Σημειώσεις ενημέρωσης 5.4

Καλώς ήρθατε στην ενημέρωση 5.4, η οποία φέρνει ορισμένες βελτιώσεις στους μάγους

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

patch_notes

Καλώς ήρθατε στην ενημέρωση 5.4, η οποία φέρνει ορισμένες βελτιώσεις στους μάγους σε συνέχεια της ενημέρωσης 5.2. Ας το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή: το νέο αντικείμενο με Ισχύ Ικανότητας +120 έχει μετατεθεί προς το παρόν σε κάποια μελλοντική ενημέρωση (δεν ξέρουμε πότε ακριβώς), αλλά αυτό δεν μας σταματά από το να βελτιώνουμε τους μάγους που χρειάζονται βοήθεια σε έναν κόσμο όπου δεν υπάρχει πλέον το Αγκάλιασμα θανάτου. Για την ακρίβεια, όπως αναφέραμε στο εισαγωγικό σημείωμα της ενημέρωσης 5.2, η αφαίρεση του Αγκαλιάσματος Θανάτου δεν είχε τόσο έντονες επιπτώσεις στην απόδοση των περισσότερων ηρώων, υπήρξαν όμως δύο που φανταζόμασταν ότι θα εμφανίσουν κρίση ταυτότητας εκ των υστέρων: Ο Μορντεκάιζερ και ο Βέιγκαρ.

Όταν ξεκινήσαμε να ερευνούμε τι είναι αυτό που κάνει τόσο ξεχωριστούς τους Μορντεκάιζερ και Βέιγκαρ, συνειδητοποιήσαμε ότι ολόκληρη η ταυτότητά τους συνοψίζεται με τη φράση «Ρίχτου αλύπητα (και πάρε ένα φάντασμα!)». Δυστυχώς, η ενίσχυση αυτού του τρόπου παιχνιδιού σαν έχει δυσάρεστες επιπτώσεις που μειώνουν σημαντικά τα περιθώρια αντίδρασης των αντιπάλων, οπότε έπρεπε να εξετάσουμε την πιθανή λύση στο πρόβλημα λίγο πιο προσεκτικά. Κάποια στιγμή θα εξηγήσουμε πιο αναλυτικά το θέμα στις παραγράφους που αναφέρονται ειδικά σε κάθε χαρακτήρα, αλλά η σύνοψη του προβλήματος έχει ως εξής: όταν ένας ήρωας ακροβατεί σε μια λεπτή γραμμή μεταξύ του να είναι «λειτουργικός» και «υπερβολικά ισχυρός», η ισορροπία δεν σχετίζεται με τον αριθμό των τροποποιήσεων, αλλά μάλλον περισσότερο με την εύρεση της υγιούς διεξόδου με την οποία ο ήρωας μπορεί να επιβιώσει χωρίς να τρελαθεί για δόξα. Μπορείτε να φανταστείτε έναν κόσμο όπου ο Βέιγκαρ είναι ο καλύτερος και δημοφιλέστερος ήρωας στο παιχνίδι; Δύσκολα θα δεχτούν κάτι τέτοιο οι αντίπαλοί του, ενώ από πλευράς μας θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι αξίζει την επιτυχία του. Θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες στα κείμενα που ακολουθούν, αλλά αυτή είναι η βασική φιλοσοφία που πρέπει να έχετε κατά νου καθώς διαβάζετε τις παρακάτω σημειώσεις!

Αυτά για την καινούργια ενημέρωση. Καλή τύχη στο παιχνίδι! Συμβουλή για επιτυχία στις περιπέτειές σας όταν παίζετε μόνοι ή με συμπαίκτη: Μερικές φορές είναι καλύτερο να κάνουν όλοι το λάθος πράγμα, παρά να υπάρχει μόνο ένας παίκτης που κάνει το σωστό, θυμωμένος και αποομμένος από την ομάδα. Αυτό όμως ισχύει μόνο για ομαδικό παιχνίδι στο League of Legends και μάλλον για τίποτα άλλο. Δυστυχώς.

Ήρωες

AzirΑζίρ

Γνωρίζατε ότι διορθώναμε κάθε φορά με το χέρι τα στατιστικά στοιχεία του LCS μετά το τέλος του αγώνα; Παίρνουμε τα στατιστικά στοιχεία του Fantasy στα σοβαρά!

Παθητική – Κληρονομιά της Σουρίμα
ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ FANTASY: Επιδιορθώθηκε σφάλμα λόγω του οποίου η εκτέλεση του Δίσκου του Αζίρ καταγραφόταν ως θάνατος πύργου στη Λειτουργία Θεατή. Μέχρι πρότινος, τα στατιστικά στοιχεία του Fantasy LCS διορθώνονταν μη αυτόματα, επομένως αυτή η επιδιόρθωση αφορά κυρίως την παρακολούθηση εντός του παιχνιδιού. Με άλλα λόγια, δεν μπορείτε να κατηγορήσετε αυτό το σφάλμα για την ήττα της ομάδας σας στο Fantasy LCS. ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟ.

JannaΤζάνα

Η παθητική της Τζάνα πλέον επηρεάζει αποκλειστικά τους ήρωες που τρέχουν κατά πάνω της, αλλά τα μπόνους στην Ταχύτητα Κίνησης και στην εμβέλεια έχουν αυξηθεί. Το προσωπικό μπόνους Ταχύτητας Κίνησης της Τζάνα έχει μετατοπιστεί εντελώς στο W, με αποτέλεσμα να χάνει περισσότερη ταχύτητα όταν το εξαπολύει.

Ως ένας από τους κύριους πυλώνες υποστήριξης των μετόπισθεν, λίγοι ήρωες μπορούν να αποκρούσουν υπερασπιστές και επιτιθέμενους όπως η Τζάνα. Ποτέ δεν ήταν λογικό για κάποιον τόσο καλό στην αντιμετώπιση του επιθετικού παιχνιδιού των αντιπάλων να μπορεί να ευνοεί το ίδιο στυλ παιχνιδιού για την ομάδα του (σας έχει επιτεθεί ποτέ μια ομάδα με την Τζάνα;). Η μπόνους Ταχύτητα Κίνησης είναι πιο ισχυρή από ποτέ. Η αλλαγή της παθητικής της Τζάνα από «πάντα καλή» σε «περιστασιακά καλή» την εδραιώνει ως τη Βασίλισσα της Απεμπλοκής (επίσης, όπως φαίνεται, και την Οργή της Καταιγίδας). Επιπλέον, η Τζάνα διατηρεί τη δυνατότητα να δημιουργεί συνθήκες ραγδαίας καταδίωξης για την ομάδα της, αλλά πλέον δεν μπορεί να σταθεί το ίδιο καλά στην πρώτη γραμμή.

Παθητική – Ούριος Άνεμος
Καταργήθηκε: ΤΟ W ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΘΗΚΕ, ΛΥΠΟΥΜΑΣΤΕ: Ο Ούριος άνεμος δεν προσφέρει πλέον μπόνους Ταχύτητα Κίνησης στη Τζάνα
Nέο: ΤΡΕΧΑ ΣΤΗ ΤΖΑΝΑ: Ο Ούριος άνεμος πλέον προσφέρει στους συμμάχους μπόνους Ταχύτητας Κίνησης μόνο όταν κινούνται προς το μέρος της Τζάνα
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: 5% ⇒ 8%
ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 1000 ⇒ 1250

W – Ζέφυρος
ΒΑΣΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: 4/6/8/10/12% ⇒ 9/11/13/15/17%

JarvanIVΤζάρβαν ο Δ’

Η σημαία του Τζάρβαν δεν του προσφέρει πια παθητική Θωράκιση. Η βασική του Θωράκιση αυξήθηκε ελαφρώς για αντιστάθμιση, αλλά πρόκειται σίγουρα για αποδυνάμωση των πιθανοτήτων επιβίωσης του Τζάρβαν στη μεσαία και την τελική φάση του παιχνιδιού.

Όταν ξεκαθάρισε λίγο το τοπίο μετά τις σαρωτικές αλλαγές της περιόδου προετοιμασίας, ο Τζάρβαν έδειξε την παντοκρατορία του, αφήνοντας άνετα πίσω του τους υπόλοιπους διεκδικητές του θρόνου της ζούγκλας (για να είμαστε ειλικρινείς, τα αρθριτικά του Φίντλστιξ δεν του επιτρέπουν να κάθεται πολλή ώρα). Αντίθετα με τους υπόλοιπους ήρωες που βασίζονται στην ενίσχυση του Πολεμιστή, η απίστευτη πίεση αιφνιδιασμών, η καθαρή ταχύτητα και η ασφάλεια του Τζάρβαν Δ’ τον καθιστούν απειλή καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού χωρίς πραγματικές αδυναμίες, τις οποίες θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν οι αντίπαλοι. Αντί να μειώσουμε τη ζημιά του Τζάρβαν Δ’, η διακριτική μείωση στην αντοχή του θα τον τιμωρήσει για τυχόν αποτυχημένους αιφνιδιασμούς, χωρίς να του αφαιρέσει το πριγκιπικό του μεγαλείο.

Γενικά
ΒΑΣΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ: 24 ⇒ 27

Q – Χτύπημα Δράκου
ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ: Επιδιορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε περιστασιακά τους εχθρούς να εκτοξεύονται στον αέρα αν πλησίαζαν τον Τζάρβαν τον Δ’ μετά την ολοκλήρωση της εφόρμησής του

E – Ντεμασιανό Λάβαρο
Καταργήθηκε: ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΘΩΡΑΚΙΣΗ; Το Ντεμασιανό Λάβαρο δεν προσφέρει πια παθητική Θωράκιση στον Τζάρβαν τον Δ’

KalistaΚαλίστα

Παρόλο που περιπλανιέται αδιάκοπα καταδιώκοντας προδότες και μαχαιροβγάλτες, είναι εύκολο να ξεχάσει κανείς έναν βασικό κανόνα όσον αφορά την παθητική της Καλίστα: δεν είναι σε θέση να ακυρώσει τις βασικές της επιθέσεις μετά την πραγματοποίησή τους. Η αύξηση της καθυστέρησης της βασικής επίθεσής της μπορεί να μην ακούγεται ιδιαίτερη βελτίωση, αλλά δίνει έμφαση στην ευάλωτη φύση της σε κάθε φάση του παιχνιδιού, αυξάνοντας το χρόνο που χρειάζεται για να ρίξει τα δόρατά της (και, κατ’ επέκταση, να σε στείλει γρηγορότερα στην αγκαλιά του θανάτου).

Παθητική – Πολεμική Χάρη
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΔΕΙΝΟΤΗΤΑ: Η καθυστέρηση της βασικής επίθεσης της Καλίστα (του χρόνου μεταξύ της έναρξης της επίθεσης και της εκτόξευσης) πλέον επιταχύνεται στο 100% της Ταχύτητας Επίθεσής της ⇒ 66% της Ταχύτητας Επίθεσής της

KassadinΚάσαντιν

Δεν το ονομάσαμε Διαστημικό Βήμα. Ούτε Διαστημική Αναπήδηση. Είναι σημαντικό να έχετε υπόψη σας ότι το κόστος σε Μάνα του Διαστημικού Άλματος αυξάνεται εκθετικά. Αυτό σημαίνει ότι, ενώ το αρχικό μειωμένο κόστος σε Μάνα φαίνεται μικρό, αυξάνεται δραματικά πολύ γρήγορα. Εμ, να το λέγαμε Διαστημικό Πηδηματάκι;

Ο Κάσαντιν είναι ένας ήρωας που χαρακτηρίζεται σε φαντασιακό και λειτουργικό επίπεδο από μία και μοναδική ικανότητα, το Διαστημικό Άλμα. Αυτό το χαρακτηριστικό τον καθιστά εξαιρετικά αποτελεσματικό ως εκτελεστή (όπως θα περίμενε κανείς, η ικανότητά του να περνά μέσα από τοίχους και φυσικά εμπόδια αποτελεί τεράστια απειλή για τους επωμιστές σας), αλλά δυσκολεύει το δικό μας έργο, καθώς θέλουμε να σεβαστούμε αυτό που τον κάνει μοναδικό, ενώ παράλληλα θέλουμε να δώσουμε στους αντιπάλους του τη δυνατότητα να τον… αντιμετωπίσουν στη μάχη. Με αυτήν την αλλαγή, συνεχίζουμε την προσπάθεια να διατηρήσουμε τη χαρακτηριστική και εξαιρετικά ελκυστική κινητικότητα του Κάσαντιν (παρά τις δυσκολίες που παρουσιάζει), αλλά θέλουμε επίσης να τον αναγκάσουμε να σεβαστεί τα αντίπαλα τανκ και να δυσκολευτεί περισσότερο να πλησιάσει τους πιο ευάλωτους στόχους του, εκτός και αν βρει την ιδανική γωνία ή ένα κενό στην αμυντική γραμμή της αντίπαλης ομάδας.

R – Διαστημικό Άλμα
ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 700 ⇒ 450
ΒΑΣΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 75 Μάνα ⇒ 60 Μάνα

KatarinaΚαταρίνα

Πλέον η Καταρίνα πρέπει να σκοτώσει τους αντιπάλους εντός 3 δευτερολέπτων από τη στιγμή που τους προκαλεί ζημιά, για να μηδενιστεί ο Χρόνος Επαναφόρτισης.

Η Καταρίνα είναι η ενσάρκωση της Πενταπλής εξόντωσης (και δεν παίζει καν στην μπάντα των Pentakill!) και εξακολουθεί να αποτελεί μια ασταθή και ανταγωνιστική επιλογή για όσους θέλουν να υπερισχύσουν του ανταγωνισμού στην ουρά αναμονής για έναν παίκτη. Η μεγάλη διάρκεια της Αδηφαγίας δεν επιτρέπει στους αντιπάλους να επιστρέφουν στη μάχη με λίγη Ζωή, καθώς υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να της δώσουν την ευκαιρία να εξαπολύσει μια χιονοστιβάδα από μαχαίρια και τεχνικές Σούνπο, ακόμη και από μεγάλη απόσταση. Αυτή η αλλαγή έχει στόχο να επιβραβεύσει την Καταρίνα όταν φέρνει εις πέρας τις μάχες στις οποίες συμμετέχει ενεργά, περίπου όπως έγινε και με την Τζινξ.

Παθητική – Αδηφαγία
ΑΧΟΡΤΑΓΗ ΜΕΙΩΣΗ: Κάθε εκτέλεση ή βοήθεια μειώνει το Χρόνο Επαναφόρτισης των ικανοτήτων της Καταρίνα ⇒ Όταν ένας αντίπαλος ήρωας πεθάνει εντός 3 δευτερολέπτων από τη στιγμή που η Καταρίνα τους προκαλεί ζημιά, οι Χρόνοι Επαναφόρτισης της Καταρίνα μειώνονται κατά 15 δευτερόλεπτα

LissandraΛισάντρα

Οι αλλαγές ανύψωσης στο νέο Φαράγγι των Επικαλεστών είχαν ως αποτέλεσμα την απόκρυψη του δείκτη του Παγωμένου μονοπατιού σε ορισμένες περιπτώσεις, μετατρέποντας προφανείς αιφνιδιασμούς σε ακραίες ενέδρες. Για αυτό λέμε να το διορθώσουμε. Ακόμα και η Λισάντρα ξέρει ότι αυτό δεν είναι… κουλ.

E – Παγωμένο Μονοπάτι
ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο δείκτης κατάληξης του Παγωμένου Μονοπατιού κρυβόταν κάτω από το έδαφος, ακόμα και όταν έπρεπε να είναι ορατός

MordekaiserΜορντεκάιζερ

Τα κόστη Ζωής του Μορντεκάιζερ μειώθηκαν στα Q και W. Το Q προσφέρει στον Μορντεκάιζερ μπόνους εμβέλειας για το ενδυναμωμένο χτύπημα. Το W ακολούθησε την πορεία του Αίματος που Βράζει, δηλαδή ενισχύει τόσο το Μορντεκάιζερ, όσο και το σύμμαχο στον οποίο χρησιμοποιεί την ικανότητα. Επίσης, ο Μορντεκάιζερ και ο ενισχυμένος φίλος του αποκτούν μπόνους Ταχύτητα Κίνησης όταν πλησιάζουν μεταξύ τους. Το φάντασμα του Μορντεκάιζερ τού δίνει μπόνους Ζωή και Ισχύ Ικανότητας, αντί για Ζημιά Επίθεσης και Ισχύ Ικανότητας. Τα φαντάσματα αποκτούν επίσης ένα σταθερό μπόνους Ζημιάς Επίθεσης, αντί για ένα ποσοστό των μπόνους στατιστικών του Μορντεκάιζερ.

Από τότε που κυκλοφόρησε, έχουμε δηλώσει αρκετές φορές ότι θεωρούμε τον Μορντεκάιζερ έναν ήρωα με συγκεχυμένο κεντρικό θέμα. Από οπτικής άποψης, είναι μια πελώρια πανοπλία που περπατάει και μιλάει και κραδαίνει έναν γιγάντιο κεφαλοθραύστη. Και μόνο που τον βλέπεις, καταλαβαίνεις ότι πρέπει να είναι ένας ανθεκτικός μαχητής. Ωστόσο, ο Μορντεκάιζερ έχει σαφώς πιο επιτυχημένη παρουσία στην τρέχουσα μορφή του παιχνιδιού ως μάγος που προκαλεί μεγάλες ποσότητες ζημιάς με κάθε χτύπημα βάσει της Ισχύος Ικανότητάς του. Ιδιαίτερα όταν παίρνει το Αγκάλιασμα Θανάτου από νωρίς, η αποτελεσματικότητά του εκτινάσσεται στα ύψη και έχει τη δυνατότητα να μετατρέπει τους σκοπευτές της αντίπαλης ομάδας σε πραγματικό εφιάλτη.

Πού θέλουμε να καταλήξουμε, λοιπόν; Με λίγα λόγια, επειδή πρόκειται για τον καλύτερο πελάτη του Αγκαλιάσματος Θανάτου (ίσως να ήταν δεύτερος μετά τον Βέιγκαρ, αλλά δεν θέλουμε να χαλάσουμε την πρόταση), δεν θέλαμε να αφαιρέσουμε το βασικό συνδυασμό του Μορντεκάιζερ, χωρίς να του δώσουμε κάτι σε αντάλλαγμα (παρόλο που, όπως αναφέραμε στον πρόλογο της ενημέρωσης 5.2, τα αποτελέσματα ήταν κάπως απρόσμενα). Επίσης, θέλαμε να εκμεταλλευτούμε αυτήν την ευκαιρία για να συνδέσουμε λίγο καλύτερα τον Μορντεκάιζερ με τη θεματική του ταυτότητα (είναι ανθεκτικό κι επιθετικό τανκ!), αλλά όταν φτάσαμε επιτέλους σε αυτό το αποτέλεσμα, καταλάβαμε ότι δεν ήταν αρκετά συναρπαστικό.

Έτσι φτάσαμε εδώ που βρισκόμαστε σήμερα.

Αυτές οι αλλαγές δεν θα λύσουν το πρόβλημα ταυτότητας του Μορντεκάιζερ, αλλά τουλάχιστον βρήκαμε ορισμένους τρόπους για να συμμαζέψουμε λίγο τις αλληλεπιδράσεις του με τα φαντάσματα, ώστε να μπορεί να τις αξιοποιεί καλύτερα. Επιπλέον, μας άρεσε πολύ ο νέος μηχανισμός «μαγνητισμού» του νέου Σύννεφου Θανάτου που δοκιμάσαμε για την εκδοχή του Μορντεκάιζερ ως πολεμιστή, επομένως αποφασίσαμε να του δώσουμε ορισμένες δυνατότητες υποστήριξης όταν καταδιώκει στόχους υψηλής προτεραιότητας μαζί με έναν επιθετικό σύμμαχο ήρωα. Για να συνοψίσουμε: δεν πρόκειται για ολοκληρωμένη λύση, αλλά τουλάχιστον διατηρεί τη μοναδική ταυτότητα που έχει αναπτύξει ο Μορντεκάιζερ.

Γενικά
ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΖΩΗΣ 8,37 ⇒ 3,37

Q – Ρόπαλο της Καταστροφής
Nέο: ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΡΟΠΑΛΟ: Το Ρόπαλο της Καταστροφής δίνει πλέον στον Μορντεκάιζερ +75 εμβέλεια για τη συγκεκριμένη επίθεση
ΚΟΣΤΟΣ: 25/32/39/46/53 Ζωή ⇒ 20/25/30/35/40 Ζωή

W – Σύννεφο Θανάτου
Nέο: ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΘΑΝΑΤΟΥ: Ο Μορντεκάιζερ πλέον αποκτά και τις επιδράσεις του Σύννεφου Θανάτου, αν το χρησιμοποιήσει σε σύμμαχο ήρωα
Nέο: ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ: Ο Μορντεκάιζερ και ένας οποιοσδήποτε σύμμαχος με το Σύννεφο Θανάτου αποκτούν μπόνους Ταχύτητα Κίνησης +60 όταν πλησιάζουν μεταξύ τους
ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑΜΕ: Οι εχθροί δεν θα λαμβάνουν διπλή ζημιά από το Σύννεφο Θανάτου αν είναι δίπλα στον Μορντεκάιζερ και στο φίλο του. Σε περίπτωση που το σκεφτήκατε και φοβηθήκατε.
ΚΟΣΤΟΣ: 26/32/38/44/50 Ζωή ⇒ 20/25/30/35/40 Ζωή
ΖΗΜΙΑ: 24/38/52/66/80 (0,2 ισχύς ικανότητας) Μαγική Ζημιά ανά δευτερόλεπτο ⇒ 20/32/44/56/68 (0,15 Ισχύς Ικανότητας) Μαγική Ζημιά ανά δευτερόλεπτο

R – Κατάρα του Τάφου
Η ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΜΟΡΝΤΕΚΑΪΖΕΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ: Οι υποδουλωμένοι ήρωες δίνουν στον Μορντεκάιζερ +20% της Ζημιάς Επίθεσης και της Ισχύος Ικανότητας ⇒ +25% της μπόνους Ζωής τους και +30% της Ισχύος Ικανότητάς τους
Καταργήθηκε: ΑΥΤΟ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: Οι υποδουλωμένοι ήρωες δεν αποκτούν πλέον το 75% της Ισχύος Ικανότητας του Μορντεκάιζερ
ΤΙ ΕΙΠΑΜΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΜΟΡΝΤΕΚΑΪΖΕΡ: Οι υποδουλωμένοι ήρωες αποκτούν το 75% της συνολικής Ζημιάς Επίθεσης του Μορντεκάιζερ ⇒ 25/50/100 μπόνους Ζημιά Επίθεσης

RengarΡένγκαρ

Για να το θέσουμε απλά, αυτή ήταν μια ευρηματική ιδέα για τον Ρένγκαρ που έγινε δυνατή με την προσθήκη Φυλαχτών στη Σεζόν 2014. Τελικά, αποδείχθηκε εξαιρετικά περίπλοκη και προκάλεσε πολλά σφάλματα. Η ιδέα αυτή μετατράπηκε σε ενίσχυση και διατηρεί αναλλοίωτη τη λειτουργικότητά της, ενώ επιτρέπει στον Ρένγκαρ να χλαπακιάζει πού και πού ένα Ποροσνάκ. Καλά διαβάσατε.

Περιδέραιο από δόντια
ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ ΦΥΛΑΚΤΩΝ, ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΟΥΜΕ: Όλοι οι μηχανισμοί και τα μπόνους συλλογής μεταφέρθηκαν από την υποδοχή φυλακτού του Ρένγκαρ σε μια μόνιμη ενίσχυση που συσσωρεύεται, εξαιτίας ορισμένων σφαλμάτων με τις διαδρομές αναβάθμισης των φυλακτών

SyndraΣίντρα

Οι Σκοτεινές Σφαίρες έχουν γίνει ελαφρώς μεγαλύτερες κατά την αλληλεπίδραση με το E.

Όπως έγινε και στην ενημέρωση 5.2, η ακινητοποίηση που προκαλεί η Καταδίωξη των Αδυνάτων της Σίντρα γίνεται ελαφρώς πιο συνεπής. Αυτή η ικανότητα μας έχει δυσκολέψει αρκετά όσον αφορά τη ρύθμιση της ισορροπίας χωρίς υπερβολές (κυρίως για λόγους αίσθησης), για αυτό αποφασίσαμε να κάνουμε πιο μετρημένες κινήσεις μέχρι να τα καταφέρουμε.

E – Καταδίωξη των Αδυνάτων
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΠΕΡΙΠΛΟΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Το πεδίο σύγκρουσης των Σκοτεινών Σφαιρών έχει διευρυνθεί. Ο λόγος που μιλάμε για περίπλοκα μαθηματικά είναι διότι αυτή η ικανότητα βασίζεται σε πολλαπλούς ελέγχους πλαισίου χτυπήματος κατά τη στόχευση και τη σύγκρουση. Αν προσπαθούσαμε να εξηγήσουμε όλους αυτούς τους υπολογισμούς, μάλλον θα σας μπερδεύαμε, παρά θα σας βοηθούσαμε να καταλάβετε. Με λίγα λόγια, η ικανότητα έχει μεγαλύτερο εύρος και η εμπειρία χρήσης της είναι πιο αξιόπιστη. Ας ελπίσουμε ότι αυτό είναι αρκετό.

VeigarΒέιγκαρ

Το Q είναι πλέον βολή που διαπερνά τον πρώτο στόχο που χτυπά, για να πετύχει το δεύτερο (έτσι το φαρμάρισμα είναι πολύ πιο εύκολο). Το W κοστίζει λιγότερο Μάνα και έχει χαμηλότερο Χρόνο Επαναφόρτισης. Η Παραμόρφωση Ορίζοντα έχει πλέον καθυστέρηση 0,75, αλλά κοστίζει λιγότερο Μάνα, έχει μεγαλύτερη εμβέλεια αλλά μικρότερο Χρόνο Επαναφόρτισης. Το κόστος του R σε Μάνα είναι αισθητά μειωμένο στις υψηλότερες βαθμίδες και εμφανίζει ελαφρώς μειωμένο Χρόνο Επαναφόρτισης, αλλά και ελαφρώς χαμηλότερη αναλογία Ισχύος Ικανότητας.

