Dishonored 2 | Review

Platforms
 
Publisher
 
Developer
 

Καταρχάς, ο Corvo διαθέτει όλες τις δυνάμεις που είχε και στο πρώτο Dishonored. Το Bend Time είναι μια ιδιότητα που επιβραδύνει το χρόνο και είναι χρήσιμο για όλες τις καταστάσεις. Από την άλλη, ιδιότητες όπως το Possesion, με το οποίο ελέγχετε διάφορα πλάσματα, είναι ειδικό για stealth, όπως και το Devouring Swarm, με το οποίο εξολοθρεύετε έναν εχθρό, χωρίς να λερώσετε τα χέρια σας. Τέλος, το windblast σας επιτρέπει να σπρώξετε μακριά εχθρούς με τον αέρα και σπάνια θα σας φανεί χρήσιμο εκτός μάχης.

Από την άλλη, οι δυνάμεις της Emily εστιάζουν πιο πολύ στο stealth και το crowd control. Μεγάλη εντύπωση προκαλεί το Domino, με το οποίο «δένετε» τις ζωές πολλών εχθρών και άμα σκοτώσετε ή εξουδετερώσετε κάποιον, οι υπόλοιποι το παθαίνουν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Πέρα από αυτό, με το Shadow Walk μπορείτε να γίνεται σκιά και να προσπερνάτε τους εχθρούς ή να τους σκοτώσετε με τον πιο βάρβαρο τρόπο. Τέλος, διαθέτει το Mesmerize που πειράζει τις αναμνήσεις των εχθρών και το Doppelganger, μια σκιά κατάλληλη για αντιπερισπασμό.

Συγκρίνοντας τις ιδιότητες του κάθε ήρωα, βλέπουμε ότι και οι δύο έχουν τις ιδιαιτερότητές τους. Από τη μία οι ιδιότητες της Emily είναι πολύ εντυπωσιακές, αλλά στην ουσία αυτά που μπορεί να κάνει ο Corvo είναι πιο πρακτικά. Σίγουρα ο καθένας ευνοεί συγκεκριμένα playstyles, αλλά αυτό είναι που δίνει στο παιχνίδι ενδιαφέρον. Όσες φορές και να παίξετε το παιχνίδι, μπορείτε κάθε φορά να πάρετε κάτι διαφορετικό, αρκεί βέβαια να μπορέσετε να συνδυάσετε στον τρόπο παιχνιδιού σας την εξερεύνηση και να βρείτε runes.

Τα collectibles όμως δεν περιορίζονται στα runes, αφού μπορείτε να μαζέψετε bone charms, που σας δίνουν μερικές ιδιότητες, χωρίς χρειάζεται να έχετε το Mark of the Outsider. Αυτό που έχει σημασία, είναι ότι ενώ σε κάθε playthrough βρίσκονται στα ίδια σημεία, οι ιδιότητές τους είναι random και σίγουρα, κάποιες είναι πολύ πιο πρακτικές από άλλες. Κάποια από αυτά είναι καταραμένα, δηλαδή δίνουν και κάτι αρνητικό αν το χρησιμοποιήσετε. Τέλος, μπορείτε να συνδυάσετε μέχρι και τέσσερα με ένα από τα powers που έχετε στη διάθεσή σας, αλλά όσο πιο πολλά βάζετε, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχουν να βγουν καταραμένα.

Πριν αναφερθήκαμε στα gadgets που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Ranged weapons όπως ένα πιστόλι και ένα crossbow, ειδικεύονται σε διάφορες περιστάσεις, ενώ το καθένα διαθέτει διαφορετικούς τύπους πυρομαχικών, όπως υπνωτικά βέλη και φλεγόμενες σφαίρες. Μαζί με ένα σωρό αναλώσιμα, όπως παγίδες και χειροβομβίδες, έχετε ένα αρκετά μεγάλο οπλοστάσιο, ώστε να αφήσετε τη δημιουργικότητά σας ελεύθερη.

Υπάρχει όμως ένα αντικείμενο, που χρειάζεται ειδική μεταχείριση. Το heart, όπως λέει και το όνομά του, είναι μια μηχανική καρδιά με διάφορες λειτουργίες. Καταρχάς, μπορεί να σας εμφανίσει στο περιβάλλον τα runes και τα bone charms, δείχνοντάς σας που ακριβώς πρέπει να ψάξετε για να τα βρείτε. Η άλλη του λειτουργία, σας επιτρέπει να ακούτε τα πιο σκοτεινά μυστικά του κάθε NPC. Κανένας μα κανένας δεν είναι αθώος και αυτά που θα ακούσετε είναι πολύ άσχημα.

Με μια πρώτη ματιά, το HUD φαίνεται αρκετά πολύπλοκο, ειδικά αν έχετε πολλά αντικείμενα και δυνάμεις. Στο D-pad μπορείτε να ορίσετε τέσσερα shortcuts για πράγματα που χρησιμοποιείτε συνεχώς. Το item wheel είναι λίγο αργό στη χρήση και με τόσα πράγματα πάνω σίγουρα κόβει πολύ απότομα τη ροή του παιχνιδιού, ειδικά σε περιπτώσεις που παίζετε stealth και θέλετε να αλλάξετε κάτι τελευταία στιγμή. Ευτυχώς, το wheel είναι customizable και μπορείτε να αφαιρέσετε ό,τι δεν χρειάζεστε, γλιτώνοντας έτσι χρόνο.

Σε όλα τα σημεία της Karnaca μπορείτε να επισκεφτείτε κάποιο Black Market Shop, ώστε να προμηθευτείτε διάφορα αναλώσιμα, ειδικά αντικείμενα και φυσικά να κάνετε αναβαθμίσεις στα υπάρχοντά σας. Τα μαγαζιά αυτά όμως κρύβουν ένα μεγάλο μυστικό. Μπορείτε να τα διαρρήξετε και να πάρετε ότι έχουν μέσα, αλλά φυσικά δεν θα έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε ξανά από εκεί. Σε άλλα θα πρέπει να ανατινάξετε ολόκληρους τοίχους, ενώ άλλα έχουν μυστικές εισόδους από τους υπονόμους.

Οι κεντρικές αποστολές θα δείτε ότι πάντα καταλήγουν στην εξουδετέρωση ενός στόχου. Η δολοφονία είναι το εύκολο μονοπάτι, αλλά αν θέλετε κάτι σε non-lethal, θα πρέπει να δουλέψετε λίγο παραπάνω. Μια απλή εξουδετέρωση δεν είναι αρκετή. Θα πρέπει να σιγουρευτείτε ότι ο εχθρός δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα, είτε κλείνοντάς τον σε μια φυλακή ή αφήνοντας τον παράλυτο. Ακόμα όμως και για να βρείτε τον τρόπο που θα βγάλετε κάποιον από τη μέση, θα χρειαστεί να ψάξετε για στοιχεία σε όλη την περιοχή.

Σελίδες:
Περισσότερα νέα για το
New York College

Ασχολείται με games από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Προτιμάει να παίξει έναν τίτλο στο φουλ πριν μπει στην διαδικασία να του πετάξει ντομάτες ενώ στον ελεύθερο του χρόνο παίζει αρχαιολογίες. Επίσης είναι Pokemon Master.