Top 10 αληθινά γεγονότα του Gaming!

Αναρωτήθηκες ποτέ΄ποια είναι τα 10 κορυφαία;

Ποια είναι λοιπόν τα 10 κορυφαία (κατά την ταπεινή μου άποψη) γεγονότα/αλήθειες του Gaming;

give-your-business-a-boost-with-games-in-the-workplace-5ca4393883

10: Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί ο Luigi, ο αδερφός του Mario είναι το ίδιο μοντέλο αλλά πράσινος; Όταν σκεφτόμαστε Μάριο, το δεύτερο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι ο Λουίτζι, ο δίδυμος αδερφός του. Η όλη ιστορία έγινε πηγή Easter Eggs σε διάφορα παιχνίδια διάφορων εποχών και εταιρειών. Η κονσόλα στην οποία κυκλοφόρησε το Super Mario Bros πρώτη φορά ήταν το NES. Πλέον αποτελεί κομμάτι του παρελθόντος και έχει αξία μόνο ως αντίκα. Η τεχνολογία παλιά, και η μνήμη ήταν ιδιαίτερα περιορισμένη. Έτσι, η Nintendo αποφάσισε να κάνει ένα δεύτερο χαρακτήρα, αλλά σε χρώμα πράσινο για τον απλό λόγο ότι δεν μπορούσαν να χωρέσουν ένα δεύτερο χαρακτήρα με σχεδόν ίδιο μοντέλο. Από προγραμματιστικής πλευράς ήταν εύκολο και βολικό, αφού έπρεπε απλά να αλλάξουν μία γραμμή κώδικα σχετική με το χρώμα.

Luigi_NSMBU2

9: Το 48% όλων των Gamers είναι γυναίκες. Όσο και αν αυτό δεν φαίνεται λογικό ή αληθοφανές, είναι εν μέρη αλήθεια. Οι γυναίκες-Gamers άνω των 18 καταλαμβάνουν μεγαλύτερο ποσοστό απ’ ότι η αντίστοιχη πληθυσμιακή ομάδα στους άντρες. Αν και κατά κανόνα, δεν είναι τόσο κοινό να πετύχεις κάποια γυναίκα Online διότι παίζουν παιχνίδια διαφορετικά από τύπου Call of Duty και Battlefield, έχεις περισσότερες πιθανότητες να τις πετύχεις στο League of Legends.

gamer_girl___xbox360_by_istoleyourshiny-d30rsdz-1

8:  Το δημοφιλές παιχνίδι για κινητά Angry Birds έχει ως εχθρούς «αθώα γουρουνάκια» αφού οι δημιουργοί του εμπνεύστηκαν από το ξέσπασμα του ιού των χοίρων. Κατά την περίοδο δημιουργίας του παιχνιδιού, το 2012-2013 ο ιός ήταν σε έξαρση. Έτσι, αποφασίστηκε οι εχθροί να είναι γουρούνια.

maxresdefault7

7: Το παιχνίδι Final Fantasy υπήρξε η τελευταία έμπνευση της εταιρείας Square Enix για τον λόγο ότι εάν ήταν αποτυχία, θα χρεοκοπούσε. Η σειρά παιχνιδιών, ευτυχώς για την εταιρεία και τη βιομηχανία του Gaming, ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη, ωστόσο το παιχνίδι κράτησε το όνομα για να υπενθυμίζει τις δύσκολες καταστάσεις που πέρασαν.

lightning-final-fantasy-xiii-game-hd-wallpaper-1920x1080-2941

6: Το Grand Theft Auto, το παιχνίδι-κολοσσός γεννήθηκε από ένα Bug σε ένα παλιό παιχνίδι, το Race’n’Chase. Το παιχνίδι ήταν αρκετά παλιό και «πιξελιαστό», αλλά περιείχε ένα ενδιαφέρον Bug στον κώδικά του. Η αστυνομία της πόλης θα σε κυνηγούσε με ένα τρελό ρυθμό μέχρι να σε σκοτώσει. Η μόνη σωτηρία για τον παίκτη ήταν να τρέξει όσο πιο γρήγορα μπορεί με αυτοκίνητο. Εξού και το όνομα Grand Theft Auto (Μεγάλη κλοπή αυτοκινήτου). Η σειρά δεν ήρθε στο προσκήνιο μέχρι το GTA: San Andreas, αλλά αυτό ήταν το έναυσμα για μία αυτοκρατορία.

CoverArt-GTAV

5: Το Devil May Cry ήταν το Resident Evil 4. Τι εννοώ; Ο Hideki Kamiya είχε την πρωτοβουλία να «αλατοπιπερώσει» τη σειρά Resident Evil, ωστόσο το πράγμα ξέφυγε σε ένα ξεχωριστό παιχνίδι. Κάποια πράγματα είναι προφανές ότι έχουν μία άμεση σχέση μεταξύ των παιχνιδιών. Το περιβάλλον και τα γραφικά έχουν μεγάλες ομοιότητες.

maxresdefault-1

4: Το γένος παιχνιδιών Hack and Slash δημιουργήθηκε από ένα ακόμη Bug σε άγνωστο παιχνίδι. Το πιο γνωστό σε αυτή την κατηγορία είναι το Devil May Cry, στο οποίο μπορείς να κόψεις εχθρούς στη μέση με δημιουργικούς, Γιαπωνέζικους τρόπους. Το Bug δημιούργησε ένα περιβάλλον στο οποίο οι εχθροί θα διαμελίζονταν. Προφανώς, αυτό το χαρακτηριστικό ήταν αρκετά καλό ώστε να γεννήσει ολόκληρη κατηγορία παιχνιδιών.

maxresdefault-21

3: Η κονσόλα της Sega, Dreamcast ήταν η πρώτη κονσόλα που επέτρεπε στον παίκτη να παίξει με κάποιον άλλο, μέσω τηλεφωνικής γραμμής, το οποίο σημαίνει ότι ήταν η πρώτη κονσόλα με Online χαρακτηριστικά. Η όλη διαδικασία ονομάστηκε Sega Net και ξεκίνησε ένα εντελώς νέο κομμάτι στη βιομηχανία του Gaming.

SONY DSC

2: Το PlayStation 2 ήταν η πρώτη κονσόλα η οποία είχε μεγαλύτερη δύναμη επεξεργασίας από τον -τότε- κορυφαίο υπολογιστή, διαθέσιμο για το ευρύ κοινό. Αυτό το ορόσημο στο Gaming ωστόσο κράτησε λίγο, αφού οι υπολογιστές και τα τσιπάκια εξελίσσονταν συνέχεια με ταχείς ρυθμούς.

SONY DSC

1:  Στο πρώτο παιχνίδι της σειράς Fallout , αν δημιουργούσες ένα χαρακτήρα με λιγότερες από 4 μονάδες νοημοσύνης, όλοι οι διάλογοί σου θα αποτελούνται από κραυγές και μουγκανητά. Είναι ένα ενδιαφέρον και αστείο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού αφού σε άφηνε να επιλέξεις στο διάλογο κάτι στα πλαίσια του «ΜΜΜΜΜΜΜΜ» ως απάντηση, κάνοντας τον χαρακτήρα σου να φαίνεται και να ακούγεται νοητικά καθυστερημένος.

fallout1