SnapMap, αλλά όχι modding στο Doom

Υποδεχόμαστε το SnapMap στο ανερχόμενο Doom, αλλά αποχαιρετούμε το modding

Platforms
 

Υποδεχόμαστε το SnapMap στο ανερχόμενο Doom, αλλά αποχαιρετούμε το modding

Όπως επιβεβαιώθηκε από τον Pete Hines της Bethesda, όταν το Doom κυκλοφορήσει το επόμενο έτος δεν θα υποστηρίζει modding πέρα από τα εργαλεία που ήδη προσφέρει το SnapMap. Το SnapMap είναι ο level editor που θα κυκλοφορήσει μαζί με το Doom στις αρχές του 2016, και ενώ η id Software δεν έχει περιγράψει πλήρως το βαθμό στον οποίο το παιχνίδι μπορεί να προσαρμοστεί με αυτά τα εργαλεία, ο Hines τόνισε μερικά από τα πλεονεκτήματα και τους περιορισμούς τους σε μια συνέντευξη για το GameTrailers.

3DgqB1Z0R5wA.878x0.Z-Z96KYq

«Ό, τι κάνουμε από πλευράς modding θα είναι μέσω SnapMap» δήλωσε ο Hines, όταν ρωτήθηκε για modding εργαλεία πέραν του SnapMap.

«Χρησιμοποίησα τις προάλλες την αναλογία του Minecraft. Αν απλά βάλετε ένα 12χρονο να καθίσει μπροστά στο Minecraft, ενώ και δεν ξέρει τι κάνει, όλο και κάτι θα φτιάξει, ένα χαμογελαστό πρόσωπο ή ένα σπίτι. Αλλά αν το αφήσετε στα χέρια κάποιου που ξέρει τι κάνει, μπορεί να αναδημιουργήσει Zelda στο Minecraft. Τα εργαλεία SnapMap είναι σχεδόν το ίδιο. Δώστε τα σε οποιονδήποτε και θα καταφέρει να φτιάξει απλά πράγματα, αλλά θα υπάρχουν και όλα αυτά τα περίπλοκα πράγματα, ώστε η πολυπλοκότητα και το βάθος των εργαλείων να παρέχουν δυνατότητες scripting και δημιουργία νέου gameplay.  Υπάρχει δηλαδή και το υψηλό επίπεδο διαμόρφωσης, αλλά δε χρειάζεται να φτάσετε κατευθείαν σε αυτό»

Ωστόσο, το SnapMap δεν θα είναι τόσο ευέλικτο όσο τα προηγούμενα εργαλεία modding του Doom ή ακόμα και του Minecraft, με τον επεξεργαστή να είναι φαινομενικά ανίκανος να δημιουργήσει εκ νέου υπαίθρια περιβάλλοντα. Όταν ρωτήθηκε αν θα ήταν δυνατόν να δημιουργηθεί το Doom 4 μέσω του SnapMap, ο Hines δήλωσε: «Δεν θέλω να πω ναι με σιγουριά λόγω μερικών υπαίθριων στοιχείων και του πώς λειτυργούν, μιλάμε κυρίως για στοιχεία εσωτερικών χώρων».

Όταν ρωτήθηκε αν θα ήταν δυνατόν να αναδημιουργηθούν, ας πούμε, τα επίπεδα του Duke Nukem 3D, ο Hines επεκτάθηκε λέγοντας:

«Μερικά από τα πράγματα που δείξαμε στην Ε3 με το Foundry, όπου έχεις αυτούς τους τεράστιους ανοιχτούς χώρους, δεν ισχύουνν στο SnapMap. Το SnapMap δεν είναι του στυλ «ας φτιάξουμε εδώ ένα σπηλαιώδη εσωτερικό χώρο». Είναι περισσότερο για τα πράγματα που είδατε στο multiplayer. Είναι αυστηρότερο. Δεν ανησυχείτε για την οικοδόμηση ενός εσωτερικού χώρου 30 ορόφων και μήκους ενός μιλίου».

Ενώ το UI του SnapMap για το PC θα είναι διαφορετικό απ’ ό,τι στις εκδόσεις για Xbox One και PS4, η λειτουργικότητα θα παραμείνει η ίδια. Οι χρήστες θα μπορούν να μοιράζονται περιεχόμενο cross-platform μέσω του Bethesda.net, αν και, όπως αναμενόταν, το cross-platform παιχνίδι δε θα υποστηρίζεται. Αξίζει να παρακολουθείσετε ολόκληρη τη συνέντευξη παρακάτω, αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το σύνολο των εργαλείων του SnapMap. Το Doom θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2016.

Πηγή: PC Gamer

Περισσότερα νέα για το DOOM

Beep Bloop Blop Bleep Bloop.