League of Meta # 5 | Patch 7.4 Special

Ανάμεικτα συναισθήματα το νέο patch, που λύνει μερικά προβλήματα, αλλά αγνοεί άλλα.

Platforms
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Ανάμεικτα συναισθήματα το νέο patch, που λύνει μερικά προβλήματα, αλλά αγνοεί άλλα

Αφού λοιπόν απολαύσαμε (;) αυτές τις εβδομάδες που τα Lethality builds κάνουν θραύση σε όλους σχεδόν τους ρόλους, ήρθε το νέο patch. Είχαμε ελπίδες ότι το Balance Team της Riot θα ενεργούσε σε μερικά σημεία που θέλουν οπωσδήποτε λύσεις, αλλά τελικά, μάλλον, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το Patch 7.5 και ίσως και πιο μετά στο Mid Season Update (που συνήθως είναι ένα μεγάλο Patch με αρκετές αλλαγές). Ας δούμε λοιπόν τι κρατάμε από αυτό το Patch, και πώς αυτό θα επηρεάσει, έστω και λίγο, το Meta.

Για να δείτε με λεπτομέρεια τα Patch 7.4 Notes, κάντε κλικ εδώ | Συμπερασματικά οι αλλαγές στο video από τη σελίδα του LoL στο Facebook.

Καταρχάς έχουμε μερικά πολυπόθητα tweaks/nerfs σε champions που (παρα)ήταν ισχυρά τελευταία (Corki, Jhin, Maokai, Ryze). Ο Corki είναι πάνω κάτω ο ίδιος, αλλά η R του θα κάνει λιγότερο damage με τους μικρούς πυραύλους  και περισσότερο στον μεγάλο, που θα φαίνεται πότε το έχει. Λιγότερο το slow στην ult του Jhin (περισσότερο nerfed από τα Lethality items παρά κάτι άλλο), μερικά nerfs στον Maokai, που μάλλον δεν θα τον πειράξουν τόσο πολύ, και ένα damage nerf στον Ryze, που λίγο του έκαναν (!). Γενικά μένουμε ίσως απογοητευμένοι με τα champion nerfs, αφού υπάρχουν περισσότερα που χρειάζονται… μια ματιά.

Το καλό του Patch 7.4 είναι ότι επικεντρώνεται τουλάχιστον στο «Damage Creep», δηλαδή το υπερβολικά μεγάλο damage output που υπάρχει αυτή τη στιγμή στο παιχνίδι, όπου πολλά teamfights κρατάνε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, μιας και μερικά champions σε στέλνουν στην γκρίζα οθόνη σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Η αρχή έγινε με ελάττωση του ποσοστιαίου damage στα Mid-Tier Masteries. Αν και μπορεί να φαίνονται πολύ μικρά ποσοστά, στην πραγματικότητα αυτά τα Masteries αυξάνουν πολύ το damage των champions, και πολλοί παίκτες είχαν τονίσει την ανάγκη να τα κοιτάξει η Riot. Έμμεσα, τα μικρά nerfs στα Lethality αντικείμενα (πλην του Edge of Night που για άλλο ένα Patch θα παραμείνει σπασμένο) θα βοηθήσουν στο σκοπό της μείωσης του damage του παιχνιδιού, που θα σημαίνει λιγότερο «champion related damage» και περισσότερο «decision making» η τελική έκβαση ενός match.

Πάντως όσο και να προσπάθησαν μ’ αυτό το Patch να λύσουν προβλήματα, αγνόησαν ίσως το πιο μεγάλο, για μιαν ακόμα φορά. Και αυτό είναι το ένδοξο, ατέλειωτο, σίγουρο σε κάθε match και εκνευριστικό «Clown Fiesta» στο Bot lane, όπου τα Mage Supports (ακόμα) κυριαρχούν, τα ganks με 4-5 άτομα μιας ομάδας είναι νόμος, και το tower first blood αποτελεί μονόδρομος για μια πιο σίγουρη νίκη (φτάνει σε ποσοστά 70 % winrate η ομάδα που το παίρνει !). Οι αλλαγές στα κύρια Masteries των ADCs (Fervor, Warlord’s) θα εξισορροπήσουν τα champion picks μεν, αλλά ουσιαστικά τίποτα δεν θα αλλάξει.

Τι κρατάμε λοιπόν και τι προβλέπουμε; Μάλλον μια στασιμότητα μέχρι τα επόμενα Patches, με επικέντρωση σε champion picks (Fighters) που μπορούν και να κρατήσουν στην εμπροσθοφυλακή, και να πάρουν στόχους (carry, towers, κτλ). Ίδια κατάσταση με το bot lane και τα Assassins, ίσως μια μικρή αύξηση στη δημοτικότητα των Crit items.

Α, και ρίξτε μια ματιά στον Cho’gath. Uncle Cho is back in the game!

Stay tuned!

Περισσότερα νέα για το League of Legends