Σημειώσεις Ενημέρωσης 5.19

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 5.19, όπου παίρνουμε μια ανάσα από τις μεγάλες αλλαγές που κάναμε

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

patch-notes

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 5.19, όπου παίρνουμε μια ανάσα από τις μεγάλες αλλαγές που κάναμε πρόσφατα στο παιχνίδι και βοηθάμε λίγο τη Μις Φόρτσουν. Για αυτό αράξτε, χαλαρώστε και απολαύστε μια μικρή ενημέρωση, καθώς εξετάζουμε λίγο την κατάσταση του παιχνιδιού πριν από την έναρξη της νέας σεζόν.

Όσοι από εσάς δεν ενδιαφέρεστε για την ενίσχυση της Μις Φόρτσουν (αν είναι δυνατόν), μπορείτε να ενημερωθείτε για τα σημαντικά σφάλματα που διορθώθηκαν, καθώς και για την ανανέωση του συστήματος επιθετικότητας των τεράτων στη ζούγκλα. Τώρα θα ξέρετε ακριβώς γιατί η μπλε ενίσχυση που προσπαθήσατε να κλέψετε επιστρέφει τόσο αργά στη φωλιά της και την προλαβαίνει η αντίπαλη ομάδα. Μην παραπονιέστε, το ξέρατε ότι είναι ριψοκίνδυνο όταν πήγατε να την αρπάξετε.

Αυτά από εμάς! Διαβάστε τα υπόλοιπα για περισσότερες λεπτομέρειες, ρίξτε μια ματιά στις χρήσιμες αλλαγές που έγιναν στις ενδείξεις οθόνης και στο περιβάλλον του παιχνιδιού ενόψει του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και τα λέμε στο Φαράγγι των Επικαλεστών. Γελάει ασταμάτητα. Ρίχνει καταιγισμούς από σφαίρες στην ομάδα σας. Είναι η Μις Φόρτσουν.

Ήρωες

KindredKindred

Οι Κίντρεντ, οι Αιώνιοι Κυνηγοί θα κυκλοφορήσουν λίγο αργότερα κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης 5.19! Για να μάθετε περισσότερα για τον επόμενο ήρωα του LoL, δείτε τους παρακάτω συνδέσμους:

Ανάλυση ήρωα

GarenΓκάρεν

Η περιστροφή στους Κακούς λειτουργεί όπως θέλουμε.

Αν και υποτίθεται ότι είναι ο υπερασπιστής της Δικαιοσύνης που κυνηγά τους Κακούς όπου τους βρει, ο Γκάρεν δεν πολεμούσε και πολύ τίμια όταν έπρεπε να τους εκτελέσει. Τώρα είναι η δική μας σειρά να τον φέρουμε ενώπιον της δικαιοσύνης (και πάλι δεν λέει να κάθεσαι δίπλα του, βέβαια).

GarenE E – Κρίση
ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΔΙΩΞΗ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε την Κρίση να προκαλεί στον Κακό ζημιά ίση με το 1% της Ζωής του Γκάρεν και όχι του Κακού, όπως έπρεπε

MissFortuneΜις Φόρτσουν

Το R έχει αναλογία προσαρμογής για την μπόνους Ζημιά Επίθεσης.

Αν και η Μις Φόρτσουν έχει να βρεθεί πολύ καιρό σε κυρίαρχη θέση, εξακολουθεί να είναι μια φυσική επιλογή για όσους θέλουν να συνδυάζουν τις ικανότητές τους και να ρίχνουν τις σφαίρες σαν το χαλάζι στην αντίπαλη ομάδα. Προσπαθούμε να κάνουμε τη Μις Φόρτσουν πιο ανταγωνιστική στις συνθέσεις ομαδικών μαχών που ήδη της ταιριάζουν, ώστε να μην τη βγάζουν καθαρή όσοι δεχτούν ένα καλά ζυγισμένο Κατά Ριπάς.

MissFortuneBulletTime R – Κατά Ριπάς
Νέο: ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΝΑ ΚΥΜΑ Τώρα κλιμακώνεται επιπλέον κατά 0,1 / 0,175 / 0,25 μπόνους Ζημιά Επίθεσης σε κάθε κύμα
Νέο: ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ 0,8 / 1,4 / 2 μπόνους Ζημιά Επίθεσης

ShenΣεν

Το E μειώνει τη ζημιά των στόχων που πετυχαίνει.

Εκεί που πειράζαμε λίγο τις δέσμες ενεργειών του Σεν, συνειδητοποιήσαμε ότι αυτή η δυνατότητα είχε χαθεί εδώ και αρκετό καιρό, επομένως είπαμε να τη βάλουμε στη θέση της.

ShenShadowDash E – Τρέξιμο Σκιάς
ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΣΦΑΛΜΑ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε τους εχθρούς που είχαν προκληθεί να προκαλούν κανονική ζημιά στον Σεν, αντί για μειωμένη

ZacΖακ

Στην προηγούμενη ενημέρωση, διορθώσαμε ένα σφάλμα που δεν επέτρεπε στην Ελαστική Σφεντόνα να εκτοξευτεί όσο μακριά δήλωνε ότι μπορούσε να φτάσει, αλλάζοντας τον τρόπο λειτουργίας της ικανότητας. Όταν κάναμε αυτήν τη διόρθωση, παρατηρήσαμε ότι κάτι δεν λειτουργούσε σωστά στην περίπτωση γρήγορης χρήσης της ικανότητας και προσθέσαμε μια ελάχιστη απόσταση 300 μονάδων για να ταιριάζει με την αίσθηση. Όμως, με τον τρόπο που λειτουργούσε αρχικά η ικανότητα (πριν από τις αλλαγές στην εμβέλεια), επέτρεπε τη γρήγορη χρήση σε οποιοδήποτε σημείο μεταξύ 0 και 300 και αποφασίσαμε να επιστρέψουμε σε αυτό.

Με λίγα λόγια, ο Ζακ είναι και πάλι ολοκληρωμένος (μέχρι να χρησιμοποιήσει κάποια ικανότητα).

ZacE E – Ελαστική Σφεντόνα
ΤΟ ΤΕΝΤΩΝΕΙ ΛΙΓΟ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έδινε στην Ελαστική Σφεντόνα ελάχιστη εμβέλεια 300 μονάδων, αντί για 0

Αντικείμενα

3710 Ενίσχυση – Αδηφάγος

Το Χτύπημα-Φάντασμα του Χορτάτου Αδηφάγου εφαρμόζεται πιο αραιά για ήρωες που μάχονται από μακριά.

Αν και είναι γνωστός περισσότερο ως η ιδανική επιλογή για τους Ζιν Ζάο και τις Σιβάνα που θέλουν να κάνουν σοβαρή ζημιά, ο Αδηφάγος (και η Χορτάτη εκδοχή του) ευνοούν περισσότερα τους ήρωες που μάχονται από μακριά από άποψης μηχανισμών, όσον αφορά την καθαρή ισχύ, την ασφάλεια και τη διαθεσιμότητα επιδράσεων που εφαρμόζονται κατά το χτύπημα. Αν και δεν βλέπουμε πολλούς «Χορτάτους Σκοπευτές Ζούγκλας» προς το παρόν, θέλουμε να δράσουμε προληπτικά, ώστε η χρήση του αντικειμένου να είναι πιο ισορροπημένη για ήρωες που πολεμούν από μακριά, ενώ παράλληλα διερευνούμε πιθανούς τρόπους για να τους υποστηρίξουμε σε επίπεδο συγκεκριμένων ηρώων.

ΧΤΥΠΗΜΑ-ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΓΙΑ ΗΡΩΕΣ ΠΟΥ ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ κάθε 2ο χτύπημα ⇒ κάθε 4ο χτύπημα
ΧΤΥΠΗΜΑ-ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΓΙΑ ΗΡΩΕΣ ΠΟΥ ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ καμία αλλαγή

Ζούγκλα

Επιλογή και σύνδεση στόχου

Η σύνδεση στόχου έχει νόημα. Περισσότερο νόημα, τέλος πάντων.

Με την πάροδο του χρόνου, η σύνδεση στόχου εξελίχθηκε από ένα σύνολο βασικών κανόνων σε έναν παράγοντα του παιχνιδιού με τόσες ακραίες περιπτώσεις που έδιναν την εντύπωση ότι το σύστημα λειτουργούσε τυχαία. Τα τέρατα επέλεγαν και εγκατέλειπαν στόχους με τρόπο που δεν επέτρεπε στον παίκτη να καταλάβει τι έγινε (και πώς να το αποφύγει στο μέλλον). Έχοντας αυτό υπόψη μας, σχεδιάσαμε ένα νέο σύστημα που αποκαλούμε Υπομονή, για να υποστηρίξουμε καλύτερα τα συστήματα και τις συμπεριφορές που θα ορίζουν τη λειτουργία της ζούγκλας στο μέλλον.

Νέο: ΥΠΟΜΟΝΗ Πλέον, τα τέρατα στη ζούγκλα έχουν το χαρακτηριστικό Υπομονή. Πλέον, τα τέρατα δεν χάνουν την επιθετικότητά τους ανάλογα με τη θέση ή την απόσταση. Με το νέο σύστημα, όταν εξαντληθεί η Υπομονή ενός τέρατος, θα εγκαταλείψει το στόχο του και θα επιστρέψει στην αρχική του θέση. Όταν επιστρέφουν στη θέση τους, αναπληρώνουν πολύ γρήγορα τη Ζωή τους και δεν αποκρίνονται σε άλλες επιθέσεις.

Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ Τα τέρατα χάνουν Υπομονή όταν ισχύουν οι εξής συνθήκες:

  • Όταν έχει ενεργοποιηθεί η επιθετικότητα ενός τέρατος, αλλά δεν μπορεί να βρει στόχους να επιτεθεί (π.χ. ο στόχος του πέθανε ή δεν μπορεί να γίνει στόχος πλέον)
  • Όταν ο στόχος ενός τέρατος είναι υπερβολικά μακριά από την αρχική θέση εμφάνισης του τέρατος ή το τέρας βρίσκεται ΠΟΛΥ μακριά από την αρχική θέση εμφάνισής του
  • Όταν το τέρας αναγκάζεται να αλλάξει στόχο

ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ Η Υπομονή των μεγάλων τεράτων εμφανίζεται σε έναν μετρητή επάνω από τα κεφάλια τους

ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ Όταν ένα τέρας έχει αναπληρώσει το 90% της Ζωής του, ανακτά και την Υπομονή του

ΜΗΝ ΜΕ ΤΣΙΓΚΛΑΣ Οι ικανότητες που προσελκύσουν ή μετατοπίζουν τέρατα δεν επαναφέρουν πλέον εντελώς την επιθετικότητα του τέρατος, αν είχε προηγουμένως έναν διαφορετικό στόχο

Ρύθμιση ζούγκλας

Ο Γκρομπ και ο Μεγάλος λύκος έχουν πιο μικρά χέρια.

Με τους νέους κανόνες σύνδεσης στόχου που αναφέρονται παραπάνω, τώρα δεν είναι δυνατόν να τραβήξει κανείς τον Γκρομπ επάνω από τον τοίχο (θα χάσει την υπομονή του!), επομένως τώρα είναι πιο εύκολο για τους ήρωες να τον προκαλούν και να τον αποφεύγουν χωρίς να δέχονται ζημιά. Παρομοίως, διορθώσαμε μια συνθήκη που επέτρεπε στον Μεγάλο λύκο να επιτίθεται επάνω από τον τοίχο σε ορισμένα σενάρια!

ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΓΚΡΟΜΠ 550 ⇒ 250
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ ΛΥΚΟΥ 175 ⇒ 125

Μόνιμη έκπτωση σε ρούνους

Πολλά φεγγάρια πριν, είχαμε ξεκινήσει να μιλάμε για τη δημιουργία Πακέτων Ρούνων, ώστε να βοηθήσουμε τους παίκτες που ξεκινούσαν να γεμίζουν τις Σελίδες ρούνων 3ης βαθμίδας τους. Μετά, όμως, σκεφτήκαμε ότι θα μπορούσαμε να βάλουμε μερικούς πολύ δημοφιλείς σε έκπτωση 50% μόνιμα και αυτό ακριβώς κάνουμε τώρα.

Μέγα Σημάδι της Ζημιάς Επίθεσης 205 ΠΕ ⇒ 102 ΠΕ
Μέγα Σημάδι της Διείσδυσης Μαγείας 410 ΠΕ ⇒ 205 ΠΕ
Μεγάλη Σφραγίδα της Θωράκισης 205 ΠΕ ⇒ 102 ΠΕ
Μέγα Σύμβολο της Αντίστασης Μαγείας 205 ΠΕ ⇒ 102 ΠΕ
Μέγα Πετράδι της Ζημιάς Επίθεσης 1025 ΠΕ ⇒ 512 ΠΕ
Μέγα Πετράδι της Ζημιάς Επίθεσης 1025 ΠΕ ⇒ 512 ΠΕ

Νέες λειτουργίες για το Παγκόσμιο

Όταν ξεκινήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, θα ενεργοποιήσει ορισμένες λειτουργίες στην εφαρμογή για να έχετε εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα καθώς εξελίσσεται.

ΕΝΟΤΗΤΑ ESPORTS Έχει προστεθεί ένα νέο κέντρο πληροφοριών στη Σελίδα προορισμού (νέα καρτέλα!) που περιέχει άρθρα και πληροφορίες κάθε είδους, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων και των αποτελεσμάτων των αγώνων. Όλα τα αποτελέσματα των αγώνων θα είναι κρυμμένα και θα εμφανίζονται μόνο αν πατήσετε το διακόπτη spoiler.

ΤΙΚ ΤΟΚ Η κάρτα θεατή Προβεβλημένοι αγώνες στη Σελίδα προορισμού θα αντικατασταθεί με μια αντίστροφη μέτρηση για τον επόμενο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Ένας διακόπτης στην επάνω δεξιά γωνία θα σας επιτρέπει να επιστρέφετε στους Προβεβλημένους αγώνες.

ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙΤΕ… Λίγο πριν από την έναρξη κάθε αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, θα εμφανίζονται ειδοποιήσεις αγώνα (κάπως σαν τις προσκλήσεις σε παιχνίδια). Κάντε κλικ επάνω τους για να ανοίξετε τη ζωντανή μετάδοση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στο πρόγραμμα περιήγησής σας. Αν θέλετε να απενεργοποιήσετε αυτές τις ειδοποιήσεις, επιλέξτε “Σίγαση αναδυόμενων μηνυμάτων ειδοποιήσεων για eSports” στο μενού επιλογών.

Ενημερώσεις στις ενδείξεις οθόνης (HUD)

Προσαρμογή ενδείξεων οθόνης (HUD)

Αυτήν τη στιγμή, λουζόμαστε στα σχόλιά σας. Και τα εφαρμόζουμε στις ενδείξεις οθόνης.

  • Νέα προτίμηση για την εμφάνιση ή την απόκρυψη ονομάτων επικαλεστών στον πίνακα βαθμολογίας
  • Νέα προτίμηση για αναστροφή της διάταξης του πίνακα βαθμολογίας
  • Νέα προτίμηση για την εμφάνιση πλαισίων ομάδας στα αριστερά της οθόνης

Αλλαγές στην εμφάνιση του ping

Οι χρωματιστές γραμμές στη μέτρηση του ping είναι λίγο αυθαίρετες για το μέσο παίκτη, καθώς δεν υπάρχει κάποια γενικά αποδεκτή οδηγία για το τι πρέπει να κάνει κανείς όταν βλέπει κίτρινες ή κόκκινες γραμμές αντί για πράσινες. Θα κάνουμε μια απλή αλλαγή ώστε να είναι πιο σαφές ποια είναι η ταχύτητα σύνδεσης του παίκτη στο σέρβερ του παιχνιδιού, ώστε να μπορεί να αντλεί πιο χρήσιμες πληροφορίες. Βασικά, τα γράφουμε όλα αυτά για να σας πούμε ότι θέλουμε να σας δείχνουμε πραγματικές πληροφορίες, όχι χρώματα.

ΑΧΡΩΜΑΤΟΨΙΑ Η χρωματιστή γραμμή ping (Κόκκινο/Κίτρινο/Πράσινο) έχει καταργηθεί και εμφανίζει το πραγματικό σας ping πλέον.

Διορθώσεις σφαλμάτων

  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που προκαλούσε τυχαία αποσύνδεση της εφαρμογής. Αν έχετε απενεργοποιήσει το IP Helper των Windows για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα, τώρα μπορείτε να το ενεργοποιήσετε ξανά χωρίς πρόβλημα!
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε τα μπόνους του Χορτάτου Αδηφάγου να παραμένουν σε ισχύ ακόμα και μετά την πώληση του μαγεμένου αντικειμένου
  • Οι ικανότητες που στοχεύουν μονάδες και το έδαφος θα ενεργοποιούνται και πάλι αυτόματα αν τα χρησιμοποιήσετε εκτός εμβέλειας και στη συνέχεια κάνετε Φλας για να βρεθείτε εντός εμβέλειας ενώ κινείστε
  • Διορθώθηκε μια ασυνέπεια με τον ενεργό Χρόνο Επαναφόρτισης του Γιαταγανιού του Μπιλτζγουότερ
  • Διορθώθηκαν διάφορες περιπτώσεις στις οποίες η ρύθμιση Ποιότητα χαρακτήρων (στην ενότητα Γραφικά) μπορούσε να παρακαμφθεί από άλλες ρυθμίσεις γραφικών
  • Η Λισάντρα λέει και πάλι την ιστορία της Μαινόμενης Αβύσσου, αν περιμένετε αρκετή ώρα μετά από μια νίκη σε παιχνίδι ARAM

Επερχόμενες αμφιέσεις

Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν σε κάποιο χρονικό σημείο κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης 5.19:

Κίντρεντ της Σκοτεινής Φλόγας

Kindred_1

Σιδηρόφρακτος Μάλφαϊτ

Malphite_7

Ενημερώθηκαν τα σκίτσα του Κυνηγού των Θαλασσών Άατροξ, του Αποστάτη Ναύαρχου Γκάρεν και της Κουρσάρου Κουίν, για να ταιριάζουν με την εμφάνισή τους!

Άλισταρ ο Σκοτεινός Ιππότης

Όλαφ ο Σκοτεινός Ιππότης

Alistar_8

Τζαξ του Λευκού Τάγματος

Κάρμα του Λευκού Τάγματος

Jax_12

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends