Εκτός του Energy Rifle, οι ρομποτικοί σας σύντροφοι σας βοηθούν κατά την διάρκεια της μάχης. Τα corebots σας έχουν κι αυτά διαφορετικό core type και κάνουν παραπάνω ζημία στα εχθρικά bots με το ίδιο core. Σε ειδικές περιπτώσεις θα συναντήσετε hybrid corebots, που αλλάζουν core type όσο κατεβαίνει το life bar τους. Με την χρήση ενός κουμπιού, μπορείτε να ενεργοποιήσετε το lethal attack του corebot που είναι ενεργό στη μάχη. Στην ομάδα σας μπορείτε να έχετε μόνο δύο corebots ταυτόχρονα, ενώ στο combat και στο roaming σας συντροφεύει ένα. Παρόλα αυτά, εναλλάσσετε ελεύθερα όποτε επιθυμείτε μεταξύ των 2. Οι ρομποτικοί σας σύντροφοι έχουν life bars όπως η Joules και δέχονται κανονικά ζημιά απ’ τους εχθρούς.
Όταν ένα corebot αποδυναμωθεί πολύ, μπορείτε να κάνετε κατευθείαν extract το core του και να το σκοτώσετε. Με την χρήση του Extractor, ξεκινάει ένα ‘mini-game’ με το εχθρό. Κατά την διάρκεια αυτή πρέπει να σταματάτε το extraction του core όταν κοκκινίζει το «σύρμα», διότι θα απελευθερωθεί ο εχθρός. Τραβώντας σταδιακά και σταματώντας όταν βλέπετε την κόκκινη ένδειξη, κάνετε επιτυχώς extract το core. Αναλόγως τα υλικά που ψάχνετε, είτε καταστρέφετε πλήρως το αντίπαλο για materials είτε παίρνετε το core του. Τα cores και τα υλικά που μαζεύετε, τα χρησιμοποιείτε για να ανεβάσετε επίπεδο τα corebots και να δημιουργήσετε νέα ρομποτικά parts. Στο Crawler που λειτουργεί ως βάση σας, πραγματοποιείτε core fusion και μετατρέπετε τα extracted cores σε πόντους για να ανεβάσετε στατιστικά (των bots). Τα στατιστικά που αναβαθμίζετε είναι attack, defense και energy. Με τα materials που συλλέγετε μπορείτε να κάνετε craft νέα ρομποτικά parts για τα bots σας, με σκοπό να ανεβάσετε ακόμη περισσότερο τα στατιστικά τους.
Το ReCore αναπτύχθηκε με Unity engine και τρέχει σε native 1080p/30fps στο Xbox One. Στην PC έκδοση δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός , ειδικά στο frame rate που είναι «κλειδωμένο» στα 30fps στο Xbox One. Παρόλα αυτά, η χαμηλή ποιότητα των textures φαίνεται ακόμα και στην PC έκδοση, που υπάρχει υψηλότερη ανάλυση. Αναμφίβολα όμως, τα σοβαρότερα προβλήματα υπάρχουν στην Xbox One έκδοση. Μεγάλα loading screens, bugs/glitches και ατέλειες στο γραφικό περιβάλλον. Επίσης, το unit collision υφίσταται μόνο όταν πολεμάτε εχθρούς και δείτε πολλά περίεργα πράγματα. Αντίστοιχα, στον ηχητικό τομέα το μόνο θετικό είναι τα sound effects και η μουσική κατά την διάρκεια του combat. Με εξαίρεση τα παραπάνω, το voice-acting είναι αδιάφορο και ενώ πραγματοποιείτε roaming, δεν ηχεί καμία απολύτως μελωδία. Ως συνέπεια, ακούτε απλά τα βήματά σας στην ατελείωτη έρημο του Far Eden.
Σε γενικά πλαίσια, το ReCore είχε την προοπτική να είναι απ’ τα καλύτερους exclusives τίτλους του Xbox One. Υπήρχαν πολύ καλές ιδέες, όπου αν είχαν εφαρμοστεί κατάλληλα στη βάση του παιχνιδιού, θα υπήρχε και καλύτερο αποτέλεσμα. Το platform στοιχείο είναι αισθητό και υπάρχουν puzzles που κεντρίζουν το ενδιαφέρον, αλλά δεν καταφέρνουν να σπάσουν την μονοτονία του gameplay. Aς ελπίσουμε πως με συχνά updates, θα διορθωθούν τουλάχιστον τα περισσότερα τεχνικά θέματα.
Ένας μέτριος exclusive τίτλος που δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες 77
Αρκετά Καλό!
ReCore
Score
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers