Marvel Vs. Capcom Infinite | Review

Δύο κόσμοι συγκρούονται για ακόμα μια φορά στο Marvel Vs Capcom Infinite, το τέταρτο μέρος της σειράς

Platforms
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Δύο κόσμοι συγκρούονται για ακόμα μια φορά στο Marvel Vs Capcom Infinite, το τέταρτο μέρος της σειράς

Η συνεισφορά της Capcom στον τομέα των fighting παιχνιδιών δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν. Το Street Fighter έχει γράψει ιστορία και το Darkstalkers έχει αφήσει εμάς να περιμένουμε για ένα νέο sequel, αλλά αυτό που έχει μια σταθερή πορεία είναι το Marvel Vs Capcom. Στα χρονικά έχουμε δει αρκετούς τίτλους αυτού του τύπου, όπως X-Men Vs Street Fighter και Tatsunoko Vs Capcom, αλλά αυτό που έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη των παικτών, είναι το Marvel Vs Capcom, με το Infinite να αποτελεί το τέταρτό του μέρος.

Το παιχνίδι διαδραματίζεται σε ένα κόσμο, που αποτελεί μια συγχώνευση του σύμπαντος της Marvel με περιοχές διαφόρων παιχνιδιών της Capcom. Χαρακτήρες από παιχνίδια όπως Resident Evil, Devil May Cry και Mega-Man θα συμμαχήσουν ή θα αναμετρηθούν με τους Avengers και άλλους χαρακτήρες του Marvel Universe. Όλα αυτά σε πίστες όπως το Xgard, που είναι μια μίξη του Abel City από το Mega-Man X και του Asgard του Thor.

Η ιστορία ξεκινάει κάπως απότομα, με τους Avengers και κάποιους χαρακτήρες της Capcom να αντιμετωπίζουν το στρατό του Ultron Sigma στο Xgard, όπου χάνουν και τη μάχη, χάρη στις δύο Infinity Stones που έχει στην κατοχή του ο εχθρός. Ωστόσο, κατάφεραν να φέρουν εις πέρας την αποστολή τους, δηλαδή να σώσουν έναν αιχμάλωτο που θα τους βοηθήσει να βρουν τις υπόλοιπες Infinity Stones και να σταματήσουν μια και καλή τον Ultron Sigma.

Υπάρχει μια μεγάλη γραμμή που χωρίζει το γραφικό περιβάλλον του Street Fighter με αυτό του Marvel Vs Capcom. Καταρχάς ο σχεδιασμός των χαρακτήρων είναι προσαρμοσμένος έτσι ώστε όλοι οι χαρακτήρες, ανεξαρτήτως franchise, να ταιριάζουν μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα είναι ένα fighting με πολύ φανταχτερά γραφικά, τόσο στους χαρακτήρες, όσο και στις πίστες. Σαν να μην έφτανε αυτό, το παιχνίδι είναι γεμάτο με εφέ, που είναι αρκετά υπερβολικά, ενώ άνετα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και «πηγή πονοκεφάλου».

Στο θέμα του voice acting από την άλλη, οι χαρακτήρες της Capcom είναι αυτοί που έχουμε αγαπήσει τόσα χρόνια, με κάποιες μικρές εξαιρέσεις. Παράδειγμα αποτελεί ο Ryu από Street Fighter, που δεν τον έχουμε συνηθίσει με αγγλικό dub. Ωστόσο, οι ταινίες της Marvel έχουν ανεβάσει τον πήχη με τους τόσο γνωστούς ηθοποιούς, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα οι φωνές να κακοφανούν σε κάποιους. Παρόλα αυτά, η ύπαρξη remixed soundtrack από άλλα παιχνίδια, καθώς και κάποια πολύ καλά νέα, είναι από τα καλύτερα στοιχεία του παιχνιδιού. Το «Devils Never Cry» από Devil May Cry 3, καταφέρνει από μόνο του να κάνει το παιχνίδι καλύτερο.

Το Marvel Vs Capcom Infinite είναι ένα πολύ γρήγορο fighting game. Επιπλέον, δεν λειτουργεί καθόλου με γύρους, αφού οι μάχες είναι 2vs2, με τον κάθε χαρακτήρα να έχει σημεία που υπερτερεί και φυσικά να υστερεί. Το σύστημα μάχης του είναι αρκετά εύκολο στην εκμάθηση, αλλά πολύ δύσκολο στην τελειοποίηση. Τέλος, υπάρχουν μερικοί νέοι μηχανισμοί που δεν έχουμε δει σε άλλους τίτλους της σειράς.

Καταρχάς, υπάρχουν μόνο δύο είδη γροθιών και κλοτσιών σε αντίθεση με τα τρία του Street Fighter, ενώ τα δύο ελεύθερα πλήκτρα παίρνουν ρόλο αλλαγής παίκτη και χρήσης Infinity Stone, κάτι που θα δούμε σε λίγο. Το θέμα είναι πως υπάρχουν αυτοματοποιημένα combos, ενώ σε κάθε χαρακτήρα οι συνδυασμοί κουμπιών έχουν πάντα αντίστοιχη χρήση. Ημικύκλια στις κατεύθυνσης για χρήση ειδικών επιθέσεων εννοείται πως υπάρχουν, αλλά και αυτές μπορούν να ανακαλυφθούν γρήγορα μέσω πειραματισμού, χωρίς καν να υπάρχει λόγος επίσκεψης στο Move List Menu.

Η νέα προσθήκη του παιχνιδιού είναι η χρήση των Infinity Stones, όπου κάθε ομάδα διαλέγει μία στην αρχή κάθε αγώνα. Η χρήση τους γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού και έχουν διάφορες δυνατότητες, όπως teleport στην κατεύθυνση που κοιτάει ο χαρακτήρας ή lifesteal. Αυτό είναι το λεγόμενο Infinity Surge, ενώ υπάρχει και το Infinity Storm, που και πάλι διαφέρει ανάλογα το Infinity Stone. Αυτό έχει τη δική του μπάρα ενέργειας, που γεμίζει ανάλογα με τα χτυπήματα που δέχεται ο χαρακτήρας. Στην ουσία είναι ένα mode που κρατάει για κάποια δευτερόλεπτα, ενώ επιτρέπει τη χρήση ενός level 3 Hyper Combo χωρίς κόστος.

Σελίδες:
Περισσότερα νέα για το Marvel Vs Capcom Infinite

Ασχολείται με games από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Προτιμάει να παίξει έναν τίτλο στο φουλ πριν μπει στην διαδικασία να του πετάξει ντομάτες ενώ στον ελεύθερο του χρόνο παίζει αρχαιολογίες. Επίσης είναι Pokemon Master.