Σημειώσεις ενημέρωσης 4.15

Σημειώσεις ενημέρωσης 4.15

Γεια σας, Επικαλεστές, Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 4.15. Αν και δεν έχουμε πολλές αλλαγές από πλευράς ισορροπίας, υπάρχουν όμως αρκετές επιδιορθώσεις σφαλμάτων και αλλαγές λόγω σαφήνειας που γεμίζουν λίγο μια από τις τελευταίες ενημερώσεις πριν από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Επίσης, μετά τις πολλές και σημαντικές αλλαγές που έγιναν σε προηγούμενες ενημερώσεις (ναι, ακόμη δεν έχουμε ξεπεράσει τις ενημερώσεις 4.13 και 4.14), θέλαμε να δούμε επιτέλους πώς είναι να έχεις ένα σταθερό περιβάλλον στο League of Legends. Υπάρχει μια σειρά μικρών ενισχύσεων για τον Γκναρ, αλλά είναι περισσότερο «αισθητικές» βελτιώσεις, ώστε να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση (παρόλο που είναι αναμφίβολα […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

patch_notes_banner_17

Γεια σας, Επικαλεστές,

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 4.15. Αν και δεν έχουμε πολλές αλλαγές από πλευράς ισορροπίας, υπάρχουν όμως αρκετές επιδιορθώσεις σφαλμάτων και αλλαγές λόγω σαφήνειας που γεμίζουν λίγο μια από τις τελευταίες ενημερώσεις πριν από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Επίσης, μετά τις πολλές και σημαντικές αλλαγές που έγιναν σε προηγούμενες ενημερώσεις (ναι, ακόμη δεν έχουμε ξεπεράσει τις ενημερώσεις 4.13 και 4.14), θέλαμε να δούμε επιτέλους πώς είναι να έχεις ένα σταθερό περιβάλλον στο League of Legends. Υπάρχει μια σειρά μικρών ενισχύσεων για τον Γκναρ, αλλά είναι περισσότερο «αισθητικές» βελτιώσεις, ώστε να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση (παρόλο που είναι αναμφίβολα ενισχύσεις!). Διαβάστε γι’ αυτόν για περισσότερες πληροφορίες!

Ωστόσο, όσον αφορά σε λειτουργίες πέρα από την ισορροπία, υπάρχουν πολλά πράγματα! Πρώτα από όλα, ρίξτε μια ματιά στο ανανεωμένο πρόγραμμα ενημέρωσης κώδικα και τη νέα σελίδα προορισμού. Είναι δύο οπτικές ενημερώσεις που σηματοδοτούν την πρώτη φάση μιας διαδικασίας που φιλοδοξεί να βελτιώσει συνολικά την εμπειρία του League of Legends. Η εισαγωγή νέας, σταθερής τεχνολογίας είναι μια περίπλοκη διαδικασία που μπορείτε να παρακολουθήσετε καλύτερα στο dev blog που παρουσιάζει τη δουλειά που γίνεται στο παρασκήνιο.

Επίσης, σε αυτήν την ενημέρωση έχουμε την προσθήκη της νέας Βαθμίδας Κυρίαρχου! Η Βαθμίδα Κυρίαρχου μεσολαβεί μεταξύ των βαθμίδων Αδαμάντινη 1 και Διεκδικητή και επιτρέπει στους καλύτερους παίκτες της περιοχής σας να βρίσκονται πιο εύκολα μεταξύ σας. Η προσθήκη της Βαθμίδας Κυρίαρχου σημαίνει επίσης ότι η κατάταξη της Βαθμίδας Διεκδικητή θα ανανεώνεται ανά 24ωρο χωρίς περίοδο χάριτος, επομένως καλά θα κάνετε να αρχίσετε να προπονήστε από το τώρα!

Σας προειδοποιήσαμε! Καθώς πλησιάζουμε στην τελική ολοκλήρωση ορισμένων τμημάτων του Φαραγγιού των Επικαλεστών, θα αρχίσουμε να προσθέτουμε αυτά τα τμήματα στην τρέχουσα έκδοση του παιχνιδιού. Με αυτόν τον τρόπο, θα μειωθεί το συνολικό μέγεθος της ενημέρωσης για την τελική κυκλοφορία του Νέο: υ Φαραγγιού των Επικαλεστών και δεν θα έχετε να κατεβάζετε τεράστιους όγκους δεδομένων την ημέρα της επίσημης κυκλοφορίας. Με άλλα λόγια, δεν θα μπορείτε να παίξετε ακόμα στα τμήματα της νέας εμπειρίας που περιέχει αυτή η ενημέρωση (και δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας!). Απλά θα τοποθετηθούν στο σκληρό δίσκο σας και θα περιμένουν την ημερομηνία κυκλοφορίας. Ευχαριστούμε!

Τα λέμε την επόμενη φορά! Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες στις σημειώσεις ενημέρωσης που ακολουθούν.

Ανανέωση προγράμματος ενημέρωσης κώδικα και σελίδας προορισμού

Με αυτήν την ενημέρωση, ξεκινά η οπτική ανανέωση του προγράμματος ενημέρωσης κώδικα και της σελίδας προορισμού, καθώς και ορισμένα στοιχεία της νέας μας τεχνολογίας για το πρόγραμμα ενημέρωσης, τα οποία θα εφαρμοστούν και στην υπόλοιπη εφαρμογή με την πάροδο του χρόνου. Ακολουθούν ορισμένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία, αλλά συνιστούμε να διαβάσετε το προηγούμενο άρθρο, αν θέλετε μια πιο αναλυτική επεξήγηση αυτών των αλλαγών.

Υπενθυμίζουμε ότι η ενημέρωση του προγράμματος ενημέρωσης κώδικα και της σελίδας προορισμού είναι μόνο η πρώτη φάση μιας σταδιακής διαδικασίας ανάπτυξης. Είναι τα θεμέλια επάνω στα οποία θα στηριχτούμε στη συνέχεια. Ήδη, έχουμε μάθει πολλά από αυτές τις αλλαγές και ανυπομονούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις γνώσεις για να βελτιώσουμε άλλα μέρη της εφαρμογής!

clpbe

lppbe

ΝΕΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ: Το πρόγραμμα ενημέρωσης κώδικα και η σελίδα προορισμού έχουν ενημερωθεί με μια νέα διάταξη
ΦΡΕΣΚΑΡΑΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ: Το πλαίσιο της εφαρμογής, η λίστα φίλων, το παράθυρο ειδοποιήσεων και τα παράθυρα συνομιλίας έχουν επίσης αλλαγές στην εμφάνισή τους
ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ: Η διαδικασία ενημέρωσης έχει συμπτυχθεί σε μία γραμμή
ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ: Το κυλιόμενο μήνυμα με τις ειδοποιήσεις εμφανίζεται πλέον και στο πρόγραμμα ενημέρωσης

Ήρωες

Alistar Άλισταρ

Όταν ενισχύσαμε τον Άλισταρ στην ενημέρωση 4.12, είχαμε μια αμφιβολία όσον αφορά τη δύναμή του στη ζούγκλα, καθώς στα χέρια ενός καλού παίκτη θα μπορούσε να κάνει απίστευτους αιφνιδιασμούς ήδη από το επίπεδο 2, με αποτέλεσμα να μην είναι κανείς ασφαλής, σε καμία λωρίδα. Αυτό δεν έγινε, όμως! Τελικά, έγινε ο φόβος και ο τρόμος της επάνω λωρίδας.

Χωρίς πλάκα, δεν μας πειράζει καθόλου όταν ένας ήρωας βρίσκει μια νέα θέση στο χάρτη, αλλά πολλές φορές αυτό γίνεται με περιοριστικούς τρόπους για τους υπόλοιπους ήρωες. Κάτι τέτοιο έγινε και με τις Λούλου και Σοράκα. Δεν πρόκειται να αποδυναμώσουμε δραστικά τον Άλισταρ προς το παρόν, αλλά εντοπίσαμε ένα πολύ ενοχλητικό πλεονέκτημα, το οποίο του επέτρεπε να ανταλλάζει χτυπήματα υψηλής ζημιάς, αν χτυπούσε τον αντίπαλό του με Κουτουλιά, την ίδια στιγμή που του έριχνε ένα βασικό χτύπημα. Σε συνδυασμό με αντικείμενα που ενισχύουν την επόμενη επίθεση, όπως είναι το Λαμπερό Σπαθί, είναι προφανές ότι ο Άλισταρ θα μπορούσε να γίνει ασταμάτητος, ειδικά αν στριμώξει τον αντίπαλο σε μια θέση που δεν μπορεί να αντεπιτεθεί με αποτελεσματικό τρόπο. Εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι ο Άλισταρ είναι υπερβολικά δυνατός μετά τις πρόσφατες ενισχύσεις, αλλά θα συνεχίσουμε να τον παρακολουθούμε στο μέλλον.

Headbutt

W – Κουτουλιά

ΥΠΟΥΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ Ο Άλισταρ δεν μπορεί πλέον να χτυπά το στόχο της Κουτουλιάς με μια επιπλέον βασική επίθεση όταν εκτοξεύεται μακριά

CaitlynΚέιτλιν

Το πρώτο από τρία μέρη.

Γενικά

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ Διορθώθηκε ένα σφάλμα κατά το οποίο οι ικανότητες που δίνουν ενόραση των αντίπαλων ηρώων αποκάλυπταν και τα αόρατα μάτια υπό συγκεκριμένες συνθήκες

FiddleSticksΦίντλστιξ

Διορθώσαμε ένα σφάλμα του Φίντλστιξ που παρουσιάστηκε στην ενημέρωση 4.14 κατά το οποίο η Αφαίμαξη μπορούσε να διακοπεί περιστασιακά και να χάσει μια ενεργοποίηση.

Πρέπει να σημειωθεί ότι το σφάλμα με την Αφαίμαξη που παρουσιάστηκε στην ενημέρωση 4.14 έκοβε μία ή δύο ενεργοποιήσεις, αν ο αντίπαλος έτρεχε μακριά για να σπάσει το νήμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήταν σημαντικό το θέμα (σίγουρα μείωνε τη δύναμη του ήρωα και άλλαζε σε μεγάλο βαθμό την «αίσθηση» για τους γνώστες του Φίντλστιξ), απλά θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε ποια ήταν η επίδραση του σφάλματος. Για να το διορθώσαμε, έπρεπε να προγραμματίσουμε ξανά ορισμένα τμήματα της Αφαίμαξης, αλλά η αίσθηση θα είναι κανονικά η ίδια με αυτήν της ενημέρωσης 4.14.

DrainW – Αφαίμαξη

ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΣΦΑΛΜΑ Διορθώθηκε ένα σφάλμα κατά το οποίο το νήμα της Αφαίμαξης του Φίντλστιξ μπορούσε να σπάσει πρόωρα, αν ο αντίπαλος απομακρυνόταν κατά μια συγκεκριμένη απόσταση εντός συγκεκριμένου χρονικού ορίου. Με τις δύο αλλαγές που ακολουθούν, θέλουμε να διατηρήσουμε την αίσθηση που είχε η Αφαίμαξη του Φίντλστιξ πριν την ενημέρωση 4.13, αλλά επειδή αλλάξαμε τον κώδικα σε ορισμένα τμήματα της ικανότητας (για να διορθώσουμε το σφάλμα), έπρεπε να καταγράψουμε τις αλλαγές κι εδώ.
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΝΗΜΑΤΟΣ ΑΦΑΙΜΑΞΗΣ Το νήμα της Αφαίμαξης έχει πλέον εμβέλεια 750 ⇒ 800
ΡΥΘΜΟΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΑΦΑΙΜΑΞΗΣ Η Αφαίμαξη ανανεώνεται πλέον κάθε 0,5 δευτερόλεπτα ⇒ 0,25 δευτερόλεπτα (η συνολική ζημιά μένει η ίδια)

GravesΓκρέιβς

Η Παράπλευρη Ζημιά μας παράπεσε λίγο (απόπειρα αστεϊσμού).

 

 

 

GravesChargeShotR – Παράπλευρη Ζημιά

ΚΡΥΦΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ Ήδη από την ενημέρωση 4.13, είχαμε αυξήσει τη ζημιά της Παράπλευρης Ζημιάς, αλλά είχαμε ξεχάσει να αναφέρουμε ότι η ενίσχυση αυτή θα επηρέαζε και τη Ζημιά Έκρηξης, η οποία πλέον είναι 200/280/360 ⇒ 200/320/440. Δεν έχει γίνει κάποια λειτουργική αλλαγή από την ενημέρωση 4.13, απλά την καταγράφουμε.

GnarΓκναρ

Ο Γκναρ αποκτά τη Μπόνους Ζωή του αμέσως μόλις μεταμορφωθεί (και όχι με μικρή καθυστέρηση). Το μπούμερανγκ λειτουργεί πιο λογικά και το εύρος, η ταχύτητα και οι ενδείξεις επιστροφής του έχουν βελτιωθεί. Ο Γκναρ μπορεί πλέον να σηκώνει τους βράχους και να τους ρίχνει πιο γρήγορα και η ταχύτητα εκτόξευσής τους αυξάνεται. Το ΓΚΝΑΡ! έχει αναλογία Ισχύος Ικανότητας (για το δικό σας καλό, όμως, μην αποπειραθείτε να παίξετε τον Γκναρ με Ισχύ Ικανότητας).

Παρακολουθούμε στενά τον Γκναρ τις τελευταίες δύο εβδομάδες και παρόλο που προσπαθούμε να μην κάνουμε μεγάλες αλλαγές κατά τη διάρκεια μεγάλων περιόδων εκμάθησης, αδράξαμε την ευκαιρία να βελτιώσουμε μερικά από τα μοτίβα παιχνιδιού του. Με άλλα λόγια, ενώ όλα αυτά είναι αναμφίβολα ενισχύσεις, είναι περισσότερο «αισθητικές βελτιώσεις» που θα θέλαμε να κάνουμε, ανεξαρτήτως της ισχύος του Γκναρ. Έτσι, ακόμη κι αν ο Γκναρ καταλήξει να είναι υπερβολικά ισχυρός (ή υπερβολικά αδύναμος), με αυτές τις αλλαγές, η αίσθηση του παιχνιδιού του θα είναι καλύτερη και οι μελλοντικές τροποποιήσεις δεν θα σχετίζονται με αυτά.

Γενικά

ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ: Τα Προτεινόμενα αντικείμενα έχουν ενημερωθεί
ΒΑΣΙΚΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΖΩΗΣ: Αναπλήρωση Ζωής 3 ανά 5 δευτερόλεπτα ⇒ Αναπλήρωση Ζωής 5 ανά 5 δευτερόλεπτα

Gnar_PassiveΠαθητική – Γονίδιο της Οργής

ΡΑΓΔΑΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Γκναρ δεν αποκτούσε τη Μπόνους Ζωή του άμεσα κατά τη μεταμόρφωση

GnarQQ – Ρίψη Μπούμερανγκ

Νέο: ΝΑ ΕΝΑ ΕΞΥΠΝΟ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ: Ο μηχανισμός επιστροφής του Μπούμερανγκ έχει βελτιωθεί, ώστε να εντοπίζει καλύτερα τον Γκναρ
ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟ ΕΥΡΟΣ: 45 ⇒ 60
ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ ΕΥΡΟΣ: 70 ⇒ 75
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 1000 ⇒ 1400
ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ: Τα σωματίδια επιστροφής του Μπούμερανγκ έχουν βελτιωθεί!

GnarQ0Q – Ρίψη Βράχου

ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ Ο Βράχος πλέον υπολογίζει τυχόν αντίπαλους ήρωες που βρίσκονται πολύ κοντά στο επίκεντρο του Γκναρ όταν χρησιμοποιεί την ικανότητα (και πλέον ο βράχος χτυπά αυτούς)
ΘΡΑΥΣΜΑΤΑ Ο Βράχος προκαλεί πλέον τη ζημιά πεδίου επιρροής σε μικρή ακτίνα από την προσγείωση, αν δεν χτυπήσει εχθρούς
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΒΡΑΧΟΥ 2000 ⇒ 2100
ΕΥΡΟΣ ΒΡΑΧΟΥ 80 ⇒ 90
Ο ΓΚΝΑΡ ΣΕ ΚΑΛΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ο Γκναρ χρειάζεται 0,5 δευτερόλεπτα ⇒ 0,3 δευτερόλεπτα για να σηκώσει έναν βράχο πριν τον ξαναρίξει

GnarW0W – Βαρύ Χτύπημα

Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου οι εχθρούς μπορούσαν μερικές φορές να χρησιμοποιούν ικανότητες, όταν η εξουδετέρωση από το Βαρύ Χτύπημα αλληλεπικαλυπτόταν με την εξουδετέρωση της ικανότητας ΓΚΝΑΡ!

GnarRR – ΓΚΝΑΡ!

Νέο: ΜΑΓΙΚΟΣ ΓΚΝΑΡ Πλέον αυξάνεται αναλογικά με 0,0 Ισχύ Ικανότητας ⇒ 0,5 Ισχύ Ικανότητας
ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΓΚΝΑΡ! Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η μικροεξουδετέρωση από την απώθηση της ικανότητας ΓΚΝΑΡ! τελείωνε μερικές φορές πολύ νωρίς
ΓΚΝΑΡ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ Πλέον, ο Γκναρ κινείται και εκτελεί ενέργειες μετά τη χρήση του ΓΚΝΑΡ! σε 0,5 ⇒ 0,4 δευτερόλεπτα

LeeSinΛι Σιν

Το δεύτερο από τρία μέρη. Κάπου εδώ, πολλοί θα έκαναν πλάκα, επειδή ο Λι Σιν είναι τυφλός. Όχι εμείς, όμως.

Γενικά

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ Διορθώθηκε ένα σφάλμα κατά το οποίο οι ικανότητες που δίνουν ενόραση των αντίπαλων ηρώων αποκάλυπταν και τα αόρατα μάτια υπό συγκεκριμένες συνθήκες

RumbleΡαμπλ

Πολλές διορθώσεις σφαλμάτων που σχετίζονται με τον Ραμπλ.

Αυτό που χωρίζει τους καλούς από τους κορυφαίους παίκτες του Ραμπλ είναι η σωστή διαχείριση θερμότητας. Όταν μάθαμε για μια σειρά από σφάλματα που τιμωρούν το Ραμπλ επειδή παίζει όπως πρέπει (και μερικά που τον ανταμείβουν ενώ δεν θα έπρεπε), αποφασίσαμε να δράσουμε. Βέβαια, ορισμένες από αυτές τις αλλαγές ενδέχεται να αποδειχθούν σημαντικές ενισχύσεις για τον Ραμπλ στο μέλλον, για αυτό θα πρέπει να τον παρακολουθούμε από κοντά.

Γενικά

ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ ΡΑΜΠΛ Διορθώθηκε ένα σφάλμα κατά το οποίο ο Εκτοξευτής Φωτιάς και η Ασπίδα από Παλιοσίδερα του Ραμπλ θα έπρεπε να επηρεάζονται (ή να μην επηρεάζονται) πιο εύκολα από τα μπόνους της Ζώνης Κινδύνου, ακόμα και αν ενεργοποιηθούν αυτές οι ικανότητες αμέσως μόλις η θερμότητα αυξηθεί ή πέσει κάτω από 50
ΣΩΣΤΟΣ ΕΞΑΕΡΙΣΜΟΣ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που προκαλούσε την ακύρωση της βασικής επίθεσης του Ραμπλ κατά τη λήξη της Υπερθέρμανσης
ΓΡΟΘΙΕΣ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ Διορθώθηκε ένα σφάλμα κατά το οποίο ο Ραμπλ δεν έπαιρνε περιστασιακά την μπόνους μαγική ζημιά με την πρώτη βασική του επίθεση κατά την Υπερθέρμανση
ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Η ΚΑΨΑ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε τον Ραμπλ να μην κρύβεται όταν έμπαινε στη βλάστηση κατά την Υπερθέρμανση
ΥΠΕΡΓΑΛΑΞΙΑΚΑ ΒΛΗΜΑΤΑ Διορθώθηκε ένα σφάλμα κατά το οποίο ο Υπεργαλαξιακός Ραμπλ εκτόξευε περιστασιακά ένα Ηλεκτρικό Καμάκι με επίδραση Ζώνης Κινδύνου στη δεύτερη χρήση της ικανότητας, ακόμη και αν δεν ήταν ενεργοποιημένη η Ζώνη Κινδύνου στην πρώτη χρήση

ShyvanaΣιβάνα

Αν και όντως πρόκειται για μια μικρή μείωση ισχύος, έπρεπε να επιλέξουμε αν θα ενισχύσουμε τη ζημιά της Σιβάνα στις υψηλότερες βαθμίδες ή αν θα μειώσουμε τη ζημιά της στο επίπεδο 1 κατά 20.

 

 

ShyvanaFireballE – Πύρινη Ανάσα

ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΣΙΒΑΝΑ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε την Πύρινη Ανάσα να προκαλεί επιπλέον 20 ζημιά στη Βαθμίδα 1. Η ζημιά της Σιβάνα συμβαδίζει πλέον με την επεξήγηση (όταν φτάσει 60 ζημιά).
ΓΡΑΦΙΚΑ Τα εφέ σωματιδίων της μορφής δράκου για την Πύρινη Ανάσα ρυθμίστηκαν ώστε να ταιριάζουν καλύτερα στον κώνο της ζημιάς. Το πραγματικό πεδίο επιρροής παραμένει το ίδιο.

Sivir_001Σίβιρ

Κάναμε μερικές μικρορυθμίσεις στο Q της Σίβιρ ώστε να ταιριάζει καλύτερα με το πραγματικό εύρος χτυπήματος της ικανότητας (είναι, βέβαια, μια μικρή ενίσχυση!).

 

 

SivirQQ – Λεπίδα Μπούμερανγκ

ΣΑΦΗΝΕΙΑ! Η λεπίδα της Σίβιρ πλέον προκαλεί ζημιά με περισσότερη ακρίβεια όταν το κέντρο της λεπίδας ⇒ η άκρη της λεπίδας χτυπά έναν αντίπαλο
ΕΜΒΕΛΕΙΑ 1175 ⇒ 1250 (για να ταιριάζει καλύτερα με τα γραφικά)
ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΡΠΟ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που ακύρωνε τις βασικές επιθέσεις της Σίβιρ όταν η Λεπίδα Μπούμερανγκ ξεκινούσε την επιστροφή της

TwistedFateΤουίστεντ Φέιτ

Το τρίτο από τρία μέρη.

Γενικά

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ Διορθώθηκε ένα σφάλμα κατά το οποίο οι ικανότητες που δίνουν ενόραση των αντίπαλων ηρώων αποκάλυπταν και τα αόρατα μάτια υπό συγκεκριμένες συνθήκες
UrgotΟύργκοτ

Η βασική επίθεση του Ούργκοτ κινείται ταχύτερα και ο Όξινος Κυνηγός επιστρέφει το μισό κόστος Μάνα, αν σκοτώσει έναν εχθρό. Επίσης, ο Υπερ-κινητικός Αντιστροφέας Θέσης έχει πλέον μικρότερο χρόνο επαναφόρτισης και χαμηλότερο κόστος Μάνα στις μεταγενέστερες βαθμίδες, ενώ επιτρέπει στον Ούργκοτ να περνάει μέσα από οτιδήποτε αμέσως μετά τη χρήση του.

Κάναμε μερικές αλλαγές για να βοηθήσουμε τον Ούργκοτ να ορθοποδήσει. Αν και συνήθως δεν αναλύουμε τις αλλαγές στο επεξηγηματικό κείμενο, η πιο σημαντική αλλαγή είναι η επιστροφή Μάνα από τον Όξινο Κυνηγό, η οποία θα δώσει στον Ούργκοτ ένα μεγαλύτερο κίνητρο για να πετύχει το τελικό χτύπημα.

Γενικά
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ Τα Προτεινόμενα αντικείμενα έχουν ενημερωθεί
ΑΥΤΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟ Η ταχύτητα του βλήματος της βασικής επίθεσης είναι πλέον 1300 ⇒ 1600

UrgotHeatseekingMissileQ – Όξινος Κυνηγός

Νέο: ΜΑΘΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ, ΟΥΡΓΚΟΤ Τώρα επιστρέφει το μισό κόστος Μάνα, αν ο Όξινος Κυνηγός σκοτώσει έναν εχθρό
Νέο: ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΕΦΕ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ Τώρα με περισσότερα στριφογυρίσματα και δυναμικό ίχνος
ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΒΛΗΜΑΤΑ Διορθώθηκε ένα σφάλμα κατά το οποίο ο Όξινος Κυνηγός δεν ακολουθούσε το στόχο, αν εκτοξευόταν πολύ γρήγορα μετά τη χρήση της Νοξιανής Επίθεσης Διάβρωσης

UrgotSwap2R – Υπερ-κινητικός Αντιστροφέας Θέσης

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 120 δευτερόλεπτα σε όλες τις βαθμίδες ⇒ 120/110/100 δευτερόλεπτα
ΚΟΣΤΟΣ 120 Μάνα ⇒ 100 Μάνα
Νέο: ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΟΣ Ο Ούργκοτ πλέον αγνοεί τη σύγκρουση με άλλες μονάδες για 1 δευτερόλεπτο μετά την επιτυχημένη χρήση του Υπερ-κινητικού Αντιστροφέα Θέσης
ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ Πλέον δίνει επιπλέον Θωράκιση και Αντίσταση Μαγείας μετά από καθυστέρηση 0,25 δευτερολέπτων ⇒ αμέσως
ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ Η κάμερα εντός του παιχνιδιού δεν μετατοπίζεται πλέον για τον Ούργκοτ, όταν ολοκληρώνει την Υπερ-κινητική Αντιστροφή Θέσης (ώστε να μπορεί ο Ούργκοτ να συνεχίζει την κίνησή του με τις κατάλληλες βολές επιδεξιότητες χωρίς να χρειάζεται να ρυθμίσει την κάμερα)

Ζέραθ

Xerath

Η κρυμμένη δύναμη του Ζέραθ υποστήριξης.

XerathArcaneBarrage2W – Μάτι της Καταστροφής

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΖΕΡΑΘ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ Η σειρά αντικειμένων Κλέφτης Ξορκιών δεν ενεργοποιείται πλέον δύο φορές όταν ο Ζέραθ πετυχαίνει στόχους με το κέντρο της ικανότητάς του.

 

Ενημερωμένα σκίτσα

Όπως αναφέραμε προηγουμένως, η ομάδα καλλιτεχνών που είναι υπεύθυνη για τα σκίτσα έχει ξεκινήσει μια μεγάλη προσπάθεια για την ενημέρωση των παλιότερων βασικών σκίτσων μας. Σε αυτήν την ενημέρωση έχουν προστεθεί περισσότερα από αυτά τα νέα σκίτσα.

Οι εξής ήρωες έχουν πλέον νέα βασικά σκίτσα (κάντε κλικ στα πορτρέτα για να δείτε ολόκληρη την εικόνα!):

Σιβάνα

Shyvana_0

Βέιν

Vayne_0

Αντικείμενα

3060Έμβλημα Υπακοής

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΝ ΤΙΜΠΕΡΖ Διορθώθηκε ένα σφάλμα κατά το οποίο η ζημιά του Τίμπερζ της Άνι δεν αυξανόταν με το Έμβλημα Υπακοής

3025Γάντι από Πάγο

Αν θέλετε να χάσουν την αποτελεσματικότητά τους οι μοναδικές παθητικές ικανότητές σας, κανένα πρόβλημα.

ΑΝΩΤΕΡΟ ΜΑΓΙΚΟ ΞΙΦΟΣ Διορθώθηκε ένα σφάλμα κατά το οποίο, αν είχατε και ένα Γάντι από Πάγο και μια Δύναμη της Τριάδας στο απόθεμά σας, θα προκαλούσατε το 150% της βασικής Ζημιάς Επίθεσής σας στον κυρίως στόχο, αντί για το 200% που θα έπρεπε κανονικά (εξακολουθείτε να κάνετε 125% της βασικής Ζημιάς Επίθεσης στους γύρω εχθρούς)

3508Θεριστής Ψυχών

Φτηνότερος Θεριστής Ψυχών. Έτσι απλά. Σύνοψη και επεξήγηση με μία πρόταση.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ 1050 χρυσός ⇒ 850 χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 3400 χρυσός ⇒ 3200 χρυσός

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε τον Θεριστή Ψυχών να αναπληρώνει περισσότερο Μάνα από όσο θα έπρεπε σε υψηλότερα επίπεδα Μάνα

3290Δίδυμες Σκιές

ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΟΥΤΟΥΛΑΝΕ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε τα φαντάσματα των Δίδυμων Σκιών να μην μπαίνουν σωστά στη βλάστηση για να επισημάνουν τους εχθρούς

Αγορά αντικειμένων

Πιστεύουμε ότι οι παίκτες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να ψωνίζουν με την άνεσή τους όταν είναι νεκροί, χωρίς να ανησυχούν αν θα δουν οι αντίπαλοι τις επιλογές τους.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΡΙΑ Οι αγορές, οι πωλήσεις και οι αναιρέσεις αντικειμένων όσο ο παίκτης είναι νεκρός δεν θα εμφανίζονται στους αντιπάλους που μπορούν να δουν το πτώμα του

map-banner-tt

Δάσος της Σύγχυσης

Αύρα του Δάσους της Σύγχυσης

Αυτόν τον καιρό, οι συνθέσεις με δύο ήρωες Ικανότητας Ισχύος κυριαρχούν στο περιβάλλον του παιχνιδιού, επομένως προσπαθούμε να μειώσουμε τους συνδυασμούς που εστιάζουν σε συνεχή πίεση και εξόντωση κυμάτων.

ΑΥΡΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΜΑΝΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΑΡΤΗ 1,5% του Μάνα που λείπει ⇒ 0,7% του Μάνα που λείπει

2048Ιχώρ της Φωταψίας

Υπερβολικά μεγάλη μείωση του Χρόνου Επαναφόρτισης! Δεν θέλουμε να φτάνουν (και να διατηρούν) οι μάγοι τόσο εύκολα το όριο μείωσης Χρόνου Επαναφόρτισης.

ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 15% ⇒ 10%

CassiopeiaΚασσιόπη

Το Μίασμα μπορεί να γίνει υπερβολικά πιεστικό στο Δάσος της Σύγχυσης. Αυτή η αλλαγή, σε συνδυασμό με την αποδυνάμωση της αύρας Αναπλήρωσης Μάνα του Δάσους, θα φέρουν τα πράγματα σε πιο λογικά επίπεδα.

 

 

CassiopeiaMiasmaW – Μίασμα

ΒΑΣΙΚΗ ΜΑΓΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΑΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ 25/35/45/55/65 ⇒ 20/30/40/50/60
ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ ΜΑΓΙΚΗ ΖΗΜΙΑ 225/315/405/495/585 ⇒ 180/270/360/450/540

map-banner-cs

Κυριαρχία

Πάνθεον

Pantheon

Pantheon_AOZΠαθητική – Προστασία Αιγίδας

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε την Προστασία Αιγίδας να μην μπλοκάρει βολές από τους πύργους της Κυριαρχίας.

 

map-banner-tt-cs

Δάσος της Σύγχυσης και Κυριαρχία

LeonaΛεόνα

Η Ηλιακή Έκλαμψη μπορεί να ανατρέψει ολόκληρο το παιχνίδι. Σε συνδυασμό με εύκολη πρόσβαση σε αντικείμενα που αυξάνουν την αντοχή και μειώνουν το Χρόνο Επαναφόρτισης, η υπέρτατη ικανότητά της ενεργοποιείται πιο συχνά από όσο θα έπρεπε.

 

 

LeonaSolarFlareR – Ηλιακή Έκλαμψη

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 90/75/60 δευτερόλεπτα ⇒ 100/90/80 δευτερόλεπτα

 

JarvanIVΤζάρβαν ο Δ’

Ο Τζάρβαν έχει φοβερά βασικά στατιστικά και μπορεί να παραμείνει ανθεκτικός ενώ παράλληλα αυξάνει τη ζημιά του με αντικείμενα. Δεν θέλουμε να μειώσουμε τη συνεισφορά του στην υποστήριξη, επομένως θέλαμε να κάνουμε κάτι με τη ζημιά του.

 

 

JarvanIV_MartialCadenceΠαθητική – Πολεμικός Ρυθμός

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 10/8/6 δευτερόλεπτα ⇒ 10/9/8 δευτερόλεπτα

 

JarvanIVDragonStrikeQ – Χτύπημα Δράκου

ΜΕΙΩΣΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ 10/14/18/22/26% ⇒ 10/12/14/16/18%

 

Αγώνες κατάταξης

Προσθέτουμε μία νέα βαθμίδα και ανακοινώνουμε τις αμοιβές για τη Σεζόν 2014. Δείτε την ανακοίνωση για περισσότερες πληροφορίες.

Η Βαθμίδα Κυρίαρχου θα ενεργοποιηθεί αφού προηγηθούν ορισμένες δοκιμές σε κάποιους σέρβερ.

Βελτίωση στο ρυθμό ανανέωσης καρέ

Κάναμε ορισμένες μικρές βελτιώσεις απόδοσης σε αυτήν την ενημέρωση, με αποτέλεσμα να αυξηθεί ελαφρώς ο ρυθμός ανανέωσης καρέ σε όλα τα συστήματα.

ΑΠΟΔΟΣΗ Οι ρυθμοί ανανέωσης καρέ έχουν βελτιωθεί κατά 5-10%

Διορθώσεις σφαλμάτων

  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε την κυκλική ένδειξη του σημείου προσγείωσης για το R – Ουράνιο Άλμα του Πάνθεον να εμφανίζεται με πράσινο χρώμα (μπλε στη λειτουργία αχρωματοψίας) στους εχθρούς του και όχι με κόκκινο
  • Η ένδειξη απόκρυψης του Ρένγκαρ δεν παραμένει πλέον και μετά το θάνατο, αν ο Ρένγκαρ πεθάνει αφού χρησιμοποιήσει τη R – Συγκίνηση του Κυνηγιού, αλλά πριν γίνει αόρατος
  • Το κείμενο επεξήγησης για τη W – Ζωντανή Σκιά του Ζεντ εμφανίζει πλέον την ποσότητα μπόνους Ζημιάς Επίθεσης που λαμβάνει, ακόμη και αν η ικανότητα δεν έχει αναβαθμιστεί ακόμα
  • Τα εφέ σωματιδίων για τα Q – Ίχνη Λυκόφωτος του Νόκτουρν δεν κρύβουν πλέον τα υπόλοιπα εφέ σωματιδίων
  • Το κείμενο κατάστασης για τις επιδράσεις καταστολής πλήθους δεν καλύπτεται πλέον όταν εφαρμόζονται πολλές επιδράσεις καταστολής πλήθους την ίδια στιγμή
  • Τα προτεινόμενα αρχικά αντικείμενα της Κέιλ στο Δάσος της Σύγχυσης έχουν ενημερωθεί, ώστε να μην ξεπερνούν τον προεπιλεγμένο αρχικό χρυσό
  • Το E – Σούνπο της Καταρίνα δεν επωφελείται πλέον από την Αρπαγή Ζωής με Μαγεία των ματιών, παρόλο που δεν κάνει ζημιά

Επερχόμενες αμφιέσεις

Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες χρονικές στιγμές κατά τη διάρκεια της Ενημέρωσης 4.15:

Τελικός κακός Βέιγκαρ

Veigar_8

PROJECT: Υασούο

Yasuo_2

Κυνηγός Κεφαλών Κέιτλιν

Caitlyn_6

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends