Σημειώσεις ενημέρωσης 4.12

Γεια σας, Επικαλεστές. Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 4.12! Απομένουν λίγες ενημερώσεις μέχρι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του League of Legends, επομένως έχουμε εστιάσει πλέον στην ανταγωνιστική σκηνή και στη δημιουργία ενός ποικίλου και υγιούς περιβάλλοντος παιχνιδιού. Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας, εξετάζουμε τους ήρωες που είναι ιδιαίτερα ή καθόλου δημοφιλείς, ενώ παράλληλα ρίχνουμε μια ματιά στους υγιείς ήρωες που θα μπορούσαν να βρεθούν στην κορυφή των προτιμήσεων με λίγες αλλαγές, όπως ο Άλισταρ ή η Άρι. Και στις δύο περιπτώσεις (ισχυροί ή αδύναμοι ήρωες), η βασική φιλοσοφία μας είναι να αναζητήσουμε πλεονεκτήματά που μπορούμε να τονίσουμε, ενώ παράλληλα θα δίνουμε περισσότερη […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

patch_notes_banner_14

Γεια σας, Επικαλεστές.

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 4.12! Απομένουν λίγες ενημερώσεις μέχρι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του League of Legends, επομένως έχουμε εστιάσει πλέον στην ανταγωνιστική σκηνή και στη δημιουργία ενός ποικίλου και υγιούς περιβάλλοντος παιχνιδιού. Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας, εξετάζουμε τους ήρωες που είναι ιδιαίτερα ή καθόλου δημοφιλείς, ενώ παράλληλα ρίχνουμε μια ματιά στους υγιείς ήρωες που θα μπορούσαν να βρεθούν στην κορυφή των προτιμήσεων με λίγες αλλαγές, όπως ο Άλισταρ ή η Άρι. Και στις δύο περιπτώσεις (ισχυροί ή αδύναμοι ήρωες), η βασική φιλοσοφία μας είναι να αναζητήσουμε πλεονεκτήματά που μπορούμε να τονίσουμε, ενώ παράλληλα θα δίνουμε περισσότερη έμφαση στις αδυναμίες τους. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι οι ήρωες διατηρούν τη στρατηγική τους αξία, ενώ παράλληλα κάθε πλεονέκτημα θα έχει και το αντίστοιχο τίμημα. Αυτό είναι κάτι που θα το ακούσετε πολλές φορές από τα χείλη μου. Τι να κάνουμε.

Για τους φίλους του Δάσους της Σύγχυσης, έχουμε ανανεώσει δύο αντικείμενα: το Φανάρι Ενόρασης Ψυχών του Γκρεζ και το Τόξο του Φωτός (πλέον είναι δύο διαφορετικές σειρές αντικειμένων με διαφορετικά χαρακτηριστικά), επομένως φροντίστε να ενημερωθείτε σχετικά προτού ξεκινήσετε τον επόμενο αγώνα 3Χ3 σας.

Μια τελευταία σημείωση: η ενημέρωση 4.12 προσθέτει επίσης τα επίσημα χρονόμετρα ζούγκλας! Ακολουθεί μια αναλυτική περιγραφή αυτής της λειτουργίας, αλλά έχετε υπόψη σας ότι, σε γενικές γραμμές και στα πλαίσια της νέας μας προσπάθειας για περισσότερη σαφήνεια, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι το League of Legends θα ανταμείβει τις σωστές ικανότητες των παικτών. Όσον αφορά τα χρονόμετρα ζούγκλας, θέλουμε να εστιάσουμε στις ουσιαστικές επιλογές που μπορείτε να κάνετε βάσει των πληροφοριών που έχετε συλλέξει και όχι να δούμε ποιος μπορεί να κάνει πιο γρήγορα αριθμητικές πράξεις με το ρολόι. Επίσης, μην ξεχάσετε να διαβάσετε το dev blog μας σχετικά με την έννοια της Σαφήνειας για ακόμη περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σκεπτικό μας!

Αυτά προς το παρόν! Διαβάστε τις αναλυτικές περιγραφές των αλλαγών που ακολουθούν και τα λέμε στην επόμενη ενημέρωση!

Ευρετήριο:

Χρονόμετρα ζούγκλας

Για εμάς, το ζητούμενο δεν είναι να διευκολύνουμε την παρακολούθηση του χρόνου, αλλά να δώσουμε στους παίκτες μας τη δυνατότητα να πάρουν την πιο έξυπνη απόφαση τη δεδομένη στιγμή και να σχεδιάσουν την τακτική γύρω από αυτές τις στιγμές. Σίγουρα, η απομνημόνευση ορισμένων πληροφοριών απαιτεί ικανότητα, αλλά η φιλοσοφία μας εστιάζει πλέον στη σαφήνεια των συστημάτων του παιχνιδιού και αυτό σημαίνει ότι θέλουμε οι παίκτες να έχουν στη διάθεσή τους τις κατάλληλες πληροφορίες ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν στη σύγκρουση με τους αντίπαλους παίκτες και όχι με τους μηχανισμούς του συστήματος.

