Ο Αζίρ, ο Αυτοκράτορας της Ερήμου, αποκαλύπτεται

Ένας πολύ γνωστός θρύλος ξεπροβάλλει από την έρημο της Σουρίμα. Οι αμμοθύελλες φέρνουν μαζί τους φήμες ότι ο αρχαίος αυτοκράτορας Αζίρ επιστρέφει. Ικανότητες   Παθητική: Βούληση του Αυτοκράτορα Η μείωση χρόνου επαναφόρτισης αυξάνει την ταχύτητα επίθεσης του Αζίρ. Ηλιακός Δίσκος http://news.cdn.leagueoflegends.com/public/images/are/video/ar-passive.mp4 Ο Αζίρ υψώνει έναν Ηλιακό Δίσκο στη βάση ενός κατεστραμμένου πύργου (οι εχθρικοί πύργοι ινχίμπιτορ και νέξους είναι άτρωτοι σε αυτήν την επίδραση). Ο Ηλιακός Δίσκος του Αζίρ συμπεριφέρεται σαν πύργος, αλλά προκαλεί αυξημένη ζημιά και δίνει στον Αζίρ χρυσό κατά την εκτέλεση υπηρετών και ηρώων. Ο Ηλιακός Δίσκος παραμένει σε αυτήν τη θέση για μικρό χρονικό διάστημα και […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Ένας πολύ γνωστός θρύλος ξεπροβάλλει από την έρημο της Σουρίμα. Οι αμμοθύελλες φέρνουν μαζί τους φήμες ότι ο αρχαίος αυτοκράτορας Αζίρ επιστρέφει.

ar-header

Ικανότητες

 

Παθητική: Βούληση του Αυτοκράτορα

Η μείωση χρόνου επαναφόρτισης αυξάνει την ταχύτητα επίθεσης του Αζίρ.

ar-passive

Ηλιακός Δίσκος

Ο Αζίρ υψώνει έναν Ηλιακό Δίσκο στη βάση ενός κατεστραμμένου πύργου (οι εχθρικοί πύργοι ινχίμπιτορ και νέξους είναι άτρωτοι σε αυτήν την επίδραση). Ο Ηλιακός Δίσκος του Αζίρ συμπεριφέρεται σαν πύργος, αλλά προκαλεί αυξημένη ζημιά και δίνει στον Αζίρ χρυσό κατά την εκτέλεση υπηρετών και ηρώων. Ο Ηλιακός Δίσκος παραμένει σε αυτήν τη θέση για μικρό χρονικό διάστημα και αν ο Αζίρ σκοτωθεί ή απομακρυνθεί πολύ, μειώνεται η Θωράκιση του δίσκου.

 

 

ar-q

Q: Επέλαση της Άμμου

Ο Αζίρ δίνει εντολή σε όλους τους Στρατιώτες της Άμμου να εφορμήσουν στη στοχευμένη θέση. Οι στρατιώτες προκαλούν ζημιά και επιβραδύνουν όλους τους εχθρούς που διαπερνούν, καθώς ρίχνονται στη μάχη. Ο Αζίρ αποκτά Ταχύτητα Επίθεσης, αν οι στρατιώτες χτυπήσουν έναν αντίπαλο ήρωα.

 

 

 

 

ar-wW: Έγερση!

Ο Αζίρ καλεί από το έδαφος έναν Στρατιώτη της Άμμου—απομεινάρι ενός πολεμιστή της Σουρίμα—που δεν είναι δυνατή η στόχευσή του. Ο Αζίρ χρησιμοποιεί την βασική του επίθεση ως εντολή, διατάζοντας τους στρατιώτες να επιτεθούν για αυτόν και αυτοί διαπερνούν το στόχο και προκαλούν ζημιά σε ευθεία γραμμή. Οι Στρατιώτες της Άμμου επιτίθενται, ακόμη κι αν ο Αζίρ είναι εκτός εμβέλειας της βασικής του επίθεσης. Οι στρατιώτες επιστρέφουν στην άμμο μετά από λίγο ή όταν ο αυτοκράτοράς τους τους αφήσει πίσω.

 

ar-e

E: Κινούμενη Άμμος

Ο Αζίρ προσποιείται και εφορμά στον στοχευμένο Στρατιώτη της Άμμου. Αν ο Αζίρ συγκρουστεί με έναν αντίπαλο ήρωα, σταματά, τον εκτοξεύει στον αέρα και αποκτά μια ασπίδα.

 

 

 

 

 

ar-r

R: Τείχος του Αυτοκράτορα

Ο Αζίρ καλεί μια φάλαγγα στρατιωτών που φέρουν ασπίδα και προχωρούν προς τα εμπρός, απωθώντας και προκαλώντας ζημιά στους εχθρούς. Όταν οι στρατιώτες ολοκληρώσουν την εφόρμησή τους, σχηματίζουν ένα τείχος που μπλοκάρει τις κινήσεις και τις εφορμήσεις των αντίπαλων ηρώων. Οι σύμμαχοι μπορούν να περάσουν μέσα από το τείχος και να αποκτήσουν μια ενίσχυση ταχύτητας. Αυτοί οι στρατιώτες δεν μπορούν να κινηθούν ή να επιτεθούν.

 

 

 

 

Τρόπος παιχνιδιού

ar-screenshotFULL

Ο Αζίρ είναι ένας μάγος που καλεί στρατιώτες της Σουρίμα για να ελέγξουν το πεδίο της μάχης και να εκτελέσουν βασικές επιθέσεις για αυτόν. Οι διατρητικές βασικές επιθέσεις των στρατιωτών προκαλούν το μεγαλύτερο μέρος της ζημιάς του Αζίρ. Έτσι, ξεχωρίζει από τους άλλους μάγους, καθώς προκαλεί την περισσότερη ζημιά με κινήσεις δεξιού κλικ. Από την άλλη, με τα ξόρκια του, ο Αζίρ αλλάζει τη θέση του και τη θέση των στρατιωτών του, ώστε να παραμένει ασφαλείς και να δημιουργεί ζώνες ελέγχου που δεν μπορούν να διαπεράσουν οι εχθροί.

Ο Αζίρ δημιουργεί μεταβαλλόμενες ζώνες ισχύος τοποθετώντας σωστά τους στρατιώτες και έτσι αποκτά έλεγχο της λωρίδας και μπορεί να φαρμάρει με τη βοήθειά τους. Για παράδειγμα, ένας στρατιώτης που έχει τοποθετηθεί κοντά στους εχθρικούς υπηρέτες μάγους προκαλεί έναν αντίπαλο στη λωρίδα να παρενοχλήσει ή να φαρμάρει δεχόμενος ζημιά από το διατρητικό δόρυ του. Όταν ο αντίπαλος στη λωρίδα κάνει κάποιο λάθος, ο Αζίρ διατάζει την επίθεση και αλλάζει τη θέση των στρατιωτών με την Επέλαση της Άμμου, για να αξιοποιήσει πλήρως αυτήν την ευκαιρία. Αν, μετά από μία ή δύο επιτυχείς αψιμαχίες υπάρχει δυνατότητα εκτέλεσης, ο Αζίρ χρησιμοποιεί την Κινούμενη Άμμο για να εκτοξεύσει τον αντίπαλο ήρωα στον αέρα και παίρνει θέση για να χρησιμοποιήσει την Επέλαση της Άμμου και να τον εκτελέσει. Όταν τα πράγματα σκουρύνουν, ο Αζίρ μπορεί να διαφύγει τον κίνδυνο με μια γρήγορη Έγερση! και με την Κινούμενη Άμμο.

Σε συνδυασμό με την υπέρτατη ικανότητά του, ο ηγέτης της Σουρίμα αποκτά ακόμη περισσότερο έλεγχο ζώνης. Για να εξοντώσετε τον εχθρό, ξεκινήστε με την Έγερση! και την Κινούμενη Άμμο για να τοποθετήσετε τον Αζίρ πίσω από τον αντίπαλό του. Από εκεί, το Τείχος του Αυτοκράτορα παρασέρνει τον εχθρό προς την περιοχή του Αζίρ. Καθώς ο αντίπαλος ήρωας βρίσκεται στο έδαφος του Αζίρ, είναι βέβαιο ότι θα πέσει θύμα κάποιου διαπεραστικού δόρατος. Αν η επίθεση δεν επιτύχει προσωρινά, η υπέρτατη ικανότητα του Αζίρ προσφέρει ασφαλή απεμπλοκή από μια μάχη, δημιουργώντας ένα τείχος ανάμεσα στον Αζίρ και τους διώκτες του.

Ομαδικές μάχες

Όπως και στη λωρίδα, έτσι και στις ομάδικές μάχες: Ο Αζίρ είναι εξαιρετικός σε μάχες που διεξάγονται σε ορισμένη τοποθεσία, όπου μπορεί με ασφάλεια να διατάξει τους στρατιώτες του και να εξοντώσει τους αντιπάλους του από απόσταση. Γι’ αυτόν το λόγο, ο Αζίρ κυριαρχεί σε μάχες στο Βαρόνο και στο Δράκο, όπου χρησιμοποιεί την υπέρτατη ικανότητά του για να αποκλείσει τις αντίπαλες ομάδες μέσα στους λάκκους (ή έξω από αυτούς). Αν οι ομαδικές μάχες γίνονται σε ευρύτερα πεδία, ο Αζίρ πρέπει να είναι προσεκτικός με την Έγερση! και την Επέλαση της Άμμου και να μετακινεί τη ζώνη ελέγχου του ανάλογα με το που βρίσκονται οι μαχόμενοι. Μετά την έναρξη της μάχης, ο Αζίρ είναι εξαιρετικός εναντίον εχθρών που δεν συντονίζονται καλά. Η Κινούμενη Άμμος, σε συνδυασμό με την υπέρτατη ικανότητα του Αζίρ, διαχωρίζει τους αντίπαλους μαχητές πρώτης γραμμής από τα μετόπισθεν που εξαρτώνται από αυτούς, διασπώντας την εχθρική ομάδα και καταστρέφοντάς την μεθοδικά. Αφού διασπάσει τη συνοχή των αντιπάλων, ο Αζίρ διατάζει τους στρατιώτες του να εφορμήσουν και να τους εκτελέσουν, προκαλώντας σταθερή ζημιά τάξης μεγέθους σκοπευτή, μέχρι να μην μείνει κανείς που να αμφισβητεί την κυριαρχία του.

Σε αψιμαχίες στη ζούγκλα, ο Αζίρ μπορεί να στήσει επικίνδυνες ενέδρες με την Επέλαση της Άμμου, μετατρέποντας εξόδους διαφυγής σε παγίδες που φυλάσσονται από στρατιώτες με δόρατα. Παρόμοια, το Τείχος του Αυτοκράτορα μπορεί να κλείσει εντελώς μια είσοδο στη ζούγκλα, παγιδεύοντας τους εχθρούς του Αζίρ στον ίδιο χώρο με αυτόν. Όταν βρεθούν κλεισμένοι εκεί, το τέλος τους θα είναι βέβαιο στα χέρια του Αζίρ, των στρατιωτών του και των συμμάχων του. Αν η μάχη δεν πάει καλά, ο Αζίρ μπορεί να απεμπλακεί με ασφάλεια με την υπέρτατη ικανότητά του ή να εξαπατήσει τους αντιπάλους με την Έγερση! και την Κινούμενη Άμμο και να βρεθεί πίσω από κάποιον τοίχο της ζούγκλας.

Ο Ηλιακός Δίσκος δεν σχηματίζει αρκετά γρήγορα έναν πύργο, ώστε να είναι χρήσιμος σε ομαδικές μάχες, αλλά οι πολιορκίες είναι μια άλλη ιστορία. Όταν επιτίθεται σε εχθρικά ινχίμπιτορ, ο Αζίρ μπορεί να ανακατασκευάσει τον εσωτερικό πύργο, παγιδεύοντας την αντίπαλη ομάδα μέσα στη βάση τους που καταρρέει και καθιστώντας τις αντεπιθέσεις κινήσεις υψηλού ρίσκου. Αντίστοιχα, όταν η βάση του Αζίρ δέχεται επίθεση, μπορεί να πηδήξει τον τοίχο της βάσης με την Έγερση! και την Κινούμενη Άμμο και να σπάσει την πολιορκία, ξαναχτίζοντας τον δικό του εσωτερικό πύργο. Η εχθρική ομάδα, παγιδευμένη ανάμεσα στον πύργο του ινχίμπιτορ και τον Ηλιακό Δίσκο δεν έχει άλλη επιλογή παρά να διασκορπιστεί ή να συντριβεί.

Συνέργεια

Συνεργάζεται καλά με τους:

Yasuo  Υασούο – Ο Ασυγχώρητος

Οι επιλογές είναι εύκολες με αυτό το ζευγάρι: Ο Αζίρ χρησιμοποιεί την Κινούμενη Άμμο για να εκτοξεύσει στον αέρα έναν εχθρό, ανοίγοντας το δρόμο για την Τελευταία Πνοή του Υασούο, και να τοποθετηθεί ανάμεσα στον άτυχο εχθρό του και την υπόλοιπη αντίπαλη ομάδα. Με ένα Τείχος του Αυτοκράτορα την κατάλληλη στιγμή, απωθεί την υπόλοιπη εχθρική ομάδα, καθώς ο Υασούο κόβει κομμάτια τον αντίπαλο με την άνεσή του. Σίγουρη εκτέλεση.

 

Sejuani Σεζουάνι – η Οργή του Χειμώνα

Όταν η Σεζουάνι ορμήσει σε μια ομαδική μάχη σκορπίζοντας Μόνιμο Πάγο στην αντίπαλοη ομάδα, δίνει στον Αζίρ το χρόνο και το χώρο που χρειάζεται για να στήσει τους στρατιώτες του και να προκαλέσει τη μέγιστη δυνατή ζημιά.

 

 

Sivir Σίβιρ – η Κυρά της Μάχης

Ο Αποστρακισμός της Σίβιρ και οι διατρητικές επιθέσεις των στρατιωτών προκαλούν τεράστια ζημιά πεδίου επιρροής και διασπούν τελείως τη διάταξη του αντιπάλου. Με την ενίσχυση ταχύτητας από την ικανότητα Στο Κυνήγι, ο Αζίρ και οι στρατιώτες του μπορούν να κυνηγήσουν τους αντίπαλους ήρωες και να τους αποτελειώσουν με τα δόρατά τους.

 

Δυσκολίες εναντίον:

Ziggs Ζιγκς – ο Ειδικός των Μαγοτεχνικών Εκρηκτικών

Ο Ζιγκς έχει μεγαλύτερη εμβέλεια από τον Αζίρ χάρη στη Βόμβα Αναπήδησης κι έτσι προκαλεί στον αυτοκράτορα πολλά προβλήματα στη φάση των λωρίδων. Ο Αζίρ δεν θα πρέπει να περιμένει και πολλά, πέρα απ’ το να στέκεται κοντά στον πύργο του και να φαρμάρει, όταν έχει απέναντί του τον μικροσκοπικό ειδικό στις καταστροφές.

 

 

Kassadin Κάσαντιν – ο Ταξιδευτής στο Κενό

Ο Κάσαντιν διαθέτει μεγάλη ευκινησία και μια πολύ δυνατή ασπίδα, δηλαδή όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να αντιμετωπίσει τις τακτικές του Αζίρ, δηλαδή τον έλεγχο ζώνης και τη σταθερή ζημιά. Έτσι, μπορεί εύκολα να τον απωθεί από τη λωρίδα.

 

 

Maokai Μαοκάι – το Ζωντανό Δέντρο

Ο Αζίρ είναι πιο αποτελεσματικός όταν ελίσσεται στις μάχες με την Κινούμενη Άμμο. Χάρη στη Μοχθηρή Εφόρμηση, το Μαγικό Σπάσιμο και τον Ανεμοστρόβιλο Εκδίκησης, ο Μαοκάι δίνει στην ομάδα του τη δυνατότητα να ακινητοποιήσει τον αυτοκράτορα και να τον ρίξει από το θρόνο του.

 

 

Αζίρ, σχεδιασμένος από τον ZenonTheStoic

ar-img1

Τι σημαίνει να είσαι Αυτοκράτορας;

Πέρα και πάνω απ’ όλα, ένας αυτοκράτορας έχει υπηκόους. Ο αυτοκράτορας δεν ενεργεί. Διατάζει. Έχοντας αυτά υπόψη, αποφασίσαμε να εστιάσουμε τον τρόπο παιχνιδιού στον έλεγχο της δύναμης της Σουρίμα!

Μεταξύ μας, ονομάζουμε αυτούς τους ήρωες «minion-mancers» (ηγέτες υπηρετών). Όταν καταλήξαμε ότι ο Αζίρ θα είχε κιτ ικανοτήτων αυτού του είδους, γνωρίζαμε ότι είχε έρθει η ώρα να δούμε τι θα λειτουργούσε και τι όχι για αυτούς τους συχνά προβληματικούς τύπους ηρώων:

Ο Χάιμερντινγκερ μας δίδαξε ότι οι στατικοί υπηρέτες που εκτελούν αυτόματες επιθέσεις οδηγούν σε αμυντικές στρατηγικές. Από την Ελίζ, τον Μάλζαχαρ και τον Γιόρικ μάθαμε ότι στους παίκτες δεν αρέσουν ιδιαίτερα οι υπηρέτες που κινούνται πολύ και κάνουν τα δικά τους. Αργότερα, αναγκαστήκαμε να περάσουμε κοντό λουρί στα Αραχνίδια και τώρα πια τα Πλάσματα του Κενού ακολουθούν τα Εφιαλτικά Οράματα πιστά, μέχρι τέλους. Τέλος, οι υπηρέτες που ελέγχονται άμεσα από τους παίκτες δεν ταιριάζουν ιδιαίτερα στο σύστημα ελέγχου του LoL και δεν προσφέρουν στρατηγικές δυνατότητες του τύπου «μείνε έξω απ’ αυτήν τη ζώνη».

Γνωρίζοντας αυτά τα προβλήματα, μπορέσαμε να διαμορφώσουμε κατάλληλα το κιτ ικανοτήτων του Αζίρ με πλεονεκτήματα και αδυναμίες. Με δεδομένες τις αδυναμίες, μπορούσαμε να κάνουμε τους στρατιώτες πραγματικά πολύ ισχυρούς. Φανταστείτε αν σας λέγαμε ότι, με την κατάλληλη προετοιμασία, η βασική σας επίθεση θα έχει εμβέλεια 1200 μονάδες και θα έχει πεδίο επιρροής.

Δείτε πώς αντιμετωπίσαμε το ζήτημα της βασικής ανακύκλησης δημιουργίας και διαχείρισης στρατιωτών:

Η Έγερση! δημιουργεί έναν στρατιώτη της άμμου σε μια στοχευμένη θέση, από όπου ο στρατιώτης αποτελεί απειλή σε μια ορισμένη ακτίνα. Μέχρι στιγμής, τα ίδια με τον Χάιμερντινγκερ. Ωστόσο, οι στρατιώτες για να χτυπήσουν απαιτείται ενέργεια από τον ίδιο τον παίκτη. Ο Αζίρ πρέπει να κάνει δεξί κλικ και να πραγματοποιηθεί μια βασική επίθεση, για να ενεργήσουν οι στρατιώτες. Με αυτόν τον τρόπο, τόσο ο Αζίρ όσο και ο αντίπαλός του καταλαβαίνουν ότι έχει δοθεί εκούσια εντολή στον στρατιώτη. Αυτό σημαίνει, επίσης, ότι αν ο Αζίρ εξουδετερωθεί ή διαφύγει, οι στρατιώτες παύουν να αποτελούν απειλή για τον εχθρό. Ξαφνικά, ο αντίπαλος του Αζίρ μπορεί να επιτεθεί ανενόχλητος.

Με την Επέλαση της Άμμου, ο Αζίρ διατάζει όλους τους στρατιώτες να εφορμήσουν σε μια στοχευμένη θέση, προκαλώντας ζημιά κι επιβραδύνοντας τους εχθρούς που διαπερνούν. Έτσι, ο Αζίρ θα πρέπει να είναι προσεκτικός σχετικά με το πότε και πού θα στείλει τους στρατιώτες του. Μπορεί ο Αζίρ να χρησιμοποιήσει την ικανότητα για να προκαλέσει ζημιά και να επιβραδύνει ή (έρχεται η Αντεπίθεση!) αυτό θα επιτρέψει στον εχθρό να επιτεθεί στον Αζίρ, τη στιγμή που οι στρατιώτες του είναι προσωρινά ακίνητοι;

Η Έγερση! και η Επέλαση της Άμμου αποτελούν και τα δύο μαζί ένα κιτ ικανοτήτων υπηρετών που δίνει αρκετό έλεγχο, ώστε ο αυτοκράτορας να νιώθει δυνατός, αλλά παράλληλα να έχει και αρκετές αδυναμίες, ώστε οι εχθροί να αισθάνονται ότι έχουν τη δυνατότητα να αντεπιτεθούν.

Σας ευχόμαστε καλές μάχες με τους στρατιώτες σας!

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends