Η ταυτόχρονη παγκόσμια κυκλοφορία του Final Fantasy XV, καθυστερεί το development του παιχνιδιού
Ο σκηνοθέτης του Final Fantasy XV, Hajime Tabata είχε πολλά να μοιραστεί κατά τη διάρκεια της Gamescom την περασμένη εβδομάδα, όπου εξήγσε ότι το debugging και το localisation του παιχνιδιού είναι αυτά που παρατείνουν την αναμονή μας. Σε μια συνέντευξη στο GameSpot, μοιράστηκε περισσότερα για την παγκόσμια κυκλοφορία του Final Fantasy.
«Αισθανόμαστε λίγο αμήχανα μιλώντας γι’ αυτό, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που ετοιμάζουμε ένα standalone Final Fantasy παιχνίδι με ταυτόχρονη παγκόσμια κυκλοφορία, κι έτσι δεν ήμαστε πραγματικά έτοιμοι για να το αντιμετωπίσουμε αυτό. Το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνουμε ήταν να ανασυγκροτηθούμε εσωτερικά για να δημιουργήσουμε κάτι που θα μπορούσε να το καταφέρει αυτό. Ήταν το πρώτο σημαντικό στάδιο για το project».
Ο πιο πρόσφατος τίτλος Final Fantasy που κυκλοφόρησε ήταν το Lightning Returns: Final Fantasy XIII, το οποίο κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία στις 21 Νοεμβρίου 2013 και σε άλλες περιοχές το Φεβρουάριο του 2014. Το Final Fantasy XV βρίσκεται σε φάση development για το PlayStation 4 και το Xbox One, και αναμένεται να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή το 2016.
Πηγή: Siliconera
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.990 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers