Σημειώσεις ενημέρωσης 5.20

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 5.20, με την οποία συνεχίζουμε τους χαλαρούς ρυθμούς

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

patch-notes

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 5.20, με την οποία συνεχίζουμε τους χαλαρούς ρυθμούς και φυσικά δεν ξεχνάμε να ενισχύσουμε τον Τίμο. Η Περίοδος προετοιμασίας και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που βρίσκεται προ των πυλών μονοπωλούν φυσικά την προσοχή μας αυτόν τον καιρό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχουμε ξεχάσει όλους εσάς που δεν παίζετε επαγγελματικά το παιχνίδι.

Για να δούμε, τι σας έχουμε ετοιμάσει αυτήν τη φορά; Έχουμε ξεκινήσει ήδη τις εργασίες για την Περίοδο προετοιμασίας, αλλά βρίσκουμε λίγο χρόνο που και που για να μαζέψουμε τους ισχυρούς ήρωες και να ενισχύσουμε τους πιο αδύναμους. Ο Μούντο το έχει ρίξει στη γυμναστική, ο Τίμο κουρδίζει τα μανιτάρια του για μέγιστη ισχύ πυρός και το τσεκούρι του Ντάριους γίνεται κάπως λιγότερο κοφτερό (μάλλον στόμωσε με όλα αυτά τα πέντακιλ). Πέρα από τις αλλαγές στους ήρωες, επιστρέφει ξανά το Ένας για Όλους, η πρώτη Καινοτόμος λειτουργία παιχνιδιού και σας δίνει τη δυνατότητα να πειραματιστείτε με τους πιο τρελούς συνδυασμούς και κόλπα που έχει να προσφέρει το League.

Αυτά από εμάς! Διαβάστε παρακάτω τις λεπτομέρειες και τα λέμε στο Φαράγγι των Επικαλεστών, όπου θα διεκδικήσουμε τις πολυπόθητες ανταμοιβές του τέλους της σεζόν. Μέχρι τότε, σας ευχόμαστε όλα τα ταξίδια σας να είναι μαγικά και να μην σας αποκλείσουν τον Ταμ Κεντς.

(Χωρίς πλάκα, παίξτε με τον Ταμ Κεντς και τον Βάρδο στο Ένας για Όλους. Θα μας θυμηθείτε).

Ήρωες

KindredΚίντρεντ

Οι Κίντρεντ, οι Αιώνιοι Κυνηγοί θα κυκλοφορήσουν λίγο αργότερα κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης 5.20! Για να μάθετε περισσότερα για τον επόμενο ήρωα του LoL, δείτε τους παρακάτω συνδέσμους:

AzirΑζίρ

Το R ξεκινάει πλέον ακόμα πιο πίσω από τον Αζίρ.

Στα πλαίσια της αναθεώρησης των δεσμών ενεργειών του Αζίρ, κάναμε μια αλλαγή στον κώδικα του Τείχους του Αυτοκράτορα, επειδή έφερνε τη Φάλαγγα πιο κοντά στο σώμα του και μείωνε έτσι την πραγματική της εμβέλεια. Γυρίσαμε την υπέρτατη ικανότητα ξανά στην αρχική της εμβέλεια, ώστε να προσφέρει μια πιο ομαλή εμπειρία και να εξακολουθεί να βασανίζει τους εκτελεστές και τις απειλές από την οπισθοφυλακή, όπως προηγουμένως.

AzirR R – Τείχος του Αυτοκράτορα
ΑΡΧΙΚΗ ΘΕΣΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ 175 μονάδες πίσω από τον Αζίρ ⇒ 325 μονάδες πίσω από τον Αζίρ

DariusΝτάριους

Μειώθηκε το εύρος του Q. Μειώθηκε η επιβράδυνση του E.

Και πάλι βαράει άσχημα. Αποφασίσαμε να κάνουμε κάπως λιγότερο αξιόπιστο τον άρχοντα της επάνω λωρίδας. Πίσω από τον τεράστιο όγκο και τον μηδενισμό των Χρόνων Επαναφόρτισης κρύβονται αρκετά περίτεχνα στοιχεία απόστασης και τοποθέτησης (όπως η κενή ζώνη του Αποδεκατισμού), αλλά δεν λειτουργούν τόσο καλά όσο ελπίζαμε. Με τον περιορισμό του εύρους του Αποδεκατισμού, δημιουργήσαμε περισσότερες ευκαιρίες για να μπορεί ο αντίπαλος του Ντάριους να «αποφεύγει» την ικανότητα. Επίσης, η πιο αδύναμη επιβράδυνση του Αρπάγματος προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες αντεπίθεσης προτού καταφέρει ο Ντάριους να έρθει στην ιδανική θέση.

DariusCleave Q – Αποδεκατισμός
ΕΥΡΟΣ ΛΕΠΙΔΑΣ: 270 ⇒ 220

DariusAxeGrabCone E – Άρπαγμα
ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ: 90% ⇒ 40%

DrMundoΔρ. Μούντο

Το W εφαρμόζεται ταχύτερα. Το E επαναφέρει τη βασική επίθεση του Μούντο και προσαρμόζεται ανάλογα με τη μέγιστη Ζωή.

Το μεγάλο πλεονέκτημα του Μούντο είναι ότι μπορεί να πάει όπου θέλει, αλλά δεν είναι πολύ αποτελεσματικός σε οτιδήποτε πέρα από αυτό. Κάναμε ορισμένες αλλαγές που βελτιώνουν την εμπειρία χρήσης του γιατρού μας και τον κάνουν πιο απειλητικό για όποιον κακομοίρη βρεθεί στο δρόμο του.

BurningAgony W – Φλεγόμενος Πόνος
ΦΩΤΙΑ ΚΑΛΗ Η ζημιά και το κόστος σε Ζωή εφαρμόζονται κάθε μισό δευτερόλεπτο και όχι κάθε δευτερόλεπτο (η ζημιά και το κόστος δεν αλλάζουν από την 5.19)

Masochism E – Μαζοχισμός
Νέο: ΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ: Τώρα μηδενίζει την καθυστέρηση της βασικής επίθεσης του Μούντο
Νέο: ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ: Μετά την ενεργοποίηση του Μαζοχισμού, η επόμενη βασική επίθεση του Μούντο αυξάνει την εμβέλεια της βασικής του επίθεσης κατά 25 και προκαλεί επιπλέον ζημιά ίση με το 5% της μέγιστης Ζωής του
Νέο: ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΕ ΑΙΜΑ: Το κόστος Ζωής του Μούντο πληρώνεται μόλις χτυπήσει το στόχο του, όχι με την ενεργοποίηση της ικανότητας

EvelynnΈβελιν

Το W έχει κόστος Μάνα.

Η Ρουνική Λεπίδα έχει κάνει θαύματα όσον αφορά την εξάρτηση της Έβελιν από το Μάνα της. Αυτό είναι αρκετά επικίνδυνο για την ισορροπία του παιχνιδιού, καθώς η ιδιαίτερη σχέση της Έβελιν με τη διαχείριση του Μάνα είναι ένα από τα βασικά εργαλεία που την κρατούν υπό έλεγχο. Τώρα που έχει χαλαρώσει τόσο πολύ αυτό το εμπόδιο, η προσθήκη κόστους Μάνα στη Σκοτεινή Μανία δίνει περισσότερο βάρος στις αποφάσεις της Έβελιν σχετικά με το πότε και το πώς θα διαχειρίζεται την κίνησή της στη μάχη.

EvelynnW W – Σκοτεινή Μανία
ΚΟΣΤΟΣ Χωρίς κόστος ⇒ 40 Μάνα

FioraΦιόρα

Η διάρκεια της ζώνης θεραπείας του R έχει μειωθεί, αλλά τώρα προσαρμόζεται ανάλογα με τα αδύναμα σημεία που θα χτυπηθούν.

Μετά τον ανασχεδιασμό της, η Φιόρα έχει ανεβεί πολύ στις προτιμήσεις των παικτών στην ουρά σόλο, αλλά και των επαγγελματιών, καθώς είναι πραγματικά ασταμάτητη στις λωρίδες ενός ήρωα. Στην προηγούμενη ενημέρωση κόψαμε αρκετά από τα βασικά στατιστικά της για να την κάνουμε πιο ευάλωτη ενάντια σε ήρωες που τη δυσκολεύουν, αλλά φαίνεται ότι αυτό δεν θα ήταν αρκετό για να φέρουμε την Ανίκητη Ξιφομάχο στο επιθυμητό επίπεδο ισχύος.

Σε αυτήν την ενημέρωση επικεντρωθήκαμε αποκλειστικά στις ανταμοιβές που προσφέρει η Μονομαχία. Είναι πολύ ταιριαστό για τη Φιόρα να θεραπεύεται σημαντικά αν καταφέρει με την επιδεξιότητά της να χτυπήσει τα αδύναμα σημεία του αντιπάλου, αλλά αυτή η ικανότητα χρησιμοποιείται πολύ συχνά ως ένας πανεύκολος τρόπος για να ξεκινήσει η μάχη από την αρχή, αφού πέσει όλη η ομάδα της επάνω σε έναν στόχο. Θέλουμε να βοηθά η Φιόρα την ομάδα της, αλλά με αυτόν τον τρόπο η ικανότητα λειτουργούσε ως μια «υπέρτατη» ικανότητα για μεγάλες ομαδικές μάχες και μάλιστα σε έναν ήρωα που έχει ήδη μεγάλο πλεονέκτημα σε μάχες ένας προς έναν. Για αυτόν το λόγο, αποφασίσαμε να μειώσουμε την αποτελεσματικότητα της ικανότητας όταν χρησιμοποιείται γενικά, αλλά να ενισχύσουμε την ανταμοιβή που προσφέρει όταν η Φιόρα εκθέτει τα αδύναμα σημεία των αντιπάλων της.

FioraR R – Μονομαχία
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 5 δευτερόλεπτα ⇒ 2 δευτερόλεπτο
ΜΑΤΩΜΕΝΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ: Η διάρκεια της θεραπείας αυξάνεται κατά 1 δευτερόλεπτο για κάθε Αδύναμο σημείο που χτυπά η Φιόρα, πέρα από το πρώτο
ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ: Καμία αλλαγή

KalistaΚαλίστα

Μια σύντομη περίληψη: ανακαλύψαμε ένα σφάλμα στην παθητική του W της Καλίστα που την έκανε να μην αλληλεπιδρά σωστά με Ορκισμένους ήρωες που μάχονται από κοντά. Προσπαθούμε να βρούμε μια κανονική λύση για το θέμα, αλλά δεν σκοπεύουμε να απενεργοποιήσουμε την Καλίστα προς το παρόν.

Ποιο είναι λοιπόν αυτό το σφάλμα; Με λίγα λόγια, αν η Καλίστα σημαδέψει έναν ήρωα με την παθητική του W, ο Ορκισμένος φίλος της πρέπει να χτυπήσει αυτόν τον ήρωα δύο φορές για να ενεργοποιήσει την παθητική (επίσης: η παθητική δεν ενεργοποιείται, αν λήξει η διάρκεια της ενίσχυσης πριν από το δεύτερο χτύπημα). Οι περισσότεροι ήρωες που μάχονται σώμα με σώμα δεν θα έχουν αρκετή βασική Ταχύτητα Επίθεσης στην αρχή του παιχνιδιού για να επιτεθούν δύο φορές εντός της διάρκειας ενός σημαδιού, επομένως πρέπει να χρησιμοποιηθούν διάφορες εναλλακτικές λύσεις, όπως να μαρκάρει πρώτος ο ήρωας που μάχεται από κοντά τον αντίπαλο ή να προκαλέσει η Καλίστα την «ανανέωση» του σημαδιού με πολλά χτυπήματα. Σας ευχαριστούμε πολύ για την υπομονή σας μέχρι να διορθωθεί αυτό το σφάλμα!

KalistaW W – Φρουρός
ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Γνωρίζουμε ότι υπάρχει ένα σφάλμα που δεν επιτρέπει την ενεργοποίηση του μπόνους ζημιάς της παθητικής ικανότητας, εκτός και αν ο Ορκισμένος ήρωας που μάχεται από κοντά χτυπήσει δύο φορές τον σημαδεμένο ήρωα.

TeemoΤίμο

Οι παγίδες οπλίζονται πιο γρήγορα και έχουν μικρότερο Χρόνο Επαναφόρτισης.

Προσοχή! Λόγω ενός λάθους στο παρασκήνιο, άλλαξε μόνο η επεξήγηση για το Χρόνο Επαναφόρτισης της Δηλητηριώδους Παγίδας και όχι η πραγματική τιμή. Όπως έχουν τα πράγματα, μόνο η αλλαγή του χρόνου όπλισης θα μπει στην ενημέρωση 5.20. Η διόρθωση του Χρόνου Επαναφόρτισης θα γίνει στην επόμενη ενημέρωση. Συγγνώμη!

Αυτήν τη φορά λέμε να μην κάνουμε πλάκα με τον Τίμο. Ξέρουμε ότι ο πρόσκοπός μας δεν τα πάει πολύ καλά μετά τις τελευταίες αλλαγές, για αυτό σπεύδουμε να τον βοηθήσουμε. Αυτό που θέλαμε να πετύχουμε με την ενημέρωση 5.15 ήταν να προσθέσουμε περισσότερες δυνατότητες στις παγίδες του Τίμο, ώστε να μπορεί να μεταφέρει το προβάδισμά του από τη λωρίδα ενός ήρωα στις ομαδικές μάχες. Δυστυχώς, μειώσαμε πολύ τη δύναμή του στην πορεία. Τώρα που βελτιώθηκε ο χρόνος όπλισης της Δηλητηριώδους Παγίδας, αλλά και ο όγκος των πυρομαχικών του, ο Τίμο γίνεται πιο αξιόπιστος σε όλα τα στάδια του παιχνιδιού, με όποιον τρόπο και αν επιλέξετε να τρομοκρατήσετε τους αντιπάλους σας.

TeemoRCast R – Δηλητηριώδης Παγίδα
ΧΡΟΝΟΣ ΟΠΛΙΣΗΣ: 1,5 δευτερόλεπτο ⇒ 1 δευτερόλεπτο
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 35/31/27 δευτερόλεπτα ανά φόρτιση ⇒ 34/28/22 δευτερόλεπτα ανά φόρτιση

VayneΒέιν

3 Ζημιά Επίθεσης.

Η κυριαρχία της Βέιν στην τρέχουσα κατάσταση του παιχνιδιού είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση. Από τη μία πλευρά, η πραγματική ζημιά των Ασημένιων Βλημάτων που βασίζεται στο ποσοστό της μέγιστης Ζωής και η ευκινησία που προσφέρει η Τούμπα στη μάχη ταιριάζουν ιδανικά στο τρέχον περιβάλλον του παιχνιδιού, το οποίο ευνοεί τους Κολοσσούς και άλλους μαχητές σώμα με σώμα. Από την άλλη, η Βέιν υποτίθεται ότι είναι μια ηρωίδα που είναι αδύναμη στη λωρίδα και απαιτεί αρκετά επιδέξιους χειρισμούς, επομένως είναι αρκετά ύποπτο το ότι οι παίκτες την επιλέγουν και νικούν τόσο συχνά. Για να προστατεύσουμε την ταυτότητά της, θα μειώσουμε την αποτελεσματικότητα της Βέιν στην αρχή του παιχνιδιού, σε σύγκριση με άλλους σκοπευτές και θα διατηρήσουμε την απειλητική της παρουσία αργότερα στο παιχνίδι ενάντια στους πιο ανθεκτικούς ήρωες του League.

ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 53 ⇒ 50

Ζούγκλα

Υπομονή

Λύσαμε ορισμένα θέματα με το σύστημα Υπομονής που προσθέσαμε στην προηγούμενη ενημέρωση. Είναι αλήθεια ότι είναι λίγο περίεργο να πρέπει να περιμένεις να επανέλθει πλήρως η Ζωή του τέρατος για να το πολεμήσεις ξανά. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε αλλαγές στο σύστημα μέχρι να φτάσουμε στο επιθυμητό επίπεδο απόδοσης, επομένως θέλουμε να συνεχίσετε να μας στέλνετε τη γνώμη σας, αν δείτε κάτι περίεργο με την επιλογή και σύνδεση στόχου των τεράτων στη ζούγκλα!

ΑΝΤΕ, ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ: Τα τέρατα αντιδρούν πλέον στις επιθέσεις των παικτών, αρκεί να έχουν φτάσει στη φωλιά τους. (Προηγουμένως, έπρεπε να περιμένετε μέχρι να περάσει η Ζωή τους το 90%)
ΤΑΚΤΙΚΗ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ: Τα τέρατα αποκτούν μια προσωρινή αύξηση στο ρυθμό αναπλήρωσης της Ζωής τους, αν χάσουν όλη την Υπομονή τους και επιστρέψουν στη φωλιά τους

Καινοτόμες Λειτουργίες Παιχνιδιού

Ένας για Όλους

Το Ένας για Όλους θα επιστρέψει με την ενημέρωση 5.20!

Βελτιώσεις στους χρόνους φόρτωσης για Mac

GENIUS Τώρα όσοι παίζουν σε Mac θα μπορούν να απολαμβάνουν έως και 30% ταχύτερους χρόνους φόρτωσης, ώστε να έχουν παρόμοιες επιδόσεις με αυτές των συμπαικτών τους που χρησιμοποιούν Windows

Ενημερώσεις σκίτσων

Η ομάδα που ευθύνεται για τα σκίτσα συνεχίζει το μακροπρόθεσμο έργο της ενημέρωσης των παλαιότερων ή όχι και τόσο πιστών σκίτσων για τις αμφιέσεις. Προσπαθούμε να καταστρώσουμε ένα σταθερό πρόγραμμα κυκλοφορίας ενημερώσεων για τους παλιότερους ήρωες (πού είναι τα σκίτσα της Νίνταλι, οέο;) αλλά προς το παρόν μπορείτε να απολαύσετε την υπέροχη νέα εμφάνιση των 5 αμφιέσεων που ακολουθούν!

ΦΟΝΙΚΑ ΣΚΙΤΣΑ Οι εξής αμφιέσεις έχουν πλέον ενημερωμένα σκίτσα

Δολοφόνος Μάστερ Γι

image_3

Γουκόνγκ ο Δράκος από Νεφρίτη

image_4

Παγωμένος Έζρεαλ

image

Μάστερ Γι ο Εκλεκτός

image_5

Μπραντ ο Βάνδαλος

image_2

Διορθώσεις σφαλμάτων

  • Οι υπηρέτες και οι ήρωες που στριμώχνονται σε μικρό χώρο δεν επιταχύνουν πλέον τυχαία, ούτε κάνουν απότομα άλματα για να πάνε εκεί που θέλουν
  • Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τη λήψη ορισμένων μη απαραίτητων αρχείων σε κάθε ενημέρωση
  • Τα νύχια του Μεταλλικού Κα’Ζιξ έχουν γίνει πιο λεπτά και έχουν τώρα το σωστό σχήμα

Επερχόμενες αμφιέσεις

Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης 5.20:

Κίντρεντ της Σκοτεινής Φλόγας

Kindred_1

Κάσαντιν του Σύμπαντος

Kassadin_5

Δαίμων Βάι

Vi_4

Μπραντ η Φωτιά των Πνευμάτων

Brand_5

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends