Όπως σε κάθε RPG, κάθε χαρακτήρας παίρνει exp και ανεβαίνει level. Στο παιχνίδι εκτός των χαρακτήρων, τα όπλα ανεβαίνουν επίσης level(εκτός των αναβαθμίσεων). Mε την συχνή χρήση του όπλου λαμβάνει exp, ενώ για να το αναβαθμίσετε θα πρέπει να έχετε στη κατοχή σας στο αντίστοιχο Orb για κάθε όπλο. Τα Orbs βρίσκονται είτε σε διάφορα σημεία του παιχνιδιού, είτε είναι story related και θα τα λάβετε στην πορεία. Όπως σε όλους σχεδόν τους παλαιότερους τίτλους, πρέπει να δίνετε προσοχή στους διαλόγους και να διαβάζετε με προσοχή. Αντίστοιχα, παρόλο που υπάρχει χάρτης, δεν σας κάνει point το σημείο που πρέπει να πάτε ούτε δείχνει το objective σας. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να χρειαστεί περισσότερο backtracking(απ’ ότι ήδη χρειάζεται) για να κάνετε πρόοδο.
Ο χειρισμός και το gameplay ακούγεται απλοϊκά, αλλά η συνολική εμπειρία που προσφέρει στον παίχτη δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστη. Όπως προαναφέραμε, απαιτείται αρκετό backtracking και οι αποστάσεις που έχετε να διανύσετε είναι μεγάλες. Οι διάλογοι είναι χρήσιμοι και συνήθως σαν δίνουν απαραίτητα στοιχεία ώστε να προσανατολιστείτε, αλλά αυτό δεν είναι πάντα αρκετό. Κατά την διάρκεια του combat όταν κάνετε ή δέχεστε επίθεση, τα animations έχουν delay. Ως αποτέλεσμα, οι εχθροί αργούν να πέσουν στο έδαφος και μπορείτε να βαράτε ανελέητα. Φυσικά, το ίδιο ισχύει και για τον παίχτη, κάτι που κάνει πολλές μάχες κουραστικές σε πολλά σημεία. Λόγο αυτού, ο παίχτης δεν νιώθει κάποια επιβράβευση στο τέλος κάθε μάχης, καθώς είτε θα γίνει κατάχρηση του κακού συστήματος μάχης εναντίων ή θα πρέπει να το χρησιμοποιήσει υπέρ του.
Το 3D remake είναι αξιόλογο αν το συγκρίνουμε με το original τίτλο, αλλά δεν συμβαδίζει οπτικά με τα σημερινά παιχνίδια. Υπάρχουν indie τίτλοι που υπερτερούν συγκριτικά και στον τομέα του gameplay και στον οπτικό. Δεδομένου ότι είναι η Square Enix πίσω απ’ το remake του παιχνιδιού, περιμέναμε σίγουρα κάτι πιο ποιοτικό. Αξίζει να αναφερθεί πως o πρότυπος τίτλος δεν είναι voice acting, ενώ στο remake έχει προστεθεί. Παρόλα αυτά, σε συνδυασμό με το delay στα animations και lip sync, η προσθήκη μοιάζει αυτή μοιάζει περιττή.
Το remake του Secret of Mana είχε ως σκοπό, να μεταφέρει ένα κλασσικό παιχνίδι στη μοντέρνα εποχή. Παρόλα αυτά, το ελαττωματικό gameplay και τα διάφορα θέματα που υπάρχουν, υποβαθμίζουν τη συνολική εμπειρία. Ο τίτλος δεν προσελκύει νέους οπαδούς της σειράς, ενώ οι παλαιοί ‘νοσταλγοί’ θα απογοητευτούν απ’ το αποτέλεσμα και θα προτιμήσουν το original παιχνίδι.
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers