Πλάθοντας τον τρελάρα Μούντο

Πλάθοντας τον τρελάρα Μούντο

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 
 

Πλάθοντας τον τρελάρα Μούντο

Είναι μοβ, μεγάλος και τρανός και η καταγωγή του είναι άκρως ανησυχητική…Μιλήσαμε με τους Andy “fantasyworld” Ho (Lead Analyst), Colt “Ezreal” Hallam (Lead Game Designer), και Edmundo “odnumde” Sanchez (Art Lead), για να ρίξουμε φως στον πρόστυχο, τον έξυπνο και τον τρομακτικό Μούντο .

Ο Μουντο αρνειται να ξεκινησει απο τα χαμηλα

Ποια ήταν η αφορμή για τη δημιουργία του Δρ. Μούντο;

Edmundo: Ο Μούντο άρχισε να σχηματίζεται παλιά όταν υπήρχαν μόνο 30 άτομα στη Riot. Γεννήθηκε από μια πρωτότυπη ιδέα για έναν χαρακτήρα από του Steven “Guinsoo” Feak, την οποία συνδυάσαμε με ένα σχέδιο που έκανα ενός χειρουργού και του δώσαμε το προσωρινό όνομα «Δρ. Μαμπούζ» (το οποίο βασικά προέρχεται από μια ομώνυμη Γερμανική, βουβή ταινία τρόμου του 1922… ασ’ το, μη ψάχνεις). Φυσικά, το όνομα εκείνο δεν θα λειτουργούσε, άρα βάλαμε τα κεφάλια μας κάτω για να σκεφτούμε κάτι καλύτερο. Ο Brandon Beck έτυχε να περνάει την ώρα που δούλευα πάνω στο σχέδιο και είπε «Ας τον πούμε Δρ.Μούντο απλά». Και δεν ήμουν σε θέση να αρνηθώ, αχαχα.

Andy: Ήμουν στη Riot τότε, ως ασκούμενος, και παρατήρησα ότι υπήρχαν κάποια σχέδια εν εξελίξει, που είχαν ήδη κάποια χαρακτηριστικά και λειτουργίες, αλλά δεν είχαν ακόμη τελειοποιηθεί. Ο Δρ.Μούντο ήταν ένας από αυτούς, και απλά ένιωσα την ανάγκη να προσπαθήσω να τον τελειώσω. Κατάφερα να ανασύρω τις περιορισμένες μου τεχνικές γνώσεις και μάζεψα αρκετές σειρές κώδικα if/then για να φτιάξω το αρχικό κιτ του Μούντο.

Colt: Ο Andy πήρε τα ηνία με το Μούντο. Αυτό έγινε την εποχή που αντλούσαμε ήρωες σε τρελές ταχύτητες, άρα όλη η δουλειά για τον Μούντο χώρεσε σ’ ένα μήνα – το οποίο είναι πράγματι πολύ μικρό διάστημα σε σύγκριση με τον χρόνο, προσοχή και λεπτομέρεια που αφιερώνουμε στους νέους ήρωες αυτές τις μέρες. Ως αναφορά για το animation, απλά καταγράψαμε άτομα να συμπεριφέρονται με τον τρόπο που φανταζόμασταν ότι θα συμπεριφερόταν ένας τρελός, κρεμανταλάς χημικός. Κάπου στα αρχεία μας υπάρχει ένα βίντεο με έναν από τους designer μας να βαράει τα πόδια του στο πάτωμα, με τη γλώσσα απ’ έξω σαν το Μούντο, γιατί έπρεπε να βρούμε πως στο καλό θα ήταν η κίνηση του στο παιχνίδι.

Fan art του denstarsk8

Θα νικήσει ο καλύτερος… Μούντο.

Πως εξελίχθηκε ο χαρακτήρας του Μούντο;

Edmundo

Το αρχικό σχέδιο ήταν ένα σκέτο τερατούργημα. Δεν κάνω πλάκα, ήταν κυριολεκτικά ένα συνονθύλευμα από κομμάτια σωμάτων από διάφορα πλάσματα. Υπήρχαν πόδια σαύρας, ένα μάτσο τυχαία μέλη – ήταν πραγματική φρίκη. Στην αρχή προσπαθήσαμε να του δώσουμε τον αέρα του συλλέκτη, αυτού του τρελογιατρού που αναβάθμιζε τον εαυτό του ράβοντας και κολλώντας διάφορα μέλη σαν τον Φρανκενστάιν, αλλά δεν έβγαζε κανένα νόημα – προφανώς. Συζητήσαμε πολύ για την κατεύθυνση που θα έπαιρνε ο χαρακτήρας του και τελικά καταλήξαμε σ’ αυτό τον επιστήμονα σαν τον Χαλκ, ο οποίος είναι… σε μόνιμη κατάσταση Χαλκ.: Η φρίκη που ήταν ο Μούντο σε φάση beta

Colt: Ασκήθηκε βέτο σχεδόν αμέσως στην πρώτη ιδέα για το Μούντο. Απλά δεν έβγαζε νόημα. Έκοψε και φόρεσε πόδια δεινόσαυρου; Υπήρχαν άνθρωποι σαύρες εκεί έξω; Απλά δε θα δούλευε. Ο Edmundo σκέφτηκε τη δεύτερη προσέγγιση, όπου ο Μούντο είναι αυτό το είδος Δρ. Τζέκιλ/Μίστερ Χάιντ – απλά αποφασίσαμε ότι θα ήταν κολλημένος μόνιμα στον Μίστερ Χάιντ. Δεν είχαμε ακόμα την τεχνολογία™ για να μεταμορφώνουμε έναν χαρακτήρα εν μέσω παιχνιδιού. Δεν είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε τέτοια κόλπα μέχρι τη Νίνταλι.

Andy: Αλλάξαμε τη βασική ιδέα, αλλά παρέμεινε γιατρός για κάποιο λόγο. Στην αρχή είχε ψαλίδι, αλλά δεν είχαμε την απαραίτητη τεχνολογία για να λειτουργήσει σωστά ούτε αυτό. Άρα καταλήξαμε να του δώσουμε αυτό το τεράστιο πριόνι κόκκαλων, το οποίο φαινόταν περίεργο. Η κίνηση που έκανε όταν το πετούσε κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ήταν ταιριαστή, αλλά το μεγάλο σπαθοπρίονο ήταν άγαρμπο οπτικά. Πετσοκόβοντας τον (επειδή ταιριάζει κιόλας), καταλήξαμε να ελαττώσουμε αυτό το τεράστιο μοντέλο, ώστε να μοιάσει περισσότερο με μπαλτά.

Αλλά ενώ είχαμε αρχίσει να σιγουρεύουμε την οπτική πλευρά, δεν είχαμε ακονίσει ακόμη τη προσωπικότητα του. Ακόμη κι όταν αρχίσαμε να φέρνουμε τους ηθοποιούς για να ηχογραφήσουμε τη φωνή, απλά σχεδιάζαμε να τους αφήσουμε να κάνουν ό, τι θέλουν. Ευτυχώς, ο πρώτος τύπος που έκανε οντισιόν πέτυχε ακριβώς αυτό που θέλαμε, αυτό τον μανιακό, ζωώδη και αχόρταγο χαρακτήρα, που είχε και μια υγιή δόση ατσουμπαλοσύνης. Η απόδοση του του Μούντο μας ενθουσίασε και πλάσαμε το μεγαλύτερο μέρος του τελικού σχεδιασμού του γύρω από αυτόν τον ηθοποιό.

Fan art του yubigd

Ο Μουντο ειναι το αφεντικο

Ποια ήταν η διαδικασία δημιουργίας του κιτ του Μούντο;

Colt: Υπήρχαν κάποια βασικά στοιχεία του gameplay με τα οποία δεθήκαμε πολύ νωρίς – κυρίως την Αναπλήρωση Ζωής. Λατρέψαμε την ιδέα του να έχουμε έναν τυπά που μπορούσε να αναπληρώσει την υγεία του ταχύτατα εάν δεν βρισκόταν κάποιος να τον αποτελειώσει. Αυτός ο καταιγισμός Αναπλήρωσης Ζωής ήταν απίστευτα διασκεδαστικός. Αρχικά, παίζαμε με την ιδέα της αντίστροφης Ζημιάς, όπου κάθε φορά που θα χρησιμοποιούσε την υπέρτατή του θα κέρδιζε το ποσοστό Ζημιάς που του είχαν αφαιρέσει οι αντίπαλοι. Αλλά αυτό απέτρεπε τους πάντες από να του επιτεθούν, άρα τελικά και την έφερνες στους συμπαίκτες σου και δεν χαιρόσουν το ταξίδι ως αυτό το απίστευτο τανκ το οποίο νόμιζες ότι είχες επιλέξει. Τα τανκ θέλουν να δεχτούν επιθέσεις. Θέλαμε να δώσουμε κίνητρα στους παίκτες να σε κυνηγήσουν, να δημιουργήσουμε εκείνη την αίσθηση που σε κάνει να νιώθεις ότι είναι λάθος κίνηση, αλλά και πάλι θέλεις να το κάνεις, όπως όταν κυνηγάς τον Σιντζντ ή τον Τίμο. Χτυπώντας τον Μούντο σου δημιουργείται εκείνη η αίσθηση του να παλεύεις μ’ έναν τελικό αρχηγό του παιχνιδιού, τον οποίο πρέπει να αποτελειώσεις την τελευταία στιγμή, αλλιώς θα επιστρέψει για να σε τσακίσει.

Κάτι ακόμα που θέλαμε ως βασικό στοιχείο ήταν ένα Κόστος Ζωής για τις ικανότητες του, το οποίο δούλεψε πολύ καλά με την Παθητική και την Υπέρτατή του. Θέλαμε να τον φέρουμε σ’ αυτή τη ζώνη όπου το να τρώει Ζημιά θα αποτελούσε πλεονέκτημα.

Andy: Παίξαμε λίγο με κάποιες ιδέες για τις επιθέσεις του Μούντο. Μας άρεσε πάρα πολύ η λειτουργία και το πέταγμα των χασαπομάχαιρων, άρα πάθαμε ένα είδος εμμονής μ’ αυτό το στοιχείο. Για ένα διάστημα, η ταχύτητα των μπαλτάδων αυξανόταν όσο τους πετούσε. Και τελικά, ο Χρόνος Επαναφόρτισης έπεφτε στο μηδέν, και υπήρχε βροχή μπαλτάδων. Σε κάποια φάση βάλαμε μπαλτάδες μέχρι και στην υπέρτατη ικανότητα του! Το μόνο που χρειαζόταν ο Μούντο ήταν να στηθεί και να αρχίζει να πετάει ατελείωτους μπαλτάδες, όπως με την υπέρτατη του Βελ’Κοζ… αλλά με αυτές τις λεπίδες. Αυτό ήταν ολίιιιιγον τι τρελό, ακόμη και για τον Μούντο.

Fan art του kachima

Ο Μουντο κανει εχθρικη εξαγορα

Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι ο Μούντο – και ειδικά ο Γιάπης – έχει γίνει τέτοιο ορόσημο στη κοινότητα;

Edmundo: Νομίζω ότι ο κόσμος αγαπάει το Μούντο γιατί είναι διασκεδαστικός σαν ήρωας και τους αρέσει να τον βλέπουν να γυροφέρνει κάνοντας τα Μουντικά του. Είναι σχεδόν καρτούν πλέον και έχει καταλήξει εκπληκτικά εμβληματικός. Ο Μούντο ο Γιάπης είναι σίγουρα ο αγαπημένος μου, και δεν είναι περίεργο ότι η κοινότητα τον λατρεύει απ’ τη στιγμή που την ιδέα μας την έδωσαν οι παίκτες.

Andy: Ο Μούντο ο Γιάπης ήταν ένα περίεργο φαινόμενο. Υπήρχε ένα σωρό fan art της κοινότητας που άρχισε να ξεφυτρώνει με αυτό το σχέδιο. Ήταν απλά εξωφρενικά ατσούμπαλος και η ομάδες εδώ στη Riot λατρέψανε την ιδέα.

Ο Μούντο πάει όπου θέλει αυτός!

Τί νομίζετε πως επιφυλάσσει το μέλλον για τον Μούντο ;

Colt: Δεν ξέρω αν θα αλλάξει ποτέ δραστικά, λαμβάνοντας υπόψη και την ιστορία του μέχρι τώρα. Δέχεται κάποιες αλλαγές μετρίου μεγέθους κάθε τόσο για να αναβαθμιστούν οι μηχανισμοί του ή για να ρυθμιστεί η δύναμη του, αλλά ο πυρήνας του αρχικού του κιτ έχει παραμείνει πολύ σταθερός κατά τη διάρκεια των χρόνων. Ο λόγος μπορεί να είναι ότι απέκτησε πλέον τη δικιά του μικρή και πρωτότυπη γωνία. Δουλεύει πολύ καλά ως τανκ που poke-άρει, δέχεται Ζημιά με έναν μοναδικό τρόπο και προφανώς – πάει όπου θέλει αυτός.

Andy: Το μόνο πράγμα που θα’ θελα πραγματικά να αλλάξω είναι εκείνα τα απαίσια πύρινα σωματίδια στον Φλεγόμενο Πόνο. Ήταν αρχικά αυτό το παλιό αχρησιμοποίητο εφέ που βρισκόταν στα αρχεία μας και καταλήξαμε να το χρησιμοποιήσουμε στο Μούντο απλά επειδή ταίριαζε στο όνομά του με έναν ξεκαρδιστικά κυριολεκτικό τρόπο. Αλλά θεματικά, αυτές οι πύρινες μπάλες που πλέουν γύρω-γύρω δεν βγάζουν κανένα νόημα, άρα θα θέλαμε πολύ να ξαναδούμε τον σχεδιασμό τους κάποια στιγμή.

Edmundo: Σε περίπτωση που ενημερώναμε το Μούντο στο μέλλον, υπάρχον κάποια πράγματα στο παρελθόν του που θα μπορούσαμε να εξερευνήσουμε περισσότερο τώρα που κατανοούμε τον κόσμο του LoL καλύτερα. Του λείπει λίγο βάθος αυτή τη στιγμή, και θα μπορούσαμε να του προσθέσουμε και λίγη παραπάνω πειστικότητα. Από οπτικής άποψης, θα μου άρεσε πολύ απλά να κάνω μια γενική αναβάθμιση και να δώσω ένα γυαλισματάκι σε κάποια από τα ποιο ξεπερασμένα στοιχεία του, αλλά δεν πιστεύω να κάνουμε ριζικές αλλαγές. Μπορείτε να μείνετε απολύτως σίγουροι ότι θα του αφήσουμε το μοβ δέρμα και την παλιά, καλή γοητεία που κάνει τον Μούντο…Μούντο.

 

Περισσότερα νέα για το League of Legends

Καλύτερα να πεθάνεις προσπαθώντας παρά μετανιώνοντας! Θα γίνω φωτογράφος ο κόσμος να χαλάσει! Αλλά για την ώρα είπα να ασχοληθώ με την αρχισυνταξία,τα esports και το gaming μιας που έχω χαλάσει άπειρες ώρες της καθημερινότητάς μου σε αυτό.