Σημειώσεις ενημέρωσης 5.5

Η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να μαζέψουμε μερικούς ήρωες γιατί το είχαν παρακάνει, αλλά σε γενικές γραμμές

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

patch_notes

Η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να μαζέψουμε μερικούς ήρωες γιατί το είχαν παρακάνει, αλλά σε γενικές γραμμές, έχουμε πολλά buff στα σκαριά. Ωραία θα ήταν, βέβαια, αν όλες οι ενημερώσεις έφερναν μαζί τους, αλλά βασικό μας μέλημα είναι να κάνουμε πάντα τις κατάλληλες αλλαγές για κάθε ήρωα, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τη γενική κατεύθυνσή του. Παραμένει πολύ, μα πολύ σημαντικό να διαφοροποιούνται οι ήρωες μεταξύ τους σε στρατηγικό επίπεδο, επομένως προσπαθούμε πάντα να τονίζουμε τα δυνατά σημεία (ή τις αδυναμίες) τους με κάθε νέα ενημέρωση.

Ποιο είναι όμως το θέμα που μας απασχολεί αυτόν τον καιρό; Σε γενικές γραμμές, είναι η ζούγκλα. Πρέπει να το παραδεχτούμε: δεν έχουμε επικοινωνήσει όπως θα έπρεπε το θέμα της ζούγκλας. Επιπλέον, στις περιπτώσεις που έχουμε κάνει ήδη αλλαγές, δεν δείξαμε αρκετή κατανόηση στις αντιδράσεις των παικτών που επηρεάστηκαν αρνητικά από κάθε ενημέρωση.

Τώρα που τα ξεκαθαρίσαμε όλα αυτά, βασικός μας στόχος είναι να διαφοροποιήσουμε περισσότερους τους ήρωες που δρουν στη ζούγκλα. Ενδεχομένως να προβληματίζει ορισμένους από εσάς η «διπλή» ενίσχυση που προσφέρει η νέα βελτίωση Φλεγόμενος Γίγαντας, σε συνδυασμό με τις ενισχύσεις των ανθεκτικών ηρώων ζούγκλας, αλλά αυτές οι ενισχύσεις εξυπηρετούν δύο διαφορετικούς σκοπούς. Η Στάχτη του Μπάμι (όπως και ο Φλεγόμενος Γίγαντας) δημιουργεί ένα αντικείμενο που προορίζεται ξεκάθαρα για το μέσο ή το τέλος του παιχνιδιού, το οποίο είναι ιδιαίτερα επιθυμητό για τους ανθεκτικούς ήρωες ζούγκλας, ενώ πολλές από τις ενισχύσεις που γίνονται σε συγκεκριμένους ήρωες στοχεύουν κυρίως στη βελτίωση της αίσθησης των πρώτων μαχών με τα τέρατα στη ζούγκλα. Η αλήθεια είναι ότι μας ανησυχεί λίγο το ενδεχόμενο ότι οι νέες αλλαγές θα επιτρέψουν σε ορισμένους ανθεκτικούς ήρωες ζούγκλας (όπως η Σεζουάνι και ο Αμούμου) να γίνουν ασταμάτητοι με το προβάδισμα που θα αποκτήσουν στο δάσος, αλλά προς το παρόν τηρούμε στάση αναμονής. Σας προειδοποιήσαμε.

Δεν τελειώσαμε, όμως! Πέρα από τις αλλαγές στη ζούγκλα, ένα νέο αντικείμενο με Ισχύ Ικανότητας +120 θα προστεθεί στο παιχνίδι για να γεμίσει το κενό που αφήνει πίσω του το Αγκάλιασμα Θανάτου. Δεν υπάρχει λόγος να πούμε περισσότερα στον πρόλογο, για αυτό πηγαίνετε απευθείας στην περιγραφή του αντικειμένου, αν θέλετε να μάθετε περισσότερα.

Υ.Γ. Επίσης, η beta του ανανεωμένου Φαραγγιού των Επικαλεστών φτάνει στο τέλος της! Αν και δεν είναι εύκολο να βάλει κανείς ένα «τέλος» σε έργα που αλλάζουν συνεχώς, αισθανόμαστε πολύ ωραία που μπορούμε να πούμε ότι «τελειώσαμε προς το παρόν». Η ενημέρωση περιλαμβάνει ορισμένες τελικές τροποποιήσεις για το Φαράγγι των Επικαλεστών που επηρεάζουν ολόκληρο το χάρτη (καθώς και νέα κινούμενα γραφικά για τη νίκη και την ήττα στο τέλος του παιχνιδιού!), επομένως το αρχείο που πρέπει να κατεβάσετε θα είναι αρκετά μεγάλο σε σύγκριση με τις κανονικές ενημερώσεις. Επίσης, θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε για όλα τα σχόλια που μας στείλατε αυτήν τη χρονική περίοδο!

Αυτά από εμάς! Αυτή η ενημέρωση περιλαμβάνει πολλές αλλαγές, αλλά πιστεύουμε ότι θα καταφέρετε μέχρι το τέλος.

Ήρωες

Bard Βάρδος

Ο Βάρδος, ο Αλλόκοσμος Οδοιπόρος, θα γίνει διαθέσιμος λίγο αργότερα, κατά τη διάρκεια της Ενημέρωσης 5.5!

 

AzirΑζίρ

Αυξήσαμε την εμβέλεια επίθεσης των στρατιωτών και της «διείσδυσης» των ακόντιων, ώστε να μπορούν να χτυπούν στόχους που βρίσκονται πιο μακριά. Επίσης, αυξήθηκε η βασική Ταχύτητα Επίθεσης.

Οι πρόσφατες αλλαγές ισορροπίας δεν βοήθησαν καθόλου τον Αζίρ, επομένως αποφασίσαμε να ενισχύσουμε λίγο τον αυτοκράτορα, ιδιαίτερα όσον αφορά την αίσθησή του στις αρχές του παιχνιδιού, μέσω των στρατιωτών του. Αυτές οι ενισχύσεις δεν λύνουν όλα τα προβλήματα του Αζίρ, αλλά η αύξηση της σταθερής ζημιάς του θα τον βοηθήσει να γλιτώσει τη μουμιοποίηση.

Γενικά
ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 0,600 ⇒ 0,625
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ: 325 ⇒ 375
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ ΑΚΟΝΤΙΩΝ: 100 ⇒ 50 (η συνολική εμβέλεια δεν έχει αλλάξει)

GangplankΓκάνγκπλανκ

Βγήκαν μερικά περίεργα σφάλματα. Τι να κάνεις, συμβαίνουν αυτά.

Παθητική – Λεπίδα Βουτηγμένη στο Ρούμι
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε τους στόχους που ήταν άτρωτοι σε επιβραδύνσεις να μη δέχονται ούτε ζημιά σε βάθος χρόνου

GragasΓκράγκας

Αυξήθηκε το βασικό Μάνα, το ίδιο και το όριο ζημιάς ενάντια σε τέρατα.

Αν και δεν θεωρείται κλασικός ήρωας ζούγκλας, αποφασίσαμε τώρα που γυρίζει να χαλαρώσουμε ορισμένους από τους περιορισμούς στα στατιστικά του Γκράγκας, ώστε να μπορεί να αντέχει περισσότερο όταν πίνει με τον Γκρομπ και τους φίλους του.

Γενικά
ΜΑΝΑ: 300 ⇒ 400

W – Μεθυσμένη Οργή
ΜΕΓΙΣΤΗ ΖΗΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΕΡΑΤΩΝ: 250 ⇒ 300

KarmaΚάρμα

E – Τόλμη (Μάντρα)
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έδινε στους σύμμαχους ήρωες την επίδραση της ασπίδας από την ικανότητα Έμπνευση, αντί για τη μισή ζημιά από την Τόλμη

KarthusΚάρθους

W – Τοίχος Πόνου
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που επέτρεπε μερικές φορές στους αντίπαλους ήρωες να εφορμούν μέσα από τον Τοίχο Πόνου του Κάρθους, χωρίς να επιβραδύνονται

KassadinΚάσαντιν

Ο Χρόνος Επαναφόρτισης και το κόστος Μάνα του R μειώθηκαν, ενώ η εμβέλεια αυξήθηκε ελαφρώς.

Παρασυρθήκαμε λίγο στην προηγούμενη ενημέρωση και περιορίσαμε υπερβολικά το Διαστημικό Άλμα. Στόχος των αλλαγών ήταν να μειωθεί η άμεση κινητικότητα που είχε στη διάθεσή του ο Κάσαντιν, χωρίς να επηρεάσουμε σε μεγάλο βαθμό τη μακροπρόθεσμη ευελιξία του. Με αυτήν την ενημέρωση, ενισχύουμε λίγο την υπέρτατη ικανότητά του για να πάρει λίγο τα πάνω του όταν κινείται στο Διάστημα.

Γενικά
ΓΡΑΦΙΚΑ: Ενημερωμένο μοντέλο, υφές, κινήσεις και διακριτικές αλλαγές στα οπτικά εφέ για τη βασική αμφίεση και όλες τις υπόλοιπες αμφιέσεις
ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ: Νέα εικονίδια ικανοτήτων

R – Διαστημικό Άλμα
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 7/5/3 δευτερόλεπτα ⇒ 6/4/2 δευτερόλεπτα
ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 450 ⇒ 500
ΚΟΣΤΟΣ: 60 Μάνα ⇒ 50 Μάνα

LissandraΛισάντρα

Η ζημιά του Q μειώνεται.

Η Λισάντρα προσφέρει εξαιρετική συνέπεια και αξιοπιστία σε όλα τα επίπεδα παικτών. Σε όλες τις λωρίδες που χρησιμοποιείται, η σχετική ασφάλεια που προσφέρει (λόγω της εκπληκτικής της δυνατότητας να καθαρίζει τα κύματα των υπηρετών) την καθιστά τεράστια απειλή, λόγω της ισχυρής επίδρασης καταστολής του Παγωμένου Τύμβου. Επειδή δεν θέλαμε να το παρακάνουμε, αποφασίσαμε να περιορίσουμε το Θραύσμα Πάγου για να μειώσουμε τη ζημιά και τη δυνατότητα μαζικής εκτέλεσης υπηρετών (και, κατά συνέπεια, την ασφάλειά της) με μία κίνηση.

Q – Θραύσμα Πάγου
ΖΗΜΙΑ: 75/110/145/180/215 Μαγική Ζημιά ⇒ 70/100/130/160/190 Μαγική Ζημιά

NautilusΝότιλους

Η ζημιά του W μειώνεται. Μειώνονται επίσης ο Χρόνος Επαναφόρτισης, το κόστος Μάνα και η διάρκεια επιβράδυνσης του E.

Ο Νότιλους βασίζει την επιθετική ΚΑΙ αμυντική του ισχύ στην Οργή του Τιτάνα. Αυτό σημαίνει ότι το στυλ παιχνιδιού του βασίζεται σε δύο μόλις ενδεχόμενα: ή σπας την ασπίδα του και τον αχρηστεύεις ή δεν τα καταφέρνεις και σε λιώνει. Η μετατόπιση μέρους της ισχύος του στο Παλιρροϊκό Ρεύμα τού επιτρέπει να καθαρίζει πιο γρήγορα τα κύματα των υπηρετών και να κάνει περισσότερα στις ομαδικές μάχες. Αυτοί είναι οι δύο βασικοί τομείς που, κατά τη γνώμη μας, δεν τον αφήνουν να απογειωθεί.

W – Η Οργή του Τιτάνα
ΖΗΜΙΑ: 40/55/70/85/100 Μαγική Ζημιά ⇒ 30/40/50/60/70 ζημιά
ΑΝΑΛΟΓΙΑ: 7/9,5/12/14,5/17% μέγιστη Ζωή ⇒ 9/11/13/15/17% μέγιστη Ζωή

E – Παλιρροϊκό Ρεύμα
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 10 δευτερόλεπτα σε όλες τις βαθμίδες ⇒ 7/6,5/6/5,5/5 δευτερόλεπτα
ΚΟΣΤΟΣ: 60/70/80/90/100 Μάνα ⇒ 40/50/60/70/80 Μάνα
ΑΝΑΛΟΓΙΑ: 0,5 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 0,3 Ισχύος Ικανότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗΣ: 2 δευτερόλεπτα ⇒ 1,5 δευτερόλεπτα

NidaleeΝίνταλι

Η ζημιά από τις παγίδες προκαλεί πλέον σταθερή Μαγική Ζημιά αντί για ζημιά που υπολογίζεται βάσει της ελάχιστης ζημιάς + της τρέχουσας Ζωής.

Με την ανανέωση της Νίνταλι, η φόρμουλα ζημιάς της Φάκας βάσει της τρέχουσας Ζωής είχε σκοπό να αποδυναμώσει τους στόχους και να διευκολύνει τις ομαδικές εκτελέσεις, καθώς και τη διασφάλιση του απαραίτητου οπτικού πεδίου για να αξιοποιηθεί σωστά το Κυνήγι, η νέα παθητική ικανότητα. Τώρα που η Νίνταλι έγινε μια από τις πιο δυνατές ηρωίδες ζούγκλας στο παιχνίδι, η φόρμουλα αυτή της επέτρεπε να καθαρίζει κύματα υπηρετών ταχύτερα από όλους. Επειδή αυτή η ικανότητα έχει τόσες διαφορετικές χρήσεις ως έχει, αποφασίσαμε να εξισορροπήσουμε τη ζημιά, ώστε η ικανότητα να παραμένει χρήσιμη ανάλογα με την Ισχύ Ικανότητας, αλλά να μην διευκολύνει υπερβολικά τις μάχες ακόμα και με τα ισχυρότερα τέρατα.

W – Φάκα
ΖΗΜΙΑ: 10/40/60/80/100 (+10/12/14/16/18 (+0,02 Ισχύος Ικανότητας)% τρέχουσα Ζωή) Μαγική Ζημιά ⇒ 40/80/120/160/200 (+0,2 Ισχύος Ικανότητας) Μαγική Ζημιά

RekSaiΡεκ’Σάι

E – Τούνελ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥΝΕΛ: Η ικανότητα χρησιμοποιεί πλέον το ίδιο περιβάλλον χρήστη με αυτό της χρήσης ματιών για την εμφάνιση των τούνελ που υπάρχουν ήδη σε σύγκριση με το μέγιστο όριο και την υπόδειξη του τούνελ που θα καταστραφεί μόλις συμπληρώσετε το όριο

ShyvanaΣιβάνα

Αυξάνεται η μπόνους ζημιά κατά το χτύπημα του E!

Όταν σκεφτόμασταν τι μπορούσαμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε τη Σιβάνα, σκεφτήκαμε ότι θα ήταν αρκετή μια γενική βελτίωση της αποτελεσματικότητάς της. Συνήθως, οι παίκτες επιλέγουν τη Σιβάνα λόγω της μικτής ζημιάς και των εγγενών αμυντικών στατιστικών της. Εμείς, πάλι, προτιμάμε τη Σιβάνα όταν ρίχνει τρελά μπουκέτα για να ισοπεδώσει τον αντίπαλο. Αυτό ακριβώς είναι το χαρακτηριστικό που ενισχύσαμε!

E – Πύρινη Ανάσα
ΜΠΟΝΟΥΣ ΖΗΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΕΣΗΜΑΣΜΕΝΩΝ ΣΤΟΧΩΝ: 2% μέγιστης Ζωής ανά αυτόματη επίθεση ⇒ 2,5% μέγιστης Ζωής ανά αυτόματη επίθεση

SingedΣιντζντ

Λέγεται «Σούπερ Κόλλα», όχι «Αρκετά Καλή Κόλλα». Αναποδογυρίστε τους αντιπάλους σας με άνεση, Επικαλεστές.

E – Αναποδογύρισμα
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκαν διάφορες περιπτώσεις κατά τις οποίες το Αναποδογύρισμα των αντιπάλων σε Σούπερ Κόλλα δεν τους ακινητοποιούσε αμέσως

SionΣάιον

Το κόστος Μάνα του Q μειώθηκε και η αναλογία αυξήθηκε ελαφρώς. Το κόστος Μάνα του E αυξάνεται στις υψηλότερες βαθμίδες.

Όσον αφορά τα ισχυρά τανκ στην επάνω λωρίδα, μας αρέσει πολύ η δυναμική του Σάιον στις ομάδες και ο τρόπος αλληλεπίδρασής του με τους αντιπάλους. Αυτό που δεν μας αρέσει είναι ο ρόλος του στη φάση των λωρίδων. Για αυτό θέλουμε να κάνουμε το μεγαλόσωμο ζόμπι λίγο πιο «ουδέτερο», από πλευράς ισχύος. Πλέον, βασίζεται λιγότερο στις κραυγές του ενάντια στους υπηρέτες και περισσότερο στα χτυπήματα με το τεράστιο τσεκούρι του στους τρομοκρατημένους αντιπάλους του. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προσπαθεί λίγο περισσότερο, αν θέλει να νικήσει άλλους αμυντικούς ήρωες. Δεν αρκεί πλέον να έχει αρκετό Μάνα.

Q – Χτύπημα Αποδεκατισμού
ΚΟΣΤΟΣ: 45/50/55/60/65 Μάνα ⇒ 45 Μάνα σε όλες τις βαθμίδες
ΑΝΑΛΟΓΙΑ: 0,6-1,8 συνολικής Ζημιάς Επίθεσης ⇒ 0,65-1,95 συνολικής Ζημιάς Επίθεσης

E – Βρυχηθμός του Δολοφόνου
ΚΟΣΤΟΣ: 35 Μάνα σε όλες τις βαθμίδες ⇒ 35/40/45/50/55 Μάνα

SkarnerΣκάρνερ

Αυξήθηκε η ζημιά του Q (αφού μαζεύεται, καλέ). Αυξάνεται και η ζημιά του E στις υψηλότερες βαθμίδες.

Δεν είσαι μόνος σου, Σκάρνερ. Ο Σκάρνερ είναι άλλος ένας ήρωας που επωφελείται από την έμφαση που δίνουμε στη ζούγκλα με αυτήν την ενημέρωση. Θέλουμε να δώσουμε περισσότερη στον σκορπιό, ιδιαίτερα στα τελικά στάδια του αγώνα, καθώς οι αναβαθμίσεις των ικανοτήτων μοιάζουν λίγο αδύναμες.

Q – Κρυστάλλινο Κόψιμο
ΖΗΜΙΑ: 18/28/38/48/58 Σωματική Ζημιά ⇒ 20/30/40/50/60 Σωματική Ζημιά
ΜΠΟΝΟΥΣ ΜΑΓΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 18/28/38/48/58 Μαγική Ζημιά ανά στοίβα Κρυστάλλινης Ενέργειας ⇒ 20/30/40/50/60 Μαγική Ζημιά ανά στοίβα Κρυστάλλινης Ενέργειας

E – Θρυμμάτισμα
ΜΑΓΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 40/60/80/100/120 ⇒ 40/75/110/145/180

SonaΣόνα

Εδώ και λίγο καιρό προσπαθούμε να εναρμονίσουμε το κόστος Μάνα όλων των υπέρτατων ικανοτήτων και τώρα ήρθε η σειρά της Σόνα. Η Σόνα ενισχύεται. Τι λες τώρα.

Παθητική – Χορδή της Δύναμης
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Δεν καταναλώνεται πλέον, αν χτυπήσει το Μάτι του μπλε φυλαχτού ή τον Φρουρό της Καλίστα

R – Κρεσέντο
ΚΟΣΤΟΣ: 100/150/200 Μάνα ⇒ 100 Μάνα σε όλες τις βαθμίδες

SorakaΣοράκα

Q – Πεφταστέρι
Διόρθωση σφάλματος Διορθώθηκε ένα σφάλμα κατά το οποίο η ιδανική μπόνους ζημιά του Πεφταστεριού δεν πολλαπλασίαζε την μπόνους ζημιά από την Ισχύ Ικανότητας της Σοράκα

TristanaΤριστάνα

Ο Χρόνος Επαναφόρτισης του Γρήγορου Πυρός μειώνεται κατά 1 δευτερόλεπτο για κάθε βασική επίθεση που χτυπά έναν ήρωα με Εκρηκτικό Φορτίο.

Σε τελική ανάλυση, τα ADC ενδιαφέρονται μόνο για ένα πράγμα: βασικές επιθέσεις. Καθώς είναι η βασική πηγή ζημιάς για την Τριστάνα, ήταν λίγο άβολο να πρέπει να μειώσει τη ζημιά που κάνει ανά δευτερόλεπτο για να χρησιμοποιήσει την Εκρηκτική Βολή και τελικά να βλέπει τους αντιπάλους να διαφεύγουν προτού προλάβει να μεγιστοποιήσει τη ζημιά της ικανότητας. Η μείωση του Χρόνου Επαναφόρτισης θα ισορροπήσει λίγο τα πράγματα και θα της δώσει περισσότερες επιλογές όταν πρέπει να μάχεται με ενοχλητικούς μαχητές ή ανθεκτικά τανκ που προσπαθούν να διεισδύσουν στις γραμμές του εχθρού.

Q – Γρήγορο Πυρ
ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΠΥΡ: Κάθε βασική επίθεση ενάντια σε στόχους με Εκρηκτικό Φορτίο μειώνει το Χρόνος Επαναφόρτισης του Γρήγορου Πυρός κατά 1 δευτερόλεπτο

TrundleΤραντλ

Αυξήθηκε η εμβέλεια της παθητικής ικανότητας για να συμβαδίζει με την εμβέλεια απονομής εμπειρίας. Η ενίσχυση θεραπείας του W είναι πλέον η ίδια για όλες τις βαθμίδες και το R έχει ενισχυθεί λίγο λόγω μιας διόρθωσης σφάλματος.

Τι είναι ένα τανκ μπροστά στον Βασιλιά; Αν και οι περισσότερες από αυτές τις αλλαγές εστιάζουν σε διορθώσεις σφαλμάτων και βελτιώσεις της γενικότερης αίσθησης, σκεφτήκαμε ότι δεν είναι δίκαιο να ασχοληθούμε με τόσα πολλά τανκ και ανθεκτικούς ήρωες, χωρίς να κάνουμε κάτι και για τον φυσικό εχθρό τους. Η βελτίωση της αντοχής και της αναπλήρωσης θα επιτρέψει στον Τραντλ να συμβαδίζει με τους αντιπάλους του, περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να τους ορμήσει με το ρόπαλό του και να τους αφαιρέσει τα στατιστικά που απόκτησαν με τόσο κόπο.

Παθητική – Φόρος στο Βασιλιά
ΕΜΒΕΛΕΙΑ: 1000 ⇒ 1400

W – Παγωμένο Βασίλειο
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ: 8/11/14/17/20% ⇒ 20% σε όλες τις βαθμίδες

R – Καθυπόταξη
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε την Καθυπόταξη να κλέβει το 36% της Θωράκισης και της Αντίστασης Μαγείας του στόχου, αντί για το 40%

UrgotΟύργκοτ

Η ασπίδα του Ούργκοτ προσαρμόζεται πλέον ανάλογα με το συνολικό Μάνα και ο Χρόνος Επαναφόρτισης του R έχει μειωθεί στα υψηλότερα επίπεδα.

Ο Ούργκοτ χρειάζεται κι άλλη δουλειά στους μηχανισμούς του για να πρωταγωνιστήσει σε υψηλό επίπεδο, αλλά προς το παρόν αποφασίσαμε να τον ενισχύσουμε λίγο. Η αναλογία Μάνα στο W κάνει πιο αποδοτική τη χρήση ενός συνδυασμού που εστιάζει στην αντοχή και στη Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης, ώστε να μπορεί να παραμένει ενεργός σε μάχες μεγάλης διάρκειας, χωρίς να κινδυνεύει να αποκτήσει υπερβολικό πλεονέκτημα όταν χρησιμοποιεί τους Όξινους Κυνηγούς του. Δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε να κάνουμε ένα δωράκι στον αρχικό κάβουρα του League, παρόλο που έχει ένα σκοτεινό και μυστικό παρελθόν.

W – Πυκνωτής Τρόμου
ΒΑΣΙΚΗ ΑΣΠΙΔΑ: 80/130/180/230/280 ⇒ 60/100/140/180/220
Νέο: ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΑΝΑ: 8% συνολικού Μάνα

R – Υπερ-κινητικός Αντιστροφέας Θέσης
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 120/110/100 ⇒ 120/100/80

VarusΒάρους

Ο Χρόνος Επαναφόρτισης αρχίζει πλέον να μετρά από τη στιγμή που ξεκινά η φόρτιση.

Αυτή η αλλαγή έχει στόχο περισσότερο να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης του Βάρους, καθώς οι παίκτες έχουν πλέον την άνεση να φορτίζουν τα βέλη τους, χωρίς κάποια επιβάρυνση.

Q – Διαπεραστικό Βέλος
ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ: Ο Χρόνος Επαναφόρτισης ξεκινά πλέον στην αρχή της φόρτισης και όχι όταν εκτοξεύεται το βέλος

VeigarΒέιγκαρ

Η καθυστέρηση του E πριν από την εμφάνιση των τοίχων έχει μειωθεί ελαφρώς. Το Q είναι περίπου 14% ταχύτερο!

Ένα από τα πιο σημαντικά θέματα της ενημέρωσης 5.4 ήταν ο περιορισμός της γενικότερης αξιοπιστίας προς όφελος της δημιουργίας συνεπών στιγμών υψηλής απόδοσης για τους παίκτες που γνωρίζουν καλά πώς να παίζουν με τον Βέιγκαρ. Φαίνεται ότι ξεπεράσαμε τους στόχους μας (όχι, δεν πειράζουμε τον Βέιγκαρ για το ύψος του), επομένως τώρα πρέπει να μαζέψουμε λίγο τις αλλαγές, ώστε να είναι λιγότερο αβοήθητος ο Βέιγκαρ σε συνθήκες έντασης. Σε συνδυασμό με τις αλλαγές που έγιναν που έγιναν στην Παραμόρφωση Ορίζοντα για ακόμη πιο καταστροφικές κινήσεις, ο αγαπημένος μας μικροσκοπικός Άρχοντας του Κακού θα μπορεί πλέον να ανατρέπει καταστάσεις και να γελά σατανικά καθώς πλησιάζει με την άνεσή του στο Νέξους του αντιπάλου.

Q – Οδυνηρό Χτύπημα
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΒΛΗΜΑΤΟΣ: 1750 ⇒ 2000 (~14% πιο γρήγορο)
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που δεν επέτρεπε τη χρήση του Οδυνηρού Χτυπήματος αν ο Βέιγκαρ έπεφτε θύμα κάποιας επίδρασης καταστολής κατά τη διάρκεια της χρήσης

E – Παραμόρφωση Ορίζοντα
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΙΧΩΝ: 0,75 ⇒ 0,5
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΕΦΕ: Μετά τη χρήση ⇒ Κατά τη χρήση

ViΒάι

Η Ταχύτητα Κίνησης μειώθηκε, όπως και η ζημιά του R στις αρχικές και μεσαίες βαθμίδες.

Η Βάι προτιμά πάντα να χτυπάει πρώτα (και να κάνει ερωτήσεις ενώ βαράει), με αποτέλεσμα να μην αφήνει στον αντίπαλο πολλά περιθώρια αντίδρασης. Ήδη ήταν δύσκολο να την απομακρύνει κανείς από το στόχο σας, αλλά σε συνδυασμό με τους τρομακτικούς αιφνιδιασμούς της, πολλές φορές έπνιγε τους αντιπάλους της. Για να ισορροπήσουμε λίγο τα πράγματα, αποφασίσαμε να μειώσουμε λίγο την ισχύ της.

Γενικά
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: 350 ⇒ 345

R – Βιαιοπραγία
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 200/325/450 ⇒ 150/300/450

ViktorΒίκτορ

E – Ακτίνα Θανάτου
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε την έκρηξη της αναβαθμισμένης Ακτίνας Θανάτου του Βίκτορ να ακυρώνει τις αυτόματες επιθέσεις του Βίκτορ

VolibearΒόλιμπεαρ

Δαγκώνεις ένα τέρας, παίρνεις πίσω το μισό Χρόνο Επαναφόρτισης. Μια χαρά!

W – Μανία
Νέο: ΕΧΕΙ ΓΕΥΣΗ ΑΡΠΑΚΤΙΚΟΥ: Επιστρέφει το μισό Χρόνο Επαναφόρτισης, αν χρησιμοποιηθεί σε τέρας

XinZhaoΖιν Ζάο

Η βασική θεραπεία του W αυξάνεται στα χαμηλά επίπεδα, η ζημιά του E αυξάνεται στα υψηλότερα επίπεδα.

Ο Ζιν Ζάο είναι ένας ήρωας ζούγκλας που χρειάζεται μια μικρή ώθηση για να πρωταγωνιστήσει στο παιχνίδι. Για αυτό, αποφασίσαμε να ενισχύσουμε λίγο τα δυνατά σημεία του (αντοχή και συμπλοκές) για να κάνει λίγο καλύτερα τη δουλειά του.

W – Πολεμική Iαχή
ΒΑΣΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ: 26/32/38/44/50 ⇒ 30/35/40/45/50

E – Παράτολμη Εφόρμηση
ΖΗΜΙΑ: 70/105/140/175/210 Μαγική Ζημιά ⇒ 70/110/150/190/230 Μαγική Ζημιά

ZacΖακ

Τα κομμάτια μειώνουν πλέον το Χρόνο Επαναφόρτισης του W, ακόμη και αν ο Ζακ καθυστερήσει να το χρησιμοποιήσει λίγο αφού συλλέξει ένα κομμάτι. Το E πετάει τους εχθρούς στον αέρα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Εξομαλύνουμε λίγο το μηχανισμό Μείωσης Χρόνου Επαναφόρτισης της Ασταθούς Ύλης και διπλασιάζουμε το χρονικό διάστημα που παραμένουν στον αέρα οι εχθροί που εκτοξεύονται με το E. Με αυτόν τον τρόπο, οι παίκτες του Ζακ μπορούν να κάνουν ακόμη πιο άνετα αυτό που κάνουν πάντα: να πέφτουν με μανία επάνω στην αντίπαλη ομάδα.

W – Ασταθής Ύλη
ΑΡΠΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ: Όταν ο Ζακ συλλέγει έναν κομμάτι, αποκτά ένα μικρό «απόθεμα» Μείωσης Χρόνου Επαναφόρτισης, ακόμη και αν χρησιμοποιήσει το W εντός 1 δευτερολέπτου από τη συλλογή ενός κομματιού.

E – Ελαστική Σφεντόνα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΠΩΘΗΣΗΣ: 0,5 δευτερόλεπτα ⇒ 1 δευτερόλεπτο

ZileanΖίλεαν

Μειώθηκε ο Χρόνος Επαναφόρτισης του Q.

Ο Ζίλεαν είχε ορισμένες δραματικές αλλαγές στην προηγούμενη ενημέρωση, οι οποίες αύξησαν την περιπλοκότητα και τις απαιτήσεις σε επιδεξιότητα. Αν και θέλουμε να δώσουμε στους παίκτες περισσότερο χρόνο για να τον συνηθίσουν, με αυτήν την αλλαγή επιτρέπεται και πάλι ο συνδυασμός Q+W+Q που έχουν συνηθίσει οι περισσότεροι παίκτες.

Q – Ωρολογιακή Βόμβα
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 12/11/10/9/8 δευτερόλεπτα ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 δευτερόλεπτα

Μαζικές αλλαγές στις υφές (Μέρος 8)

Συνεχίζουμε την εκτεταμένη επεξεργασία των υφών των παλαιότερων χαρακτήρων στο παιχνίδι. Όπως και τις προηγούμενες φορές, στόχος μας είναι να βελτιώσουμε την ισορροπία με τις νέες κυκλοφορίες και να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι ήρωες θα ταιριάζουν οπτικά με το ενημερωμένο Φαράγγι. Υπενθύμιση: οι αλλαγές στις υφές δεν αντικαθιστούν και δεν καθυστερούν τις ενημερώσεις μεγαλύτερης κλίμακας!

Chogath Τσo’Γκαθ

Βασική, Λόρδος, Δεινόσαυρος, Λοχ Νες, Εφιάλτης

Janna Τζάνα

Βασική, Βασίλισσα του Πάγου, Μαγοτεχνική, Αφέντρα της Καταιγίδας, Αήττητη

Taric Τάρικ

Βασική, Πανοπλία της Πέμπτης Εποχής, Αιματοπέτρινος, Σμαραγδένιος

Warwick Γουόργουικ

Βασική, Κακός Λύκος, Άγριος, Πύρινος, Γκρίζος, Ύαινα, Κυνηγός της Τούνδρας, Ουρφ

Αντικείμενα

3285 Νέο: Απόηχος του Λούντεν

Επιτέλους!

Το νέο αντικείμενο με Ισχύ Ικανότητας +120 είναι επιτέλους εδώ, για να γεμίσει το κενός που άφησε πίσω του το Αγκάλιασμα Θανάτου (στα τσακίδια). Οι στόχοι μας με λίγα λόγια: θέλουμε να προσθέσουμε ένα μοναδικό αντικείμενο που θα βοηθήσει τους μάγους που ειδικεύονται στη γρήγορη κίνηση και στην εκτόξευση ξορκιών από μακριά, όπως είναι η κινητική Λουξ, η Ακάλι των διαδοχικών βαριών χτυπημάτων ή ακόμα και τον Κάρθους που ειδικεύεται στα ξόρκια από μακριά. Δοκιμάστε το και πείτε μας ποιους συνδυασμούς βρήκατε πιο αποτελεσματικούς. Θα το παρακολουθήσουμε στενά, όπως και όλα τα υπόλοιπα πειράματα που κάνουμε κατά καιρούς. Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι το αντικείμενο λειτουργεί όταν οι ικανότητες βρίσκουν το στόχο τους, όχι με τις βασικές επιθέσεις!

ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Περιττά τεράστια Ράβδος + Αιθέρια Σφαίρα + 650 χρυσός (συνολικό κόστος: 3100 χρυσός)
ΙΣΧΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ: 120
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗ:Σ 7%
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Φορτίζει με την κίνηση ή τη χρήση ικανοτήτων. Στα 100 φορτία, η επόμενη ικανότητα που θα βρει το στόχο της εξαντλεί όλα τα φορτία και προκαλεί 60 (+5 ανά επίπεδο) μπόνους Μαγική Ζημιά σε έως και 4 στόχους κατά το χτύπημα. Εφαρμόζει όλες τις επιδράσεις των ικανοτήτων (π.χ., Αρπαγή ζωής με Μαγεία, Ριλάι, κ.λπ.).

3341 Φακός Σάρωσης (Κόκκινο Φυλαχτό βαθμίδας 2)

Όταν αυξήσαμε το Χρόνο Επαναφόρτισης στο αναβαθμισμένο κόκκινο φυλαχτό, μας διέφυγε το γεγονός ότι το κόκκινο φυλαχτό μέσης βαθμίδας είχε πλέον μικρότερο Χρόνο Επαναφόρτισης από το αντικείμενο που υποτίθεται ότι αποτελούσε αναβάθμιση. Με την προηγούμενη ενημέρωση αλλάξαμε την επεξήγηση και τώρα κάνουμε την πραγματική αλλαγή.

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ 9+: 60 δευτερόλεπτα ⇒ 75 δευτερόλεπτα

Μάτια

ΘΕΑΜΑ: Τα Μάτια Ανίχνευσης και Όρασης χωρίς αμφίεση έχουν πλέον κινήσεις εμφάνισης και θανάτου για καλύτερη πληροφόρηση του παίκτη. Προσέξτε να μην αποσπαστεί η προσοχή σας.

Αντικείμενα ζούγκλας

3751 Νέο: Στάχτη του Μπάμι

Ένας μικρός Μανδύας του Ήλιου.

Το έχουμε αναφέρει στο παρελθόν, αλλά ένας από τους στόχους μας με αυτήν τη «νέα» βελτίωση για ανθεκτικούς ήρωες ζούγκλας ήταν να δώσουμε στους παίκτες ένα αντικείμενο που δεν δίνει απλώς επιθυμητά στατιστικά για τανκ, αλλά βοηθά επίσης τους ήρωες ζούγκλας με την εξόντωση τεράτων στην αρχή και στο μέσο του παιχνιδιού. Έπρεπε να είμαστε πολύ προσεκτικοί όσον αφορά την εξισορρόπηση των ηρώων με αυτό το νέο αντικείμενο (π.χ. ο Αμούμου και η Σεζουάνι κατά πάσα πιθανότητα δεν χρειάζονται τίποτα άλλο πέρα από τη νέα Στάχτη), αλλά είμαστε πολύ περίεργοι να δούμε τις νέες δυνατότητες που θα εμφανιστούν. Θέλετε να παίξετε έναν ανθεκτικό ήρωα ζούγκλας; ΨΗΘΕΙΤΕ.

ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Ρουμπινένιος Κρύσταλλος + 600 χρυσός (1000 χρυσός συνολικά)
ΖΩΗ: 300
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Ανάφλεξη – Προκαλεί 5 (+ 1 ανά επίπεδο ήρωα) Μαγική Ζημιά στους κοντινούς εχθρούς. Προκαλεί 50% μπόνους ζημιά σε υπηρέτες και τέρατα.

3709 Νέο: Φλεγόμενος Γίγαντας

Η ενίσχυση Ασταμάτητος έχει αντικατασταθεί από τον Φλεγόμενο Γίγαντα.

Δείτε παραπάνω την εξήγησή μας σχετικά με ένα αντικείμενο για τανκ που θα βελτιώνει και τις ταχύτητες εκτέλεσης των τεράτων. Αυτό είναι εκείνο το αντικείμενο, αλλά λίγο πιο μεγάλο. Δώστε βάση στο στατιστικό Ζωή +25%. Σημειώστε το. Αγαπήστε το.

ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Αντικείμενο ζούγκλας βαθμίδας 2 + Στάχτη του Μπάμι + 350 χρυσός (2200 χρυσός συνολικά)
ΖΩΗ: 350
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Δίνει μπόνους Ζωή +25%
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Ανάφλεξη – Προκαλεί 16 (+ 1 ανά επίπεδο ήρωα) Μαγική Ζημιά στους κοντινούς εχθρούς. Αυξάνεται όσο ο ήρωας παραμένει σε κατάσταση μάχης και φτάνει έως και 24 (+ 1,5 ανά επίπεδο ήρωα).

3068 Μανδύας του Ήλιου

Ο Μανδύας του Ήλιου κατασκευάζεται πλέον από τη Στάχτη του Μπάμι και όχι από τη Ζώνη του Γίγαντα.

Είναι μια μικρή αλλαγή κατεύθυνσης για να γίνει ο Μανδύας του Ήλιου ένα πιο ειδικευμένο εργαλείο που θα επιτρέπει στα τανκ να εξοντώνουν πιο γρήγορα κύματα υπηρετών. Αυτή η διαδρομή εξειδίκευσης προσφέρει κάπως λιγότερη Ζωή, αλλά μπορείτε να πετύχετε μεγάλες ποσότητες ζημιάς πεδίου επιρροής λίγο πιο γρήγορα.

ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Σιδερόπλεκτο Γιλέκο + Στάχτη του Μπάμι + 850 χρυσός (2600 χρυσός συνολικά [δεν έχει γίνει αλλαγή])
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ: Καμία αλλαγή. Απλά ενημερωτικά.
Νέο: Η ΠΑΘΗΤΙΚΗ είναι πλέον ΜΟΝΑΔΙΚΗ για να είναι ξεκάθαρο ότι δεν συσσωρεύεται

Στρατηγική χρήση αντικειμένων

2053 Μανδύας Αρπακτικού

Ενισχύσεις!

Επειδή αυτές οι δύο διαδρομές δημιουργίας αντικειμένων είναι τόσο ειδικευμένες, θέλουμε να αισθάνεστε πιο άνετα όταν κρατάτε έναν Μανδύα Αρπακτικού.

ΘΩΡΑΚΙΣΗ: 30 ⇒ 40
Νέο: ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ Τοπική Επιτάχυνση – Τώρα αποκτάτε το μπόνους Ταχύτητας Κίνησης όταν βρίσκεστε κοντά σε πεσμένους πύργους

3512 Πύλη Ζζ’Ροτ

Κι άλλες ενισχύσεις!

Τώρα που έχουμε πειστεί ότι οι παίκτες έχουν στη διάθεσή τους ορισμένες καλές λύσεις για να αντιμετωπίσουν αυτό το αντικείμενο (όπως ζημιά Ισχύος Ικανότητας σε κτίρια, κ.λπ.), αποφασίσαμε να το ενισχύσουμε λίγο. Επίσης, μην επιλέξετε αυτό το αντικείμενο ενάντια στον Νάσους. Πιστέψτε μας.

ΘΩΡΑΚΙΣΗ: 50 ⇒ 60
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΓΕΙΑΣ: 50 ⇒ 60
Νέο: ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Τοπική Επιτάχυνση – Τώρα αποκτάτε το μπόνους Ταχύτητας Κίνησης όταν βρίσκεστε κοντά σε πεσμένους πύργους
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΠΛΑΣΜΑΤΩΝ ΚΕΝΟΥ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ: 50 ⇒ 100
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΠΛΑΣΜΑΤΩΝ ΚΕΝΟΥ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ: 20 ⇒ 50
ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΘΟΡΑ ΤΩΝ ΠΛΑΣΜΑΤΩΝ ΚΕΝΟΥ: 4 δευτερόλεπτα ⇒ 5,5 δευτερόλεπτα
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟΧΟΥ ΤΩΝ ΠΛΑΣΜΑΤΩΝ ΚΕΝΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΙΝΧΙΜΠΙΤΟΡ: 300 ⇒ 350
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟΧΟΥ ΤΩΝ ΠΛΑΣΜΑΤΩΝ ΚΕΝΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΝΕΞΟΥΣ: 300 ⇒ 450

3056 Αντιστάτης

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΝΔΥΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΟΥ.

Νέο: ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Τοπική Επιτάχυνση – Τώρα αποκτάτε το μπόνους Ταχύτητας Κίνησης όταν βρίσκεστε κοντά σε πεσμένους πύργους

3800 Ενάρετη Δόξα

Αυτό το αντικείμενο βρίσκεται πολύ κοντά σε μια ισορροπημένη κατάσταση. Το ενισχύουμε λίγο περισσότερο, ώστε να έχει καλύτερη συνέργεια με τη νέα βελτίωση Φλεγόμενος Γίγαντας, όταν το αποκτάτε νωρίτερα στο παιχνίδι.

ΖΩΗ: +500 ⇒ +650

3060 Έμβλημα Υπακοής

Αυτό το αντικείμενο βρίσκεται σε αρκετά ισορροπημένη κατάσταση. Είναι πολύ καλό για την απώθηση πολιορκιών μεγάλης διάρκειας από την Ανίβια ή τον Ζιγκς και ενισχύει σημαντικά τις δικές σας πολιορκίες με την ενίσχυση του Βαρόνου. Απλά επισημαίνουμε ότι εξακολουθούμε να το ελέγχουμε για να δούμε αν πρέπει να γίνουν αλλαγές σε επόμενες ενημερώσεις. Με άλλα λόγια, δεν έχουμε να πούμε τίποτα σημαντικό. Ναι, γεια σας, τι κάνετε; Μια χαρά, εσείς.

ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ. Τίποτα, απλά θέλαμε να τα πούμε λίγο για το Έμβλημα Υπακοής.

map-banner-sr

Γενικές αλλαγές στο Φαράγγι των Επικαλεστών

Πύργοι Ινχίμπιτορ

Οι πύργοι Ινχίμπιτορ δίνουν λιγότερο χρυσό και καθόλου εμπειρία.

Τώρα θα πρέπει να καταφύγουμε λίγο στη διάλεκτο των σχεδιαστών, αλλά τι να κάνουμε: το βασικό πλεονέκτημα που προσφέρει το γκρέμισμα ενός πύργου λέιζερ είναι η αλλαγή της κατάστασης του παιχνιδιού, δηλαδή η πρόσβαση στο Ινχίμπιτορ ή στο Νέξους. Επειδή το γκρέμισμα ( ή όχι) αυτών των πύργων έχει να κάνει περισσότερο με την πρόσβαση σε κτίρια στρατηγικής σημασίας, ο χρυσός που έδιναν απλά δυνάμωνε ακόμη περισσότερη την επιτιθέμενη ομάδα, χωρίς να δίνει κάποιο κίνητρο αντίδρασης στην αντίπαλη ομάδα. Απλά θέλουμε να σας εξηγήσουμε! Τέρμα το μπλα μπλα των σχεδιαστών.

Χρυσός για όλη την ομάδα από τους πύργους Ινχίμπιτορ: 175 ⇒ 50
Εμπειρία για όλη την ομάδα από τους πύργους λέιζερ Ινχίμπιτορ: 100 ⇒ 0

Πύργοι Νέξους

Οι πύργοι λέιζερ δίνουν λιγότερο χρυσό και καθόλου εμπειρία.

Διαβάστε παραπάνω! Καλά, δεν πειράζει, θα το αντιγράψουμε κι εδώ: το βασικό πλεονέκτημα που προσφέρει το γκρέμισμα ενός πύργου λέιζερ είναι η αλλαγή της κατάστασης του παιχνιδιού, δηλαδή η πρόσβαση στο Ινχίμπιτορ ή στο Νέξους. Επειδή το γκρέμισμα ( ή όχι) αυτών των πύργων έχει να κάνει περισσότερο με την πρόσβαση σε κτίρια στρατηγικής σημασίας, ο χρυσός που έδιναν απλά δυνάμωνε ακόμη περισσότερη την επιτιθέμενη ομάδα, χωρίς να δίνει κάποιο κίνητρο αντίδρασης στην αντίπαλη ομάδα. Απλά θέλουμε να σας εξηγήσουμε! Τέρμα το μπλα μπλα των σχεδιαστών.

Χρυσός για όλη την ομάδα από τους πύργους λέιζερ του Νέξους: 150 ⇒ 50
Εμπειρία για όλη την ομάδα από τους πύργους λέιζερ του Νέξους: 120 ⇒ 0

Πύργοι προστασίας (εσωτερικοί πύργοι)

Οι εσωτερικοί πύργοι της μεσαίας λωρίδας δεν έχουν πλέον ασπίδα. Οι πύργοι της επάνω και της κάτω λωρίδας παρέχουν λιγότερη ασπίδα, αλλά όλοι πύργοι έχουν περισσότερη Ζωή.

Ο στόχος των ασπίδων των πύργων ήταν πάντα η συγκράτηση των ομάδων που βασίζονται σε ασφαλείς επιθέσεις, καθώς μπορούν να γίνουν υπερβολικά πιεστικές όταν βρουν το ρυθμό τους. Ωστόσο, οι ασπίδες δίνουν ένα ελαφρώς υπερβολικό πλεονέκτημα στην αμυνόμενη ομάδα, με αποτέλεσμα να πέφτει ο ρυθμός του παιχνιδιού στους εσωτερικούς πύργους της μεσαίας λωρίδας. Με αυτήν την αλλαγή, εξακολουθούμε να ανταμείβουμε τις τακτικές split push και τις έξυπνες αλλαγές θέσης στο χάρτη ως αντίβαρο στις ομάδες που εστιάζουν στην άμυνα, αλλά προσπαθούμε να αποφύγουμε την τεχνητή αύξηση της διάρκειας των αγώνων.

Καταργήθηκε: ΧΤΥΠΗΣΤΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ: Οι εσωτερικοί πύργοι της μεσαίας λωρίδας δεν προστατεύουν πλέον τους κοντινούς ήρωες
Ζωή ασπίδας πύργων επάνω και κάτω λωρίδας: 200 ⇒ 30
Ζωή εσωτερικών πύργων: 2000 ⇒ 2300

Ζωή υπηρετών

Οι υπηρέτες έγιναν πιο ανθεκτικοί, αλλά οι πύργοι εξακολουθούν να τους κάνουν την ίδια ζημιά.

Οι υπηρέτες είναι οι άγνωστοι ήρωες του League of Legends. Ωστόσο, δεν αποδίδουν όπως θα έπρεπε και συνήθως εξαλείφονται προτού μπορέσουν να πολιορκήσουν με αξιώσεις τον αντίπαλο. Αντιληφθήκαμε το θέμα και αποφασίσαμε να τους στείλουμε λίγο στο γυμναστήριο για να είναι κάπως πιο ανθεκτικοί όταν προελαύνουν στις λωρίδες τους. Ο στόχος μας δεν είναι να επηρεάσουμε τη συχνότητα των τελικών χτυπημάτων κάτω από τους πύργους (για αυτό και είναι κάπως παράξενη η αναβάθμιση της ζημιάς των πύργων), αλλά εντοπίσαμε ένα σφάλμα που άλλαζε το συγχρονισμό κατά 1,5 λεπτό. Με άλλα λόγια, από το 9:00 ως το 10:30 της διάρκειας του αγώνα, όταν δίνετε το τελικό χτύπημα στους υπηρέτες κάτω από τον πύργο, οι πολεμιστές υπηρέτες θα έχουν 6 περισσότερη Ζωή όταν βρίσκονται εντός εμβέλειας τελικού χτυπήματος (δηλαδή μετά από δύο βολές του πύργου), οι μάγοι υπηρέτες θα έχουν 3 περισσότερη Ζωή (μετά από μία βολή πύργου) και οι υπηρέτες πολιορκίας θα έχουν 9 περισσότερη Ζωή.

ΜΑΓΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ: Η Ζωή των μάγων υπηρετών αυξήθηκε κατά 3 στα 9 λεπτά και αυξάνεται επιπλέον κατά 3 κάθε 90 δευτερόλεπτα στη συνέχεια
ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΥΠΗΡΕΤΕΣ: Η Ζωή των πολεμιστών υπηρετών αυξήθηκε κατά 6 στα 9 λεπτά και αυξάνεται επιπλέον κατά 6 κάθε 90 δευτερόλεπτα στη συνέχεια
ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑΣ: Η Ζωή των υπηρετών πολιορκίας αυξήθηκε κατά 9 στα 9 λεπτά και αυξάνεται επιπλέον κατά 9 κάθε 90 δευτερόλεπτα στη συνέχεια
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΠΥΡΓΟΙ: Οι εξωτερικοί και εσωτερικοί πύργοι (όχι οι λέιζερ) προκαλούν 3 ζημιά ανά αναβάθμιση υπηρέτη στα 10,5 λεπτά και επιπλέον 3 ζημιά κάθε 90 δευτερόλεπτα στη συνέχεια

Φωλιές στη ζούγκλα

Ορισμένες από τις ανισότητες στις φωλιές της ζούγκλας ήταν υπερβολικά τονισμένες, με αποτέλεσμα ορισμένες διαδρομές στη ζούγκλα να είναι πολύ καλύτερες από άλλες. Καθώς ένας από τους στόχους μας για τη σεζόν 2015 ήταν να μην υπάρχει μία ξεκάθαρα καλύτερη διαδρομή στη ζούγκλα, αλλά να αναγκάσουμε τους ήρωες ζούγκλας να προσαρμόσουν τη σειρά των εκτελέσεών τους (και των ενισχύσεων ζούγκλας) ανάλογα με το ρυθμό του παιχνιδιού, αποφασίσαμε να κάνουμε την αλλαγή. Με λίγα λόγια: Οι φωλιές έγιναν πιο εύκολες.

ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΓΚΡΟΜΠ: 90 ⇒ 83
ΖΗΜΙΑ ΠΟΡΦΥΡΗΣ ΑΓΡΙΟΡΝΙΘΑΣ: 55 ⇒ 45
ΖΗΜΙΑ ΑΓΡΙΟΡΝΙΘΑΣ: 20 ⇒ 16
ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΛΥΚΟΥ: 48 χρυσός ⇒ 53 χρυσός
ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΜΙΚΡΟΥ ΛΥΚΟΥ: 14 χρυσός ⇒ 16 χρυσός

Ενίσχυση της ενίσχυσης του Γκρομπ

Ναι, αυτό θέλαμε να πούμε. Η ενίσχυση του Γκρομπ πλέον προσαρμόζεται ανάλογα με την μπόνους Ζωή ώστε οι ανθεκτικοί ήρωες ζούγκλας να μπορούν να ενισχύονται καλύτερα καθώς καθαρίζουν τη ζούγκλα, ακόμη και χωρίς τον Φλεγόμενο Γίγαντα.

ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΓΚΡΟΜΠ: 4 + (8 x επίπεδο) ⇒ 10 + 10% της μπόνους Ζωής

Αύξηση ταχύτητας για τον Γαριδρομέα

Αυτό περιλαμβάνει όλες τις υπόλοιπες ομάδες που θεωρούνται «ακόλουθοι», όπως είναι ο Τίμπερς, τα Πλάσματα του Κενού, ακόμη και οι κλώνοι. Θα μπορούσε να θεωρηθεί και ενίσχυση ειδικά για τον Σάκο, κάτι που είναι λίγο ανησυχητικό.
Νέο: ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΤΙΜΠΕΡΣ: Ο ναός ταχύτητας του Καβουριού του Φαραγγιού επηρεάζει πλέον και τους ακόλουθους

Νέο: Μετρητής ενίσχυσης Δράκου για τη Λειτουργία Θεατή

Μετρά τις ενισχύσεις, όχι τις εκτελέσεις. Επίσης, λάμπει όταν μια ομάδα συγκεντρώσει 5 στοίβες. Πολύ συναρπαστικό, ε;
Νέο: ΥΠΑΡΧΕΙ: Μπήκε κανονικά στο παιχνίδι

map-banner-sr

Τέλος της beta του Φαραγγιού των Επικαλεστών

Η ενημέρωση 5.5 σηματοδοτεί τη λήξη της beta του Φαραγγιού των Επικαλεστών που ξεκίνησε από τον προηγούμενο Νοέμβριο! Γιορτάζουμε την επίτευξη αυτού του σημαντικού ορόσημου με ένα γενικό πέρασμα στα χρώματα και με νέες οθόνες νίκης/ήττας με κινούμενα γραφικά που αποκαλύψαμε στο βίντεο για την ανακοίνωση της beta.

Παρόλο που η beta έφτασε στο τέλος της, θα συνεχίσουμε και στο μέλλον να αναζητάμε ευκαιρίες για να βελτιώσουμε το Φαράγγι. Σας ευχαριστούμε για τα σχόλια που μας έχετε στείλει και ελπίζουμε ότι, όλοι μαζί, πετύχαμε να κάνουμε το Φαράγγι των Επικαλεστών ένα μέρος στο οποίο θα θέλετε να επιστρέφετε ξανά και ξανά καθώς παίζετε το παιχνίδι.

Αλλαγές στα γραφικά

Λάβαμε αρκετά σχόλια από τους παίκτες σχετικά με το καλλιτεχνικό στυλ του ενημερωμένου Φαραγγιού. Πολλοί από εσάς πιστεύετε ότι ο νέος χάρτης δεν είναι το ίδιο ζωντανός και πολύχρωμος. Πήραμε, λοιπόν, την απόφαση να εξετάσουμε ξανά τα χρώματα για να επαναφέρουμε ένα μέρος της ζωντάνιας του παλιού Φαραγγιού των Επικαλεστών, χωρίς να θυσιάσουμε τη σαφήνεια και την ευκρίνεια που προσφέρει η νέα ενημέρωση.

ΧΡΟΙΑ ΚΑΙ ΕΝΤΑΣΗ: Αυξήσαμε τον κορεσμό των χρωμάτων για να δώσουμε μια πιο θερμή αίσθηση στο χάρτη και να επιτρέψουμε στα πιο πολύχρωμα στοιχεία να ξεχωρίζουν
ΕΥΡΟΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ: Η παλέτα διευρύνθηκε, διατηρώντας παράλληλα την αντίθεση των ηρώων και των σωματιδίων με το περιβάλλον
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΧΑΡΤΗ: Προστέθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες ώστε να έχετε μια καλύτερη αίσθηση της θέσης του ήρωα στο χάρτη, με το ίδιο σκεπτικό που κάθε τεταρτημόριο της ζούγκλας έχει πλέον τη δική του αίσθηση. Επίσης, προσθέσαμε μια πάπια, αλλά είναι λίγο ακατάδεκτη, επομένως δεν θα τη βλέπετε πολύ συχνά.
ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΚΙΕΣ: Επανασχεδιάστηκαν ώστε να μην παρουσιάζουν μεγάλες διαφορές σε διάφορα σημεία του χάρτη και για να ενισχύσουν την αίσθηση προσανατολισμού και προοπτικής

Λάβαρα νίκης και ήττας

Είναι όμορφα, αλλά προκάλεσαν τεχνικά προβλήματα με το ξεκίνημα της beta, επομένως αποφασίσαμε να προχωρήσουμε χωρίς αυτά προς το παρόν. Ναι, δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο.

ΛΑΒΑΡΑ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΗΤΤΑΣ: Εικόνα ⇒ Κινούμενα γραφικά

Άρθρα στη αρχική σελίδα

Κάναμε μια αλλαγή στην αρχική σελίδα ώστε να μπορείτε να διαβάζετε άρθρα και ειδήσεις μέσα από την εφαρμογή, χωρίς να χρειάζεται να μεταφερθείτε στο πρόγραμμα περιήγησης σας. Πρέπει να κάνουμε πολλούς ελέγχους μετά από την κυκλοφορία της ενημέρωσης 5.5, επομένως αυτή η λειτουργία δεν θα είναι διαθέσιμη από την αρχή, αλλά θα προστεθεί στις ερχόμενες εβδομάδες!

Επερχόμενες αμφιέσεις

Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες χρονικές στιγμές κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης 5.5:

Βάρδος του Αρχαίου Δάσους

Bard_1

Κυνηγός Κεφαλών Ακάλι

Akali_7

Μυστικός Πράκτορας Ζιν Ζάο

XinZhao_6

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends