Νέες αλλαγές στο Ardent Censer

Η Riot πειραματίζεται με τις αντοχές και τα νεύρα των παικτών

Platforms
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Η Riot πειραματίζεται με τις αντοχές και τα νεύρα των παικτών

πηγή φωτογραφίας: https://twitter.com/SummonersInnDE/status/897505736917385216

Ardent Censer. Η… «πέτρα του σκανδάλου». Το αντικείμενο που ευθύνεται σε υπερβολικό βαθμό θα λέγαμε για την κατάσταση που επικρατεί στο bot lane το τελευταίο χρονικό διάστημα. Μία κατάσταση που δεν είναι και η πιο «υγιής». Μπορεί να στοχοποιήθηκε στο patch 7.17, δεχόμενο ένα δυνατό nerf, μόλο ταύτα, η απόδοση του δεν φαίνεται να επηρεάστηκε σοβαρά.

Νέες αλλαγές – ως είναι λογικό – έκαναν την εμφάνιση τους στον PBE, κατά την προετοιμασία για το Patch 7.19, με το μέλλον να απέχει αρκετά από το να προδιαγράφεται ευοίωνο. Συγκεκριμένα, διαφαίνεται πως το αντικείμενο θα γίνει ακόμα πιο δυνατό!

Με τις αλλαγές που δρομολογούνται, αφαιρείται σε πρώτη φάση ολοκληρωτικά η ικανότητα που προσφέρει το Censer και αφορά το on-hit health draining. Η αλλαγή αυτή μπορεί να αφαιρεί εξ’ ολοκλήρου το on-hit heal effect, όμως το attack speed και το on-hit damage buff παραμένει για τα καλά στο παιχνίδι.

Βέβαια, επειδή η αντοχή του νευρικού συστήματος των παικτών φαντάζει ιδανικό πεδίο δοκιμών και επί της ουσίας θα προσφέρει περισσότερα εφόδια για την αναπροσαρμογή των rage bans σε ποσότητα, ποιότητα και πυκνότητα, σιγά μην είναι μόνο αυτή η μοναδική αλλαγή.

Καθώς λοιπόν «healάρεις» ή κάνεις shield στους συμπαίκτες σου, όχι μόνο θα τους δίνεις extra buff, αλλά θα το παίρνεις και εσύ! Ναι καλά διαβάζετε, θα δίνεις attack speed buff και on-hit damage buff και ταυτόχρονα θα το προμηθεύεσε και εσύ, με κάθε heal ή shield, γεγονός που κάνει ειδικότερα τις Janna και Lulu να μοιάζουν ακόμα πιο τρομακτικές και εκνευριστικές από ότι σήμερα. Και φυσικά δεν ξεχνάμε τη Sona, που μπαίνει για τα καλά στο παιχνίδι.

Και σαν να μην έφτανε αυτό, τα nerfs του Patch 7.17 αποσύρονται! Τα δεδομένα nerfs χαμήλωναν το attack speed buff από το 20% έως 35%, σε σταθερό 25% για όλα τα levels. Το ίδιο συνέβαινε και για το on-hit damage effect, από 20% έως 35% σε flat 25%. ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ ΑΥΤΑ! Πάμε πάλι στα 20% έως 35%.

Τι; Δεν σας ευχαριστεί το on-hit health drain που αφαιρέθηκε; Μα γιατί; Είστε άδικοι, αφού έγινε nerf! Βέβαια, ποτέ δεν μπορούμε να ξέρουμε με απόλυτη σιγουριά, μέχρι να δούμε με τα ίδια μας τα μάτια τις αλλαγές live με το Patch 7.19 σε μερικές εβδομάδες.

 

Περισσότερα νέα για το League of Legends