Intentional feeders | Μια λύση Made in China!

Platforms
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Βρέθηκε επιτέλους η λύση για μια μάστιγα του LoL; 

Πόσες φορές έτυχε να χάσουμε τη ψυχραιμία μας γιατί κάποιοι ανεγκέφαλοι αποφάσισαν να μας χαλάσουν τα παιχνίδια με το «έτσι θέλω»; Οι γνωστοί intentional feeders ή trolls είναι η αγαπημένη μας αφορμή για κοσμητικά επίθετα και αποτελούν ίσως το χειρότερο στοιχείο της κοινότητας του League of Legends. Γιατί ενώ ο flamer που βρίζει ασταμάτητα προσπαθεί να κερδίσει (και μπορούμε να τον κάνουμε mute και report), οι int/trolls απλά δεν νοιάζονται. Ο 0-50-0 Rammus θα παίξει ξεκάθαρα για να χάσει. Οι λόγοι είναι διάφοροι, το αποτέλεσμα κοινό. Και υπάρχουν συνέπειες για τέτοια άτομα; Σπάνια. Γιατί αν κάποιος φερθεί… πονηρά, μπορεί απλά να μην μιλάει, να παίζει – υποτίθεται – κανονικά, αλλά ταυτόχρονα να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να χαθεί το παιχνίδι. Σε τέτοια περίπτωση, δύσκολα θα μπορεί να υποστεί κάποιο report που θα οδηγήσει σε τιμωρία. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι ένα κακό game με feeding ΜΠΟΡΕΙ να συμβεί και σε κανονικούς παίκτες, οπότε είναι σημαντικό να μπορούμε να αναγνωρίζουμε το άτομο που το κάνει επίτηδες ή όχι.

Για τέτοια άτομα λοιπόν, δεν υπήρχε επαρκής λύση μέχρι στιγμής, αλλά φέτος, ίσως τα πράγματα αλλάξουν.

Η οργάνωση του League of Legends στην Κίνα αποφάσισε να εφαρμόσει ένα νέο σύστημα ελέγχου κατά τη διάρκεια ενός game. Ας πούμε, έχετε έναν Draven που αποφάσισε να κάνει το γνωστό «run it down mid». Από ένα σημείο και μετά  (ας πούμε στο 0-10-0) αυτόματα ενεργοποιείται το «Judgement Scythe». Πρόκειται για ένα voting (σαν το surrender) από τους παίκτες του παιχνιδιού όπου αποφασίζεται αν ο εν λόγω παίκτης είναι άξιος τιμωρίας λόγω intentional feeding. Αν στο voting προκύψει θετικό αποτέλεσμα, το σύστημα ελέγχει στη συνέχεια τα στοιχεία (στατιστικές, σκορ κτλ) του συγκεκριμένου παιχνιδιού σε σχέση με το ιστορικό του στη σεζόν. Έτσι, ανάλογα με το τι προκύπτει από τη σύγκριση – αν δηλαδή ο παίκτης πράγματι έχει ασυνήθιστα κακό σκορ – μπορεί να υπάρξει τιμωρία ή όχι.

Λόγω της ευκολίας που μπορεί αυτό το σύστημα να εκμεταλλευτεί από… οξύθυμους συμπαίκτες, δεν θα ξεκινάει η διαδικασία από voting των ίδιων των παικτών. Και σίγουρα, θα είναι για αρκετό καιρό στην Κίνα μόνο και σε πειραματικό στάδιο. Ας ελπίσουμε ότι τουλάχιστον η ιδέα ύπαρξης τιμωρίας για τους υποψήφιους … trolls θα είναι μια καλή λύση για να αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα. Για ένα καλύτερο και καθαρό League of Legends.

Stay tuned!

Πηγή: Facebook Page DOT Esports

Περισσότερα νέα για το League of Legends