Dragon Ball FighterZ | Review

Dragon Ball FighterZ | Review

2.5D Dragon Ball με την Arc System Works στο τιμόνι

Platforms
 
Genre
 
Developer
 

2.5D Dragon Ball με την Arc System Works στο τιμόνι

Πάει αρκετός καιρός που η σειρά Dragon Ball έχει φύγει από τον κλάδο των καθαρών fighting παιχνιδιών, δίνοντας έμφαση σε τίτλους με μεγαλύτερος εύρος, όπου αντιπροσωπεύεται και καλύτερα. Πηγαίνοντας πίσω, βλέπουμε πως ο σημαντικότερος τίτλος της σειράς σε αυτό το κομμάτι ήταν το Budokai 3, όπου για πολλούς αποτελεί και το καλύτερο στο θέμα του gameplay. Τι συμβαίνει όμως αν βάλεις μια ομάδα με τεράστια πείρα στα 2.5D Fighting παιχνίδια, όπως την Arc System Works;

Καταρχάς, βλέπουμε τακτικά νέες ιστορίες μέσα στα παιχνίδια του αγαπημένου anime, αλλά καμία από αυτές δεν είναι τόσο καλοφτιαγμένη όσο του FighterΖ. Με βάση τους διαλόγους, φαίνεται πως διαδραματίζεται πριν το Tournament of Power στο Dragon Ball Super, με όλους τους χαρακτήρες, καλούς και κακούς, να έχουν χάσει τη δύναμή τους, δίνοντας έτσι τη δικαιολογία για την ισοδυναμία όλων στο πεδίο της μάχης.

Η ιστορία έχει τρεις διαφορετικές εκδοχές, όπου η πρώτη ακολουθεί τον Goku, η δεύτερη τον Frieza και η τρίτη την Android 18. Σε όλα ο εχθρός είναι η πρωτοεμφανιζόμενη Android 21, η οποία είναι και υπεύθυνη για την αναγέννηση όλων των κακών, αλλά και για το γεγονός πως όλοι έχουν χάσει τις δυνάμεις τους. Στην ουσία ο κεντρικός χαρακτήρας της ιστορίας είναι ο παίκτης, αφού οι χαρακτήρες απευθύνονται σε εκείνον σαν ένα είδος artificial soul, που μπορείς να τους επαναφέρει στις αρχικές τους δυνάμεις.

Στον τομέα των γραφικών, η Arc System παρέδωσε έναν εκπληκτικό τίτλο, όπως κάνει άλλωστε με τα Blazblue, Guilty Gear και Persona 4 Arena/Ultimax. Οι χαρακτήρες, οι περιοχές και τα animations της μάχης είναι καταπληκτικά, ενώ δεν λείπει και το χαρακτηριστικό στοιχείο της σειράς, που δεν είναι άλλο από τα τεράστια εφέ. Το μόνο περίεργο κομμάτι σε αυτόν τον τομέα, είναι το περίεργο opening, που ενώ σε άλλα παρόμοια παιχνίδια θα ταίριαζε γάντι, στο Dragon Ball FighterΖ είναι εκτός τόπου.

Στο θέμα του ήχου από την άλλη, το παιχνίδι είναι γεμάτο από φοβερά μουσικά κομμάτια, είτε βρίσκεστε στο κεντρικό μενού, είτε μέσα σε μια μάχη. Αυτό σε συνδυασμό με καταπληκτικά ηχητικά εφέ, που δίνουν την αίσθηση πως βλέπετε τη σειρά με καλύτερο animation από ένα μέρος του Dragon Ball Super, κάνουν το παιχνίδι το καλύτερο του franchise σε οπτικοακουστικό τομέα.

Το Dragon Ball είναι από τα λίγα anime όπου το αγγλικό dub είναι καλύτερο από την original έκδοση και στο FighterΖ δεν αποτελεί εξαίρεση. Το καλύτερο στοιχείο όμως στους διαλόγους, είναι οι ατάκες που έχουν γραφτεί για την ιστορία, όπου οι χαρακτήρες μεταξύ τους ξεκινάνε τις μάχες με λεκτικές επιθέσεις πριν μπουν στο ψητό. Το κομμάτι αυτό περιλαμβάνει κυρίως τον Cell να ρίχνει ατάκες φωτιά, κάνοντας το όλο κομμάτι του story με τις αμέτρητες μάχες λίγο πιο «ελαφρύ».

Το DBF αποτελεί ένα fighting παιχνίδι, που υλοποιείται πάνω σε tag battles και συγκεκριμένα 3v3. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η διάρκεια κάθε μάχης να είναι χορταστική, ενώ χρειάζεται αρκετό πειραματισμό για τη δημιουργία ομάδων με καλή συνεργία. Με την πρώτη επαφή, αυτό το στοιχείο έβαλε κάποιους σε σκέψεις, ειδικά μετά το πολύ κακό Marvel Vs. Capcom Infinite και όλα του τα προβλήματα. Εδώ ωστόσο δεν βρίσκεται η Capcom πίσω από το τιμόνι και το αποτέλεσμα ήταν τελείως διαφορετικό.

Σελίδες:
Περισσότερα νέα για το Dragon Ball FighterZ

Ασχολείται με games από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Προτιμάει να παίξει έναν τίτλο στο φουλ πριν μπει στην διαδικασία να του πετάξει ντομάτες ενώ στον ελεύθερο του χρόνο παίζει αρχαιολογίες. Επίσης είναι Pokemon Master.