Ανάλυση Game 1: SKT T1- Fnatic

Ας δούμε γιατί έχασαν οι Fnatic και αν θα μπορούσαν να κερδίσουν

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Ας δούμε γιατί έχασαν οι Fnatic και αν θα μπορούσαν να κερδίσουν maxresdefault

Η ομάδα από την Κορέα ήρθε στο IEM Katowice μετά από ένα κακό split αφού αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην έκτη θέση της κατάταξης με μόλις 5 νίκες και 4 ήττες. Καθόλου καλό run για τους παγκόσμιους παγκόσμιους πρωταθλητές, οι οποίοι φαίνεται να ανακάμπτουν μετά από κάθε δυσκολία. Από την άλλη οι Fnatic βρίσκονται στην πέμπτη θέση του EU LCS με score 8-6.

hqdefault

Στο πρώτο παιχνίδι του best of five οι SKT διάλεξαν ένα πιο teamfight oriented composition με Poppy στο toplane για τον Duke, Gragas στην ζούγκλα επέλεξε ο Blank και όταν ήρθε η σειρά του Faker εκείνος διάλεξε Corki σαν flex pick που θα τους βοηθούσε να κρύψουν για λίγο περισσότερο τα picks για top lane και ad carry. Ο Corki παρέμεινε mid lane και το bot lane διαμορφώθηκε από Ezreal και Braum για τους Bang και Wolf. Η ομάδα της Ευρώπης δημιούργησε ένα draft που περιστρεφόταν γύρω από τον Kog’Maw του Rekkles. Με τον Gamsu να παίρνει Trundle όχι μόνο έβαλε τις βάσεις για ένα δυνατό frontline αλλά έκανε και deny την Fiora από τον Duke. Στη συνέχεια ήρθε ο Alistar για τον Khaj και ο Lee Sin για τον Spirit και φυσικά ο Kog’Maw σαν marksman. Τελευταίο pick το mid lane για τον Febiven ο οποίος νωρίτερα είχε κάνει hover τον Zed. Σε ένα draft που είναι φτιαγμένο για να προστατεύει και να κάνει peel για τον Rekkles θεωρούσαμε ότι ο mid laner των Fnatic θα διαλέξει να παίξει κάτι σαν Orianna, όταν αντί για αυτό τελικά πήρε τον Zed. Μια απόφαση που γεννάει πολλά ερωτηματικά. Διάλεξε Zed εγωιστικά για να κάνει 1v1 τον Corki του Faker ή για κάποιο άλλο λόγο;

Στα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού δεν είδαμε κάτι διαφορετικό από αυτό που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε. Οι δύο ομάδες έκαναν lane swap και πήραν τους πύργους στο top και bot lane η μια της άλλης. Ο πρώτος δράκος του game πήγε στους SKT αφού έριξα τον πύργο στο bot με την βοήθεια του jungler τους για να ισοφαρίσουν την ταχύτητα του Kog’Maw. Λίγα λεπτά μετά και μόλις είχαν σκοτώσει το Rift Herald οι Fnatic, ο Febiven αποφάσισε να μην πάει πίσω στη βάση ακόμα και με το 70% της ζωής του να λείπει έκανε ult τον Faker πήρε το first blood για την ομάδα του. Δεν κατάφερε να ξεφύγει όμως από το flash ult του Blank.

Τα πράγματα ήταν σταθερά και για τις δύο ομάδες με τους Κορεάτες να έχουν τρεις δράκους μέχρι στιγμής και να κάνουν trade μερικά kill με τους Fnatic. Ένα fight ξέσπασε στο mid lane το οποίο χάρισε ένα πύργο αλλά και kills στην ομάδα του Rekkles και ως αποτέλεσμα τον πρώτο τους δράκο. Οι Fnatic σε αυτό το σημείο φαίνεται να έχουν πάρει τα πάνω τους και να έχουν σημαντικές πιθανότητες να κερδίσουν τον πρώτο αγώνα από τους πέντε ενάντια στους πρωταθλητές κόσμου.

Τι ήταν αυτό που κόστισε τόσο πολύ στους Fnatic και τελικά έχασαν τον αγώνα; Η SKT άρχισε να μειώνει την διαφορά στα kill κάνοντας κάποια picks αλλά η διαφορά στα gold δεν ήταν τόσο μεγάλη αφού οι περισσότεροι πύργοι των Ευρωπαίων είχαν πέσει και στη συνέχεια έπεφταν τα inhibitors. Ο Febiven φυσικά δεν μπορούσε να κάνει split push με τον Zed αφού όλη του η ομάδα προσπαθούσε να κρατήσει τη βάση ζωντανή. Ίσως αυτός ήταν ο κύριος λόγος που έχασαν οι Fnatic. Η αδυναμία του Febiven να κάνει push κάποιο side lane. Δύσκολη η δουλεία αυτή όμως καθώς οι SKT είχαν vision σε μεγάλο μέρος της ζούγκλας και θα μπορούσαν να τον σταματήσουν ανά πάσα στιγμή. Σαν να μη έφτανε αυτό, ο Duke έκανε καταπληκτικό split push με την Poppy ρίχνοντας αρκετά towers και όταν οι Fnatic προσπαθούσαν να απαντήσουν ήταν πολύ αργά.

Τελικά σε μια μάχη που ξεκίνησε στο outer top lane turret οι SKT κατάφερα να πάρουν τον πύργο, το inhibitor και να σκοτώσουν τρία μέλη των Fnatic αφήνοντας ζωντανό τον Spirit και τον Febiven. Αυτοί οι δύο δεν ήταν αρκετοί για να προστατεύσουν την βάση που στη συνέχεια οι Κορεάτες κατέστρεψαν.

Οι Fnatic θα μπορούσαν ίσως να κερδίσουν αυτό το παιχνίδι αν είχαν κάποιο μέλος της ομάδας τους να κάνεις split push και αν δεν πιανόντουσαν σε μάχες τις οποίες δεν θα κέρδιζαν. Αυτή η αδυναμία στη λήψη αποφάσεων ως προς το αν θα παλέψουν όλοι μαζί σαν ομάδα ή αν θα τρέξουν όλοι προς τα πίσω, όπως είδαμε σε δύο περιπτώσεις, τους κόστισε τη νίκη.

Περισσότερα νέα για το League of Legends