Από όλους τους ήρωες που χρησιμοποιούσαν αρχικά το Αγκάλιασμα Θανάτου που καταργήθηκε, κανένας δεν ήταν πιο τρομακτικός από τον ίδιο τον Μικροσκοπικό Άρχοντα του Κακού. Ενώ αναγνωρίζουμε και επιδιώκουμε τη διατήρηση του ρόλου του Βέιγκαρ ως μάγου που έχει τη δυνατότητα να μηδενίσει γρήγορα τη Ζωή του αντιπάλου, η απότομη αύξηση της ισχύος ενός ήρωα με τόσο ισχυρό συνδυασμό ικανοτήτων καταστολής και ζημιάς σε μεμονωμένους στόχους δεν ήταν η πιο ανθρώπινη λύση (για όλους εκτός από τον Βέιγκαρ).

Η απελευθέρωση του Οδυνηρού Χτυπήματος για την κάλυψη μεγαλύτερης απόστασης και η διπλάσια ενεργοποίηση του μίνι παιχνιδιού συσσώρευσης Ισχύος Ικανότητας ήταν μια φυσιολογική αλλαγή στις ικανότητες του Βέιγκαρ που βελτίωσε το παιχνίδι του στις λωρίδες. Μάθαμε γρήγορα, όμως, ότι ο αισθητά βελτιωμένος Βέιγκαρ άφηνε τους αντιπάλους του με ολοένα και λιγότερες επιλογές, ειδικά χάρη στην παντοδυναμία της Παραμόρφωσης Ορίζοντα. Ενώ ο παλιός Βέιγκαρ έπρεπε να βασίζεται στην άμεση ακινητοποίηση της Παραμόρφωσης Ορίζοντα για να κρατήσει πιθανές απειλές σε απόσταση, αν διατηρούσαμε την τρέχουσα εκδοχή της ικανότητας, θα έπρεπε να μειώσουμε τη ζημιά του Βέιγκαρ (αλλά δεν είναι δυνατό να μειώσεις τη ζημιά που προκαλεί ένας τέτοιος χαρακτήρας από 100-0 σε 100-20) ή να περιορίσουμε τη βασική αξιοπιστία του. Εν τέλει, προτιμήσαμε το δεύτερο.

Η ουσία είναι ότι οι χαρακτήρες με σύνολα ικανοτήτων που δεν είναι ευέλικτα, συχνά βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού. Η παραμικρή αλλαγή σε μια τιμή εμβέλειας ή ζημιάς μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ ενός χαρακτήρα που δεν παίζεται και ενός υπερβολικά πιεστικού χαρακτήρα (Βλέπε Ράιζ). Παρόλο που έχει μειωθεί η αξιοπιστία του Βέιγκαρ στην εξόντωση των αντιπάλων που τολμούν να τα βάλουν μαζί του, η επιπρόσθετη ευελιξία στις λωρίδες και η εντονότερη κλιμάκωση στην τελική φάση του αγώνα θα μετατρέψουν το Βέιγκαρ σε έναν πιο πολυδιάστατο ήρωα. Πρέπει να προσπαθήσει περισσότερο για να σκοτώσει τον αντίπαλό του με ένα χτύπημα, αλλά διαθέτει τα εργαλεία για να το καταφέρει με τρόπο που φαίνεται… σχετικά δίκαιος για τους αντιπάλους του.

Q – Οδυνηρό Χτύπημα
Nέο: ΕΠΙΔΕΞΙΟ ΧΤΥΠΗΜΑ; Το Οδυνηρό Χτύπημα είναι πλέον βολή επιδεξιότητας που διαπερνά τον πρώτο στόχο και σταματά στο δεύτερο στόχο που χτυπά
ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 650 ⇒ 850
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 8/7/6/5/4 δευτερόλεπτα ⇒ 7/6,5/6/5,5/5 δευτερόλεπτα

W – Σκοτεινή Ύλη
ΚΟΣΤΟΣ: 70/80/90/100/110 Μάνα ⇒ 70/75/80/85/90 Μάνα
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 10 δευτερόλεπτα ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 δευτερόλεπτα

E – Παραμόρφωση Ορίζοντα
Nέο: ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΡΙΖΟΝΤΑ: Εμφανίζεται αμέσως ⇒ Πλέον εμφανίζεται με καθυστέρηση 0,75 δευτερολέπτου
ΚΟΣΤΟΣ: 80/90/100/110/120 Μάνα ⇒ 80/85/90/95/100 Μάνα
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 20/19/18/17/16 δευτερόλεπτα ⇒ 18/17/16/15/14 δευτερόλεπτα
ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 650 ⇒ 700

R – Αρχέγονη Έκρηξη
ΑΝΑΛΟΓΙΑ: 1,2 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 1,0 Ισχύος Ικανότητας
ΚΟΣΤΟΣ: 125/175/225 Μάνα ⇒ 125 Μάνα σε όλες τις βαθμίδες
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 130/110/90 δευτερόλεπτα ⇒ 120/100/80 δευτερόλεπτα

XerathΖέραθ

Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ Ε ΜΕΙΩΘΗΚΕ.

Η Σφαίρα Εκκένωσης είχε αρχικά σχεδιαστεί ως μια ικανότητα καταστολής ιδανική για αναμετρήσεις σώμα με σώμα. Ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματική στη διατήρηση των αντιπάλων σε απόσταση, αλλά όχι τόσο καλή στο να σταματά τους ήρωες που τον είχαν πλησιάσει ήδη. Στην πράξη, ενίσχυε ακόμη περισσότερο την ήδη ισχυρή ζημιά που μπορούσε να προκαλέσει με κάθε χτύπημα από απόσταση, κάνοντάς τον υπερβολικά δημοφιλή για έναν ήρωα που ειδικεύεται στην πολιορκία. Για αυτόν το λόγο, περιορίζουμε τη μέγιστη διάρκεια της ικανότητας, ώστε να μην είναι τόσο επώδυνη για όσους τολμήσουν να τον πλησιάσουν και να του… πούνε μερικά λογάκια από κοντά. (Μάσκα; Μαγικό προσωπείο με οπές για τα μάτια; Κατάλαβες).

E – Σφαίρα Εκκένωσης
ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗΣ: 2,25 δευτερόλεπτα ⇒ 1,75 δευτερόλεπτα

ZileanΖίλεαν

Το Q είναι πλέον ψιλοκρεμαστή βολή επιδεξιότητας που μπορεί να προσγειωθεί πάνω στον αντίπαλο ή να παραμείνει στο έδαφος. Αν καταφέρετε να χτυπήσετε έναν αντίπαλο με δύο βολές, μπορείτε να τον ακινητοποιήσετε για 1,5 δευτερόλεπτο (!). Το W δεν αλληλεπιδρά πλέον με το R, επομένως δεν χρειάζεται πλέον να σπαμάρετε το W για να ενεργοποιήσετε ξανά την υπέρτατη ικανότητα. Στις μέγιστες βαθμίδες, το E επιβραδύνει σε Ταχύτητα Κίνησης 99%. Ενενήντα εννέα τοις εκατό.

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ. Μέχρι πρότινος, ο Φύλακας του Χρόνου ήταν παραμελημένος. Όμως, για να τον επαναφέρουμε στο παρασκήνιο, έπρεπε να αφιερώσουμε σεβαστό χρόνο για να επιλύσουμε τα προβλήματά του ένα προς ένα. Ο Ζίλεαν είχε διαχρονικά ένα σωρό φοβερά κόλπα (ειδικά το σήμα κατατεθέν του, η Χρονομετατόπιση), αλλά δεν αναπτύχθηκε ιδιαίτερα από πλευράς ισορροπίας, καθώς ήταν ιδιαίτερα πιεστικός στη λωρίδα, απλά κάνοντας κλικ στον αντίπαλό του. Οι δραματικές αλλαγές στην Ωρολογιακή Βόμβα επιδιώκουν όχι μόνο να επιδιορθώσουν αυτή την κατάσταση με μια γερή δόση αντεπίθεσης (βολή επιδεξιότητας με βόμβες που κολλάνε στο στόχο!) αλλά μας επιτρέπουν να τονίσουμε τη δυνατότητα ακινητοποίησης που προσφέρει η ικανότητα και να την μετατρέψουμε στην πιο ισχυρή επίδραση ακινητοποίησης στο παιχνίδι, με την εξαίρεση των υπέρτατων ικανοτήτων (ακούγεται φοβερό, έτσι;). Θέλαμε να κλείσουμε αυτή την ενότητα με μια από τις ατάκες του Ζίλεαν, αλλά όλα στον καιρό τους.

Γενικά
ΒΑΣΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ: 17 ⇒ 19
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 600 ⇒ 550
ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ: Το καρέ επίθεσης είναι λίγο πιο γρήγορο. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο Ζίλεαν επιτίθεται πιο γρήγορα, απλώς ότι ολοκληρώνει πιο γρήγορα τις επιθέσεις του
ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ: Οι βασικές επιθέσεις του Ζίλεαν έχουν νέα εφέ σωματιδίων!
ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ: Ο Ζίλεαν έχει πλέον νέα εικονίδια για τις ικανότητές του!

Q – Ωρολογιακή Βόμβα
Nέο: Ο ΖΙΛΕΑΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΑΣΟ ΣΤΟ ΜΑΝΙΚΙ: Οι Ωρολογιακές Βόμβες είναι πλέον ψιλοκρεμαστές βολές με καθορισμένο χρόνο μεταβίβασης. Η Ωρολογιακή Βόμβα κολλάει σε εχθρούς και συμμάχους που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση. Αν δεν βρεθεί τίποτα γύρω της, η βόμβα ανατινάσσεται κανονικά.
Nέο: ΚΑΝ’ ΤΟ ΟΠΩΣ Ο BOMBERMAN: Όταν ο Ζίλεαν πετύχει την ίδια μονάδα με δύο βόμβες, η πρώτη βόμβα ανατινάσσεται αμέσως και ακινητοποιεί όλους τους αντιπάλους στην περιοχή για 1,5 δευτερόλεπτο
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΩΡΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΒΟΜΒΑΣ: 4 δευτερόλεπτα ⇒ 3 δευτερόλεπτα
ΖΗΜΙΑ: 90/145/200/260/320 (0,9 Ισχύος Ικανότητας) Μαγική Ζημιά ⇒ 75/115/165/230/300 (0,8 Ισχύος Ικανότητας) Μαγική Ζημιά
ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 700 ⇒ 900
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 10 δευτερόλεπτα ⇒ 12/11/10/9/8 δευτερόλεπτα
ΚΟΣΤΟΣ: 70/85/100/115/130 Μάνα ⇒ 60/70/80/90/100 Μάνα

W – Επιστροφή
Καταργήθηκε: ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ: Η επιστροφή δεν μειώνει πλέον το Χρόνο Επαναφόρτισης της Χρονομετατόπισης

E – Διαστρέβλωση Χρόνου
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2,5/3,25/4/4,75/5,5 δευτερόλεπτα ⇒ 2,5 δευτερόλεπτα
ΒΑΘΜΟΣ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗΣ: 55% ⇒ 40%/55%/70%/85%/99% (ναι, σωστό είναι)
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 20 δευτερόλεπτα ⇒ 15 δευτερόλεπτα
ΚΟΣΤΟΣ: 80 Μάνα ⇒ 50/55/60/65/70 Μάνα
ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 700 (από το κέντρο του πλαισίου χτυπήματος του Ζίλεαν έως το κέντρο του πλαισίου χτυπήματος του αντιπάλου) ⇒ 550 (άκρη του πλαισίου χτυπήματος του Ζίλεαν έως την άκρη του πλαισίου χτυπήματος του αντιπάλου) – πρόκειται για μείωση εμβέλειας της τάξης του ~75, που ποικίλλει ανάλογα με το εύρος του στόχου

R – Χρονομετατόπιση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 7 δευτερόλεπτα ⇒ 5 δευτερόλεπτα
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 180 δευτερόλεπτα ⇒ 120/90/60 δευτερόλεπτα

Ασπίδες ικανοτήτων

Αυτό το θέμα είναι τόσο περίπλοκο.

ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΖΟΤΑΝ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΛΟΚΕΣ ΕΙΝΑΙ: Οι ικανότητες που έχουν χαρακτηριστικά «κατά το χτύπημα» (η Πειρατική Διπλωματία του Γκάνγκπλανκ, η Μυστικιστική Βολή του Έζρεαλ, η Διπλή Βολή της Μις Φόρτσουν, το Χτύπημα Αχινού του Φιζ, η Ορμή Λεπίδας της Ιρέλια), πλέον προκαλούν τη μειωμένη ζημιά που πρέπει όταν χτυπούν μια ασπίδα ικανοτήτων

Ενημερωμένα σκίτσα

Τελευταία δεν έχουμε εισαγάγει αλλαγές στα σκίτσα, αλλά από την τελευταία σεζόν, συνεχίζουμε το μακροπρόθεσμο έργο μας που αφορά την αναβάθμιση ορισμένων από τα παλαιότερα σκίτσα στο παιχνίδι.

Αυτή η ενημέρωση περιλαμβάνει επίσης ένα ενημερωμένο σκίτσο που συνδυάζεται με την πρόσφατη ενημέρωση ήρωα της Τριστάνα. Ενώ σκοπεύαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο σκίτσο με τις υπόλοιπες αλλαγές, λάβαμε πολλά σχόλια από το PBE ότι η πρώτη μας ενημέρωση δεν έμοιαζε με τη νέα Τριστάνα. Έτσι, αποφασίσαμε να αναβάλουμε το νέο σκίτσο της Τριστάνα και να κάνουμε τις απαραίτητες διορθώσεις, ενώ εξελίσσουμε τις υπόλοιπες τροποποιήσεις της. Σε δύο ενημερώσεις θα είμαστε πολύ πιο σίγουροι για την ενημερωμένη έκδοση του σκίτσου της Τριστάνα!

Οι παρακάτω ήρωες έχουν πλέον νέα βασικά σκίτσα:

Καταρίνα

Katarina_0

Τριστάνα

Tristana_0

Αντικείμενα

Αντικείμενα ζούγκλας

Η μετατροπή αντικειμένων ζούγκλας κοστίζει πλέον χρυσό.

Μάλλον το παρασκεφτήκαμε αυτό. Ο αρχικός μας στόχος ήταν να σας επιτρέψουμε να αλλάξετε στρατηγική κατεύθυνση στην αρχική φάση του παιχνιδιού χωρίς κάποια επίπτωση, αλλά οι περισσότεροι από εσάς απλώς το χρησιμοποιούσατε για να αποκτήσετε το «καλύτερο» Πλήγμα στην τελική φάση του αγώνα προτού επιλέξετε τη βελτίωση. Εντάξει λοιπόν.

Κόστος αλλαγής μεταξύ αντικειμένων ζούγκλας βαθμίδας 2: 0 χρυσός ⇒ 255 χρυσός

3341 Φακός Σάρωσης

Είχαμε σκοπό να κάνουμε αυτήν την αλλαγή ώστε να εναρμονίζεται ο Χρόνος Επαναφόρτισης με αυτόν του Φακού του Μάντη από την ενημέρωση 5.1, αλλά τελικά άλλαξε μόνο η επεξήγηση (ο Χρόνος Επαναφόρτισης παραμένει 60 δευτερόλεπτα). Θα το διορθώσουμε στην επόμενη ενημέρωση!

Χρόνος Επαναφόρτισης κατά την αυτόματη αναβάθμιση στα επίπεδα 9+: 60 δευτερόλεπτα ⇒ 60 δευτερόλεπτα (αλλά η επεξήγηση γράφει 75. Όχι, δεν είμαστε τρελοί).

1054 Ασπίδα του Ντόραν

Συγγνώμη!

ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΝΤΟΡΑΝ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε την Ασπίδα του Ντόραν να μην μπλοκάρει 8 ζημιά από μια μεμονωμένη ικανότητα

3707 Βελτίωση – Πολεμιστής

Η βελτίωση Πολεμιστής μάλλον υπερτερεί των υπόλοιπων βελτιώσεων, αλλά ακόμα προσπαθούμε να βρούμε πιο μακροπρόθεσμες λύσεις. Εν τω μεταξύ, μπορούμε να κάνουμε μια μικρή αλλαγή στα στατιστικά. Έτσι, για την όρεξη. Ποτέ μη γράφεις σημειώσεις ενημέρωσης όταν είσαι πεινασμένος.

ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 45 ⇒ 40

3512 Πύλη Ζζ’Ροτ

Συμμαζεύουμε λίγο την Πύλη Ζζ’Ροτ για να τη βοηθήσουμε να προσαρμοστεί λίγο στο Φαράγγι.

ΕΞΥΠΝΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ: Τα Πλάσματα του Κενού της Πύλης Ζζ’Ροτ είναι πλέον εξυπνότερα όταν αναζητούν την «πλησιέστερη λωρίδα»
ΠΥΛΕΣ GPS: Οι Πύλες Κενού σαρώνουν αυτόματα την κατεύθυνση κάθε Πλάσματος, λίγο μετά την καταστροφή ενός πύργου στη λωρίδα που του αντιστοιχεί

Ξόρκια Επικαλεστή

SummonerSmite Πλήγμα

Η εμβέλεια του Πλήγματος είναι πλέον μικρότερη όταν χρησιμοποιείται ενάντια σε ήρωες, αλλά δεν είναι είναι αντίστοιχα μικρότερη ενάντια σε τέρατα (σε ορισμένες περιπτώσεις δεν αλλάζει καθόλου, μάλιστα), λόγω του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν τα πλαίσια χτυπήματος.

Εντάξει, θα το παραδεχτούμε: το Παγερό Πλήγμα είναι υπερβολικά ισχυρό. Μας αρέσει επειδή είναι ένα νέο εργαλείο στο παιχνίδι, αλλά αναπληρώνει τόσο αποτελεσματικά τις αδυναμίες των ηρώων (με λίγα λόγια, όλοι οι ήρωες που χρησιμοποιούν το Παγερό Πλήγμα αυξάνουν την εμβέλεια συμπλοκής τους σε ~675) που θα μας ανάγκαζε να μειώσουμε την εμβέλειά του αργά ή γρήγορα. Διαφορετικά, το Παγερό Πλήγμα γίνεται απλά μια απαραίτητη αγορά για όλους τους ήρωες που θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 750 (από το κέντρο του πλαισίου χτυπήματος έως το κέντρο του πλαισίου χτυπήματος του αντιπάλου) ⇒ 500 (άκρη του πλαισίου χτυπήματος έως την άκρη του πλαισίου χτυπήματος αντιπάλου)
ΣΤΑΣΟΥ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Η παραπάνω αλλαγή θα πρέπει κανονικά να μειώσει την εμβέλεια κατά ~175 ενάντια σε ήρωες, ενώ πολλά τέρατα δεν θα επηρεαστούν καθόλου (επειδή είναι πιο μεγάλα), αν και για μερικά τέρατα θα πρέπει να πλησιάσετε λίγο περισσότερο

SummonerRevive Ανάσταση

Ένα Ξόρκι Επικαλεστή μας αφήνει χρόνους.

Καταργήθηκε: ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΙΡΩΝΙΚΟ: Η Ανάσταση έχει καταργηθεί από το παιχνίδι

map-banner-sr

Φαράγγι των Επικαλεστών

Σχετικά χρώματα ομάδων

Προσπαθούμε εδώ και αρκετούς μήνες να καθιερώσουμε το μπλε και το κόκκινο ως χρώματα ομάδων στο σχεδιασμό του περιβάλλοντος και των ενδείξεων οθόνης του League. Το τελευταίο βήμα που κάναμε σε αυτήν τη διαδικασία ήταν η διόρθωση της ασυνέπειας μεταξύ των ενδείξεων οθόνης και του περιβάλλοντος για την κόκκινη πλευρά (τη Βόρεια πλευρά, πλέον), η οποία παίζει με κόκκινους υπηρέτες και κτίρια, αλλά με μπλε γραμμές ζωής και εικονίδια στο μίνι χάρτη. Όταν είναι ενεργή, η επιλογή «Σχετικά χρώματα ομάδων» διασφαλίζει ότι οι υπηρέτες και τα κτίρια της ομάδας σας θα είναι πάντα μπλε, ενώ αυτά του αντιπάλου θα είναι πάντα κόκκινα, ώστε να εναρμονίζονται με τις πληροφορίες που παρέχουν οι ενδείξεις οθόνης.

ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΜΠΛΕ: Η επιλογή «Σχετικά χρώματα ομάδων» εμφανίζει όλους τους υπηρέτες και τα κτίρια της ομάδας σας με μπλε χρώμα, ενώ όλες οι αντίπαλες μονάδες εμφανίζονται με κόκκινο χρώμα, ανεξάρτητα από την πλευρά από την οποία ξεκινάτε. Αυτή η επιλογή είναι ενεργοποιημένη από προεπιλογή (Επιλογές –> Παιχνίδι).

Υπηρέτες

Αυτή η αλλαγή υπήρχε στα αρχεία μας εδώ και αρκετό καιρό, αλλά δεν την είχαμε προσθέσει σωστά. Τώρα είναι εντάξει!

ΧΟΡΕΨΤΕ, ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΜΟΥ, ΧΟΡΕΨΤΕ: Οι υπηρέτες-πολεμιστές και οι υπηρέτες-μάγοι έχουν πλέον τέσσερες διαφορετικές κινήσεις, ανάλογα με το πώς πεθαίνουν

Επιλογές κάμερας εντός του παιχνιδιού

Μερικώς κλειδωμένη κάμερα

Η σημείωση ενημέρωσης περιέχει όλες τις πληροφορίες, επομένως οι πληροφορίες είναι η σημείωση ενημέρωσης (βαθύ, ε;): Τώρα μπορείτε να χρησιμοποιείτε μερικώς κλειδωμένες κάμερες!

ΠΡΟΣΟΧΗ, ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ: Στο μενού επιλογών, μπορείτε να επιλέξετε μια νέα λειτουργία κλειδώματος κάμερας που λέγεται «μερικώς κλειδωμένη κάμερα». Σε αυτήν τη λειτουργία, η κάμερα ακολουθεί τον ήρωά σας σαν να είναι κλειδωμένη. Ωστόσο, μπορείτε να μετατοπίσετε την κάμερα με όλες τις γνωστές μεθόδους (πληκτρολόγιο, κύλιση άκρης, μεσαίο κλικ). Όταν μετατοπίζετε την κάμερα, αλλάζει το σημείο στην οθόνη στο οποίο θα παραμείνει ο ήρωάς σας όταν σταματήσετε την κύλιση. Η κάμερα δεν θα απομακρυνθεί πολύ από τον ήρωά σας, ώστε να βρίσκεται πάντα σχετικά κοντά στο κέντρο της οθόνης.

Κλείδωμα κύλισης μεταφοράς

Δεν ξέρουμε γιατί προσπαθούσατε να αποθηκεύσετε άλλα πράγματα ενώ παίζατε το παιχνίδι, αλλά τώρα δεν θα έχετε προβλήματα με την κάμερα! (…ουπς).

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ: Το Κλείδωμα κύλισης μεταφοράς είναι μια λειτουργία κάμερας που είχε σχεδιαστεί αρχικά ειδικά για τη Λειτουργία Θεατή. Όταν είναι ενεργοποιημένο, επιτρέπει στην κάμερα να ακολουθεί το δείκτη του ποντικιού. Η λειτουργία υπάρχει σε όλες τις παραλλαγές του παιχνιδιού εδώ και πολύ καιρό, αλλά δεν την έχουμε καταγράψει επισήμως.
Nέο: ΚΑΝΤΕ ΣΩΣΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ: Το Κλείδωμα κύλισης μεταφοράς έχει προστεθεί στο μενού με τις συντομεύσεις πλήκτρων για όλες τις λειτουργίες του παιχνιδιού και δεν είναι αντιστοιχισμένο σε κάποιο πλήκτρο από προεπιλογή (Επιλογές –> Πλήκτρα συντόμευσης –> Έλεγχος κάμερας)
Καταργήθηκε: ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΗΣ: Η συντόμευση Shift + Ctrl + S δεν ενεργοποιεί πλέον το Κλείδωμα κύλισης μεταφοράς χωρίς να το γνωρίζετε

Επεξηγήσεις παικτών

Η πρώτη δοκιμή των ενημερωμένων επεξηγήσεων παικτών προκάλεσε ορισμένα προβλήματα στην τελευταία ενημέρωση. Διορθώνουμε το πρόβλημα και, με την ευκαιρία, προσθέτουμε μερικές επιπλέον δυνατότητες!

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: Πέραν της εμφάνισης ήρωα και διάρκειας αγώνα, οι επεξηγήσεις παικτών πλέον εμφανίζουν το χάρτη και τον τύπο ουράς για τους παίκτες εντός του παιχνιδιού, π.χ. «Φαράγγι των Επικαλεστών (Κατάταξη)»
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ: Μπορείτε πλέον να δείτε τη δική σας επεξήγηση παίκτη, αν τοποθετήσετε το δείκτη του ποντικιού επάνω στο όνομα και στο εικονίδιό σας στην κορυφή της λίστας φίλων.

Διορθώσεις σφαλμάτων

  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα εξαιτίας του οποίου τα μάτια χωρίς δέρμα φαίνονταν… τεράστια
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που δεν επέτρεπε τη σωστή εμφάνιση των εφέ σωματιδίων ή των ηχητικών εφέ όταν ο Πάντα Τίμο χρησιμοποιούσε τη R – Δηλητηριώδη Παγίδα του
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε περιστασιακά το Q – Τριπλό Χτύπημα Νυχιού του Ζιν Ζάο να μην εκτοξεύει τους αντιπάλους στον αέρα
  • Επανήλθε ο δείκτης μέγιστης απόστασης για την ικανότητα του Θρες W – Σκοτεινό Πέρασμα
  • Ο Σούπερ Τίμο θυμήθηκε πώς να πετάει όταν χρησιμοποιεί τη W – Γρήγορη Κίνηση
  • Η προσαρμοσμένη φωνή του Pulsefire Έζρεαλ (του PEARL, δηλαδή) την πρώτη πρώτη φορά που ανεβαίνει επίπεδο ακούγεται πλέον κάθε φορά

DJ Sona

Η DJ Sona, η επόμενη Υπέρτατη αμφίεση του League, κλέβει την παράσταση στην ενημέρωση 5.4! Θα έχει μειωμένη τιμή περίπου κατά ~25% (2450 RP) για τις πρώτες τέσσερις ημέρες της κυκλοφορίας της και μετά θα επιστρέψει στην κανονική τιμή των 3250 RP.

Μάθετε περισσότερα για τη DJ Sona εδώ.

Kinetic

DJSona_Kinetic

Etherial

DJSona_Ethereal

Concussive

DJSona_Concussive

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends