Ghost Recon: Wildlands | Review

Το νέο Ghost Recon μας ταξιδεύει στον ανοικτό κόσμο της Bolivia

Platforms
 
Publisher
 
Developer
 

Το νέο Ghost Recon μας ταξιδεύει στον ανοικτό κόσμο της Bolivia

ghost

Η σειρά Ghost Recon είναι γνωστή για το εμπλουτισμένο tactical στοιχείο που τη διακατέχει, όπου μέσα στο παιχνίδι πρέπει να εφαρμόσετε επικίνδυνες τακτικές, ώστε να βγείτε κερδισμένοι. Το Wildlands αποτελεί μια αρκετά διαφορετική προσέγγιση του franchise, σε ένα open world πλέον περιβάλλον και τα στοιχεία tactical και stealth να είναι τόσο σημαντικά, όσο θέλετε εσείς. Ακόμα και εδώ η Ubisoft φαίνεται να εφάρμοσε το παραγεμισμένο open-world στοιχείο, που βλέπουμε στο μεγαλύτερο ποσοστό των παιχνιδιών της.

Η ιστορία του είναι κάτι που θυμίζει αρκετές τηλεοπτικές σειρές όπως το Narcos και διαδραματίζεται στην Bolivia, μια χώρα που λειτουργεί μέσα από την παραγωγή ναρκωτικών. Όλα ελέγχονται από την οργάνωση Santa Blanca και τον αρχηγό της El Sueno, ο οποίος έχει καταφέρει να πάρει με το μέρος του ακόμα και τον στρατό. Στο αντίπαλο στρατόπεδο βρίσκεστε εσείς με την ομάδα Ghosts και ο μόνος σας σύμμαχος ενάντια στο καρτέλ του El Sueno είναι οι αντάρτες της Bolivia, που θέλουν η χώρα τους να απαλλαχτεί από αυτό το κακό.

Η επιχείρηση που καλείστε να φέρετε εις πέρας έχει τον τίτλο Kingslayer και απαιτεί να καταστρέψετε τη Santa Blanca σταδιακά, ώστε να φτάσετε στον El Sueno. Θα πρέπει να εξουδετερώσετε δύο από τις τέσσερις επιχειρήσεις του καρτέλ για να φτάσετε στον τελικό στόχο και για να δείτε το πραγματικό τέλος, θα πρέπει να μην αφήσετε τίποτα όρθιο. Κάθε εχθρός που θα χρειαστεί να βγάλετε από την μέση έχει τη δική του ιστορία για την ένταξή του στην εγκληματική οργάνωση του Sueno και παραδόξως είναι αρκετά ενδιαφέρον να μαθαίνεις πράγματα για όλους αυτούς τους στόχους.

Σε γενικές γραμμές η Bolivia δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από άλλους εικονικούς open-world κόσμους. Η φύση στο παιχνίδι απεικονίζεται με τέλειο τρόπο, ενώ οι διάφορες ώρες της ημέρας, καθώς και τα καιρικά φαινόμενα δίνουν ακόμα περισσότερη ζωή. Ανά τακτά διαστήματα ίσως πέσει το μάτι σας πάνω στην πανίδα του παιχνιδιού, που αποτελείται κυρίως από πτηνά, που θα πετούν δίπλα σας κατά τη διάρκεια μιας πτήσης. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια πολύ σοβαρά προβλήματα εδώ και έχουν να κάνουν κυρίως με τις κατοικημένες περιοχές, που φαίνονται να ανακυκλώνονται ξανά και ξανά.

Από την άλλη, σε θέμα animation θα δείτε μερικά μη ρεαλιστικά πράγματα, που δεν περιορίζονται μόνο στις κινήσεις των ανθρώπων. Η πτώση από μια μηχανή θα έχει σαν αποτέλεσμα να εκτοξευθεί ο χαρακτήρας, σαν να βγαίνει μέσα από ένα κανόνι, καταλήγοντας σε ένα death animation, σαν και αυτό που βλέπετε όταν πεθαίνετε από εχθρικά πυρά. Ακόμα βέβαια και μέσα στα οχήματα, δεν θα τα δείτε να κινούνται και πολύ ρεαλιστικά, ενώ τα collisions με δέντρα και άλλα πράγματα που θα έπρεπε κανονικά να γίνονται κομμάτια, θυμίζουν εποχές Playstation 2.

Ακόμα και οι φωνές, με εξαίρεση αυτή του El Sueno, δεν αποτελούν κάτι το ιδιαίτερο. Η φωνή του κεντρικού χαρακτήρα είναι σχεδόν αδύνατο να ταιριάξει αρμονικά με τα facial expressions και γενικά όλοι οι διάλογοι μαζί του, καταλήγουν σαν ένα είδος πολύ κακής σαπουνόπερας. Το χειρότερο βέβαια βρίσκεται στο παιχνίδι με το AI, όπου θα ακούτε ξανά και ξανά τις ίδιες ατάκες όταν μπαίνετε σε ένα όχημα. Ωστόσο, για ακόμα μια φορά σε θέμα περιβάλλοντος τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα, με τους περιβαλλοντικούς ήχους να είναι ικανοποιητικοί.

Σελίδες:
Περισσότερα νέα για το Tom Clancy's Ghost Recon Wild Lands

Ασχολείται με games από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Προτιμάει να παίξει έναν τίτλο στο φουλ πριν μπει στην διαδικασία να του πετάξει ντομάτες ενώ στον ελεύθερο του χρόνο παίζει αρχαιολογίες. Επίσης είναι Pokemon Master.