Το Assassin’s Creed εισήγαγε στο franchise τη δυνατότητα εισόδου στο εσωτερικό των κτιρίων του παιχινιδιού, το οποίο ήταν σίγουρα μια ωραία ιδέα, ωστόσο η είσοδος στα κτίρια ήταν κάτι σαν εφιάλτης
Ο Marc-Alexis Côté, καλλιτεχνικός διευθυντής του Assassin’s Creed: Syndicate δήλωσε σε συνέντευξή του πως ακριβώς αυτό το πρόβλημα σκοπεύει να διορθώσει η Ubisoft Quebec στο νέο σύστημα πλοήγησης.
«Όσον αφορά στην πλοήγηση, έχουμε βελτιώσει την είσοδο απ’ το παράθυρο, για την οποία οι παίκτες διαμαρτύρονταν το περασμένο έτος. Το πήραμε πραγματικά στα σοβαρά, προσπαθήσαμε να βρούμε λύσεις για να την βελτιώσουμε, καθως και για να κάνουμε γενικά την πλοήγηση πιο ρευστή, ώστε οι παίκτες να μην κολλάνε σε αντικείμενα στα οποία δε θέλουν, αλλά να βασίζεται η πλοήγηση στο πού θέλει να κατευθυνθεί ο παίκτης».
Ομοίως, η Ubisoft Quebec εισήγαγε τον εκτοξευτή σκοινιού, με σκοπό να διευκολύνει και πάλι την πλοήγηση. Κάποιοι «καθαρολόγοι» έχουν δείξει τη δυσαρέσκεια τους γι’ αυτή τη συσκευή, η οποία όπως φαίνεται θα δημιουργεί την ανάγκη για περισσότερο σκαρφάλωμα. Παρ’ όλα αυτά, ο Côté είπε ότι θα βοηθήσει τους παίκτες να μπουν στο πνεύμα του παιχνιδιού και να διασκεδάσουν, δεδομένου ότι το τοπίο είναι τόσο διαφορετικό από τα προηγούμενα παιχνίδια.
«Το βικτοριανό Λονδίνο είναι μια πολύ διαφορετική πόλη απ’ ό,τι έχουμε φτιάξει στο παρελθόν – οι δρόμοι είναι πολύ πιο ευρείς, και με τη νεωτερικότητα έχουμε και πολύ υψηλότερα κτίρια. Έχουμε το ψηλότερο κτίριο που υπήρξε ποτέ στην ιστορία του franchise. Ένα από τα πράγματα που ξέρουμε σίγουρα από όλα τα χρόνια της εμπειρίας που έχουμε για το Assassin’s Creed είναι το εξής: όσο πιο εύκολο είναι για τους παίκτες να ανεβούν επάνω στις στέγες, τόσο περισσότερο απολαμβάνουν το παιχνίδι. Σε αυτό πραγματικά επικεντρωνόμαστε».
Ο Côté συζήτησε επίσης για τη θετική υποδοχή της εισαγωγής του «stealth button» στο Assassin’s Creed: Unity, και πως η Ubisoft Quebec έχει προσθέσει περισσότερεα input buttons και έχει μειώσει την εξάρτηση από το sticky cover, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση του συστήματος.
Το υπόλοιπο της συνέντευξης περιλαμβάνει κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με το πώς η Ubisoft Quebec σχεδίασε το βικτοριανό Λονδίνο, εστιάζοντας στην καταγραφή της πόλης, γειτονιά προς γειτονιά. Δείτε και μόνοι σας:
Το Assassin’s Creed: Syndicate θα κυκλοφορήσει στις 27 Οκτωβρίου για PS4 και Xbox One, και σε PC λίγες εβδομάδες αργότερα.
Πηγή: VG24/7
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers