Dishonored 2 | Review

Platforms
 
Publisher
 
Developer
 

Αυτό που κάνει σωστά το παιχνίδι στο gameplay του, είναι ότι δεν εξαναγκάζει τον παίκτη να ακολουθήσει ένα συγκεκριμένο στυλ. Αν θερίσετε όλους τους εχθρούς, που θα σταθούν στο δρόμο σας ή θα περάσετε ανάμεσά τους σαν το φάντασμα, εξαρτάται αποκλειστικά από την κρίση σας. Σαφώς, κάθε playstyle έχει τα θετικά και τα αρνητικά του, αλλά σε αντίθεση με άλλα παιχνίδια που ανάγκαζαν το χρήστη να ακολουθήσει ένα συγκεκριμένο στυλ, για να προχωρήσει, δίνει κίνητρο να δοκιμάσετε ό,τι έχει να προσφέρει. Αυτό το επιτυγχάνει με τα πολλαπλά του endings και τη διαφορετική, κάθε φορά, τροπή της ιστορίας.

Αυτό που επηρεάζεται κυρίως από το playstyle σας, είναι το chaos. Ανάλογα με τις πράξεις σας και πιο συγκεκριμένα από τον αριθμό των θυμάτων και των αποκαλύψεών σας από αυτά. Αυτοί οι παράγοντες καθορίζουν αν το παιχνίδι θα κυλάει σε low chaos ή high chaos, κάτι που αλληλεπιδρά με την ίδια την Karnaca και φυσικά το ending που θα καταλήξετε. Σίγουρα, το low chaos ending δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα, αλλά είναι το καλύτερο τέλος που μπορείτε να δείτε. Παράλληλα, σε ένα high chaos playthrough, που δεν σας νοιάζει η σωματική ακεραιότητα των εχθρών, θα δείτε πως έχετε ευκολότερη πρόσβαση σε περισσότερα σημεία.

Από τη μεριά του stealth, θα πρέπει να βρίσκεστε στην ειδική στάση, όπου είστε σκυφτοί και προχωράτε αργά, ώστε να μην τραβήξετε την προσοχή των εχθρών. Δεν υπάρχει cover σύστημα, οπότε θα πρέπει να είστε προσεκτικοί με την κάλυψή σας στο περιβάλλον, αφού οι εχθροί μπορούν να σας δουν ανά πάσα στιγμή. Όντας first person παιχνίδι και χωρίς το cover σύστημα που είπαμε πριν, είναι αρκετά δύσκολο να δείτε τους εχθρούς τριγύρω. Σε αυτό βέβαια βοηθάει το lean system, με το οποίο μπορείτε να γείρετε λίγο στο πλάι, βλέποντας λίγο το χώρο. Ωστόσο, ακόμα και έτσι οι εχθροί μπορούν να σας δουν που κρυφοκοιτάτε, δείχνοντας το πολύ καλό AI.

Η stealth προσέγγιση φυσικά περιλαμβάνει και αθόρυβους τρόπους να εξουδετερώσετε τους εχθρούς. Από τη μία, με το μαχαίρι που έχετε μπορείτε προκαλέσετε ένα γρήγορο θάνατο, ενώ από την άλλη μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια λαβή και αναισθητοποιήσετε το στόχο, κάτι που είναι το non-lethal approach. Φυσικά, η συναναστροφή με όλους τους εχθρούς δεν είναι απαραίτητη, αφού με διάφορους τρόπους μπορείτε να τους προσπεράσετε, είτε πετώντας πράγματα για αντιπερισπασμό είτε βρίσκοντας κρυφά και ασφαλή μονοπάτια. Σε ένα τέτοιο playthrouth, το trial and error πάει και έρχεται, κάτι στο οποίο βοηθάει το σύστημα quick save/load. Ωστόσο, τα μεγάλα loading times είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του παιχνιδιού.

Το combat του παιχνιδιού είναι αρκετά εύκολο. Καταρχάς, οι δυο χαρακτήρες έχουν μια μικρή διαφορά, όπου ο Corvo είναι πιο δυνατός και η Emily πιο σβέλτη. Ακόμα και σε μια μάχη που είστε περικυκλωμένοι, θα μπορείτε να αντεπεξέλθετε, αλλά σαφέστατα σε μεγαλύτερες δυσκολίες τα πράγματα αλλάζουν. Η άμυνα είναι το βούτυρο στο ψωμί του combat και ειδικά με ένα καλά τοποθετημένο parry στις επιθέσεις των εχθρών, τους αφήνετε ευάλωτους σε μια κτηνώδη εκτέλεση. Τους ευάλωτους εχθρούς μπορείτε να τους κρατήσετε και σαν ασπίδα, ώστε κερδίσετε λίγο παραπάνω χρόνο. Αυτά που βοηθάνε αρκετά στις μάχες είναι τα διάφορα gadgets, κάτι που θα δούμε αναλυτικά σε λίγο.

Για ακόμα μια φορά, το παιχνίδι δείχνει πόσο σέβεται τις επιλογές του παίκτη, με το Mark of the Outsider, που στην ουσία είναι οι δυνάμεις που έχετε στο παιχνίδι και μπορείτε να επιλέξετε να μην το πάρετε καθόλου. Καταναλώνοντας adrenaline, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις τρομερές ιδιότητες του κάθε χαρακτήρα, ενώ με αυτό έχετε πρόσβαση και σε μερικά enhancements. Αυτά απευθύνονται κυρίως στις παθητικές ικανότητες των χαρακτήρων, δηλαδή στο τρέξιμο, τη ζωή και κάποια πιο «πικάντικα», όπως την εξαφάνιση των πτωμάτων μετά από ένα stealth kill. Για να ξεκλειδώσετε κάποιο θέλετε runes, που υπάρχουν διασκορπισμένα στην Karnaca.

Τα powers αποτελούν τη βασική διαφορά των δύο παικτών. Και οι δύο διαθέτουν το Dark Vision, με το οποίο μπορούν να δουν τα σημαντικά σημεία το περιβάλλον, ενώ έχουν και μια ιδιότητα για μεταφορά. To Blink του Corvo του επιτρέπει να μεταφερθεί ευθεία, ενώ το Far Reach της Emily, της επιτρέπει να κάνει ένα μεγάλο άλμα. Και τα δύο στην πορεία μπορούν να αναβαθμιστούν σε επίπεδο που εξουδετερώνουν εχθρούς. Από εκεί και πέρα οι δυνάμεις των δύο ηρώων είναι τελείως διαφορετικές.

Σελίδες:
Περισσότερα νέα για το
New York College

Ασχολείται με games από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Προτιμάει να παίξει έναν τίτλο στο φουλ πριν μπει στην διαδικασία να του πετάξει ντομάτες ενώ στον ελεύθερο του χρόνο παίζει αρχαιολογίες. Επίσης είναι Pokemon Master.