Οι πληροφορίες που μπορείτε να αποκομίσετε με την επίτευξη ενός στόχου είναι σημαντικές και τις έχετε κερδίσει με το σπαθί σας. Για αυτόν το λόγο, προσθέσαμε τα χρονόμετρα ζούγκλας, ώστε να γίνει πιο χειροπιαστό το πλεονέκτημα της καλύτερης πληροφόρησης. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι τα χρονόμετρα ζούγκλας δεν αποκαλύπτουν νέες πληροφορίες που δεν είναι ήδη γνωστές, καθώς ακολουθούν τους ίδιους κανόνες με τα εικονίδια του μίνι χάρτη.

  • Νέα προσθήκη: χρονόμετρα ζούγκλας!
    • Τα χρονόμετρα ζούγκλας παρακολουθούν με ακρίβεια τους χρόνους της επόμενης εμφάνισης των εξής τεράτων: Γηραιά Σαύρα ομάδας/αντιπάλου, Αρχαίο Γκόλεμ ομάδας/αντιπάλου, Δράκος και Βαρόνος
    • Τα χρονόμετρα θα αρχίσουν να σας ενημερώνουν για το χρόνο επανεμφάνισης των τεράτων μιας φωλιάς μόνο εφόσον εσείς ή ένας συμπαίκτης παρακολουθήσετε απευθείας την εξόντωση όλων των τεράτων της φωλιάς (όπως συμβαίνει και με τα εικονίδια του μίνι χάρτη)
    • Αν καταφέρετε να σκοτώσετε το Βαρόνο ή το Δράκο χωρίς να τους βλέπετε, το χρονόμετρο θα ενεργοποιηθεί αυτόματα
    • Για να δείτε τα χρονόμετρα ζούγκλας, πατήστε TAB (προεπιλεγμένο πλήκτρο) στην οθόνη της βαθμολογίας. Τα χρονόμετρα θα εμφανίζονται στην κορυφή της οθόνης.
    • Επίσης, ενημερώσαμε τα εικονίδια των τεράτων στο μίνι χάρτη! Ρίξτε μια ματιά!

Ήρωες

Ahri

Άρι

Η ικανότητα Q κάνει λίγη περισσότερη ζημιά και κοστίζει λιγότερο Μάνα.

Η Άρι είναι μια πονηρή και τσαχπίνα ηρωίδα που θα θέλαμε να βλέπουμε πιο συχνά, αλλά προς το παρόν δεν συγκαταλέγεται στις καλύτερες επιλογές για τη μεσαία λωρίδα, παρόλο που θεωρείται ότι έχει τη δυνατότητα να πρωταγωνιστήσει σε αυτήν τη θέση. Για αυτόν το λόγο, πιστεύουμε ότι δεν χρειάζεται πολλές ενισχύσεις προκειμένου να γίνει πιο ελκυστική και εστιάσαμε περισσότερο στην ικανότητά της να απωθεί κύματα πιο αποτελεσματικά, ώστε να έχει περισσότερες ευκαιρίες να κινηθεί ελεύθερα.

AhriOrbofDeception Q – Σφαίρα της Παραπλάνησης

ΚΟΣΤΟΣ 70/75/80/85/90 Μάνα ⇒ 55/60/65/70/75 Μάνα
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΙΣΧΥΟΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ: 0,325 (σύνολο: 0,65) ⇒ 0,35 (σύνολο: 0,7)

Alistar

Άλισταρ

Το κόστος των ικανοτήτων του Άλισταρ σε Μάνα είναι μικρότερο και η απόλυτη ικανότητά του μειώνει πολύ πιο αποτελεσματικά την εισερχόμενη ζημιά, ακόμα και σε μικρότερα επίπεδα. Ωστόσο, ο Άλι είναι πλέον πιο αδύναμος στη ζούγκλα.

Θέλουμε πολύ να επιστρέψει ο Άλισταρ ως ήρωας υποστήριξης, αλλά το δύσκολο για εμάς είναι να το πετύχουμε αυτό, χωρίς να τον επαναφέρουμε ως βασιλιά της ζούγκλας, όπως ήταν παλιά. Έχει στη διάθεσή του μια «μίνι» εκδοχή της Ασταμάτητης Δύναμης του Μάλφαϊτ στο επίπεδο 2 (μέσω του συνδυασμού Κουτουλιάς + Κονιορτοποίησης), σε συνδυασμό με εγγυημένες εφόδους σε πύργους και την ικανότητα να κλωτσά τους αντιπάλους μακριά από τις ζώνες ασφαλείας. Το αποτέλεσμα είναι ένας πραγματικός οδοστρωτήρας που έρχεται ξαφνικά από τη ζούγκλα. Θέλουμε να δώσουμε στον Άλι τα εργαλεία που χρειάζεται για να επιτύχει, αλλά, όπως κάναμε και με τον Μαοκάι, θέλουμε να είμαστε βέβαιοι ότι δεν θα επηρεάσει αρνητικά την ισορροπία του παιχνιδιού. Μας ανησυχεί λίγο η μείωση ζημιάς 70% που προσφέρει η Αδιάρρηκτη Θέληση στο επίπεδο 1, καθώς ίσως τον κάνει υπερβολικά καλό στην έφοδο σε πύργους (ακόμα και ως ήρωα υποστήριξης), αλλά θέλουμε να δούμε σε πρώτη φάση ποιο θα είναι το αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών.

Minotaur_ColossalStrength Παθητική – Ποδοπάτημα

Καταργήθηκε: Η ΑΓΕΛΑΔΑ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ: Δεν προκαλεί πλέον διπλή ζημιά σε τέρατα

Pulverize Q – Κονιορτοποίηση

ΒΡΟΝΤΕΡΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ: Η Κονιορτοποίηση ταιριάζει πλέον περισσότερο με τα γραφικά και εκτοξεύει τους εχθρούς στον αέρα για 1,5 ⇒ 1 δευτερόλεπτο. Στη συνέχεια, τους εξουδετερώνει για 0,5 δευτερολέπτο (δεν θα υπάρχει διαφορά από λειτουργικής άποψης)
ΚΟΣΤΟΣ 70/80/90/100/110 Μάνα ⇒ 65/70/75/80/85 Μάνα

Headbutt W – Κουτουλιά

ΚΟΣΤΟΣ: 70/80/90/100/110 Μάνα ⇒ 65/70/75/80/85 Μάνα

FerociousHowl R – Αδιάρρηκτη Θέληση

Νέο: ΔΕΝ ΑΡΜΕΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ: Η μείωση ζημιάς εφαρμόζεται πλέον άμεσα και όχι μόλις ολοκληρωθεί η κίνηση της ικανότητας
ΜΕΙΩΣΗ ΖΗΜΙΑΣ 50/60/70% ⇒ 70/70/70%

Caitlyn

Κέιτλιν

Και οι παίκτες του Υασούο από όλον τον κόσμο πανηγυρίζουν.

Γενικά

ΤΗΛΕΠΑΘΗΤΙΚΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που προκαλούσε την καταμέτρηση των βασικών επιθέσεων Κέιτλιν προτού ακόμα χτυπήσουν το στόχο τους

Ezreal

Έζρεαλ

Ο Έζρεαλ μπορεί πλέον να χτυπήσει τον εαυτό του με τη Ροή Ενέργειας, αν βρει έναν τρόπο για να σταθεί μπροστά της. Χρησιμοποιήστε με προσοχή.

Με ένα E την κατάλληλη στιγμή, όλα γίνονται.

EzrealEssenceFlux W – Ροή Ενέργειας

Νέο: ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟ E: Η Ροή Ενέργειας μπορεί πλέον να επηρεάσει και τον Έζρεαλ και όχι μόνο τους συμμάχους του

Garen

Γκάρεν

Ένα μικρό δωράκι για όλους τους παίκτες ζούγκλας που προτιμούν τον Γκάρεν.

GarenE E – Κρίση

ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΡΡΟΗΣ: Ο Γκάρεν μπορεί πλέον να χρησιμοποιήσει το Τιάματ και την Αδηφάγο Ύδρα ενώ περιστρέφεται

Kassadin

Κάσαντιν

Ο χρόνος επαναφόρτισης της ικανότητας W αυξήθηκε, ενώ ο Παλμός Ενέργειας επιβραδύνει σε μεγαλύτερο βαθμό, αλλά για μικρότερη διάρκεια.

Ναι, πάλι αυτός.

Αυτήν την περίοδο, μας δυσκολεύει αρκετά η δυνατότητα του Κας να αποκτά πολύ μεγάλο προβάδισμα στην πορεία του αγώνα και να βοηθά τόσο τον εαυτό του, όσο και όλη τη ομάδα με έναν φοβερά αποτελεσματικό συνδυασμό ζημιάς και επιβράδυνσης. Δεν θέλουμε να πειράξουμε ακόμα το Διαστημικό Άλμα του Κας (το ξέρουμε ότι αυτό είναι το βασικό του πλεονέκτημα). Ελπίζουμε ότι με αυτές τις αλλαγές, οι αντίπαλοι του Κας θα έχουν περισσότερες ευκαιρίες να αντεπιτεθούν.

NetherBlade W – Απόκοσμη Λεπίδα

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 6 δευτερόλεπτα ⇒ 9 δευτερόλεπτα

ForcePulse E – Παλμός Ενέργειας

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗΣ: 3 δευτερόλεπτα ⇒ 1 δευτερόλεπτο
ΒΑΘΜΟΣ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗΣ: 30/35/40/45/50% ⇒ 50/60/70/80/90%

Khazix

Κα’Ζιξ

Κάναμε κάποιες μικροδιορθώσεις στον Κα’Ζιξ, οι οποίες σχετίζονται κυρίως με τις ενισχύσεις που εφαρμόσαμε προηγουμένως για τους ανθεκτικούς ήρωες ζούγκλας και τους σκοπευτές.

KhazixQ Q – Μυρωδιά του Φόβου

ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 55/80/105/130/155 ⇒ 70/95/120/145/170

Lucian

Λουσιάν

Οι εμβέλειες των επιθέσεων του Λουσιάν έχουν μειωθεί, αλλά ο χρόνος επαναφόρτισης της ικανότητας E πλέον μειώνεται με κάθε χτύπημα από την παθητική ικανότητα του Λουσιάν. Επίσης, το E δεν έχει κόστος Μάνα, επομένως ο Λουσιάν θα κάνει εφορμήσεις πολύ συχνά στα μέσα και στα τελικά στάδια του αγώνα.

Όταν προσεγγίζουμε έναν ισχυρό ήρωα, στόχος μας είναι να τονίσουμε τα πλεονεκτήματά του, ενώ παράλληλα δίνουμε έμφαση στις αδυναμίες του (σας το είπα ότι θα το επαναλάβουμε πολλές φορές αυτό). Όλες οι αλλαγές που κάνουμε στρέφονται γύρω από την έννοια των ουσιαστικών επιλογών, δηλαδή θέλουμε οι ήρωες να διατηρούν τη στρατηγική τους αξία και να έχουν παράλληλα αντισταθμιστικές αδυναμίες που θα μπορούν να εκμεταλλευτούν οι αντίπαλοί τους για να τους αντιμετωπίσουν. Ειδικά στην περίπτωση του Λουσιάν, η υψηλή συνολική ισχύς του (δυνατή αρχή και τέλος, υψηλή ζημιά ανά χτύπημα, υψηλή κινητικότητα, κλπ.) τον έκαναν τόσο καλό που οι περισσότερες ομάδες τον επέλεγαν στα τυφλά, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τις επιλογές της αντίπαλης ομάδας. Ακριβώς αυτό ήταν το μεγάλο πλεονέκτημα του Λουσιάν: μπορούσε να προσαρμόζεται ενάντια σε οποιαδήποτε ομάδα με ελάχιστες μεταπτώσεις στην απόδοση.

Σε τελική ανάλυση, οι επιλογές μας δίνουν έμφαση περισσότερο στα πλεονεκτήματα του Λουσιάν ως ευκίνητου σκοπευτή με ισχυρές ικανότητες, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν ορισμένες νέες αδυναμίες, όπως τη μειωμένη εμβέλειά του. Στα υψηλότερα επίπεδα, με τη βοήθεια ορισμένων αντικειμένων (η μείωση χρόνου επαναφόρτισης είναι ιδανική επιλογή), ο Λουσιάν μπορεί να συνδέει ομαλά μεταξύ τους διαδοχικές χρήσεις του E, αρκεί να υπάρχει ένας στόχος για την παθητική του ικανότητα. Αυτό σημαίνει ότι ο Λουσιάν θα είναι ένας από τους πιο κινητικούς επωμιστές του παιχνιδιού στις ομαδικές μάχες (υπάρχουν μερικές ανησυχίες ότι θα είναι… υπερβολικά κινητικός, λόγω του ότι το E αφαιρεί όλες τις επιβραδύνσεις, αλλά θα το παρακολουθούμε αυτό από κοντά). Από την άλλη πλευρά, η πιο περιορισμένη εμβέλεια θα αναγκάσει το Λουσιάν να παίζει πιο επικίνδυνα προκειμένου να επαναφορτίσει πιο γρήγορα το E του και αυτό σημαίνει ότι θα δυσκολευτεί περισσότερο ενάντια σε ορισμένους ήρωες στη φάση των λωρίδων (ενώ προηγουμένως μπορούσε να νικήσει σε οποιαδήποτε λωρίδα). Με αυτόν τον τρόπο, έχουμε περισσότερη ελευθερία να τονίσουμε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Λουσιάν και θα συνεχίσουμε να τον παρακολουθούμε για να δούμε πώς θα τα πάει μετά από αυτές τις αλλαγές.

Γενικά

ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 550 ⇒ 500
ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: 330 ⇒ 335
ΒΑΣΙΚΗ ΖΩΗ: 470 ⇒ 500
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 49 ⇒ 52

Lucian_Passive Παθητική – Εκσφενδονιστής του Φωτός

Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΟΥ ΔΙΠΛΟΥ ΧΤΥΠΗΜΑΤΟΣ: Διορθώσαμε ένα σφάλμα κατά το οποίο ο Εκσφενδονιστής του Φωτός μερικές φορές δεν σκότωνε έναν αντίπαλο ήρωα επειδή υπολόγιζε εσφαλμένα ότι η πρώτη βολή θα ήταν αρκετή με αποτέλεσμα να στοχεύει έναν υπηρέτη με τη δεύτερη βολή. Ο Εκσφενδονιστής του Φωτός θα ακολουθεί πλέον πάντα τον κανόνα του διπλού χτυπήματος και θα χτυπά δύο φορές τους ήρωες που βρίσκονται κοντά στο θάνατο για πιο σίγουρα αποτελέσματα.

LucianQ Q – Διαπεραστικό Φως

Νέο: ΦΑΡΜΑΡΙΣΜΑ ΚΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ: Το Διαπεραστικό Φως προκαλεί πλέον 75% ⇒ 100% ζημιά στους υπηρέτες
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ: 550 ⇒ 500
ΚΟΣΤΟΣ: 60/65/70/75/80 Μάνα ⇒ 50/55/60/65/70 Μάνα

LucianE E – Ανελέητο Κυνήγι

Νέο: ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΝΕΛΕΗΤΟ: Ο χρόνος επαναφόρτισης πλέον μειώνεται κατά 1 δευτερόλεπτο για κάθε χτύπημα του Εκσφενδονιστή του Φωτός (παθητική ικανότητα). Η επίδραση διπλασιάζεται ενάντια σε αντίπαλους ήρωες (μείωση 2 δευτερολέπτων ανά χτύπημα, 4 δευτερόλεπτα συνολικά αν προκληθεί η πλήρης επίδραση της παθητικής ικανότητας)
Νέο: ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟ: 60/45/30/15/0 Μάνα ⇒ 0 Μάνα σε όλες τις βαθμίδες
Νέο: ΑΝΕΤΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ: Ο μετρητής της βασικής επίθεσης του Λουσιάν μηδενίζεται μετά από μια εφόρμηση
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 18/16/14/12/10 δευτερόλεπτα ⇒ 14/13/12/11/10 δευτερόλεπτα
Καταργήθηκε: ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΣΤΗΚΕ: Το Ανελέητο Κυνήγι δεν επανέρχεται πλέον με κάθε εκτέλεση κατά τη διάρκεια του Αποδεκατισμού

Nautilus

Νότιλους

Nautilus_StaggeringBlow Παθητική – Συνθλιπτικό Χτύπημα

ΚΡΥΦΗ ΖΑΛΑΔΑ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που επέτρεπε στους εχθρούς του Νότιλους να βλέπουν το δείκτη του με την αντίστροφη μέτρηση

Quinn

Κουίν

Διορθώσαμε μερικά σφάλματα ώστε να σταθεροποιηθεί λίγο η απόδοση της Κουίν στο παιχνίδι.

E – Άλμα

ΚΟΙΤΑ, ΒΑΛ, ΜΕΖΕΔΑΚΙΑ: Πλέον προκαλεί πάντα την επισήμανση του στόχου από τον Βάλορ, ακόμα και αν ο Βάλορ επισημαίνει κάποιον άλλον κοντινό εχθρό τη συγκεκριμένη στιγμή
ΣΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ: Διορθώσαμε ένα σφάλμα που έκανε μερικές φορές την Κουίν να πετάγεται σε λάθος κατεύθυνση

Rengar

Ρένγκαρ

Αυτή η διόρθωση σφάλματος ενδέχεται να μειώσει σημαντικά την αποτελεσματικότητα του Ρένγκαρ στη ζούγκλα (ενεργοποιούσε δύο φορές τα Ξυράφια του Μάντρεντ). Μην ανησυχείτε, όμως, θα παρακολουθούμε την απόδοσή του πολύ στενά.

Γενικά

ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΥΛΛΟΓΗ: Ο Ρένγκαρ θα λέει πλέον μια ατάκα κάθε φορά που αναβαθμίζει το Περιδέραιο από Δόντια

RengarQ Q – Θηριωδία

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η Θηριωδία ενεργοποιούσε δύο φορές τις επιδράσεις κατά το χτύπημα

Velkoz

Βελ’Κοζ

VelkozQ Q – Σχάση Πλάσματος

ΓΝΩΣΗ ΜΕΣΩ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗΣ: Η Σχάση Πλάσματος θα διαιρείται πλέον μετά το θάνατο του Βελ’Κοζ

Yasuo

Υασούο

YasuoDashWrapper E – Σαρωτική Λεπίδα

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η Σαρωτική Λεπίδα ορισμένες φορές δεν υπολογιζόταν ως χρήση ικανότητας για διάφορα αντικείμενα και ικανότητες ηρώων

Ziggs

Ζιγκς

ZiggsPassiveReady Παθητική – Κοντό Φυτίλι

ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ ΦΥΤΙΛΙ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που δεν επέτρεπε στο Σάκο Εκρηκτικών να μειώσει σωστά το χρόνο επαναφόρτισης του Κοντού Φυτιλιού

Αντικείμενα

Ο Αιμοδιψής

Ο Αιμοδιψής δίνει πλέον ακόμη περισσότερη Αρπαγή Ζωής και η ασπίδα φθείρεται πιο αργά. Ωστόσο, η μέγιστη ασπίδα έχει μειωθεί και η Αρπαγή Ζωής του Αιμοδιψή είναι πλέον μοναδική (ως προς τον εαυτό της).

Όταν αλλάξαμε την παθητική ικανότητα του Αιμοδιψή και τη μετατρέψαμε σε ασπίδα, το αντικείμενο έχασε λίγη από την ταυτότητά του, καθώς πλέον τα υπόλοιπα στατιστικά του (Αρπαγή Ζωής και Ζημιά Επίθεσης) ήταν δυνατό να αποκτηθούν εξίσου εύκολα μέσω άλλων αντικειμένων. Αυτές οι αλλαγές έχουν σκοπό να κάνουν τον Αιμοδιψή το ιδανικό αντικείμενο αντοχής και άμυνας για όσους θέλουν ταυτόχρονα να αυξήσουν και τη Ζημιά Επίθεσής τους. Πέρα από αυτό, η ΜΟΝΑΔΙΚΗ Αρπαγή Ζωής του Αιμοδιψή δεν επιτρέπει πλέον τη χρήση περισσότερων Αιμοδιψών για +40%/+60% επιπλέον Αρπαγή Ζωής, αλλά μπορείτε να το συνδυάσετε με άλλα αντικείμενα με Αρπαγή Ζωής, όπως είναι το Βαμπιρικό Σκήπτρο, η Λεπίδα του Κατεστραμμένου Βασιλιά, η Αδηφάγος Ύδρα και άλλα.

ΑΡΠΑΓΗ ΖΩΗΣ: 15% ⇒ 20%
νέοΑΠΟΛΑΥΣΗ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ: η Αρπαγή Ζωής είναι πλέον ΜΟΝΑΔΙΚΗ
ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΗ ΑΣΠΙΔΑ: 50 – 440 ⇒ 50 – 350
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΦΘΟΡΑΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΔΑΣ: 15 δευτερόλεπτα ⇒ 25 δευτερόλεπτα

3508 Θεριστής Ψυχών

Κατασκευάζεται πλέον από το Γ.Μ.Τ. Σπαθί και δίνει Ζημιά Επίθεσης 80. Μόλις επαναλάβαμε τις αλλαγές σε μια πρόταση.

Ήμαστε λίγο συντηρητικοί με τον Θεριστή Ψυχών επειδή υπάρχουν αρκετοί ήρωες που μπορούν να γίνουν υπερβολικά δυνατοί με ένα αντικείμενο που εστιάζει στη χρήση Μάνα. Όταν τον είδαμε στην πράξη, όμως, ο Θεριστής Ψυχών δεν έδινε την απότομη αύξηση της ισχύος που περιμέναμε, επομένως κάναμε ορισμένες διορθώσεις για να γίνει πιο ελκυστικός.

ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Αξίνα + Βαμπιρικό Σκήπτρο + 975 χρυσός ⇒ Γ.Μ.Τ. Σπαθί + Βαμπιρικό Σκήπτρο + 1050 χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 2650 χρυσός ⇒ 3400 χρυσός
ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 60 ⇒ 80

3504 Λαμπρό Θυμιατό

Ισχύς Ικανότητας +10 Κυριολεκτικά.

Και το Λαμπρό Θυμιατό αντιμετωπίστηκε πολύ συντηρητικά, γιατί έχει θεωρητικά μεγάλες δυνατότητες ως αντικείμενο (Ταχύτητα Επίθεσης για όλους!). Για αυτό… του δώσαμε περισσότερη Ισχύ Ικανότητας.

ΙΣΧΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ 30 ⇒ 40

3004 Μαναμιούν

Τώρα βασίζεται στην Αξίνα αντί για το Μακρύ Σπαθί, κοστίζει λίγο περισσότερο και δίνει λίγο περισσότερη Ζημιά Επίθεσης.

Με αυτήν την αλλαγή, η διαδρομή κατασκευής του Μαναμιούν γίνεται λίγο πιο ομαλή, αντί να πρέπει να αγοράσεις πολλά φτηνά αντικείμενα στην αρχή και μετά να πρέπει να περιμένεις μέχρι να αποκτήσεις 1000 χρυσό για να το αναβαθμίσεις.

ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Δάκρυ της Θεάς + Μακρύ Σπαθί + 1040 χρυσός ⇒ Δάκρυ της Θεάς + Αξίνα + 625 χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 2100 χρυσός ⇒ 2200 χρυσός
ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 20 ⇒ 25

3068 Μανδύας του Ήλιου

Τώρα ακόμα πιο λαμπερά εκτυφλωτικός. Ή εκτυφλωτικά λαμπερός. Ή ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ;!

ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Τα γραφικά της αύρας ζημιάς είναι πιο φλογερά και επιθετικά

Ξόρκια Επικαλεστή

SummonerExhaust

Εξάντληση

Κατά τη διάρκεια της σεζόν, ενημερώσαμε τα οπτικά και ηχητικά εφέ των Ξορκιών Επικαλεστή. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τις αλλαγές, αλλά στην περίπτωση της Εξάντλησης, πιστεύουμε ότι θα έχουμε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα, αν συνδυάσουμε την ποιότητα γραφικών της νέας Εξάντλησης με τη δυναμική της παλιάς Εξάντλησης.

ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Τα γραφικά έχουν ενημερωθεί για να είναι πιο ευανάγνωστα

Μαινόμενη Άβυσσος

Καταργήθηκαν: Αντικείμενα ζούγκλας

Τα ακόλουθα αντικείμενα ζούγκλας έχουν αφαιρεθεί από τη Μαινόμενη Άβυσσο:

  • Ματσέτα του Κυνηγού
  • Λίθος Πνεύματος
  • Αγκαθωτός Θώρακας
  • Πνεύμα του Αρχαίου Γκόλεμ
  • Πνεύμα της Γηραιάς Σαύρας
  • Πνεύμα από τον Κάτω Κόσμο

Δάσος της Σύγχυσης

Διορθώσαμε ορισμένα σφάλματα που εντοπίσαμε στο Δάσος της Σύγχυσης και συμμαζέψαμε λίγο τους Ιχώρ, καθώς τα στατιστικά τους ήταν πολύ ισχυρά.


Τέρατα της ζούγκλας

ΑΡΡΩΣΤΑ ΤΕΡΑΤΑ: Διορθώσαμε ένα σφάλμα που έδινε σε όλα τα τέρατα ένα Ιερογλυφικό Αναπλήρωσης (και όχι μόνο στα μεγάλα)

2040 Ιχώρ της Οργής

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 λεπτά ⇒ 3 λεπτά

2048 Ιχώρ της Φωταψίας

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 λεπτά ⇒ 3 λεπτά

3207 Πνεύμα του Αρχαίου Γκόλεμ

Καταργήθηκε: ΕΝΕΡΓO MATI: Η ενεργή ικανότητα Ματιού έχει καταργηθεί για το Δάσος της Σύγχυσης
Νέα: ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Έχει πλέον τη ΜΟΝΑΔΙΚΗ παθητική ικανότητα Ανίχνευση Παγίδων: Αποκαλύπτει τις αόρατες εχθρικές παγίδες
Νέα: ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΝΕΡΓΗ: Έχει πλέον τη ΜΟΝΑΔΙΚΗ ενεργή ικανότητα Ανίχνευση Παγίδων: Καλύπτει μια στοχευμένη περιοχή με μια ομίχλη που φανερώνει το χάρτη για 5 δευτερόλεπτα και αποκαλύπτει τους κρυμμένους ήρωες που εισέρχονται σε αυτήν για 3 δευτερόλεπτα (Χρόνος Επαναφόρτισης 60 δευτερόλεπτα)

Δάσος της Σύγχυσης και Κρυστάλλινη Ουλή

Kayle Κέιλ

R – Παρέμβαση

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 100 / 90 / 80 δευτερόλεπτα ⇒ 110 / 95 / 80 δευτερόλεπτα

3104 Άρπαξ του Λόρδου Βαν Νταμ

ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 70 ⇒ 80

Δάσος της Σύγχυσης, Κρυστάλλινη Ουλή και Μαινόμενη Άβυσσος

Θα ενισχύσουμε το Φανάρι Ενόρασης Ψυχών του Γκρεζ ώστε να συμβαδίζει με τα υπόλοιπα αντικείμενα ζούγκλας σε αυτούς τους χάρτες. Το νέο, ανανεωμένο Τόξο του Φωτός είναι ένα ελκυστικό αντικείμενο για σκοπευτές που επιτρέπει την καλύτερη παρατήρηση του χάρτη.


3159 Νέο: Φανάρι Ενόρασης Ψυχών του Γκρεζ

Αυτό το αντικείμενο έχει σχεδιαστεί από την αρχή. Εδώ θα αναφέρουμε μόνο τα νέα στατιστικά!

Καταργήθηκαν: ΧΑΡΤΕΣ: Το Φανάρι του Γκρεζ δεν είναι πλέον διαθέσιμο στην Άβυσσο των Κραυγών και στην Κρυστάλλινη Ουλή
ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Ξυράφια του Μάντρεντ + Μακρύ Σπαθί + Μαχαίρι + 180 χρυσός (συνολικό κόστος: 1765 χρυσός)
ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: +15
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: +30%
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Έχει πλέον τη ΜΟΝΑΔΙΚΗ παθητική Ακρωτηριασμός: Οι βασικές επιθέσεις εναντίον τεράτων προκαλούν 50 επιπλέον μαγική ζημιά και αναπληρώνουν 8 Ζωή
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Ο κάτοχος αποκτά πλέον +30% περισσότερο χρυσό από τέρατα
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Έχει πλέον τη ΜΟΝΑΔΙΚΗ παθητική ικανότητα Ανίχνευση Παγίδων: Αποκαλύπτει τις αόρατες εχθρικές παγίδες
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΝΕΡΓΗ: Έχει πλέον τη ΜΟΝΑΔΙΚΗ ενεργή ικανότητα Ανίχνευση Παγίδων: Καλύπτει μια στοχευμένη περιοχή με μια ομίχλη που φανερώνει το χάρτη για 5 δευτερόλεπτα και αποκαλύπτει τους κρυμμένους ήρωες που εισέρχονται σε αυτήν για 3 δευτερόλεπτα (Χρόνος Επαναφόρτισης 60 δευτερόλεπτα)

3185 Νέο: Τόξο του Φωτός

Αυτό το αντικείμενο έχει σχεδιαστεί από την αρχή. Εδώ θα αναφέρουμε μόνο τα νέα στατιστικά!

ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Σατανικό Τσεκούρι + Μανδύας Ευελιξίας + 350 χρυσός (συνολικό κόστος: 2280 χρυσός)
ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: +30
ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙΡΙΟΥ ΧΤΥΠΗΜΑΤΟΣ: +30%
ΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΧΕΥΣΗ: Τα καίρια χτυπήματα προκαλούν αιμορραγία στο στόχο, ο οποίος δέχεται βαθμιαία το 90% της μπόνους Ζημιάς Επίθεσης ως σωματικής ζημιάς σε 3 δευτερόλεπτα. όσο διαρκεί η αιμορραγία, ο στόχος αποκαλύπτεται στο χάρτη.

Bots για αρχάριους

Τα Bots για αρχάριους είναι ένας νέος βαθμός δυσκολίας στα Παιχνίδια Παικτών εναντίον Bots, το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά για τους παίκτες που μόλις ξεκίνησαν να παίζουν League of Legends. Πέρα από τις αλλαγές στην τεχνητή νοημοσύνη των bots, το επίπεδο αυτό διαθέτει ορισμένα χαρακτηριστικά που βοηθούν τους νέους παίκτες να αφομοιώσουν ορισμένα από τα βασικά μαθήματα του League καθώς παίζουν τους πρώτους τους αγώνες. Ρίξτε μια ματιά στο dev blog μας για να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προσέγγισή μας όσον αφορά τους νέους παίκτες.

  • Τα Bots για αρχάριους είναι πλέον το προεπιλεγμένο επίπεδο δυσκολίας για τα Παιχνίδια Παικτών εναντίον Bots για νέους παίκτες
  • Οι παίκτες με Επίπεδο Επικαλεστή 10 ή μεγαλύτερο θα λαμβάνουν μειωμένες ανταμοιβές ΠΕ/ΕΜΠ και δεν θα μπορούν να κερδίζουν το μπόνους της Πρώτης νίκης της ημέρας από την ουρά αναμονής Bots για αρχάριους

Νέα μηχανή ήχου

Ήδη από την ενημέρωση 4.7, ξεκινήσαμε την εφαρμογή μιας διαδικασίας πολλαπλών ενημερώσεων για τη μεταφορά των αρχείων της νέας μηχανής ήχου. Με μεγάλη μας χαρά, σας ανακοινώνουμε ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε και η μηχανή θα τεθεί σε λειτουργία με την ενημέρωση 4.12! Η νέα μηχανή ήχου περιλαμβάνει ορισμένες άμεσες βελτιώσεις, αλλά κυρίως θα μας βοηθήσει να κάνουμε την εμπειρία του League of Legends πιο ατμοσφαιρική και συναρπαστική στο μέλλον. Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την προηγούμενη σχετική δημοσίευσή μας!

  • Βελτιώσεις στη στερεοφωνική απόδοση και στην εναλλαγή ηχείων
  • Προσθήκη κανονικής υποστήριξης για ήχο surround
  • Διακριτικές βελτιώσεις στην καθαρότητα του ήχου

Διορθώσεις σφαλμάτων

  • Διορθώσαμε ορισμένες μικρές καθυστερήσεις την πρώτη φορά που ανοίγει το κατάστημα αντικειμένων, το μενού επιλογών και η ανακεφαλαίωση θανάτου σε έναν αγώνα
  • Διορθώσαμε ένα σφάλμα στα γραφικά με τις συμβουλές έναρξης παιχνιδιού
  • Διορθώσαμε ένα σφάλμα που επέβαλε περιστασιακά τους περιορισμούς της ουράς δυάδας και σε άλλες ουρές, εκτός από την ουρά Κατάταξης Σόλο/Δυάδας
  • Οι παίκτες που έχουν αρνητικό σύνολο ΠΠ λόγω αποφυγής ουρών κατάταξης δεν μπορούν πλέον να μηδενίζουν αυτόματα τους ΠΠ τους με μία νίκη σε αγώνα κατάταξης
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που προκαλούσε περιστασιακά τον υποβιβασμό παικτών με χαμηλό αριθμό ΠΠ, σε περίπτωση ήττας που θα έπρεπε να τους φέρει κανονικά στους 0 ΠΠ
  • Διορθώσαμε ένα θέμα που δεν επέτρεπε περιστασιακά τον προβιβασμό των ομάδων κατάταξης μετά την επικράτησή τους σε μια σειρά προβιβασμού
  • Διορθώσαμε ένα σφάλμα που δεν επέτρεπε μερικές φορές τη συμμετοχή ορισμένων παικτών σε μια νέα ομάδα κατάταξης μετά την αποχώρησή τους από την προηγούμενη

Επερχόμενες αμφιέσεις

Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες χρονικές στιγμές κατά τη διάρκεια της Ενημέρωσης 4.12:

Μεταλλικός Άατροξ

Aatrox_2

Μεταλλικός Μάλφαϊτ

Malphite_6

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends