Γίνε το τέρας που πάντα ήθελες, στο Project Wight

Οι Βίκινγκς έχουν έναν νέο λόγο για να ανησυχούν…

Platforms
 
Genres
,  
Developer
 

Οι Βίκινγκς έχουν έναν νέο λόγο για να ανησυχούν…

project-wight

Στα περισσότερα παιχνίδια το σενάριο έχει ως εξής: “Πήγαινε σκότωσε το τέρας, γίνε ήρωας.” Αν και είναι ένας ευγενής σκοπός, τα παιχνίδια που προσφέρουν στους παίκτες το αντίθετο σενάριο είναι ελάχιστα. Σε αυτή την μειοψηφία ανήκει και το Project Wight. Ο νέος αυτός τίτλος φέρει την υπογραφή του David Goldfarb (πρώην δημιουργός του Battlefield) και του Ben Cousins (επίσης πρώην υπάλληλος της DICE) και είναι ο πρώτος για το στούντιο τους, ονόματι The Outsiders, με έδρα την Στοκχόλμη.

Το Project Wight λαμβάνει χώρα στην γη των σκληροτράχιλων Βίκινγκς και σας βάζει στην θέση ενός πλάσματος, που σύμφωνα με τους δημιουργούς του παιχνιδιού είναι είδος προς εξαφάνιση, λόγω συστηματικής εξόντωσης από τους Βίκινγκς. Ήδη στην αρχή του παιχνιδιού γίνεστε μάρτυρες στον θάνατο του πατέρα σας από αυτούς, ενώ είστε ακόμα βρέφος. Έτσι ξεκινάει μια ιστορία εκδίκησης, όπου πρώτα φροντίζετε να επιβιώσετε και  έχοντας αργότερα μεγαλώσει ξεκινάτε την αντεπίθεση σας. Με μια ξεκάθαρη κριτική απέναντι στην επεκτατική φύση του ανθρώπου σε συνδυασμό με την εξέλιξη της ιστορίας από την σκοπιά του πλάσματος που ελέγχετε, θα αναρωτηθείτε σίγουρα ποιος πραγματικά είναι το τέρας καθ’ όλη την διάρκεια του Project Wight.

Η μηχανή του παιχνιδιού βασίζεται στο Unity, με τον Ben Cousins να αναφέρει πως «δεν θα μπορούσαν να ανεβάσουν το οπτικό πεδίο τόσο γρήγορα σε κάποια άλλη μηχανή». Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στον ρεαλισμό, με τον χαρακτήρα σας να είναι στην αρχή ανήμπορος να πολεμήσει τους θηρευτές του και όσο μεγαλώνει να αναπτύσσει ικανότητες που θα τον βοηθήσουν να αντιστρέψει τους ρόλους. Αρχική ιδέα για τους δημιουργούς του Project Wight, ήταν να καταφέρουν να τοποθετήσουν ένα RPG γύρω από έναν χαρακτήρα που τείνει να είναι μακριά από το επίκεντρο τέτοιων παιχνιδιών. Η όλη δουλειά του The Outsiders είναι εμπνευσμένη από διάφορες ταινίες με τέρατα, αλλά κύρια επιρροή αποτελεί το Grendel, μια νουβέλα που διηγείται την ιστορία του Beowulf, από την οπτική γωνία του αντιπάλου του, κάτι που εξηγεί και το υπόβαθρο του παιχνιδιού. Το Project Wight αναμένεται το 2017, για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του στούντιο εδώ.