Σημειώσεις ενημέρωσης 4.18

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 4.18. Παρόλο που δεν έχουμε πολλές αλλαγές στην ισορροπία σε αυτήν την ενημέρωση, η 4.18 σηματοδοτεί μια από τις μεγαλύτερες ενημερώσεις σε ήρωα μέχρι σήμερα: Σάιον, ο Απέθαντος Κολοσσός. Δείτε τη σελίδα αποκάλυψης ήρωα εδώ ή απλώς δοκιμάστε τον στο παιχνίδι, όταν κυκλοφορήσει! Ωστόσο, για να μην τρελαθείτε εσείς και οι συμπαίκτες σας, παίξτε μερικά κανονικά παιχνίδια με αυτόν πρώτα και μετά μπείτε στην ουρά κατάταξης. Έχω την αίσθηση ότι πολλοί από εσάς δεν θα μ’ ακούσετε. Πάντως εγώ σας το είπα. Επίσης, να αναφέρουμε ότι στην 4.18 θα έχουμε πλήθος διορθώσεων σφαλμάτων για τον Αζίρ […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

patch_notes_banner_18

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 4.18. Παρόλο που δεν έχουμε πολλές αλλαγές στην ισορροπία σε αυτήν την ενημέρωση, η 4.18 σηματοδοτεί μια από τις μεγαλύτερες ενημερώσεις σε ήρωα μέχρι σήμερα: Σάιον, ο Απέθαντος Κολοσσός. Δείτε τη σελίδα αποκάλυψης ήρωα εδώ ή απλώς δοκιμάστε τον στο παιχνίδι, όταν κυκλοφορήσει! Ωστόσο, για να μην τρελαθείτε εσείς και οι συμπαίκτες σας, παίξτε μερικά κανονικά παιχνίδια με αυτόν πρώτα και μετά μπείτε στην ουρά κατάταξης. Έχω την αίσθηση ότι πολλοί από εσάς δεν θα μ’ ακούσετε. Πάντως εγώ σας το είπα.

Επίσης, να αναφέρουμε ότι στην 4.18 θα έχουμε πλήθος διορθώσεων σφαλμάτων για τον Αζίρ (ζητούμε συγγνώμη!), μια ενίσχυση στον Γκάνγκπλανκ, την αφαίρεση του Pando Media Booster, ένα ρυθμιστικό ήχου για τα Έξυπνα σήματα (δείτε τη νέα τεχνολογία ήχου που χρησιμοποιούμε!) και τη 2η φάση των μεγάλων αλλαγών στις υφές των ηρώων! Θεωρήστε αυτήν την ενημέρωση σαν μικρή ενημέρωση συντήρησης, καθώς έχουμε μπροστά μας το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Κορέα και το μέλλον του αγωνιστικού League of Legends. Στο μέλλον θα έχουμε ακόμη μεγαλύτερες αλλαγές, γι’ αυτό μείνετε συντονισμένοι!

Υ.Γ. Και αυτή η ενημέρωση θα έχει μεγαλύτερο μέγεθος από ό,τι συνήθως. Συμπεριλαμβάνουμε τμήματα του ενημερωμένου Φαραγγιού των Επικαλεστών που έχουμε ολοκληρώσει, αλλά και αυτήν τη φορά δεν θα είναι διαθέσιμα για παιχνίδι!

Ήρωες

SionΣάιον

Ο Σάιον, ο Απέθαντος Κολοσσός, θα κυκλοφορήσει με την Ενημέρωση 4.18. Δείτε την αποκάλυψή του για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο παιχνιδιού, το αναλυτικό άρθρο για να δείτε την ανάπτυξή του ή το δείγμα για μια γεύση από την ιστορία του.

 

 

AkaliΑκάλι

Η Ακάλι δεν αποκτά πλέον Μπόνους Αντιστάσεις όταν βρίσκεται μέσα στο νέφος της, αλλά όποτε γίνεται αόρατη αποκτά μια σημαντική αύξηση Ταχύτητας Κίνησης.

Η Ακάλι είναι μια ηρωίδα που, αν βρεθεί μπροστά στο παιχνίδι, μπορεί να αγνοήσει εντελώς τις ουσιαστικές αδυναμίες της, χάρη στις επιπλέον Αντιστάσεις από το Πέπλο του Λυκόφωτος. Μια Ακάλι με πολλές εκτελέσεις μπορεί να γίνει ανθεκτική μαχητής-δολοφόνος που μπορεί να μπει στη μάχη, να απορροφήσει ζημιά χάρη στο Πέπλο του Λυκόφωτος και να συνεχίσει να σκοτώνει αμέσως τους ευάλωτους ήρωες. Αντί να αφαιρέσουμε τελείως τους αμυντικούς της μηχανισμούς, θέλαμε να εστιάσουμε στις ικανότητες της Ακάλι που την κάνουν περισσότερο νίντζα, εξ ου και η εστίαση στην απόκρυψη και την ευελιξία. Αυτό μας δίνει, επίσης, τη δυνατότητα να ενθαρρύνουμε τη σωστή αντιμετώπιση της Ακάλι (δηλαδή την αποκάλυψή της), δίνοντάς της μηχανισμούς που ταιριάζουν στο χαρακτήρα της και διατηρώντας ακέραια την ικανότητά της για δολοφονίες, όταν βρίσκει την ευκαιρία. Να πούμε εκ των προτέρων ότι αυτό πρόκειται συνολικά για αποδυνάμωση, αλλά ελπίζουμε ότι οι παίκτες της Ακάλι θα απολαύσουν τις τακτικές που μπορούν να ακολουθήσουν με αυτόν το νέο μηχανισμό.

AkaliSmokeBomb W – Πέπλο του Λυκόφωτος

Νέο: ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΙΝΤΖΑ: Το Πέπλο του Λυκόφωτος δίνει πλέον +20/40/60/80/100% Ταχύτητα Κίνησης, κάθε φορά που η Ακάλι γίνεται αόρατη. Η επιπλέον ταχύτητα μειώνεται γρήγορα μέσα σε 1 δευτερόλεπτο
Αφαιρέθηκε: Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΑΙΗ: Η Ακάλι δεν αποκτά πλέον Μπόνους Θωράκιση και Αντίσταση Μαγείας, όταν βρίσκεται μέσα στο Πέπλο του Λυκόφωτος

AniviaΑνίβια

Το πουλί του Φρέλιορντ είναι εδώ.

Ελπίζουμε να ευχαριστήσουμε περισσότερο τους νέους παίκτες που επιλέγουν την Ανίβια, καθώς θα μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα πώς να χρησιμοποιήσουν το παγωμένο πτηνό.

 

FlashFrost Q – Παγάκι
Νέο: ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗΣ: Το Παγάκι έχει πλέον μια ένδειξη εμβέλειας για την εξουδετέρωση
Νέο: ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΥΚΡΙΝΕΙΑ: Το Παγάκι έχει πλέον ένα παγωμένο σύννεφο γύρω από το σωματίδιο, για να δείχνει την εμβέλεια εξουδετέρωσης (μόνο ο παίκτης της Ανίβια μπορεί να το δει)

AzirΑζίρ

Έχουμε πάρα μα πάρα πολλές διορθώσεις σφαλμάτων. Επίσης, έχουμε μερικές μικρές ενισχύσεις στη βασική Ζημιά Επίθεσης και Ταχύτητα Επίθεσης.

Ο υπολογισμός της ισχύος ενός νέου ήρωα κατά την κυκλοφορία ήταν πάντα δύσκολη υπόθεση, δεδομένου ότι πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη τις καμπύλες εκμάθησης των παικτών, το τοπίο του παιχνιδιού και, στην περίπτωση του Αζίρ, τον τρόπο που η αυτή η κωδικοποίηση των ικανοτήτων του ήρωα μεταφράζεται σε εκατομμύρια μοναδικά παιχνίδια (και αλληλεπιδράσεις στο παιχνίδι). Όλα τα παραπάνω παίζουν, επίσης, ρόλο στα επόμενα βήματα που πρέπει να λάβουμε, για να βοηθήσουμε (ή να αποδυναμώσουμε) αυτόν τον ήρωα. Με τον Αζίρ, είδαμε μερικές μικρές αλλαγές που θα μπορούσαμε να κάνουμε, για να τον βοηθήσουμε στην αρχική φάση των λωρίδων, αλλά δεν θα κάνουμε πιο μεγάλες αλλαγές, μέχρι να δούμε την εξέλιξη αυτών των διορθώσεω.

Γενικά

ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 43 ⇒ 47
ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 0,556 ⇒ 0,600

Azir_Passive Παθητική – Κληρονομιά της Σουρίμα

ΔΥΟ ΑΖΙΡ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου δύο Αζίρ μπορούσαν να καλέσουν έναν Ηλιακό Δίσκο από το ίδιο διαδραστικό αντικείμενο
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΛΙΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου οι άλλοι παίκτες μπορούσαν να στοχεύσουν το διαδραστικό αντικείμενο του Ηλιακού Δίσκου με ικανότητες (π.χ. Περιφρούρηση του Λι Σιν) ή κάποιος τους έλεγε ότι μπορούσαν να κάνουν κλικ και μετά δεν έκαναν και στενοχωριούνταν.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΚΛΙΚ: Μειώθηκε το μέγεθος των διαστραστικών στοιχείων του Ηλιακού Δίσκου όπου οι παίκτες μπορούν να κάνουν κλικ κατά 20%

AzirQ Q – Επέλαση της Άμμου
ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η μετακίνηση ανενεργών στρατιωτών σε ενεργή εμβέλεια μάχης με την Επέλαση της Άμμου δεν είχε ως αποτέλεσμα τη σωστή ενεργοποίηση των επιθέσεών τους οι οποίες προκαλούσαν 0 ζημιά
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΠΕΛΑΣΗ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου οι στρατιώτες της άμμου του Αζίρ δεν μπορούσαν να περάσουν από έναν τοίχο, αν βρίσκονταν πάρα πολύ κοντά σε αυτόν

AzirW W – Έγερση!
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου αν πολλοί στρατιώτες επιτίθονταν σε πολλούς στόχους, συχνά η ζημιά που προκαλούσαν ήταν εσφαλμένα μειωμένη. Επαναλαμβάνουμε ότι αυτή είναι μια διόρθωση που αποτελεί σχετικά μεγάλη «ενίσχυση».
ΧΟΡΟΣ ΚΑΙ ΜΑΧΗ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου αν ο Αζίρ χόρευε, διακόπτονταν οι βασικές επιθέσεις των στρατιωτών του

AzirE E – Κινούμενη Άμμος
Νέο: ΠΑΡΕ ΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ: Αν ο Αζίρ χρησιμοποιεί την Κινούμενη Άμμο σε έναν στρατιώτη που κινείται τη δεδομένη στιγμή από την Επέλαση της Άμμου, θα κάνει ένα μαγικό ταξίδι μαζί με τον στρατιώτη
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙΣΩ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Αζίρ δεν μπορούσε να αλλάξει θέση με το σωστό στρατιώτη σε ορισμένες περιπτώσεις
ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΜΑΧΗ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ορισμένες φορές δεν λειτουργούσε το E, αν το χρησιμοποιούσατε αμέσως μετά το W. Τώρα μπορείτε να χρησιμοποιείτε μαζί τα W και E (ή δοκιμάστε το συνδυασμό W+Q+E για εντυπωσιακά αποτελέσματα)!

AzirR R – Τείχος του Αυτοκράτορα
ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ: Διορθώθηκαν πολλά σφάλματα με το Τείχος του Αυτοκράτορα. Πλέον, αυτή η ικανότητα:

  • Δεν θα προκαλεί ζημιά πολλές φορές
  • Δεν θα αναπηδά πολλές φορές σε στόχους
  • Δεν θα παγιδεύει στόχους σε τοίχους
  • Θα αναπηδά σε στόχους από την άλλη πλευρά του τοίχου
  • Θα διακόπτει διοχετεύσεις
  • Θα καταστρέφει τις ασπίδες ξορκιών και θα εξακολουθεί να απωθεί τους εχθρούς
  • Και πολλά άλλα!

Επίγνωση σφαλμάτων

ΣΥΝΤΟΜΑ: Γνωρίζουμε σχετικά με ένα σφάλμα, όπου αυτήν τη στιγμή δεν αυξάνεται η ζημιά του Ηλιακού Δίσκου του Αζίρ. Θα διορθώσουμε αυτό το σφάλμα στην ενημέρωση 4.19.

EzrealΈζρεαλ

Έχουμε μικρές ενισχύσεις για τον Έζρεαλ.

Διαβάστε παραπάνω. Προσπαθούμε να βοηθήσουμε τον Έζρεαλ, ώστε να παραμείνει βιώσιμος στο σύγχρονο League of Legends.

 

Ezreal_RisingSpellForce Παθητική – Αναδυόμενη Μαγεία
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ: 5 δευτερόλεπτα ⇒ 6 δευτερόλεπτα

EzrealMysticShot Q – Μυστικιστική Βολή
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΟΛΙΚΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 1,0 ⇒ 1,1

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αυτή η αλλαγή έχει εφαρμοστεί αλλά δεν έχουμε αλλάξει το σχετικό κείμενο μέσα στο παιχνίδι. Θα το αλλάξουμε το συντομότερο!

GangplankΓκάνγκπλανκ

Η Ομοβροντία Κανονιού προκαλεί πλέον πλήρη ζημιά κατά κύματα σε όλους όσοι βρίσκονται εντός της ζώνης, αντί να ρίχνει στην τύχη μπάλες κανονιού στα κεφάλια τους.

Σχόλιο: αυτή η αλλαγή δεν επηρεάζει τον Γκάνγκπλανκ μακροπρόθεσμα, αλλά η συνέπεια της Ομοβροντίας Κανονιού ήταν κάτι που μπορούσαμε να προσθέσουμε, χωρίς να αλλάξουμε ουσιαστικά το στυλ παιχνιδιού του Γκάνγκπλανκ.

CannonBarrage R – Ομοβροντία Κανονιού
ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΣΗΜΑΔΕΨΕΙΣ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙ: Οι μπάλες κανονιού πέφτουν πλέον κατά κύματα και προκαλούν ζημιά σε ολόκληρη τη ζώνη κάθε δευτερόλεπτο. Οι μπάλες κανονιού δεν έχουν πλέον ξεχωριστές ζώνες ζημιάς.
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 120/115/110 δευτερόλεπτα ⇒ 125/110/95 δευτερόλεπτα

KhazixΚα’Ζιξ

Η ζημιά του W έχει μειωθεί, ιδιαίτερα στις υψηλότερες βαθμίδες. Επίσης, μερικές φορές θέλουμε απλώς να μιλάμε για τον Κα’Ζιξ.

Παρόλο που είναι αλήθεια ότι ο Κα’Ζιξ δεν είναι έντομο που ισορροπεί εύκολα, θέλαμε να μιλήσουμε για την προσέγγισή μας πάνω σ’ αυτόν. Αν δεν ενδιαφέρεστε για τους βαθύτερους λόγους μίας και μόνης αλλαγής τον Κα’Ζιξ, δεν χρειάζεται να διαβάσετε τα παρακάτω. ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: η συζήτηση θα γίνει περίπλοκη!

Λοιπόν. Ο Κα’Ζιξ βρήκε για μια ακόμη φορά έναν τρόπο να γίνει αποτελεσματικός ως δολοφόνος ηρώων πρώτης προτεραιότητας, αλλά η δημοφιλία ενός ήρωα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι χρήζει αποδυνάμωσης. Για εμάς, όταν ένας ήρωας γίνει δημοφιλής στα υψηλά επίπεδα παιχνιδιού / στην αγωνιστική σκηνή, αυτό που βλέπουμε είναι η απόρροια ορισμένων χαρακτηριστικών που οι παίκτες της αγωνιστικής σκηνής θεωρούν σημαντικά: ισχύς, συνολική αποδοτικότητα και αξιοπιστία. Συνεπώς, παρακολουθούμε τους δημοφιλείς ήρωες της αγωνιστικής σκηνής, αλλά πρώτος στόχος μας είναι να κατανοήσουμε αν είναι απλώς πολύ καλές στρατηγικές επιλογές στην τρέχουσα στρατηγική ή είναι απλώς αντικειμενικά καλύτεροι (ή πιο αξιόπιστοι) από τους άλλους ήρωες.

Στην περίπτωση του Κα’Ζιξ, το Q σχεδιάστηκε για να αποτελεί το κύριο εργαλείο του για τη δολοφονία στόχων και είναι σημαντικό να διατηρηθεί αυτή η σχέση για την καλή λειτουργία του παιχνιδιού και τη διατήρηση της ταυτότητας του ήρωα. Ωστόσο, τώρα οι παίκτες του Κα’Ζιξ επιλέγουν ως πρώτη εξέλιξη (και μέγιστη βαθμίδα) το W και εξακολουθούν να εστιάζουν στις δυνατότητές του ως δολοφόνος (σημείωση: χωρίς να εξελίσσουν ή να ανεβάζουν βαθμίδα στο θεωρητικά κύριο εργαλείο εκτελέσεων). Δεν έχουμε πρόβλημα οι παίκτες να εστιάζουν πρώτα στο W του Κα’Ζιξ, αλλά αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρχουν ουσιαστικά αντισταθμίσματα, όπως η απώλεια μέρους της επιθετική ισχύος του, παράλληλα με την ενίσχυση των δυνατοτήτων υποστήριξης / παρενόχλησης. Δυστυχώς, αυτό δεν συνέβη, καθώς βλέπουμε ότι ο Κα’Ζιξ είναι πολύ αποτελεσματικός ως δολοφόνος και επιπλέον έχει όλες τις πρόσθετες δυνατότητες υποστήριξης του εξελιγμένου W.

Όλα αυτά οφείλονται σε ένα από τα εξής: α.) Οι δυνατότητες υποστήριξης και η ισχύς του εξελιγμένου W είναι υπερβολικά αξιόπιστες σε συνδυασμό με το βασικό κιτ ικανοτήτων του Κα’Ζιξ, γι’ αυτό και μπορεί να αξιοποιήσει όλες τις ικανότητες μεγιστοποιώντας τις δυνατότητες υποστήριξής του και επιπλέον να είναι και επικίνδυνος δολοφόνος. Ή β.) Το εξελιγμένο Q του Κα’Ζιξ είναι υπερβολικά αδύναμο για κατάλληλη χρήση ως βασικό μοτίβο παιχνιδιού, γι’ αυτό υποχρεώνεται να μεγιστοποιήσει / εξελίξει το W, ώστε να μείνει μέσα στο παιχνίδι, αλλά στην πραγματικότητα δεν το θέλει. Υποψιαζόμαστε ότι ισχύει περισσότερο η πρώτη από τις δύο περιπτώσεις (και αυτό αντικατοπτρίζεται στην αλλαγή μας).

Δεν είναι εύκολο να κρίνουμε έναν ήρωα ως «υπερβολικά αδύναμο», αν συνεχίσει να είναι πρώτη επιλογή σε παιχνίδια, όπου η ισχύς και η αξιοπιστία είναι τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά. Ωστόσο, να σημειώσουμε και το εξής: πιστεύουμε ότι οι στρατηγικές παιχνιδιού του Κα’Ζιξ είναι, γενικά, σχετικά υγιείς, γι’ αυτό δεν σχεδιάζουμε να κάνουμε μεγάλες αλλαγές προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, αλλά απλώς θέλαμε να εξηγήσουμε ορισμένους από τους τρόπους σκέψης μας, ενώ παράλληλα εργαζόμαστε πάνω στον ήρωα.

KhazixW W – Καρφί του Κενού
ΖΗΜΙΑ: 75/115/155/195/235 ⇒ 80/110/140/170/200

LucianΛούσιαν

Το ανελέητο κυνήγι καμιά φορά δεν είναι ανελέητο. Αυτή θα είναι η τρίτη φορά που αστειευόμαστε με το Ανελέητο Κυνήγι και δεν θα ζητήσουμε συγγνώμη άμεσα.

Όταν αλλάξαμε για πρώτη φορά την ισορροπία του Λουσιάν στην ενημέρωση 4.12, μας προβλημάτιζε το γεγονός ότι ήταν πολύ αδύναμος στη φάση των λωρίδων (χα!) και έτσι του δώσαμε ενισχύσεις για να παραμείνει βιώσιμος. Ωστόσο, από τότε ο Λουσιάν είναι κυρίαρχος στη λωρίδα και κάνει και πολύ καλό παιχνίδι και στο τέλος του αγώνα. Αυτές οι αλλαγές θα κάνουν τους παίκτες του Λουσιάν να είναι πιο προσεκτικοί όταν επιτίθενται στη λωρίδα.

E – Ανελέητο Κυνήγι
ΚΟΣΤΟΣ: 0 μάνα ⇒ 40/30/20/10/0 μάνα

NunuΝούνου

ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ!

 

 

 

AbsoluteZero R – Απόλυτο Μηδέν
ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ: Η επεξήγηση εργαλείου του Απόλυτου Μηδενός εμφανίζει πλέον την ελάχιστη ζημιά που θα προκαλέσει.

TalonΤάλον

Δεν θα το μετονομάσουμε ακόμα. Ίσως σε κάποια μελλοντική ενημέρωση. Μαχαιριά στο πόδι;

 

 

TalonCutthroat E – Κόψιμο Λαιμού
ΟΥΠΣ: Το Κόψιμο Λαιμού δίνει πλέον σωστά βοήθειες σε εκτελέσεις

TristanaΤριστάνα

Το Γρήγορο Πυρ δίνει μικρότερη, αλλά πιο ισχυρή ενίσχυση στην τελική φάση του αγώνα. Η Τριστάνα αποκτά λιγότερη Ταχύτητα Επίθεσης ανά επίπεδο.

Ζητούμε συγγνώμη αν επαναλαμβάνουμε τα ίδια από την ενημέρωση 4.17, αλλά αναζητούμε νέους τρόπους, ώστε η Τριστάνα να έχει περισσότερες στιγμές αδυναμίας. Επαναλαμβάνουμε: παρόλο που αυτές οι αλλαγές μπορεί να μην καλύπτουν πλήρως το στόχο, ελπίζουμε ότι κάνοντας την Τριστάνα να εξαρτάται περισσότερο από το Γρήγορο Πυρ για να προκαλεί ζημιά, θα είναι σαφέστερο πότε θα πρέπει οι αντίπαλοί της να της επιτίθενται ή να την αποφεύγουν.

Γενικά

ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ: +4% ανά επίπεδο ⇒ +2.5% ανά επίπεδο

RapidFire Q – Γρήγορο Πυρ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 7 δευτερόλεπτα ⇒ 5 δευτερόλεπτα
ΜΠΟΝΟΥΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 30/45/60/75/90% ταχύτητα επίθεσης ⇒ 30/50/70/90/110% ταχύτητα επίθεσης

ViktorΒίκτορ

ΕΝΔΟΞΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ!

 

 

 

ViktorPowerTransfer Q – Απορρόφηση Ισχύος
ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΒΙΚΤΟΡ ΖΗΜΙΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: Η Μπόνους Μαγική Ζημιά από την Εκκένωση δεν μπορεί πλέον να προκαλέσει Καίριο Χτύπημα
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Η ασπίδα του Βίκτορ θα καταστρέφεται πλέον όπως προβλέπεται, όταν ο Βίκτορ δέχεται μικρά ποσά ζημιάς

MonkeyKing Γουκόνγκ

MonkeyKingNimbus E – Χτύπημα Σύννεφου
ΤΕΧΝΙΚΗ ΓΟΥΤΖΟΥ: Το Χτύπημα Συννέφου δεν θα επιλέγει πλέον έναν δευτερεύοντα στόχο, αν είναι δυνατή η στόχευσή του, αλλά είναι αόρατος λόγω της Ομίχλης του Πολέμου

YasuoΥασούο

Η βασική Ζωή και Κίνηση του Υασούο έχουν μειωθεί. Θυμάστε που λέγαμε να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο στην ανάγνωση της σύνοψης από ό,τι της αναλυτικής λίστας αλλαγών;

Ως υπερεπωμιστής ξιφομάχος, ο Υασούο πρέπει να έχει ορισμένα μειονεκτήματα που να μπορούν να εκμεταλλευτούν οι αντίπαλοι, πριν αποκτήσει την ισχύ του στο τέλος του αγώνα. Αυτήν τη στιγμή δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, καθώς ο Υασούο είναι αρκετά ισχυρός στην αρχή του αγώνα, ακόμη και εναντίον καλύτερών του αντιπάλων και, επιπλέον, ενισχύεται εξαιρετικά καλά με κάθε επίπεδο. Αυτές οι αλλαγές έχουν ως σκοπό την ανάδειξη των αδυναμιών στην αρχή του αγώνα, όπως την τρωτότητά του όταν η παθητική του δεν είναι ενεργοποιημένη και, το πιο σημαντικό, η αδυναμία του να αντιμετωπίσει ενέδρες, αν βγει εκτός θέσης και δεν έχει υπηρέτες να χρησιμοποιήσει για την υποχώρησή του. Ωστόσο, θα παρακολουθούμε προσεκτικά τον Υασούο με αυτές τις αλλαγές, καθώς μια αδυναμία στην αρχή του αγώνα θα έχει σίγουρα αντίκτυπο στην αξιοπιστία του στην τελική φάση του αγώνα.

Γενικά

ΒΑΣΙΚΗ ΖΩΗ: 512 ⇒ 462
ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: 350 ⇒ 340

Μαζικές αλλαγές υφής (Μέρος 2)

Συνεχίζουμε την ολοκληρωμένη επεξεργασία των υφών των παλαιότερων χαρακτήρων στο παιχνίδι. Στόχος μας είναι η βελτίωση της ισορροπίας με τις νέες κυκλοφορίες και τη διασφάλιση ότι όλοι θα ταιριάζουν στο Φαράγγι, καθώς το στυλ και η χρωματική του παλέτα συνεχίζουν να εξελίσσονται.

Έχουν ενημερωθεί οι ακόλουθες υφές:

BlitzcrankΜπλίτζκρανκ

Βασική, Μποξέρ, Δεν είναι ο Μπλίτζκρανκ!, Τερματοφύλακας, από το Εργαστήριο του Πιλτόβερ, Σκουριασμένος

 

 

BrandΜπραντ

Βασική, της Αποκάλυψης, Ψυχοπυρηνικός, Βάνδαλος

 

 

 

EvelynnΈβελιν

Βασική, Μεταμφιεσμένη, η Σκιά, Τανγκό

 

 

 

GravesΓκρέιβς

Μισθοφόρος

 

 

 

NocturneΝόκτουρν

Βασική, Παγωμένος, το Φάντασμα, Άγριος, του Κενού

 

 

 

OlafΌλαφ

Βασική, Μπρόλαφ, ο Λησμονημένος, των Παγετώνων

 

 

 

Ενημερώσεις σε σκίτσα

Όπως αναφέραμε προηγουμένως, η ομάδα καλλιτεχνών που είναι υπεύθυνη για τα σκίτσα έχει ξεκινήσει μια μεγάλη προσπάθεια για την ενημέρωση των παλιότερων βασικών σκίτσων μας. Μερικά ακόμη είναι έτοιμα για κυκλοφορία σε αυτήν την ενημέρωση.

Οι εξής ήρωες έχουν πλέον νέα βασικά σκίτσα:

Τσο’Γκαθ

Chogath_0

Κογκ’Μο

KogMaw_0

Λι Σιν

LeeSin_0

Αντικείμενα

Οιωνός του Ραντουίν

Με τους υπερεπωμιστές σκοπευτές να κυριαρχούν ολοκληρωτικά στη μεσαία και την τελική φάση του αγώνα, επαναφέρουμε μέρος της ισχύος του Οιωνού του Ραντουίν, για να δώσουμε στους ανθεκτικούς ήρωες περισσότερες επιλογές αντικειμένων, όταν αντεπιτίθενται.

ΜΕΙΩΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 10% ⇒ 15%

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Λόγω σφάλματος, αυτή η αλλαγή δεν ισχύει αυτήν τη στιγμή (η επεξήγηση εργαλείου είναι απλώς εσφαλμένη, εξακολουθεί να είναι 10%). Θα επιχειρήσουμε να το επιδιορθώσουμε άμεσα και θα τροποποιήσουμε αντίστοιχα τις σημειώσεις ενημέρωσης. Λυπούμαστε!

Προβεβλημένες λειτουργίες παιχνιδιού

Η επόμενη καινοτόμος λειτουργία παιχνιδιού, Έξακιλ: Δάσος της Σύγχυσης, θα κυκλοφορήσει αργότερα σε αυτήν την ενημέρωση!

Banner ανακοινώσεων εντός του παιχνιδιού

Στην ενημέρωση 4.16 έγιναν αλλαγές στις ανακοινώσεις εντός του παιχνιδιού. Διαβάσαμε τα σχόλιά σας και πραγματοποιούμε μια σειρά αλλαγών και βελτιώσεων με στόχο να καταστήσουμε τις ανακοινώσεις πιο διαυγείς και λιγότερο ενοχλητικές. Σαφήνεια.

ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Το μέγεθος των ανακοινώσεων έχει μειωθεί και έχουν μετακινηθεί πιο ψηλά στην οθόνη
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Αυξήθηκε η διαφάνεια των εφέ παρασκηνίου των ανακοινώσεων
ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Τα ονόματα των επικαλεστών έχουν αφαιρεθεί από ορισμένες ανακοινώσεις, για λόγους συντομίας. Ωστόσο, έχουν διατηρηθεί στις ανακοινώσεις των σερί εξοντώσεων, για να μπορούν να περηφανεύονται οι παίκτες.

Μενού επιλογών εντός του παιχνιδιού

Ρυθμιστικά έντασης ήχου

Με τη νέα μηχανή ήχου να λειτουργεί κανονικά, έχουμε πλέον τη δυνατότητα να συνδέουμε πολλά από τα υπάρχοντα ηχητικά εφέ με τα νέα ρυθμιστικά έντασης ήχου. Θα χρησιμοποιήσουμε ένα ρυθμιστικό για τους ήχους του περιβάλλοντος, καθώς και το ρυθμιστικό των σημάτων που μας ζητάτε συχνά. Αυτές οι νέες επιλογές έχουν ως στόχο να δώσουν στους παίκτες περισσότερο έλεγχο στην εμπειρία ήχου τους στο League of Legends.

  • Προστέθηκε ένα νέο ρυθμιστικό έντασης ήχου για τα σήματα
  • Προστέθηκε ένα νέο ρυθμιστικό έντασης ήχου για τους ήχους περιβάλλοντος (π.χ. η φωτιά στην κόκκινη ενίσχυση και ο άνεμος στη Μαινόμενη Άβυσσο)

Αφαίρεση του Pando Media Booster

Όπως συζητήσαμε πριν από μερικές εβδομάδες, θα αφαιρέσουμε το Pando Media Booster από το πρόγραμμα εγκατάστασης και ενημέρωσης σε αυτήν την ενημέρωση. Δεν ξέρετε για ποιο πράγμα μιλάμε; Το Pando είναι μια υπηρεσία peer-to-peer τρίτου που δεν λειτουργεί και προηγούμενα χρησιμοποιούταν, για να βοηθά τους παίκτες να κατεβάζουν νέα αρχεία πιο γρήγορα.

Αν το Pando Media Booster είναι στον υπολογιστή σας, θα δείτε ένα αναδυόμενο παράθυρο, όταν ανοίξετε το League of Legends που θα σας προτρέπει να αφαιρέσετε το Pando από τον υπολογιστή σας με ένα μόνο κλικ. Δεν χρησιμοποιούμε πλέον τις υπηρεσίες του Pando στις εκδόσεις μας και γι’ αυτό συνιστούμε να το αφαιρέσετε.

Το Pando Media Booster έχει αφαιρεθεί από το πρόγραμμα εγκατάστασης και ενημέρωσης
Οι παίκτες με το Pando Media Booster στον υπολογιστή τους θα λάβουν ένα μήνυμα για κατάργηση με ένα μόνο κλικ

Προτεινόμενοι παίκτες

ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ: Η λίστα προσκλήσεων Προτεινόμενων Παικτών σε προκαθορισμένα λόμπι πλέον προτείνει φίλους φίλων που είναι συνδεδεμένοι και διαθέσιμοι για παιχνίδι

Διορθώσεις σφαλμάτων

  • (Διορθώθηκε στην ενημέρωση 4.17) Επιλύθηκε μια σημαντική αιτία απροσδόκητου τερματισμού της εφαρμογής που παρουσιάστηκε στην προηγούμενη ενημέρωση και επηρέαζε κυρίως παίκτες Mac. Αυτό δεν θα επιλύσει κάθε πρόβλημα απροσδόκητου τερματισμού, αλλά δεσμευόμαστε να επιλύουμε όσα περισσότερα ζητήματα γίνεται σε κάθε ενημέρωση.
  • Πολλές διορθώσεις για τον Αζίρ. Επιστρέψτε στην ενότητά του για να διαβάσετε την πλήρη λίστα!
  • Η ικανότητα R – Ντεμασιανή Δικαιοσύνη δεν θα μπορεί πλέον να ακυρώνεται μόνη της, αν ο στόχος εισέρχεται στην ομίχλη του πολέμου όσο ο Γκάρεν είναι στη μέση της βολής
  • Η αναίρεση της αγοράς ενός Ρουμπινού Οράσεως δεν εμποδίζει πλέον την τοποθέτηση ματιών με το Ρουμπίνι
  • Οι ικανότητες που μπλοκάρονται από ασπίδες ξορκιών δεν ενεργοποιούν πλέον δυνατότητες Αρπαγής Ζωής ή Αρπαγής Ζωής με Μαγεία
  • Βελτιώθηκε το AI του Bot Σοράκα, για να αξιοποιούνται καλύτερα οι ενημερώσεις στον τρόπο παιχνιδιού της
  • Η Σοράκα έχει και πάλι προτεινόμενα αντικείμενα στο ARAM

Επερχόμενες αμφιέσεις

Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες χρονικές στιγμές κατά τη διάρκεια της Ενημέρωσης 4.18:

Dunkmaster Ντάριους

Darius_4

Πρωταθλήτρια Σιβάνα

Shyvana_5

Κορακογέννητη ΛεΜπλαν

LeBlanc_4

Γουκόνγκ του Κάτω Κόσμου

MonkeyKing_4

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends