Σημειώσεις ενημέρωσης 5.6

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 5.6. Εχουμε σκοπό να κάνουμε πολλές αλλαγές σε ήρωες

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

patch_notes

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 5.6. Εχουμε σκοπό να κάνουμε πολλές αλλαγές σε ήρωες οι οποίοι δεν έτυχαν της προσοχής μας τους τελευταίους μήνες (ή τον τελευταίο χρόνο). Έχετε υπόψη ότι δεν θα το κάνουμε αυτό συστηματικά (η συνεχής ενίσχυση δεν έχει πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα και μπορούμε να πούμε εν συντομία ότι ενισχύοντας όλους τους αδύναμους ήρωες, απλώς δίνουμε πολλή ισχύ χωρίς κάποια συγκεκριμένη κατεύθυνση) και δεν μας αρέσει να ενισχύουμε μόνο και μόνο για να ενισχύουμε, αλλά πιστεύουμε ότι μπορούμε να δώσουμε στα κορίτσια (και στα αγόρια και στους Βάρδους) κάτι ουσιαστικό.

Μιας και μιλάμε για υπερβολική ενίσχυση, υπάρχουν μερικοί ήρωες που γνωρίζουμε ότι έχουν κάτσει περισσότερο από όσο έπρεπε στο τραίνο των ενισχύσεων και θα πάρουμε μέτρα για να τους επαναφέρουμε στην τάξη. Δεν υπάρχουν εκπλήξεις εδώ (γεια σου, Σεζουάνι) και θα μιλήσουμε πιο αναλυτικά σε κάθε περίπτωση.

Πριν προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα, να πούμε ότι είμαστε αυτήν τη στιγμή ευχαριστημένοι με την ύπαρξη της ποικιλίας των ηρώων ζούγκλας στον κόσμο του LoL μετά την ενημέρωση 5.5. Παρόλο που οι πολύ δυνατοί ήρωες ζούγκλας-τανκ είναι πρώτοι στη λίστα, είμαστε χαρούμενοι που τα πράγματα έχουν πάρει θετική τροπή. Υπενθυμίζουμε ότι εξακολουθούμε να δεσμευόμαστε για τη συνεχή εξέλιξη της εμπειρίας του LoL και γι’ αυτό θα συνεχίσουμε τις προσαρμογές, όποτε αυτό είναι δυνατό.

Ήρωες

AatroxΆατροξ

Η Σφαγή γεμίζει το Πηγάδι Αίματος του Άατροξ.

Συχνά, ο Άατροξ αποφάσιζε να χρησιμοποιήσει τη Σκοτεινή Πτήση για να εκτοξεύσει στον αέρα την αντίπαλη ομάδα, αλλά διαπίστωνε ότι δεν μπορούσε να κάνει πολλά πράγματα μετά από αυτό. Είτε εφορμάτε στα μετόπισθεν, είτε ρίχνετε παραδοσιακό ξύλο, με τη Σφαγή το αίμα στις φλέβες σας θα παραμένει αρκετά καυτό, όταν αποφασίσετε να ριχτείτε στη μάχη.

R – Σφαγή
Νεο: ΠΙΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟ ΑΙΜΑ: Πλέον δίνει 20% της μέγιστης χωρητικότητας του Πηγαδιού Αίματος για κάθε εχθρό που χτυπά

AmumuΑμούμου

Αυτό δεν ήταν το χειρότερο που θα μπορούσε να συμβεί, επειδή πρέπει να μην έχεις καθόλου Μάνα, ώστε να μην μπορείς να στήσεις ενέδρες ή να υπερασπιστείς τον εαυτό σου, αλλά ήταν παρ’ όλα αυτά αθέλητο. Μην κλαις, Αμούμου (τουλάχιστον μέχρι να έχεις αρκετό Μάνα).

W – Απόγνωση
ΟΧΙ ΠΙΑ ΔΑΚΡΥΑ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η Απόγνωση δεν απενεργοποιόταν, όταν ο Αμούμου ξέμενε από Μάνα

AnnieΆνι

Η ζημιά αύρας του Τίμπερς αυξάνεται αναλογικά με τη βαθμίδα.

Εδώ και αρκετό καιρό προσπαθούμε να αναδείξουμε την Άνι σε βασική «αρκουδομάγισσα» του LoL (κάτι σημαίνει αυτό) μειώνοντας το χρόνο επαναφόρτισης του Τίμπερς, δίνοντάς του καλύτερη άμυνα, καθώς και την Πύρινη Ασπίδα. Καθώς οι παίκτες αρχίζουν να σέβονται απόλυτα τον Τίμπερς ως οντότητα (ξέρετε, έχει κι αυτός συναισθήματα), μειώνουμε μερικώς τη ζημιά που δέχεστε, όταν βρίσκεστε σε σημείο που να μπορεί να σας πάρει αγκαλιά ο Τίμπερς.

R – Επίκληση: Τίμπερς
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΑΥΡΑΣ ΤΙΜΠΕΡΣ: 35 Μαγική Ζημιά ⇒ 20/30/40 Μαγική Ζημιά

BardΒάρδος

Η ζημιά του Q αυξήθηκε. Ο χρόνος επαναφόρτισης του E μειώθηκε και εφαρμόστηκαν μερικές διορθώσεις σφαλμάτων/βελτιώσεις.

Ούτε μια ενημέρωση δεν έχει περάσει από τότε που ο Βάρδος είναι μαζί μας και παρόλο που έχουμε ήδη δει τις προσπάθειες των παικτών του και των συμπαικτών να συντονιστούν με βάση τις μοναδικές του ικανότητες, είναι προφανές ότι κυκλοφόρησε σε λάθος χρόνο. Προς το παρόν προχωρούμε αργά και σταθερά. Ωστόσο, με την ενίσχυση του Q και με ορισμένες βελτιώσεις στο χαρακτηριστικό του E θα κάνετε καλύτερες Πύλες στο Άγνωστο μαζί του σε αυτήν τη ενημέρωση… υπό την προϋπόθεση ότι ο Βάρδος θα ξεκλέψει χρόνο από τη συλλογή καμπανών για να ξεκινήσει ένα ταξίδι μαζί σας.

Γενικά
ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ ΤΩΝ ΑΠΕΘΑΝΤΩΝ: Τα προτεινόμενα αντικείμενα του Βάρδου έχουν ενημερωθεί, ώστε να προωθούν έναν τρόπο παιχνιδιού με περισσότερη έμφαση στην υποστήριξη

Q – Αστρικά Δεσμά
ΖΗΜΙΑ: 75/100/145/180/215 Μαγική Ζημιά ⇒ 80/120/160/200/240 Μαγική Ζημιά
Αφαιρέθηκε: ΚΟΣΜΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ: Τα Αστρικά Δεσμά δεν μπορούν πλέον να προσδένονται σε ασυνήθιστες μονάδες, όπως το Ντεμασιανό Λάβαρο του Τζάρβαν, οι Σκοτεινές Σφαίρες της Σίντρα, η Πύλη Επιτάχυνσης του Τζέις και τα Μάτια

E – Πύλη στο Άγνωστο
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 26/24/22/20/18 δευτερόλεπτα ⇒ 20/19/18/17/16 δευτερόλεπτα
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ: Είναι πλέον πιο εύκολο να κάνετε κλικ σε μια πύλη
ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ: Οι σύμμαχοι που κάνουν ένα Μαγικό Ταξίδι θα παρέχουν στον Βάρδος βοήθεια εκτέλεσης για τις εκτελέσεις τους, για μικρό διάστημα μετά το ταξίδι τους
ΜΑΓΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ: Οι κλώνοι (όπως αυτοί που δημιουργούνται από τον Σάκο, τη ΛεΜπλαν, τον Μορντεκάιζερ και τον Γιόρικ) μπορούν πλέον να οδηγηθούν μέσα στην πύλη

R – Αλλαγή της Μοίρας
ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΜΕΝΑ ΤΕΡΑΤΑ: Τα ουδέτερα τέρατα δεν θα αποκτούν πλέον πλήρη ζωή, όταν βρίσκονται σε καταστολή

CassiopeiaΚασσιόπη

Η Κασσιόπη αποκτά λιγότερη Ισχύ Ικανότητας σε συνδυασμό με τις επιδράσεις ενίσχυσης βάσει ποσοστού Ισχύος Ικανότητας

Στην τελευταία ενημέρωση αλλάξαμε τον τρόπο με τον οποίο η ενίσχυση του Δράκου αλληλεπιδρά με το Καπέλο του Ράμπαντον (από πολλαπλασιαστικά γίνεται προσθετικά με αναμενόμενη αλλαγή στην Ισχύ Ικανότητας της τάξης του ~1-2%), αλλά δεν παρατηρήσαμε τη τρεις (ή τέσσερις;) φορές μεγαλύτερης τάξης μείωση στην Κασσιόπη από την παθητική της, την ενίσχυση του Δράκου, τις εξειδικεύσεις και το Καπέλο του Ράμπαντον. Τώρα διαπιστώνουμε ότι όλο αυτό αποτελεί μια αποδυνάμωση της Κασσιόπης στην τελική φάση του αγώνα, αλλά θα περιμένουμε να δούμε πρώτα πώς θα εξελιχθεί στην πράξη.

ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΗ ΚΑΣΣΙΟΠΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Η ενίσχυση του Δράκου και το Καπέλο του Ράμπαντον έχουν πλέον προσθετική και όχι πολλαπλασιαστική επίδραση. Όταν αυτές τις δύο τροποποιήσεις (και εξειδικεύσεις) βάσει ποσοστού Ισχύος Ικανότητας αλληλεπιδρούν με την παθητική της Κασσιόπης, δίνουν πλέον περίπου ~12% λιγότερη Μπόνους Ισχύ Ικανότητας στην τελική φάση του αγώνα.

EliseΕλίζ

Πιο αργή στην ανθρώπινη μορφή, πιο γρήγορη στη μορφή αράχνης. Το Ραπέλ είναι πιο εύχρηστο. Το Κουκούλι είναι πιο γρήγορο.

Η Ελίζ είναι μια ηρωίδα που κινείται στα όρια της βιωσιμότητας και έχει περάσει καιρός από τότε που τρομοκρατούσε τους πάντες στις υψηλότερες βαθμίδες. Παρόλο που δεν πρέπει να αγνοήσουμε τη βελτίωση στη χρηστικότητα του Ραπέλ (που είναι μια πολύ δύσκολη κίνηση), οι αλλαγές μας έχουν στόχο να αυξήσουν την ισχύ της Ελίζ με πιο απτούς τρόπους. Μια μικρή μείωση στην ταχύτητα της Ελίζ μας επιτρέπει να κάνουμε τη μεταμόρφωσή της ακόμη πιο επικίνδυνη και η Ελίζ μπορεί να χτυπήσει πιο εύκολα μετά με το Κουκούλι.

Γενικά
ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ (ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΟΡΦΗ): 335 ⇒ 330
ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ (ΜΟΡΦΗ ΑΡΑΧΝΗΣ): 345 ⇒ 355

E – Ραπέλ
ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ: Πλέον η Ελίζ μπορεί να κάνει δεξί κλικ όταν είναι στον αέρα, για να πέσει πάνω σε έναν στόχο πατώντας παράλληλα ξανά το E

E – Κουκούλι
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΒΛΗΜΑΤΟΣ: 1450 ⇒ 1600

EvelynnΈβελιν

Η Έβελιν αποκρύπτεται πιο γρήγορα στην τελική φάση του αγώνα. Το W ενεργοποιείται πλέον από χρήσεις ικανοτήτων.

Παρόλο που η Έβελιν είναι μια από τις ηρωίδες του LoL με τη βαθύτερη στρατηγική, αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα από τότε που ήταν στην πάνω λωρίδα. Βέβαια, έχουμε δει βελτιώσεις με τις πρόσφατες αλλαγές στη ζούγκλα, αλλά θέλαμε, επίσης, να τονίσουμε και το κομμάτι του παιχνιδιού της Έβελιν που βασίζεται ιδιαίτερα στις τοποθετήσεις της. Η εναλλαγή του Βαδίσματος στη Σκιά γίνεται πολύ πιο γρήγορη αργότερα στη διάρκεια του αγώνα και έτσι οι αντίπαλοι δυσκολεύονται να την εντοπίσουν μετά το καθάρισμα των ματιών ή σε μια απόπειρα ενέδρας. Σε συνδυασμό με το παράδειγμα της Σκοτεινής Μανίας που ο χρόνος επαναφόρτισής του βασίζεται στα ξόρκια, θέλουμε η Έβελιν να χρησιμοποιεί τακτικές αιφνιδιασμού, δίνοντάς της περισσότερο έλεγχο στην πρόκληση ζημιάς, αλλά λιγότερη ισχύ όταν επιτίθεται τακτικά σε κάποιον.

Παθητική – Βάδισμα στη Σκιά
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΥΨΗ: 6 δευτερόλεπτα ⇒ 6/5/4/3 δευτερόλεπτα (στα επίπεδα 1/6/11/16)

W – Σκοτεινή Μανία
Αφαιρέθηκε: ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ: Τα χτυπήματα από ξόρκια δεν δίνουν πλέον παθητική αύξηση Ταχύτητας Κίνησης
Νεο: ΥΠΕΡΤΑΧΕΙΑ ΜΑΝΙΑ: Τα χτυπήματα από ξόρκια μειώνουν πλέον το χρόνο επαναφόρτισης της Σκοτεινής Μανίας κατά 1 δευτερόλεπτο

GalioΓκάλιο

Ο χρόνος επαναφόρτισης του E μειώνεται όσο αυξάνεται η βαθμίδα.

Καμία από τις βασικές ικανότητες του Γκάλιο δεν είχε χρόνους επαναφόρτισης που μειώνονταν αναλογικά… ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ. Ο Ενάρετος Άνεμος είναι μια από τις καλύτερες κινήσεις του φτερωτού δαιμόνιου και γι’ αυτό του δίνουμε τη δυνατότητα να εξαπολύει περισσότερους ανεμοστρόβιλους στην πορεία του αγώνα.

E – Ενάρετος Άνεμος
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 12 δευτερόλεπτα ⇒ 13/12/11/10/9 δευτερόλεπτα

IreliaΙρέλια

Η ζημιά του E μειώθηκε.

Κουίζ για την ισορροπία! Παρά τα ανέκδοτα τύπου «Αποδυναμώστε την Ιρέλια» που κυκλοφορούν, γνωρίζατε ότι η τελευταία αποδυνάμωσή της έγινε 3 χρόνια πριν (τον Μάρτιο του 2012) και ότι έχει αποδυναμωθεί μόνο 4 φορές; Σκεφτήκαμε ότι θα σας αρέσει.

Όσο για αυτές τις αλλαγές, είναι σχετικά μικρές. Το Χτύπημα Ισορροπίας δίνει πρόσβαση σε εξαιρετικές δυνατότητες καταστολής πλήθους που μπορούν να αλλάξουν εύκολα την πορεία μιας μάχης. Μιας και το δυναμικό της ικανότητας είναι τόσο μεγάλο, μειώνουμε το ποσό της ζημιάς που προκαλεί, ώστε να μην βγαίνει η Ιρέλια πάντοτε κερδισμένη στις μονομαχίες.

E – Χτύπημα Ισορροπίας
ΖΗΜΙΑ: 80/130/180/230/280 Μαγική Ζημιά ⇒ 80/120/160/200/240 Μαγική Ζημιά

KatarinaΚαταρίνα

Η βασική Ζωή και η βασική Αναπλήρωση μειώνονται. Η Ζωή ανά επίπεδο αυξάνεται.

Η Καταρίνα είναι μια από τις ηρωίδες με τις μεγαλύτερες δυνατότητες ενίσχυσης στο LoL και η κυριαρχία της στη λωρίδα γίνεται δυνατή χάρη στα βασικά στατιστικά με τα οποία μπορεί να κερδίζει παρατεταμένες μάχες εναντίον αντιπάλων στη μεσαία λωρίδα, σκοτώνοντάς τους αργά. Αυτό θα το αλλάξουμε, ώστε οι αντίπαλοί της να έχουν μεγαλύτερο περιθώριο να εκμεταλλευτούν τις αδυναμίες της.

Γενικά
ΖΩΗ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ: 80 ⇒ 83
ΒΑΣΙΚΗ ΖΩΗ: 560 ⇒ 510
ΒΑΣΙΚΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΖΩΗΣ: 7,7 ⇒ 4,5

KarthusΚάρθους

Η βασική επίθεση του Κάρθους είναι λίγο καλύτερη.

Για τις περιπτώσεις που το σπαμάρισμα της Καμένης Γης δεν είναι αρκετό.

Γενικά
ΚΑΡΕ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: Πολύ κακό ⇒ Βελτιωμένο

LeblancΛεΜπλαν

Τα είδωλα των ξορκιών προκαλούν λιγότερη ζημιά.

Ας γίνουμε πιο συγκεκριμένοι εδώ: Βασικά πιστεύουμε ότι η ΛεΜπλαν είναι σε καλή κατάσταση. Παρόλο που διχάζει, όπως ακριβώς η Νίνταλι όταν έχει επιτυχία, αποτελεί αντίβαρο για πολλές άλλες δυνατές επιλογές και διατηρεί το ενδιαφέρον αμείωτο. Μειώνουμε ελαφρώς τη ζημιά της, ώστε οι αντίπαλοί της στη μεσαία λωρίδα να μην δέχονται τόση πίεση, πρέπει να πούμε όμως ότι η απόδοση της ΛεΜπλαν συνολκά είναι περίπου στα επίπεδα που αναμένουμε.

R – Μίμηση
ΜΙΜΗΣΗ: ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΟΥ ΤΗΣ ΜΟΧΘΗΡΙΑΣ: 0,65 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 0,6 Ισχύος Ικανότητας
ΜΙΜΗΣΗ: ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ: 0,975 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 0,9 Ισχύος Ικανότητας
ΜΙΜΗΣΗ: ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΙΘΕΡΙΩΝ ΑΛΥΣΙΔΩΝ: 0,65 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 0,6 Ισχύος Ικανότητας

LuxΛουξ

Το R προκαλεί περισσότερη ζημιά όταν ενεργοποιεί την παθητική της Λουξ. (Αυτός ήταν εξ αρχής ο στόχος, αλλά δεν λειτουργούσε πάντοτε)

Όταν στην ενημέρωση 4.13 δώσαμε στον Φωτισμό αναλογία Ισχύος Ικανότητας, αυτό λειτουργούσε όταν ενεργοποιόταν από τις βασικές σας επιθέσεις, αλλά ποτέ για την Έσχατη Λάμψη. Για όλους εσάς τους μάγους τους φωτός, αυτό προσθέτει επιπλέον 20% αναλογία Ισχύος Ικανότητας, όταν τα βάζετε με τις σκιές.

R – Έσχατη Λάμψη
ΦΟΡΤΙΖΩ ΤΟ ΛΕΪΖΕΡ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου με την ενεργοποίηση του Φωτισμού με την Έσχατη Λάμψη δεν συμπεριλαμβανόταν η αναλογία Ισχύος Ικανότητας του Φωτισμού στην έκρηξη

NidaleeΝίνταλι

Δεν υπάρχει κάτι εδώ.

Ας μιλήσουμε λίγο για τη Νίνταλι.

Η Νίνταλι είναι ηρωίδα που διχάζει, καθώς όταν είναι επιτυχής προκαλεί σεισμό δημοσιεύσεων μίσους στα φόρουμ σε όλο τον κόσμο που είναι περισσότερες από αυτές όλων των άλλων ηρώων μαζί. Ωστόσο, με τους ήρωες ζούγκλας-τανκ να παίρνουν τα πάνω τους, η Νίνταλι έχει να αντιμετωπίσει αρκετές δύσκολες προκλήσεις. Η πλήρης εμπλοκή ήταν παραδοσιακά μια από τις μεγαλύτερες αδυναμίες της Νίνταλι, δηλ. όταν δεν μπορεί να ορίσει την πορεία της μάχης αποδυναμώνοντάς τους. Έτσι, αν μεγάλοι και ανθεκτικοί ήρωες την πιέζουν συνεχώς (κι αυτό γίνεται όλο και πιο συχνά), θέλουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση πριν αναλάβουμε δράση.

NocturneΝόκτουρν

Ο χρόνος επαναφόρτισης του R μειώνεται.

Ο Νόκτουρν δεν απέχει πολύ από την κατάσταση που θέλουμε να είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι οι παίκτες του Νόκτουρν δεν έχουν αρκετές ευκαιρίες να επηρεάσουν τον αγώνα παρά μόνο όταν θα είναι αργά. Γι’ αυτόν το λόγο έχουμε μειώσει το χρόνο επαναφόρτισης, ώστε να τους δίνονται ακριβώς αυτές οι ευκαιρίες. Μην ανησυχείς Νόκτουρν, το σκοτάδι σου ζει και βασιλεύει.

R – Παράνοια
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 180/140/100 δευτερόλεπτα ⇒ 150/125/100 δευτερόλεπτα

QuinnΚουίν

Διορθώσεις σφαλμάτων και γενικές βελτιώσεις στο E.

Τα προβλήματα της Κουίν δεν αρχίζουν και τελειώνουν στο Άλμα, αλλά καθώς είναι ένα από τα πιο ευέλικτα εργαλεία που έχει στη διάθεσή της, η απόδοσή της εξαρτάται από αυτό. Με την εξομάλυνση ορισμένων αλληλεπιδράσεων και με τη διόρθωση μερικών σφαλμάτων, η συνεργασία Κουίν και Βάλορ εγγυάται κορυφαία απόδοση στη μάχη και πλέον επαναφέρει ακόμη και τη βασική της επίθεση, ώστε ο Επιδρομέας να χρησιμοποιείται ακόμη καλύτερα. Ενισχύσεις για τον Βάλορ!

E – Άλμα
Νεο: ΝΑΙ, ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗ! Πλέον μηδενίζει το μετρητή βασικών επιθέσεων κατά την προσγείωση
ΒΑΛΟΡ, ΜΑΖΙ ΜΟΥ! Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Επιδρομέας ορισμένες φορές δεν εφαρμοζόταν από το Άλμα
ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ: Διορθώθηκε ένα ζήτημα, όπου με το Άλμα η Κουίν μετακινούταν ορισμένες φορές εκτός εμβέλειας βασικής επίθεσης, όταν χρησιμοποιούταν σε κοντινούς στόχους
ΕΛΙΓΜΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ: Το άλμα προς έναν εχθρό για την υπερπήδηση εμποδίων είναι πλέον πιο εύκολο

RammusΡάμους

Το κόστος του Q μειώνεται.

Παρόλο που ο Ράμους έχει σαφώς ωφεληθεί από τον Γίγαντα της Στάχτης, το διαθέσιμο Μάνα του εξαφανίζεται πάραυτα στο τέλος του αγώνα. Αυτό θα βοηθήσει. ΟΚ; OK.

Q – Μπάλα Επίθεσης
ΚΟΣΤΟΣ: 70/80/90/100/110 Μάνα ⇒ 60/65/70/75/80 Μάνα

RyzeΡάιζ

Η ζημιά του Q αυξάνεται.

Το έχουμε ξαναδεί αυτό. Κάποτε πραγματικός φόβος και τρόμος στην πάνω λωρίδα, ο Ράιζ έχει καταντήσει σκιά του εαυτού του και γι’ αυτό ενισχύουμε μερικώς την Υπερφόρτιση, για να δούμε αν θα επανέλθει. Προσεκτικά.

Q – Υπερφόρτιση
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 40/60/80/100/120 Μαγική Ζημιά ⇒ 55/75/95/115/135 Μαγική Ζημιά

SejuaniΣεζουάνι

Η ζημιά του Q μειώνεται. Το R επιβραδύνει λιγότερο, όταν δεν πετυχαίνετε την εξουδετέρωση.

Η Σεζουάνι ήταν μια από τις πιο επικίνδυνες αντιπάλους στη ζούγκλα πριν από το Γίγαντα της Στάχτης και οι αλλαγές στη ζούγκλα με την ενημέρωση 5.5 ωφέλησαν περισσότερο από κάθε άλλον τη Σεζουάνι. Δεν μπορούμε να πούμε ότι αφαιρούμε την ικανότητά της να κινείται στη ζούγκλα, αλλά στοχεύουμε να μειώσουμε τη δραματική αύξηση της ζημιάς της στη μεσαία φάση του αγώνα που συχνά συμβαίνει πριν οι αντίπαλοι προλάβουν να αποκτήσουν τα κατάλληλα αντικείμενα, πόσω μάλλον να αντιμετωπίσουν τις διαρκείς εξουδετερώσεις από αυτήν. Τέλος, αν αστοχείτε στη ρίψη μπόλα θα το πληρώνετε, καθώς σε πολλές περιπτώσεις η Σεζουάνι αστοχούσε και παρ’ όλα αυτά η ανταμοιβή ήταν μια τόσο μεγάλη επιβράδυνση που πολλές ομάδες διαλύονταν έτσι κι αλλιώς.

W – Κεφαλοθραύστης των Βορείων Ανέμων
ΑΡΧΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 4/6/8/10/12% ⇒ 4/5,5/7/8,5/10% της Μέγιστης Ζωής του στόχου

R – Παγωμένη Φυλακή
ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ: 90% ⇒ 30%

SingedΣιντζντ

Το E προκαλεί ζημιά βάσει της μέγιστης Ζωής.

Είτε στην πάνω λωρίδα είτε σε αψιμαχίες, είναι γνωστό σε όλους τι συμβαίνει όταν μπλέξεις με έναν ασταμάτητο Σιντζντ. Βέβαια, αν δεν είναι σε θέση να ορμήσει στα μετόπισθεν της αντίπαλης ομάδας, ακόμη κι ο Τρελός Χημικός θέλει μια μικρή βοήθεια. Αυτό θα τον βοηθήσει να μπορεί να πετάει αντίπαλους μαχητές εκτός μάχης, όταν αυτή δεν έχει πάρει καλή τροπή γι’ αυτόν.

E – Αναποδογύρισμα
ΖΗΜΙΑ: 80/125/170/215/260 (+0,75 Ισχύος Ικανότητας) Μαγική Ζημιά ⇒ 50/65/80/95/110 (+0,75 Ισχύος Ικανότητας) + (6/6,5/7/7,5/8% της μέγιστης Ζωής του στόχου) Μαγική Ζημιά

SionΣάιον

Το Q προκαλεί λιγότερη ζημιά στα τέρατα. Η ζημιά διείσδυσης του E μειώνεται.

Ο Σάιον, που θεωρούταν κυρίως ως κορυφαίος ήρωας στην πάνω λωρίδα, εισέβαλε στη ζούγκλα με τον Γίγαντα της Στάχτης και κυριάρχησε με χαρακτηριστική ευκολία. Οι ίδιες οι αλλαγές είναι απλές, αλλά αναδεικνύουν ένα σημαντικό ζήτημα: ο Σάιον θα πρέπει να είναι καλή επιλογή για τις δυνατότητες καταστολής πλήθους και την ανθεκτικότητά του και όχι απαραίτητα για τη ζημιά που προκαλεί (ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιείται ως τανκ).

Q – Χτύπημα Αποδεκατισμού
ΖΗΜΙΑ ΣΕ ΤΕΡΑΤΑ: 90% ⇒ 80%

E – Βρυχηθμός του Δολοφόνου
ΜΠΟΝΟΥΣ ΖΗΜΙΑΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ: 50% ⇒ 30%

TwitchΤουίτς

Η παθητική ζημιά αυξάνεται.

Ο Τουίτς, θανάσιμος κίνδυνος στην τελική φάση του αγώνα, συνδυάζει ζημιά, απόκρυψη και ζοφερή μυρωδιά για να βγάλει νοκ-άουτ ολόκληρες ομάδες… αρκεί να μην τον εξοντώσετε πριν ενισχυθεί. Ακόμη κι αν είναι πιο αδύναμος στην αρχή του αγώνα από τους περισσότερους σκοπευτές, ενισχύουμε κάπως το δηλητήριό του, ώστε να τον ενθαρρύνουμε και να τον ανταμείβουμε για έξυπνες επιλογές στις μονομαχίες, που είναι τόσο απαραίτητες για την επιτυχία του.

Παθητική – Θανατηφόρο Δηλητήριο
ΖΗΜΙΑ ΑΝΑ ΣΤΟΙΒΑ: 1/2/3/4/5/6 Πραγματική Ζημιά (στα επίπεδα 1/4/7/10/13/16) ⇒ 2/3/4/5/6 Πραγματική Ζημιά (στα επίπεδα 1/5/9/13/17)

VeigarΒέιγκαρ

Η παθητική αναπλήρωση αυξάνεται. Το εύρος του Q αυξάνεται. Το E διακόπτει τις εφορμήσεις.

Μετά τις ενημερώσεις του 5.2, οι αντίπαλοι έχουν τη δυνατότητα να αποφεύγουν την Παραμόρφωση Ορίζοντα με τέτοια επιτυχία που αποφασίσαμε να προσθέσουμε κάτι ακόμη, ώστε να ξεχωρίζει ως ικανότητα. Μαζί με κάποια βοήθεια στην αρχική φάση των λωρίδων, ένας εξαιρετικός παίκτης του Βέιγκαρ μπορεί να παγιδέψει ευκίνητους αντιπάλους στο κλουβί του και να τους βασανίσει, χωρίς να φοβάται ότι θα ξεφύγουν από τα μικροσκοπικά νύχια του.

Παθητική – Ισορροπία
ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ: +1% ανά 1% του Μάνα που λείπει ⇒ +1,5% ανά 1% του Μάνα που λείπει

Q – Οδυνηρό Χτύπημα
ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 850 ⇒ 950

E – Παραμόρφωση Ορίζοντα
Νεο: ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ: Οι εφορμήσεις του εχθρού μέσα από τους τοίχους της Παραμόρφωσης Ορίζοντα πέφτουν πλέον πάνω σε αυτούς

VelkozΒελ’Κοζ

Σε αυτήν τη συγκεκριμένη περίπτωση, αν ο Βελ’Κοζ χρησιμοποιήσει την υπέρτατη ικανότητά του χωρίς αποτέλεσμα, δεν θα μπορεί να κάνει κλικ στο Φανάρι του Θρες για να σωθεί. Αντίθετα, θα πρέπει να ακυρώσει την υπέρτατη πατώντας R και μετά να κάνει κλικ με αποτέλεσμα να πεθαίνει τις περισσότερες φορές έτσι κι αλλιώς, επειδή όλο αυτό παίρνει πολλή ώρα. Πλέον, κάνοντας κλικ τώρα μπορείτε να φτάνετε στον Θρες με ασφάλεια, χωρίς να πληρώνετε τόσο ακριβά μια ενδεχομένως κακή απόφαση. (Φανταστείτε τι θα γινόταν αν πατώντας στο φανάρι δεν σταματούσε η υπέρτατη ικανότητα, ε;)

R – Ακτίνα Αποσύνθεσης Όντος
Νεο: ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ: Πλέον ο Βελ’Κοζ μπορεί να ακυρώσει την υπέρτατη ικανότητά του παίρνοντας το Φανάρι του

YorickΓιόρικ

Μικρές βελτιώσεις στο Q.

Οι περισσότερες επαναφορές βασικών επιθέσεων (που δεν συνδυάζονται με εφορμήσεις ή άλλου είδους κινήσεις) έχουν λίγη περισσότερη εμβέλεια, ώστε να πετυχαίνουν πιο εύκολα το στόχο. Αυτό δεν ίσχυε για τον Οιωνό Πολέμου και γι’ αυτόν το λόγο δίνουμε λίγη περισσότερη εμβέλεια και ένα ωραίο γραφικό κίνησης, ώστε ο αντίπαλος να θυμάται ότι θα πεθάνει από τον Γιόρικ.

Q – Οιωνός Πολέμου
Νεο: ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ: Ο Γιόρικ χρησιμοποιεί πλέον το κινούμενο γραφικό Καίριου Χτυπήματος, όταν χτυπά αντιπάλους με τον Οιωνό Πολέμου
ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 125 ⇒ 175

ZiggsΖιγκς

Το κόστος του Q μειώνεται.

Τι λες τώρα. Ενισχύσεις στον Ζιγκς. Το αξιαγάπητο παρανοϊκό γιόρντελ ήταν για πολύ καιρό ο καλύτερος στις επιβραδύνσεις και στις αναχαιτίσεις πολιορκιών, αλλά τελευταία δεν μπορεί να επιβάλει την ιδιαίτερη τρέλα του στους καλύτερους παίκτες της μεσαίας λωρίδας. Χάρη στις αλλαγές αυτής της σεζόν που αποδυνάμωσαν το ρόλο της Αναπλήρωσης Μάνα, μπορούμε με ασφάλεια να τον ενισχύσουμε κάπως, ώστε να βομβαρδίζει και πάλι το σύμπαν.

Q – Βόμβα Αναπήδησης
ΚΟΣΤΟΣ: 50/60/70/80/90 Μάνα ⇒ 50/55/60/65/70 Μάνα

ZileanΖίλεαν

Ενισχύουμε τα πάντα.

Παρόλο που ασχολούμαστε με τη μελλοντική ενημέρωση που ετοιμάζουμε για τον Ζίλεαν, διαπιστώσαμε ότι δεν τα πήγαμε καλά στα νούμερα (ιδιαίτερα για τη μεσαία λωρίδα). Η ουσία αυτών των αλλαγών είναι να του δώσουν τη δυνατότητα να παίρνει αποφάσεις υψηλού ρίσκου και να ανταμείβεται αντίστοιχα, αν αυτές είναι επιτυχείς.

Γενικά
ΖΩΗ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ: 71 ⇒ 77

Q – Ωρολογιακή Βόμβα
ΑΝΑΛΟΓΙΑ: 0,8 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 0,9 Ισχύος Ικανότητας
ΚΟΣΤΟΣ: 60/70/80/90/100 Μάνα ⇒ 60/65/70/75/80 Μάνα

W – Επιστροφή
Χρόνος Επαναφόρτισης: 18/15/12/9/6 δευτερόλεπτα ⇒ 14/12/10/8/6 δευτερόλεπτα
ΚΟΣΤΟΣ: 50 Μάνα ⇒ 35 Μάνα

E – Διαστρέβλωση Χρόνου
ΚΟΣΤΟΣ: 50/55/60/65/70 Μάνα ⇒ 50 Μάνα

Μαζικές αλλαγές στις υφές (Μέρος 9)

Συνεχίζουμε την εκτεταμένη επεξεργασία των υφών των παλαιότερων χαρακτήρων στο παιχνίδι. Όπως και τις προηγούμενες φορές, στόχος μας είναι να βελτιώσουμε την ισορροπία με τις νέες κυκλοφορίες και να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι ήρωες θα ταιριάζουν οπτικά με το Φαράγγι.

KayleΚέιλ

Βασική, Γεννημένη Πολεμίστρια, Άγγελος της Κρίσης, Ασημένια, Χωρίς Μάσκα, Βεραμάν

 

 

LeeSinΛι Σιν

Βασική, Μαθητευόμενος, Κουνγκ Φου, Μουάι Τάι, Παραδοσιακός

 

 

PantheonΠάνθεον

Βασική, Μεταλλικός, Μυρμιδώνας, Περσέας, Ανελέητος

 

 

RumbleΡαμπλ

Βασική, του Μπίλτζγουοτερ, στη Ζούγκλα

 

 

RyzeΡάιζ

Βασική, του Σκοτεινού Κρυστάλλου, Ανθρώπινη Μορφή, Πειρατής, Καθηγητής, Μάγος της Φυλής, Θριαμβευτής, Θείος Σαμ, Ζόμπι

 

 

Αντικείμενα

3028 Κύπελλο της Αρμονίας

ΠΙΟ ΦΤΗΝΟ.

Θα σας πούμε τους πραγματικούς λόγους παρακάτω, το υποσχόμαστε.

ΚΟΣΤΟΣ: 1000 ⇒ 900 (το συνολικό κόστος του Αθήν και του Μιχαήλ δεν έχει αλλάξει)

3174 Ανίερο Δισκοπότηρο του Αθήν

Περισσότερη Αναπλήρωση Μάνα, ΠΑΝΤΟΥ.

Η πρόκληση που αντιμετωπίζουμε με το Ανίερο Δισκοπότηρο του Αθήν είναι ότι πρόκειται για αντικείμενο το οποίο είναι σχεδιασμένο για παθητικό παιχνίδι. Αμυντικά στατιστικά, τεράστια Αναπλήρωση Μάνα (και, σε προηγούμενες εκδόσεις, Αναπλήρωση Μάνα που αυξανόταν όσο περισσότερο Μάνα χρησιμοποιούσατε), μείωση χρόνου επαναφόρτισης… όλα αυτά! Γι’ αυτόν το λόγο είμαστε λίγο επιφυλακτικοί να ξαναδώσουμε ισχύ σ’ αυτό το τέρας. Βέβαια, στον κόσμο του LoL (αυτήν τη στιγμή τουλάχιστον), το Μορελονομικόν είναι το βασικό αντικείμενο Αναπλήρωσης Μάνα, κάτι που επηρεάζει επίσης ορισμένα στατιστικά (Θεραπεία, Αναπλήρωση Ζωής) με διαφορετικούς τρόπους. Προσπαθούμε πολύ να μην γίνει αυτή η σημείωση ενημέρωσης σημείωση σχετικά με το Μορελονομικόν (πολύ αργά όμως), αλλά μπορούμε τουλάχιστον να αποκαταστήσουμε μερικώς την ισορροπία μεταξύ των αντικειμένων Αναπλήρωσης Μάνα.

ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ: 50% ⇒ 100%
ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ/ΒΟΗΘΕΙΑ: 15% ⇒ 30%

3800 Ενάρετη Δόξα

ΕΝΑΡΕΤΑ ΚΤΙΡΙΑ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου δεν αποκτούσατε την ενεργή Ταχύτητα Κίνησης, αν τρέχατε προς πύργους και σημεία κατάληψης

map-banner-sr

Φαράγγι των Επικαλεστών

Γαριδρομέας

Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η ορατότητα του Γαριδρομέα ήταν πολύ μεγαλύτερη από το ναό ταχύτητας που προοριζόταν να καλύπτει.

Αυτή η μείωση του οπτικού πεδίου είναι αρκετά σημαντική, αλλά όταν ο τρόπος παιχνιδιού δεν αντιστοιχεί στα πραγματικά γραφικά, κάτι πρέπει να αλλάξει. Αυτό θα μπορούσε να είναι επιχείρημα για να αυξηθεί το οπτικό πεδίο της ενίσχυσης του ναού στα 1350, ώστε να αντιστοιχεί με την εσφαλμένη έκδοση, αλλά μετά θα τρελαινόμαστε όλοι.

ΟΠΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: 1350 ⇒ 525

Πύλες Βάσης

ΟΙ ΠΥΛΕΣ ΑΝΟΙΞΑΝ Πλέον μπορείτε να καλείτε ακόλουθους, κτίρια και υπηρέτες στις πύλες της βάσης σας (δηλ. Πύλες του Κενού, Πύργους του Χαϊμερντίνγκερ, Κουτιά Γελωτοποιού του Σάκο)

ΕΜΠ στη ζούγκλα

Η ζούγκλα δίνει περισσότερη βασική εμπειρία σε υψηλότερα επίπεδα.

Όσον αφορά στην εξέλιξη στα αρχικά επίπεδα, στόχος μας είναι να θέσουμε τους παίκτες ζούγκλας κάπου μεταξύ των σόλο λωρίδων και των λωρίδων διδύμων, ενώ οι καλύτεροι παίκτες ζούγκλας θα τείνουν να αποκτούν επίπεδα περίπου όπως οι παίκτες στις σόλο λωρίδες. Ωστόσο, αυτήν τη στιγμή, η εμπειρία στη ζούγκλα περιορίζεται κάπως περισσότερο, κάτι που σημαίνει ότι οι παίκτες ζούγκλας δυσκολεύονται να παραμείνουν ανταγωνιστικοί. Αυτές οι ενισχύσεις φαίνονται μικρές, αλλά γνωρίζουμε ότι τέτοιου είδους αλλαγές μπορούν να έχουν πολύ μεγάλη επίδραση, γι’ αυτό και προχωρούμε προσεκτικά.

Επίπεδα 1-4 Καμία αλλαγή
Επίπεδα 5-7 3% περισσότερη εμπειρία
Επίπεδα 8-10 6% περισσότερη εμπειρία
Επίπεδα 11-18 10% περισσότερη εμπειρία

Ενημερώσεις μετά την έκδοση Beta

Με την ολοκλήρωση της Beta, έχουμε μερικές ακόμη ενημερώσεις για το Φαράγγι των Επικαλεστών. Σε μία περίπτωση, η ενημέρωση είναι ακριβώς το αντίθετο: παρατηρήσαμε ότι οι νέες κινούμενες οθόνες νίκης/ήττας προκαλούν προβλήματα στην απόδοση σε ορισμένους από εσάς και γι’ αυτό τις αποσύρουμε προσωρινά, έως ότου λύσουμε το πρόβλημα.

Νεο: ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΕΦΕ: Έχει προστεθεί νέα μουσική υπόκρουση στην επιλογή ήρωα για τις ουρές του Φαραγγιού των Επικαλεστών!
ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΥΦΕΣ: Τροποποιήθηκαν λεπτομέρειες του εδάφους σε ορισμένα σημεία
ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ: Ο όρος «Beta» έχει αφαιρεθεί από το όνομα χάρτη του Φαραγγιού των Επικαλεστών σε διάφορα σημεία στην ουρά/στο λόμπι
Αφαιρέθηκε: ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ: Οι κινούμενες οθόνες νίκης/ήττας έχουν απενεργοποιηθεί για το διάστημα που προσπαθούμε να επιλύσουμε ένα ζήτημα απόδοσης

map-banner-tt-cs

Δάσος της Σύγχυσης και Κρυστάλλινη Ουλή

Αφαιρέθηκε: Απόηχος του Λούντεν

Ζητάμε συγνώμη!

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα το αποχαιρετήσετε για πάντα, αλλά ότι θα το δείτε ξανά σύντομα… Με λειτουργικό συνδυασμό αντικειμένων!

map-banner-ha

Μαινόμενη Άβυσσος

3112 Σφαίρα του Χειμώνα

Βελτιώνουμε το συνδυασμό αντικειμένων της.

Βασικά, εφόσον έχουμε ξανά στη διάθεσή μας το Μανδύα Εξουδετέρωσης, καλό θα είναι να τον χρησιμοποιήσουμε.

ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Αντιμαγική Κάπα + Αντιμαγική Κάπα + Χάντρα Αναζωογόνησης + Χάντρα Αναζωογόνησης ⇒ Μανδύας Εξουδετέρωσης + Χάντρα Αναζωογόνησης + Χάντρα Αναζωογόνησης
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ: 850 ⇒ 990
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 2210 ⇒ 2200

Επεξηγήσεις παικτών

Όπως αναφέραμε και στο παρελθόν, θέλουμε να κάνουμε τις Επεξηγήσεις παικτών ένα βολικό και προσβάσιμο σημείο αναφοράς για τα βασικά στοιχεία κάθε παίκτη. Η προσθήκη των επεξηγήσεων και στους Προτεινόμενους παίκτες είναι το επόμενο λογικό βήμα.

ΜΑ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙΣ: Τα μέλη των λόμπι θα βλέπουν πλέον Επεξηγήσεις παικτών όταν τοποθετούν το δείκτη του ποντικιού στους Προτεινόμενους παίκτες

Διορθώσεις σφαλμάτων

  • Επιλύθηκε ένα ζήτημα σφάλματος εφαρμογής με το Windows 10 technical preview
  • Το Bot Βέιγκαρ έμαθε πώς να χρησιμοποιεί το Q – Οδυνηρό Χτύπημα
  • Όπως αναφέραμε στην προηγούμενη ενημέρωση, η ζημιά των εξωτερικών και των εσωτερικών πύργων εναντίον υπηρετών ξεκινά πλέον να αυξάνεται σωστά από τα 9 λεπτά αγώνα

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends