακριά από το Final Fantasy XV, αλλά ήρθε ο καιρός να ταξιδέψουμε στον κόσμο του Eos

final fantasy xv

Πρώτη φορά που είδαμε το Final Fantasy XV ήταν το 2006, όπου είχε την ονομασία Final Fantasy Versus XIII και προοριζόταν για το Playstation 3. Τα χρόνια περνούσαν με σχεδόν κανένα νέο για το παιχνίδι, μέχρι που η ιδέα του Versus XIII ακυρώθηκε και στη θέση του ήρθε το Final Fantasy XV για κονσόλες όγδοης γενιάς. Μετά από συνολικά δέκα χρόνια και συνεχόμενες καθυστερήσεις, το παιχνίδι κυκλοφόρησε τον περασμένο Νοέμβριο. Το πρώτο πράγμα που θα δείτε μόλις το ξεκινήσετε, είναι ένα μήνυμα που αναφέρει ότι είναι ένα Final Fantasy για οπαδούς και πρωτάρηδες της σειράς. Σίγουρα, σε θέμα gameplay δε θυμίζει τίποτα από όσα έχουμε δει στους αγαπημένους JRPG τίτλους, αλλά είναι αυτός ο τομέας αυτό που χαρακτηρίζει τη σειρά;

Ο Noctis Lucis Caelum είναι ο διάδοχος του θρόνου του βασιλείου του Lucis, όπου βρίσκεται ο κρύσταλλος του κόσμου. Χάρη σε αυτόν, το βασίλειο αποτελεί μια μεγάλη υπερδύναμη σε σχέση με άλλα και για λόγους ασφαλείας έχει απομονωθεί μέσω ενός τοίχου, που διατηρείται από τον βασιλιά. Για χρόνια υπάρχει μια διαμάχη με την αυτοκρατορία του Niflheim, που προσπαθεί να αναπτύξει ισάξια δύναμη μέσω magitek τεχνολογίας. Στον ερχομό του νέου βασιλιά, το Niflheim πρότεινε μια συνθήκη ειρήνης, αλλά τα πράγματα δεν ήταν όπως έδειχναν.

Ταυτόχρονα, το Eos κινδυνεύει από ένα φαινόμενο γνωστό ως Starscourge, που μεγαλώνει τη διάρκεια της νύχτας, όπου εμφανίζονται τέρατα με την ονομασία daemons. Αυτοί που προστατεύουν τον κόσμο για χρόνια από αυτή τη μάστιγα, είναι τα Oracles, που μπορούν να επικοινωνήσουν με τους θεούς, γνωστούς και ως Astrals. Αυτή τη στιγμή, oracle είναι η Lunafreya Nox Fleuret, παιδική φίλη του Noctis, αλλά με την πατρίδα της, Tenebrae, να είναι μέρος του Niflheim, αποτελεί ένα βασικό παράγοντα για την συνθήκη ειρήνης, αφού θα πρέπει να παντρευτεί τον Noctis για να ενωθούν τα δύο βασίλεια.

Όλο αυτό το σκηνικό περί συνθήκης ωστόσο, αποτελεί ένα τέχνασμα για να εισβάλλουν τα εχθρικά στρατεύματα μέσα στο τείχος της Insomnia, την πρωτεύουσα του Lucis. Η πόλη καταστρέφεται ολοσχερώς και ο βασιλιάς Regis, πατέρας του Noctis, χάνει τη ζωή του. Όχι όμως πριν προλάβει να δώσει το Ring of the Lucii, από όπου προέρχεται η δύναμή του, στη Luna, ώστε να το μεταφέρει στον Noctis. Στην ουσία όλα αυτά τα γεγονότα δεν υπάρχουν μέσα στο παιχνίδι, αλλά στην ταινία Kingsglaive: Final Fantasy XV. Αν θέλετε να έχετε μια πλήρη εικόνα, τότε η ταινία δεν αποτελεί κάτι προαιρετικό, αλλά κάτι αναγκαίο.

Πριν από αυτό, ο βασιλιάς Regis έστειλε τον Noctis μαζί με τους φίλους του, Ignis, Prompto και Gladiolus, σε ένα ταξίδι, ώστε και καλά να πάνε στο γάμο. Η ιστορία όλων, όπως και στο Kinsglaive, αναλύεται περισσότερο στο animated series Brotherhood: Final Fantasy XV. Τα νέα της καταστροφής της Insomnia ταξιδεύουν γρήγορα, με τους τέσσερις φίλους να χάνουν τη γη κάτω από τα πόδια τους. Ο μόνος τρόπος για να καταφέρουν να αντιμετωπίσουν το Niflheim, είναι να πάρουν το Ring of the Lucii από τη Luna, να συμμαχήσουν με τα Astrals και να μαζέψουν τα όπλα των παλιών βασιλιάδων του Lucis. Μόνο έτσι ο Noctis θα καταφέρει να πάρει πίσω το θρόνο που του ανήκει.

Το βασίλειο του Lucis αποτελεί έναν τεράστιο χάρτη γεμάτο μυστικά. Χωρίζεται σε περιοχές, η κάθε μια με δικό της κλίμα και καιρικά φαινόμενα. Ο κόσμος είναι όλος ενιαίος και έτσι μπορείτε να ταξιδέψετε από τη μία άκρη του χάρτη στην άλλη χωρίς loadings, θαυμάζοντας το γεμάτο ζωντάνια κόσμο. Το ηφαίστειο στο Rock of Ravatogh, η λίμνη Vesperpool, τα δάση του Duscae και η έρημος του Leide, χωρίζουν το Lucis και το κάνουν μια εκπληκτική περιοχή. Είναι φανερό πως με αυτό η σειρά προσπαθεί να γυρίσει πίσω στις ένδοξες εποχές του world map, διαθέτοντας επίσης dynamic weather και pass of time.

Από τις πρώτες φορές που είδαμε τον τίτλο εν δράση, δηλαδή το Duscae και το Platinum demo, τα γραφικά του ήταν ανέκαθεν σε άλλο επίπεδο. Στο τελικό παιχνίδι το αποτέλεσμα είναι ακόμα καλύτερο, αφού textures, φωτισμός και NPCs είναι φτιαγμένα ένα προς ένα. Ειδικά με την εναλλαγή μέρας-νύχτας, θα δείτε τις σκιές να μετακινούνται σωστά την κατάλληλη στιγμή. Όσο για τους NPCs, σπάνια θα δείτε δύο ίδιους, αφού και αυτοί είναι φτιαγμένοι ξεχωριστά. Όλα αυτά σαν σύνολο δίνουν ένα άψογο αποτέλεσμα και ειδικά στις κατοικημένες περιοχές του παιχνιδιού.

Σελίδες:
Περισσότερα νέα για το Final fantasy XV

Ασχολείται με games από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Προτιμάει να παίξει έναν τίτλο στο φουλ πριν μπει στην διαδικασία να του πετάξει ντομάτες ενώ στον ελεύθερο του χρόνο παίζει αρχαιολογίες. Επίσης είναι Pokemon Master.