League of Legends – Πίσω στα θρανία!

Σε σημερινή συνομιλία με φίλο του site, μου ζητήθηκε να κάνω ένα άρθρο για κάποια βασικά πράγματα τα οποία εγώ -κακώς- τα θεωρούσα δεδομένα που όμως δεν είναι. Οπότε ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Θα ξεκινήσουμε με κάποιες επεξηγήσεις όρων. Top lane : Η επάνω λωρίδα (Συνήθως 1 εναντίον 1 με melee tank bruisers) ( θα εξηγήσω παρακάτω τις ορολογίες) Mid lane: Η μεσαία λωρίδα (Συνήθως 1 εναντίον 1 με AP ήρωες) Bot lane: Η κάτω λωρίδα (Συνήθως 2 εναντίον 2, ένας support και ένας AD carry σε κάθε πλευρά) Jungle : Ζούγκλα  (Ένας ήρωας ο οποίος […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Σε σημερινή συνομιλία με φίλο του site, μου ζητήθηκε να κάνω ένα άρθρο για κάποια βασικά πράγματα τα οποία εγώ -κακώς- τα θεωρούσα δεδομένα που όμως δεν είναι.

Οπότε ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Θα ξεκινήσουμε με κάποιες επεξηγήσεις όρων.

Top lane : Η επάνω λωρίδα (Συνήθως 1 εναντίον 1 με melee tank bruisers) ( θα εξηγήσω παρακάτω τις ορολογίες)

Mid lane: Η μεσαία λωρίδα (Συνήθως 1 εναντίον 1 με AP ήρωες)

Bot lane: Η κάτω λωρίδα (Συνήθως 2 εναντίον 2, ένας support και ένας AD carry σε κάθε πλευρά)

Jungle : Ζούγκλα  (Ένας ήρωας ο οποίος σκοτώνει τα τέρατα που είναι στην στη ζούγκλα και στόχος του είναι να κάνει gang στις λωρίδες με σκοπό να δημιουργήσει αριθμητικό πλεονέκτημα και να σκοτώσουν τον αντίπαλο ήρωα που βρίσκεται εκεί)

Melee – ranged : μάχη σώμα με σώμα – μάχη από απόσταση

Tank: Ένας ήρωας που αντέχει στη ζημιά έχοντας περισσότερη ζωή και περισσότερες άμυνες από τους υπόλοιπους παίκτες

AP : Ένας ήρωας που χρησιμοποιεί αντικείμενα με Ability Power. (Πχ Gragas, Ziggs)

AD carry (ADC) : Ένας ήρωας που χρησιμοποιεί αντικείμενα με Attack Damage και δουλειά του είναι να “κουβαλήσει” (carry) με τις επιδόσεις του την ομάδα. (Πχ Veyne, Caitlyn, Ashe)

Support: Βοηθός…  Προσπαθεί να βγάλει λεφτά από άλλες πηγές όπως Masteries (Εξειδικεύσεις), Ρούνους, Αντικείμενα, να αφήσει όλο το Farm για το ADC του με σκοπό αυτό να πάρει το μέγιστο δυνατό των χρημάτων και να βγάλει περισσότερα και δυνατότερα αντικείμενα. Παράλληλα προσπαθεί να προστατέψει τον συμπαίκτη ADC και να ενοχλεί το αντίπαλο δίδυμο μην αφήνοντας το να σκοτώσει αρκετούς υποτακτικούς (creeps – minions). Συνήθως διαθέτουν κάποιο stun, κάποιο heal κάποιες δηλαδή ιδιότητες που ενοχλούν τους αντιπάλους και/ή βοηθούν τους συμπαίκτες. (Πχ Sona, Zyra, Leona, Thresh).

Bruiser: Είναι το tank το οποίο εφοδιασμένο και με κάποια αντικείμενα για ζημιά.  (Πχ brutalizer)

Creeps = minions: Υποτακτικοί, τα “ανθρωπάκια” που βγαίνουν από το κέντρο της βάσης της κάθε ομάδας και πηγαίνουν προς την άλλη βάση.

Last hit: Όταν αφήνεις τα creeps να φαγωθούν μεταξύ τους και εσύ απλά κάνεις το τελευταίο χτύπημα για να πάρεις το χρυσό. Είναι από τα ποιο σημαντικά πράγματα στο παιχνίδι και όχι τόσο εύκολο όσο ίσως ακούγεται. Κάνοντας last hit δεν “σπρώχνεις” τους υποτακτικούς προς την αντίπαλη μεριά και έτσι τα νώτα σου δεν είναι εκτεθειμένα σε πιθανές ενέδρες του αντίπαλου jungler. Επίσης έχεις περισσότερες πιθανότητες να “σπρώξει” ο αντίπαλος και να βρεθεί εκείνος με εκτεθειμένα νώτα.

Gank: Ενέδρα. Όταν με τρόπο που δεν τον έχει καταλάβει ο αντίπαλος ξαφνικά εμφανίζονται περισσότεροι παίκτες με σκοπό να εξουδετερώσουν τους αντιπάλους. Με τα Wards μπορείς να δεις έναν που έρχεται ύπουλα. Με τον ίδιο τρόπο αν εξουδετερώσεις τα Wards του αντιπάλου διευκολύνεις τις ενέδρες της δικιάς σου ομάδας.

Wards: Τα “μάτια” που υπάρχουν ώστε να φρουρούν ορισμένα περάσματα στον χάρτη.

CC = Crowd Control : Κατά λέξη μετάφραση σημαίνει έλεγχος πλήθους. Δηλαδή, όταν κάποιες ιδιότητες προκαλούν Stun, slow, root ουσιαστικά “ελέγχουν” ή επηρεάζουν την κίνηση των αντιπάλων.

Stun : Πλήρης εξουδετέρωση, ζάλισμα του αντιπάλου.

Root: Δεν μπορεί να κινηθεί αλλά μπορεί να κάνει όλα τα υπόλοιπα.

Slow: Ποιο αργή ταχύτητα κίνησης.

Sustain: να μπορεί να παραμένει περισσότερο στο lane. Είτε αναπληρώνοντας τη ζωή που χάνει από χτυπήματα των αντιπάλων, είτε ανανεώνοντας το mana με αρκετά καλό ρυθμό. Ένα παράδειγμα είναι η Soraka η οποία αν και δεν την θεωρώ καλό support γιατί δεν έχει croud control όμως έχει heal και δίνει mana στους συμπαίκτες της οπότε λέμε πως δίνει μεγάλο sustain στο lane της.

DPS:  Εδώ έχουμε την χρήση μιας έκφρασης βγαλμένης από άλλα παιχνίδια στο League of Legends. Μάλλον λανθασμένα. Είναι τα αρχικά από το Damage Per Second (ζημιά ανά δευτερόλεπτο). Για το LoL το Damage θα αρκούσε απλά από συνήθεια χρησιμοποιείται το DPS.

Εάν σας βοήθησε αφήστε ένα comment από κάτω. Επίσης αν θα θέλατε να προστεθούν κάποια πράγματα πείτε το μας να το κάνουμε!

—————————————————-

Assasin: Είναι ένας ήρωας που η κύρια δουλειά του είναι να επιτεθεί συνήθως στο αντίπαλο ADC και να το σκοτώσει εν ριπή οφθαλμού. Κλασικά assasins είναι Evelynn, Akali, Kha’Zix, Rengar. 

Initiator: Είναι ο χαρακτήρας ο οποίος έχει τη δυνατότητα να ξεκινήσει μια μάχη. Ένας κλασσικός και εύκολα να καταλάβουμε γιατί είναι initiator είναι ο amumu. Με ένα bandage toss (Q) και ulti έχει μπει στη μάχη έχει εξουδετερώσει μεγάλο μέρος (αν όχι όλη) της αντίπαλης ομάδας. Ένα άλλο κλασσικό είναι με Morgana ο συνδυασμός shield – flash – ulti – zhonyan’s! Ένα εύκολο και πολύ απλό είναι το ulti της Ashe.

Βέβαια το αν θα πετύχει ή όχι εξαρτάται από πολλά πράγματα! 

 

Το δεύτερο μέρος της σειράς μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Το τρίτο μέρος της σειράς μπορείτε να το βρείτε εδώ.

 

Περισσότερα νέα για το League of Legends
Tags

Gamer since: 1983