World of Warcraft – Legion | Οι Developers αναλύουν τις τελευταίες εξελίξεις (part two)

Με το patch 7.1.5 σε δράση και το 7.2 να έρχεται, μιλήσαμε με τους developers για τις αλλαγές  Μιλώντας για το πως κάνεις αυτό το παιχνίδι προσιτό σε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων, ειδικά στους νεοεισερχόμενους, νομίζω ότι η απόκτηση των Legendaries έχει αλλάξει με την πάροδο των ετών και είναι ενδιαφέρουσα. Για μένα προσωπικά, ως κάποιος που δεν είναι σε θέση να αφιερώσει πολύ χρόνο στο παιχνίδι, μου αρέσει αυτό το συναίσθημα της ολοκλήρωσης με την απόκτηση legendaries. Ακόμα και αν δεν είναι τρομερά δύσκολο. Αλλά αυτό μπορεί να είναι ένα διχαστικό πράγμα στο ακροατήριο. Μπορεί να είναι μια ηχηρή […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Με το patch 7.1.5 σε δράση και το 7.2 να έρχεται, μιλήσαμε με τους developers για τις αλλαγές 

Μιλώντας για το πως κάνεις αυτό το παιχνίδι προσιτό σε ένα ευρύ φάσμα ανθρώπων, ειδικά στους νεοεισερχόμενους, νομίζω ότι η απόκτηση των Legendaries έχει αλλάξει με την πάροδο των ετών και είναι ενδιαφέρουσα. Για μένα προσωπικά, ως κάποιος που δεν είναι σε θέση να αφιερώσει πολύ χρόνο στο παιχνίδι, μου αρέσει αυτό το συναίσθημα της ολοκλήρωσης με την απόκτηση legendaries. Ακόμα και αν δεν είναι τρομερά δύσκολο. Αλλά αυτό μπορεί να είναι ένα διχαστικό πράγμα στο ακροατήριο. Μπορεί να είναι μια ηχηρή μειονότητα, αλλά μερικοί άνθρωποι αισθάνονται πως τα Legendaries θα πρέπει να είναι πιο δύσκολα, αν όχι σχεδόν αδύνατα, στο να τα πάρεις. Πώς μπορείτε να προσεγγίσετε την ισορροπία; Δημιουργώντας κάτι πιο προσιτό και εφικτό σε αντίθεση με τους πιο hardcore παίκτες που θέλουν να ολοκληρώσουν τα πράγματα που κανείς άλλος δεν μπορεί να κάνει;

Paul Kubit: Είπατε ότι είναι κάτι που μπορεί να είναι κάπως διχαστικό. Έχουμε μια πολύ καλή ομάδα σχετικά με το community, και με την ομάδα ανάπτυξης επίσης, καθώς προσπαθούμε πάντα να βλέπουμε το feedback από τους παίκτες. Τι είναι καλό για αυτό το σύστημα; Τι δεν είναι; Ποια ήταν η προσωπική σας εμπειρία και γιατί δεν σας άρεσε; Είμαστε ομάδα που συνεχίζει την δημιουργία  patches και καινούριου περιεχομένου. Θα συνεχίσουμε να ψάχνουμε και σε επίπεδο legendary και να μαθαίνουμε και να κάνουμε αλλαγές όπου χρειάζεται.

Adam Kugler: Για μένα, νομίζω ότι ο στόχος μας με τα legendaries στο Legion είναι να ταράξουμε τα πράγματα και να προωθήσουμε τον παίκτη για να παίξει το παιχνίδι όσο μπορεί. Όταν παίζεις πολύ, έρχεται εκείνη η στιγμή του, «Ω, μόλις άνοιξα το cache μου,» ή, «Μόλις μίλησα με τον Blingtron και μου έδωσε ένα καταπληκτικό legendary». Αυτή η στιγμή είναι ένα τέτοιο μεγάλο γεγονός, δύσκολο να το συλλάβεις. Και έχοντας τέτοια μεταβλητότητα μέσα εκεί, προσθέτει κάτι παραπάνω στην υφή του παιχνιδιού. Νομίζω ότι σε κάθε δεδομένη στιγμή, οι παίκτες θα σκεφτούν ποιο είναι το καλύτερο ή ποιο είναι το χειρότερο. Πάντα θα υπάρχει κάτι τέτοιο, αλλά, στο τέλος της ημέρας αυτό είναι το πώς οι παίκτες μοιράζονται τουλάχιστον ένα μικρό κομμάτι αυτού του περιεχομένου, είτε αν έχουν παίξει λίγο ή πολύ.

Ένα άλλο ερώτημα που βλέπω συχνά είναι το θέμα ισορροπίας στο realm; Κάποιοι παίκτες αισθάνονται ότι υπάρχουν είτε πάρα πολλοί από την πλευρά της Horde ή πάρα πολλοί παίκτες της Alliance σε συγκεκριμένα realms. Είναι που ακόμα προσπαθούμε να βρούμε τη σωστή ισορροπία;

John Shin: Εμείς το λαμβάνουμε υπόψιν, και ένα από τα σοβαρά θέματα που ήρθαν από Legion είναι το κόσμημα της τεχνολογίας μας. Αυτή η εξέλιξη ήταν από το Mists of Pandaria, όταν ξεκινήσαμε τα πρώτα cross-realms ενεργά στο παιχνίδι. Και εξελίχθηκε περαιτέρω. Νομίζω ότι το παιχνίδι είναι σίγουρα πολύ πιο ζωντανό σήμερα από ποτέ. Δεν έχει σημασία σε τι zone θα πάω, πάντα θα συναντήσω μερικούς ανθρώπους. Σε θέμα πληθυσμού, αυτό είναι προφανώς κάτι που πρόκειται να είναι ειδικά σε κάποια realm από καιρό σε καιρό. Εμείς προσπαθούμε και να κάνουμε ό,τι μπορούμε, αλλά δεν υπάρχει τίποτα άμεσο να μοιραστούμε αυτήν την στιγμή.

Adam Kugler:  Ξέρω ότι όταν ήμουν στην Blizzcon  ένας παίκτης ήρθε σε μένα και ήταν πραγματικά λίγο λυπηρό το γεγονός ότι το realm του ενώθηκε με ένα άλλο. Συνήθιζε να λέει, «Είμαστε το προπύργιο της Alliance ». Ένας στους 45 ήταν Alliance και το υπόλοιπο ήταν Horde, και ήταν τα τελευταία προπύργια. Ήταν πραγματικά καλό να είναι στην αντίθετη κατάσταση. Έχει λίγο να κάνει με το γούστο παίκτη, αυτό είναι σίγουρο. Και υπάρχουν σίγουρα άνθρωποι που ψάχνονται στο αν θέλουν να μπουν σε αυτή την κατάσταση ή όχι.  Νομίζω ότι οι παίκτες θα βρουν πάντα αυτό που θέλουν στο μεγαλύτερο μέρος τους και μερικές φορές θέλουν να είναι το αουτσάιντερ.

Δεν είναι ένα μικρό θέμα, αλλά όπως και με κάθε άλλο patch, δεν υπήρχαν πολλές αλλαγές στα διαφορετικά classes. Σε γενικές γραμμές, τι έχετε αισθανθεί από το feedback σχετικά με τα nerfs και τα buffs που έχει λάβει κάθε class αυτήν τη φορά στο Legion;

Adam Kugler: Η φιλοσοφία υψηλού επιπέδου επέτρεψε στα classes του Legion λίγο μεγαλύτερη ποικιλία στο τι μπορούν να παίξουν. Κάναμε πολλές αλλαγές στα loot και πιθανώς θα έρθουν περισσότερα. Αλλά κάναμε όσα αισθανθήκαμε άνετα και αυτό είναι ένα πράγμα που θα το συνεχίσουμε. Όσον αφορά την ρύθμιση, ο Jay μπορεί πιθανώς να μιλήσει καλύτερα για αυτό.

Jay Gill: Ναι, εννοώ ο στόχος μας για το 7.1.5 ήταν, όπως περιγράφει ο Adam, να δούμε είτε το στυλ παιχνιδιού από μερικά specs που θέλαμε να ανανεωθούν με κάποιο τρόπο. Αλλά η μεγαλύτερη εστίαση ήταν στα talents. Ήταν για την εξισορρόπηση των talents και προσπαθώντας να τα αποκαταστήσουμε σε μεγάλο βαθμό, αξιοποιούνται επαρκώς τα πιο αχρησιμοποίητα talents. Πιστεύω ότι θα δούμε πολλά που επιβεβαιώνουν το πείραμα, με ανθρώπους με διαφορετικά builds. Γενικά δεν ήταν ένας στόχος για βαριά buff και specs nerf συνολικά σε αυτή τη διαδικασία. Το τεράστιο ποσό της μεταβολής το κατέστησε αναπόφευκτο να υπάρχει μεγάλη διακύμανση, αλλά παρακολουθούμε τις πρώτες ημέρες του 7.1.5., ώστε να δούμε πού κάποιος είναι πολύ πάνω ή κάτω από όπου ήταν προηγουμένως ή εάν θα πρέπει να είναι. Θα είναι σχεδόν βέβαιο ότι είναι ορισμένες προσαρμογές θα γίνουν πριν από το Nighthold.

Adam Kugler: Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Legion, υπήρχε μια μεγάλη πρωτοβουλία να είναι η φαντασία πρώτα για όλα τα classes. Όλα, από τα mechanics για τα classes έως τα visuals των spells έγιναν για το πώς να βγουν σωστά τα animations. Σε μεγάλο βαθμό συνδέεται και με την πρωτοβουλία μας να αναδιοργανώσουμε τις μάχες. Με όλες αυτές τις αλλαγές είναι όλα σαν ένας τεράστιος βράχος που πέφτει στην λίμνη των developers και αναμέναμε να δούμε τις αλλαγές. Και θα συνεχίσουμε να το επαναλαμβάνουμε συνεχώς όσο προχωράμε. Πάντα προσπαθούμε να φτάσουμε σε ένα καλύτερο σημείο. Είναι πολύ δύσκολο, μέχρι να πάρουν το παιχνίδι στα χέρια τους τα εκατομμύρια των παικτών, να δούμε το πώς οι παίκτες θέλουν να κινηθούν στο παιχνίδι αποτελεσματικά και να μας δείχνουν τα καλά και τα κακά που έχουμε κάνει. Μαθαίνουμε από τους παίκτες, όπως ακριβώς μαθαίνουμε από τον εαυτό μας.

Συνεχεία στο part three..

Περισσότερα νέα για το World of Warcraft: Legion

Xαμένη στην εφηβεία μου, gamer, βιβλιοφάγος, Πρωτάρης παίκτης σε role playing games καθώς μου αρέσει να διηγούμαι ιστορίες.Ταξιδιάρικο μυαλό γεμάτο μουσική, ταινίες και anime. Φωτογράφος ανάλογα με τη διάθεση και τα καιρικά φαινόμενα.Ίσως είμαι ονειροπόλα..... Συγκεντρώνω ήχους και εικόνες από παντού και τα μοιράζομαι με τους γύρω μου. Τρελή Υδροχόος με ζωηρή φαντασία, γεννήθηκα σε λάθος μέρος τη λάθος στιγμή (ίσως). Καλώς ήρθατε στον κόσμο μου, όπου κάθε στιγμή είναι μια ευκαιρία για έκφραση.Been geek 40 years now and loved it all the way.