World of Warcraft-Legion: οι developers αναλύουν τις τελευταίες εξελίξεις (part three)

Το patch 7.1.5 σε δράση και το 7.2 έρχεται, μιλάμε με τους developers για το τι σημαίνουν αυτές οι αλλαγές για το MMO Πώς μπορείτε να σταθμίσετε τις ανάγκες της PvP κοινότητας έναντι των ανθρώπων που κάνουν raiding, σε σχέση με τους ανθρώπους που θέλουν απλά μια καλή εμπειρία στο PvE. Jay Gill: Είναι σίγουρα η μεγαλύτερη πρόκληση από ποτέ αυτό το expansion, λόγω του μεγάλου εύρους των επιλογών, των abilities και των bonuses που κάθε spec έχει. Ακόμα και αν δεν είχαμε κάνει τίποτα στο 7.1.5, θα υπήρχε η παρουσίαση της νέας σειράς από bonuses, talents, legendaries και trinkets με […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Το patch 7.1.5 σε δράση και το 7.2 έρχεται, μιλάμε με τους developers για το τι σημαίνουν αυτές οι αλλαγές για το MMO

Πώς μπορείτε να σταθμίσετε τις ανάγκες της PvP κοινότητας έναντι των ανθρώπων που κάνουν raiding, σε σχέση με τους ανθρώπους που θέλουν απλά μια καλή εμπειρία στο PvE.

Jay Gill: Είναι σίγουρα η μεγαλύτερη πρόκληση από ποτέ αυτό το expansion, λόγω του μεγάλου εύρους των επιλογών, των abilities και των bonuses που κάθε spec έχει. Ακόμα και αν δεν είχαμε κάνει τίποτα στο 7.1.5, θα υπήρχε η παρουσίαση της νέας σειράς από bonuses, talents, legendaries και trinkets με την εμφάνιση του raid Nighthold. Δεδομένου του μεγάλου μέρους της πρωτοβουλίας που είχαμε στο Legion στο να εισαγάγουμε νέα talents σε κάθε spec, είχαμε πολλούς συνδυασμούς, διότι ποτέ πριν δεν είχαμε τόσους συνδυασμούς class και set-ups. Υπάρχουν αρκετές εκτεταμένες εσωτερικές δοκιμές και δεδομένα, ώστε ξέρουμε τι συμβαίνει όταν οι παίκτες το δοκιμάσουν.

Adam Kugler: 

Είναι το αστείο της ομάδας που δεν έχουμε πια 12 classes αλλά στην πραγματικότητα έχουμε 36, διότι κάθε spec είναι τόσο διαφορετική από το άλλο, ακόμη και το ποσό της διαφορετικότητας των talents στο 7.1.5. Τα talents μοιράζονταν πολλά περισσότερα στα διάφορα specs. Τώρα υπάρχει μια αίσθηση προσωπικού στυλ, της δικής σου ιδέας στο πως είναι ένας Mage ή ένας Hunter ή ένας Paladin.

Το Trial of Valor είναι μόνο τρία bosses, αλλά το Nightfall είναι 10, έτσι ώστε ο αριθμός των περιπτώσεων που θα βρεθείτε θα είναι ένα πολύ διαφορετικό σύνολο από ό,τι είχαμε στο παρελθόν. Όταν γίνονται αναλύσεις σε ειδικούς χώρους όπου έχουν ακριβώς την κατάταξη του ποιος κάνει και πόσο DPS, το αναγνωρίζουμε αυτό. Αλλά πρέπει επίσης να πούμε, «Εντάξει, αυτό είναι πραγματικά ένα AOE-heavy encounter» ή, «Αυτό είναι ένα spread out encounter » ή οτιδήποτε άλλο.

Εφόσον ξέρουμε που πρέπει να κινηθούμε σε αυτή την κατάσταση, είναι ένα μεγάλο μέρος της εξισορρόπησης του παιχνιδιού επίσης. Αφού βεβαιωθούμε ότι κάθε παίκτης αισθάνεται σαν να είναι σε έναν τόπο όπου μπορεί να διαπρέψει, είναι εξίσου σημαντικό με τη διασφάλιση ότι όλοι αισθάνονται ισορροπία κάθε φορά.

Πόσο από το περιεχόμενο και το σχέδιο αισθάνεστε ότι είναι σαφώς χαραγμένο έναντι των τύπων περιεχομένου που δημιουργείται από το feedback; Κάνετε ένα πρόχειρο πλαίσιο για το πώς θα πάτε το παιχνίδι προς τα μπροστά και στη συνέχεια προσαρμόζεστε ανάλογα στο πώς η κοινότητα αντιδρά; Και πώς ακριβώς καταλήγει ο κύκλος ανάπτυξης.

Adam Kugler: Νομίζω ότι το όφελος του development στο Legion είναι ότι είχαμε ένα πολύ ισχυρό σχέδιο. Να έχουμε συνεχές περιεχόμενο. Και γι ‘αυτό στο 7.1.5 έχει αρκετό περιεχόμενο με Brawler’s Guild, micro-holidays και Nighthold. Είναι μια συνεχής προσπάθεια να καταλάβουμε τι είναι σωστό για το χρονικό διάστημα που έχουμε. Αλλά και κάποια από αυτά που σχεδιάζουμε και να διασφαλίσουμε ότι το όραμά μας θα ευθυγραμμίζεται με το τι πραγματικά συμβαίνει.Είναι πραγματικά αστείο να δούμε μια αλλαγή να εμφανίζεται, ας πούμε, πριν από την έναρξη και στη συνέχεια ξαφνικά σκάει το 7.1. Και είναι σαν «Ω ναι, πήραμε την απόφαση πριν να ξεκινήσει το patch». Πρέπει πάντα να ελέγχουμε ό, τι συμβαίνει, γιατί όλοι παίζουμε το παιχνίδι, όπως ακριβώς κάνουν οι παίκτες. Μπορούμε να κάνουμε τις καλύτερες εκτιμήσεις, αλλά πρέπει επίσης να είμαστε και διαδραστικοί. Και το καλύτερο είναι σίγουρα ένα υγιές μείγμα και των δύο.

Paul Kubit:  Ένα από τα πράγματα που συνυπολογίσαμε στα σχέδιά μας για το Legion από νωρίς, ήταν το να έχουμε 7.1, στη συνέχεια 7.1.5 και 7.2. Και είχαμε μια αρκετά καλή ιδέα για το τι επρόκειτο θα γίνει. Αλλά δεν ήταν ακριβής. Γνωρίζαμε ειδικά με τα patches, και τα ενδιάμεσα τους όπως το 7.1.5. Και το πιο σημαντικό πράγμα για αυτό είναι ότι υπάρχει. Δεν είναι πραγματικά κρίσιμο το Brawler’s Guild γιατί αυτό δεν είναι παράγοντας στην ιστορία του Legion. Δεν είναι κρίσιμα τα time-walking του Pandaria ή τα micro-holidays αυτού του patch. Αλλά εμείς θέλουμε να έχουμε κάτι για τους παίκτες. Στην πραγματικότητα, είναι αναζωογονητικό να έχουν κάτι το οποίο δεν είναι με θέμα γύρω από το Legion ή τα Broken Isles. Είναι ενδιαφέρον είτε να νιώσουν μια νοσταλγία ή και και να πάνε πίσω σε άλλα μέρη του Azeroth και να θυμηθούν τα παλιά.

Adam Kugler: Η Blizzard είχε μια μακρά ιστορία του «Είναι έτοιμο όταν είναι έτοιμο». Και είναι πραγματικά ωραίο το να είναι σε μια κατάσταση «έτοιμο όταν είναι έτοιμο» και να σημαίνει πραγματικά αυτό. Αντί να παραδώσουμε τα πέντε πράγματα που θέλουμε πραγματικά σε αυτό το ένα patch, μπορούμε να παραδώσουμε τέσσερα από αυτά και να αφήσουμε το πέμπτο για αργότερα. Προηγουμένως θα ήταν, «Όχι, πρέπει να περιμένουμε μέχρι να γίνει και το πέμπτο και στη συνέχεια θα πρέπει να καθυστερήσουμε, έτσι ώστε να έχει ευθυγραμμιστεί σωστά». Με το νέο, ευέλικτο τρόπο ανάπτυξης πραγμάτων, μπορούμε να περιμένουμε για κάτι που δεν αισθανόμαστε ότι είναι αρκετά έτοιμο, και στη συνέχεια να πάρετε το περιεχόμενο που έχει ολοκληρωθεί στα χέρια σας. Νομίζω ότι πρόκειται να είναι μία από τις μεγάλες επιτυχίες του Legion: ο τρόπος που μπορούμε να κινηθούμε είναι πολύ πολύ πιο ευέλικτος από ότι ήταν πριν.

Έχετε ποτέ την αίσθηση ότι μερικά από τα καλύτερα του περιεχόμενου εμφανίζονται πολύ γρήγορα, ή είστε σίγουροι ότι μέσα στα επόμενα patches το υλικό θα είναι αρκετό ώστε οι παίκτες θα συνεχίσουν να είναι ενθουσιασμένοι; Και, επίσης, υπάρχει αρκετό περιεχόμενο ώστε εσείς, προσωπικά, να είστε ενθουσιασμένοι για να συνεχίσετε την δημιουργία και να σκέφτεστε το απροσδόκητο;

Adam Kugler: Όπως είπε ο Paul, η ομάδα έχει αυξηθεί σταθερά. Νομίζω ότι είμαστε στα 300 άτομα τώρα, ίσως και λίγο περισσότερα. Το ωραίο είναι ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που εργάζονται για την ομάδα, και όλοι εργάζονται για να κάνουν το παιχνίδι καλύτερο. Έτσι έχουν το δικό τους τρόπο σε αυτό που κάνει το παιχνίδι καλύτερο. Μερικές φορές, όταν ψάχνουμε για το επόμενο patch, είμαι σαν « δεν γνωρίζω καν πότε το κάναμε αυτό». Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που δουλεύουν για το νέο περιεχόμενο που νομίζω ότι υπάρχει μόνο μια γιγάντια πρωτοβουλία για διαφορετικές κατευθύνσεις, διαφορετικά σχέδια επίθεσης ώστε να δημιουργηθεί ένα διαφορετικό στυλ του περιεχομένου, και αυτό είναι που το κάνει τόσο ισχυρό.

Paul Kubit: Ναι, υπάρχουν πολλά διαφορετικά και συναρπαστικά πράγματα που είναι υπό επεξεργασία ταυτόχρονα στην ομάδα του WoW. Δουλεύουμε σε διάφορα patches σε διαφορετικούς χρόνους. Αλλά όλα πάνε στο σχέδιο του 7.0 που ήταν πραγματικά μόνο η αρχή της ιστορίας του Legion. Και έχει μεγαλώσει από τότε. Με την ιστορία της Suramar στο 7.1 και τώρα expansions της ιστορίας στο 7.1.5. Με το 7.2, θα δούμε πολλά συναρπαστικά πράγματα να έρχονται. Εμείς απλά δώσαμε 7.1.5 και στη συνέχεια εργαζόμαστε στο 7.2.

Jay Gill: Είναι σαν το παράδειγμα πριν στο ερώτημά σας στο κατά πόσο όλα είχαν προσχεδιαστεί. Ναι, τα 7.1 και 7.1.5 βγήκαν πιο γρήγορα από ότι ανέμεναν οι παίκτες. Το οποίο ήταν κάτι που θα θέλαμε να είμαστε σε θέση να το κρατήσουμε σαν παράδοση.

Paul Kubit: Ένα μεγάλο μέρος της προσπάθειας για πολλά από αυτά τα συστήματα που έχουμε θέσει στο 7.1.5 έχει να διασφαλίσουμε ότι οι παίκτες είναι στην ευχάριστη θέση να βλέπουν ο ένας τον άλλο. Έχουμε κάνει διάφορα στο Legion, όπου έχουμε tapping κανόνες. Δεν είστε σε ανταγωνισμό με άλλους παίκτες σε αντίθετη παράταξή στο να γίνει tap σε ένα πλάσμα. Τώρα χαίρεστε να βλέπετε και άλλους, επειδή μπορείτε να σκοτώσετε πράγματα πιο γρήγορα.

Στο 7.1.5, διπλασιάσαμε τα συν στο Brawler’s Guild. Ειδικά το Brawler’s Gold currency. Tα πάντα που μπορoύν να αγοραστούν είναι ένα buff για όλους. Μπορείτε να αγοράσετε ένα νεκροταφείο που ωφελεί τους άλλους, ώστε να είστε ευτυχής να δείτε πολλούς στο Brawler’s Guild. Ακόμα κι αν αυτό σημαίνει μεγαλύτερες ουρές. Επίσης, περισσότεροι άνθρωποι ξοδεύουν Brawler’s Gold και καθιστούν το μέρος λίγο πιο φιλικό εργονομικά.

Τα micro-holidays, αν όχι όλα, αλλά πολλά από αυτά, έχουν θέμα την κοινωνικότητα. Υπάρχει η Salute a Guard Day, που είναι λίγο κρυφά κοινωνική. Αλλά ο τρόπος που λειτουργεί είναι ο αριθμός των εχθρών που έχετε σκοτώσει ως φρουρός. Εχθροί θα σας επιτεθούν σε τακτά χρονικά διαστήματα, ενώ έχετε εμφάνιση φύλακα για την εν λόγω μέρα. Αλλά αν στέκεστε μαζί με ένα σωρό άλλους προστατεύοντας την αίθουσα του θρόνου στο Stormwind ή τις Gates of Orgrimmar, τότε θα υπάρχουν πολλοί περισσότεροι εισβολείς.

Ένας άλλος τρόπος σκέψης σχετικά με το είδος της κοινωνικής δραστηριότητας είναι το Spring Balloon Festival holiday. Εκεί, ο τρόπος που λειτουργεί είναι ότι οι παίκτες θα περιμένουν στην ουρά για τα αερόστατα να απογειωθούν. Και θα απογειώνονται αρκετά γρήγορα. Κάθε αερόστατο θα φεύγει με έναν NPC, ο οποίος σας μιλάει, αλλά και τρεις παίκτες που θα επιλέγονται τυχαία. Όχι απαραίτητα με τον ίδιο party. Θα δείτε όψεις του Azeroth ή της Outland ή όπου και αν είστε. Αλλά θα είστε εκεί πάνω με αγνώστους και ο NPC θα μπορούσε να πει στην πραγματικότητα πράγματα που θα σας ενθαρρύνουν να μιλήσετε μεταξύ σας. Όπως «Να ένα αστείο που μόλις σκέφτηκα, χα, χα, χα. Κάποιος άλλος έχει να πει κάτι; ». Μετά θα είναι σιωπηλός για ένα-δύο δευτερόλεπτα και ίσως οι άλλοι να αρχίσουν να μιλάνε.

Αυτός είναι ο στόχος μας. Να βεβαιωθείτε ότι δεν σας αναγκάζουμε να παίζετε μαζί. Αν σας αρέσει να παίζετε WoW μόνοι, αυτό είναι σπουδαίο, αλλά αν θέλετε να είστε με άλλους, ίσως το παιχνίδι σας πάει προς στο να πείτε «Hey, υπάρχουν και άλλοι σε αυτό το παιχνίδι. Ας πούμε « Γεια σου» ή «Χαίρετε».

 

 

Περισσότερα νέα για το World of Warcraft: Legion

Xαμένη στην εφηβεία μου, gamer, βιβλιοφάγος, Πρωτάρης παίκτης σε role playing games καθώς μου αρέσει να διηγούμαι ιστορίες.Ταξιδιάρικο μυαλό γεμάτο μουσική, ταινίες και anime. Φωτογράφος ανάλογα με τη διάθεση και τα καιρικά φαινόμενα.Ίσως είμαι ονειροπόλα….. Συγκεντρώνω ήχους και εικόνες από παντού και τα μοιράζομαι με τους γύρω μου. Τρελή Υδροχόος με ζωηρή φαντασία, γεννήθηκα σε λάθος μέρος τη λάθος στιγμή (ίσως). Καλώς ήρθατε στον κόσμο μου, όπου κάθε στιγμή είναι μια ευκαιρία για έκφραση.Been geek 40 years now and loved it all the way.