Σημειώσεις ενημέρωσης 5.1

Καλώς ορίσατε στην πρώτη ενημέρωση του χρόνου, καθώς και της σεζόν του 2015!

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

map-banner-sr

Φαράγγι των Επικαλεστών

Υφές Χάρτη

Όπως είπαμε στο ιστολόγιο προγραμματιστών για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης πριν από την κυκλοφορία, οι καλλιτέχνες και οι μηχανικοί μας δαπάνησαν πολύ χρόνο εξερευνώντας αισθητικές λύσεις που συνδυάζουν αξιοπιστία και απόδοση. Παρόλο που παίζουμε εδώ και μερικούς μήνες στο νέο Φαράγγι, η ομάδα συνεχίζει να αναζητά τρόπους βελτίωσης της εμπειρίας των παικτών στο χάρτη-ορόσημο του LoL. Σε αυτήν την ενημέρωση, ανανεώνουμε τις υφές για τις πιο χαμηλές ρυθμίσεις γραφικών, ώστε να λύσουμε ζητήματα που έχουν προκύψει σχετικά με τη θολότητα. Θα εξομαλύνουμε μερικές από τις πιο μικρές (δηλ. άγριες) λεπτομέρειες του εδάφους, για μεγαλύτερη ευκρίνεια και αντίθεση σε όλο το χάρτη. Αυτό θα βελτιώσει την αναγνωσιμότητα και θα προσφέρει εμπειρία υψηλότερης ποιότητας.

ΤΟΣΤΙΕΡΕΣ ΚΑΙ ΨΗΣΤΙΕΡΕΣ: Οι πολύ χαμηλές ρυθμίσεις υφής έχουν ενημερωθεί, ώστε να είναι πιο ευκρινείς και ακριβείς

Στόχοι πύργων

Υποσχόμαστε με επιφύλαξη ότι δεν θα αφαιρέσουμε αυτήν τη σημείωση ενημέρωσης μέσα στη νύχτα, όπως κάναμε την προηγούμενη φορά και αναρωτιόσαστε αν βλέπετε διάφορα στον ύπνο σας. Αυτό κυρίως γιατί είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι αυτήν τη φορά το διορθώσαμε.

Κατά 95% περίπου.

Αυτό που λέμε δηλαδή είναι ότι η σημείωση είναι εδώ, έτσι για να μην νομίσετε ότι έχετε αποτρελαθεί. Ακόμη.

DEJA VU: Η Ταχυμεταφορά και άλλες ικανότητες κίνησης που μεταφέρουν την ακτίνα επίθεσης ενός ήρωα δεν κάνουν πλέον τον πύργο να αλλάξει στόχο, αν χρησιμοποιηθούν σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή κατά τον κύκλο επιθέσεων του πύργου

Πύλες Βάσης

Πειραματιστήκαμε με τρόπους με τους οποίους να δώσουμε στις αμυνόμενες ομάδες μοναδικά πλεονεκτήματα εκτός των επιπλέον στατιστικών ή απλώς επιπλέον ισχύος (επειδή αυτό δεν έχει πλάκα) και καταλήξαμε σε κάτι λίγο διαφορετικό. Εσείς και οι σύμμαχοί σας μπορείτε να περάσετε τις πύλες της βάσης (φανταστείτε ότι είναι ανοικτός χώρος), αλλά οι εχθροί δεν μπορούν να τις περάσουν (λειτουργούν ως κανονικοί τοίχοι για αυτούς).

Νέο: ΠΥΛΕΣ ΒΑΣΗΣ: Τώρα υπάρχουν!

Πλήγμα

Το Πλήγμα αποθηκεύει πλέον έως 2 φορτίσεις, αλλά έχει εσωτερικό χρόνο επαναφόρτισης 15 δευτερολέπτων, ώστε να μην μπορείτε να κάνετε χαζομάρες, όπως να ρίχνετε διπλό Πλήγμα σε έναν εχθρό.

Αυτήν τη στιγμή το Πλήγμα είναι πολύ σημαντική ικανότητα για πολλούς λόγους (εξασφάλιση ενισχύσεων, χτύπημα άλλων ηρώων, φαρμάρισμα στη ζούγκλα) και γι’ αυτό βλέπουμε τους περισσότερους παίκτες ζούγκλας να μην χρησιμοποιούν το πλήγμα τους και να το κρατούν για τη συνέχεια του αγώνα. Αν το καλοσκεφτούμε, υπάρχουν αρκετά ωραία πράγματα που δεν κατορθώνει ένας παίκτης ζούγκλας (για το διάστημα που ο Δράκος και ο Βαρόνος είναι ζωντανοί) και γι’ αυτό αναζητήσαμε πιθανές λύσεις.

Όπως αλλαγές στο Πλήγμα.

Νέο: ΦΟΡΤΙΣΕΙΣ: Ναι, τις έχει. Πλέον το Πλήγμα αποκτά φορτίσεις με ρυθμό 1 ανά 60 με έως 1 φόρτιση ενεργή ανά πάσα στιγμή ⇒ 1 ανά 75 δευτερόλεπτα με έως δύο ενεργές φορτίσεις Πλήγματος ανά πάσα στιγμή.
Νέο: ΠΕΡΙΠΛΟΚΗ ΑΡΧΗ: Το Πλήγμα ξεκινά με 1 φόρτιση και αρχίζει να αποκτά επιπλέον φορτίσεις μόνο μετά από 1 λεπτό και 40 δευτερόλεπτα παιχνιδιού
Νέο: ΟΧΙ ΔΙΠΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ: Πλέον το Πλήγμα έχει χρόνο επαναφόρτισης 15 δευτερόλεπτα

Τεχνητή νοημοσύνη στη Ζούγκλα

Πρώτον, όταν λέμε «δέσιμο», εννοούμε τη στιγμή όπου μια φωλιά τεράτων σταματά να επιτίθεται στο στόχο της ή αλλάζει στόχο (δηλ. όταν δύο ήρωες εναλλάσσονται ως στόχοι των τεράτων). Έτσι, αν ένα από τα Κραγκ εναλλάσσει τις επιθέσεις του μεταξύ δύο στόχων γρήγορα, ο στόχος των επιθέσεών του θα επαναφερθεί γρήγορα. Αυτό θα έχει τη μεγαλύτερη επίδραση σε συμμάχους λωρίδας διδύμου που θέλουν να μοιράσουν μεταξύ τους τη ζημιά που προκαλεί ένα τέρας, αλλά θα επηρεάσει και τους ήρωες ζούγκλας μεγάλων αποστάσεων που μπορούν να φύγουν από την εμβέλεια της φωλιάς, ώστε να δεχτούν ακόμη λιγότερη ζημιά.

ΓΥΡΝΑ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ: Τα τέρατα της ζούγκλας θα αλλάξουν υποχρεωτικά στόχο μετά από 10 δεσίματα ⇒ 5 δεσίματα. Όταν λέμε «δέσιμο», έχετε υπόψη τα παραπάνω, γιατί τα πράγματα γίνονται κάπως περίπλοκα.

Δράκος

Πολλοί παίκτες έκρυβαν μάτια κάτω από το Δράκο, καθιστώντας δύσκολη την καταστροφή τους χωρίς να ενοχληθεί το μεγάλο τέρας.

Νέο: ΦΥΓΕ ΑΠ’ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΟΥ: Πλέον ο Δράκος ρίχνει μακριά τα μάτια, όταν βρίσκεται (ή κινείται προς) την αρχική του θέση
ΟΙ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ: Οι επεξηγήσεις εργαλείων για τα Μπόνους της δεύτερης και της τέταρτης ενίσχυσης του Δράκου έχουν αλλάξει θέσει, ώστε να αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια την αλλαγή που κάναμε στην ενημέρωση 4.21.

Βαρόνος Νάσορ

Ο Βαρόνος Νάσορ προκαλεί περισσότερη ζημιά αξιόπιστα / αυτόματα, αλλά λιγότερη ζημιά με τις ικανότητες πεδίου επιρροής που μπορούν να αποφύγουν οι παίκτες. Επίσης, ξεκινά με λιγότερη ζωή.

Μόλις παρατηρήσαμε ότι ο Βαρόνος Νάσορ είναι πολύ δύσκολος στρατηγικός στόχος στην αρχή και στο μέσο του αγώνα, ιδιαίτερα αν η αντίπαλη ομάδα μπορεί να παρενοχλήσει έστω και λίγο. Όλα αυτά μπορεί μεν να αφορούν βασικά στοιχεία προσαρμογής, αλλά είδαμε, επίσης, ότι οι ομάδες που προσπαθούν να σκοτώσουν το Βαρόνο υπό πίεση από εχθρούς κατέληγαν να δυσκολεύονται πολύ περισσότερο στην αποφυγή των ξορκιών μεγάλης ζημιάς του (προφανώς) και γι’ αυτό μεταφέρουμε μέρος αυτής της ισχύος αλλού. Ποιος είναι, όμως, ο τελικός σκοπός μας; Θέλουμε ο Βαρόνος να είναι πιο αδύναμος, ώστε να είναι πιο ελκυστικός ως στρατηγικός στόχος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Αλλαγές στα στατιστικά Ζημιάς Επίθεσης
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 500 ⇒ 240
ΑΥΞΗΣΗ ΖΗΜΙΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΑΝΑ ΛΕΠΤΟ: 0 ⇒ 8 (μέγιστο +310 Ζημιά Επίθεσης μετά από 40 λεπτά). Σημείωση: Αυτό υπολογίζεται από την αρχή του αγώνα και όχι από τη στιγμή που εμφανίζεται ο Βαρόνος Νάσορ. Έτσι, όταν ο Βαρόνος εμφανιστεί για πρώτη φορά στα 20 λεπτά παιχνιδιού, θα έχει συγκεντρώσει Μπόνους Ζημιά Επίθεσης 20 λεπτών.
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ: 500 ⇒ 400

Αλλαγές στατιστικών Ζωής
ΒΑΣΙΚΗ ΖΩΗ: 8800 ⇒ 6400
ΑΥΞΗΣΗ ΖΩΗΣ ΑΝΑ ΛΕΠΤΟ: 140 ⇒ 180 Σημείωση: Αυτό υπολογίζεται από την αρχή του αγώνα και όχι από τη στιγμή που εμφανίζεται ο Βαρόνος Νάσορ. Έτσι, όταν ο Βαρόνος εμφανιστεί για πρώτη φορά στα 20 λεπτά παιχνιδιού, θα έχει συγκεντρώσει Μπόνους Ζωή 20 λεπτών.
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΖΩΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ: 11600 ⇒ 10000

Αλλαγές στην επίθεση
ΑΚΤΙΝΑ ΠΕΔΙΟΥ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΚΟΝΤΙΝΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 350 ⇒ 175
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΒΑΣΙΚΗΣ ΚΟΝΤΙΝΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 1,3 συνολική Ζημιά Επίθεσης ⇒ 1,0 συνολική Ζημιά Επίθεσης
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΟΠΙΣΘΙΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΤΟΧΟ: 1,15 συνολική Ζημιά Επίθεσης ⇒ 1,0 συνολική Ζημιά Επίθεσης
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΟΠΙΣΘΙΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΠΕΔΙΟΥ ΕΠΙΡΡΟΗΣ: 1,15 συνολική Ζημιά Επίθεσης ⇒ 0,5 συνολική Ζημιά Επίθεσης

Αλλαγές σε ικανότητες
Νέο: ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΥΡΑΣ ΣΗΨΗΣ ΤΟΥ ΚΕΝΟΥ: Η αύρα Σήψης του Κενού του Βαρόνου Νάσορ αυξάνεται πλέον αναλογικά με το 0 της συνολικής Ζημιάς Επίθεσής του ⇒ 0,05 της συνολικής Ζημιάς Επίθεσης
Νέο: ΧΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ: Ο Βαρόνος Νάσορ χρησιμοποιεί πλέον 1 ικανότητα μετά από 4 ή 5 βασικές επιθέσεις ⇒ 1 ικανότητα μετά από 6 βασικές επιθέσεις (βλήμα σε έναν στόχο, κοντινή επίθεση πεδίου επιρροής ή εκτόξευση καρφιού σε έναν στόχο προς τα πίσω)
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΟΞΙΝΗΣ ΒΟΛΗΣ: 0,5 συνολική Ζημιά Επίθεσης ⇒ 0,2 συνολική Ζημιά Επίθεσης
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΚΑΥΣΗΣ ΟΞΙΝΗΣ ΒΟΛΗΣ: 1,0 συνολική Ζημιά Επίθεσης ⇒ 0,2 συνολική Ζημιά Επίθεσης
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΟΞΙΝΗΣ ΛΙΜΝΗΣ: 0,4 συνολική Ζημιά Επίθεσης ⇒ 0,1 συνολική Ζημιά Επίθεσης
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΕΚΤΟΞΕΥΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΠΛΟΚΑΜΙ: 0,75 συνολική Ζημιά Επίθεσης ⇒ 0,25 συνολική Ζημιά Επίθεσης

Αύξηση στατιστικών στη Ζούγκλα

Αυξάνουμε τις ανταμοιβές για επιτυχείς εξορμήσεις στη ζούγκλα!

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑ: Οι ήρωες αποκτούν λιγότερη εμπειρία, αν η φωλιά τεράτων που καθάρισαν είναι δύο επίπεδα ⇒ τρία επίπεδα κάτω από το δικό τους

Αντικείμενα

Ανταλλαγές αντικειμένων

Πλέον μπορείτε να ανταλλάζετε συγκεκριμένα αντικείμενα γρήγορα στο κατάστημα. Ισχύουν κανόνες και περιορισμοί.

ΨΩΝΙΑ ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ: Τα φυλαχτά, τα μη ενισχυμένα αντικείμενα ζούγκλας και οι ενισχύσεις μποτών μπρούν πλέον να ανταλλάσσονται!
ΟΡΑΤΕΣ ΕΥΚΟΛΙΕΣ: Μπορείτε να ανταλλάσσετε φυλαχτά με άλλα φυλαχτά ίδιου επιπέδου. Το κόστος υπολογίζεται ως το 100% του κόστους του νέου φυλαχτού, μείον το 70% του κόστους του παλιού φυλαχτού (η τιμή μεταπώλησής του). Εξακολουθεί να ισχύει ο χρόνος επαναφόρτισης 120 δευτερολέπτων για το νέο φυλαχτό.
ΟΧΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ Για την ανταλλαγή του Φακού του Μάντη (τιμή μεταπώλησης: 333 Χρυσός) με άλλο φυλαχτό (κόστος: 250 Χρυσός) δεν παρέχεται επιστροφή χρημάτων
ΕΥΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟ ΠΛΗΓΜΑ: Μπορείτε να ανταλλάσσετε μη ενισχυμένα αντικείμενα ζούγκλας με άλλα μη ενισχυμένα αντικείμενα ζούγκλας δωρεάν! Η ανταλλαγή ενισχύσεων αντικειμένων ζούγκλας δεν είναι δυνατή.
ΕΥΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ: Πλέον μπορείτε να ανταλλάσσετε ενισχύσεις μποτών. Το κόστος υπολογίζεται ως το 100% του κόστους της νέας ενίσχυσης, μείον το 50% του κόστους της παλιάς ενίσχυσης. Το κόστος των μποτών υπολογίζεται στην ανταλλαγή – αυτή είναι μια ενίσχυση.
ΤΡΟΠΑΙΑ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ: Η τεχνολογία ανταλλαγής δεν έχει σχεδιαστεί για τα Περιδέραια από Δόντια του Ρένγκαρ. Λυπούμαστε, γατάκι.

3512 Πύλη Ζζ’Ροτ

Πλέον μπορείτε να δημιουργείτε Πύλες από τις οποίες βγαίνουν μικροί Υπηρέτες του Κενού που εκρήγνυνται σε εχθρικά κτίρια.

Θεωρήστε αυτό το νέο αντικείμενο ως συνέχεια της αρχικής μας εγγύησης που είχαμε δώσει στην περίοδο προετοιμασίας για περισσότερη στρατηγική ποικιλία στο League of Legends. Συγκεκριμένα, η Πύλη Ζζ’Ροτ είναι σχεδιασμένη, για να παρέχει σε ανθεκτικούς ήρωες έναν νέο τρόπο συμμετοχής σε στρατηγικές πίεσης και έχοντας παράλληλα αρκετές δυνατότητες υποστήριξης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με άλλους δημιουργικούς τρόπους.

ΦΟΡΜΟΥΛΑ: Μανδύας Αρπακτικού + Μανδύας Εξουδετέρωσης + 950 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 2800 Χρυσός
ΘΩΡΑΚΙΣΗ: +50
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΓΕΙΑΣ: +50
ΒΑΣΙΚΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΖΩΗΣ: +100%
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ: Τοπική Επιτάχυνση: Αυξάνει σταδιακά την Ταχύτητα Κίνησης έως και κατά +30% μέσα σε 2 δευτερόλεπτα κοντά σε πύργους ή Πύλες Κενού.
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 150 δευτερόλεπτα
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΝΕΡΓΗ: Δημιουργεί μια Πύλη Κενού στη στοχευμένη τοποθεσία για 150 δευτερόλεπτα. Κάθε 4 δευτερόλεπτα η πύλη δημιουργεί ένα ασταθές Πλάσμα του κενού που κινείται κατά μήκος της πλησιέστερης λωρίδας. Τα Πλάσματα του Κενού εκρήγνυνται όταν επιτίθενται σε κτίρια. Τα ασταθή πλάσματα του κενού αγνοούν τους ήρωες και τους στόχους του κενού (χρόνος επαναφόρτισης 150 δευτερόλεπτα). Μετά τη δημιουργία του τρίτου Πλάσματος του Κενού από μια Πύλη Κενού, τα επιπλέον Πλάσματα του Κενού προκαλούν επιπλέον Ζημιά ίση με το 50% της Θωράκισης και της Αντίστασης Μαγείας σας.

1039 Ματσέτα του Κυνηγού

Στην ενημέρωση 4.21 είχαμε προσθέσει επιπλέον Χρυσό στη Ματσέτα του Κυνηγού και σε όλα τα αντικείμενα ζούγκλας 2ης / 3ης βαθμίδας, αλλά διαπιστώσαμε ότι ήμασταν κάπως μαζεμένοι.

Τώρα, λοιπόν, που έχουμε δει επίδραση αυτών των αλλαγών, μπορούμε να κάνουμε πιο δραστικές αλλαγές. Εδώ είμαστε λοιπόν. Μοχλοί σχεδιασμού!

ΜΠΟΝΟΥΣ ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΕΡΑΤΟΣ: 10 Μπόνους Χρυσός ⇒ 15 Μπόνους Χρυσός

Αντικείμενα ζούγκλας 2ης και 3ης βαθμίδας

ΜΠΟΝΟΥΣ ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΕΡΑΤΟΣ: 20 Μπόνους Χρυσός ⇒ 30 Μπόνους Χρυσός

3706 Λεπίδα του Φονιά

Το Παγερό Πλήγμα κλέβει Ταχύτητα Κίνησης, αντί απλώς να επιβραδύνει σημαντικά τον αντίπαλο.

Το Παγερό Πλήγμα είναι ίσως λίγο πιο αποτελεσματικό από όσο πρέπει, γι’ αυτό αναζητούμε τρόπους να μειώσουμε την ισχύ του, χωρίς να κάνουμε τον επιτιθέμενο να πληρώνει ακριβά τις αποφάσεις που παίρνει. Η αλλαγή της επιβράδυνσης του Πλήγματος από 50% μείωση σε αρπαγή Ταχύτητας Κίνησης σημαίνει ότι ο ήρωας που έχει χτυπηθεί μπορεί να συνεχίσει να αποφεύγει επιδέξιες βολές ή να καταφύγει στον πύργο του, αντί να κουτσαίνει και να τρώει στο κεφάλι τις Μυστικιστικές Βολές του Έζρεαλ.

ΠΑΓΕΡΟ ΠΛΗΓΜΑ: 50% επιβράδυνση Ταχύτητας Κίνησης ⇒ 20% αρπαγή Ταχύτητας Κίνησης

3031 Φύλακας Άγγελος

Απλώς μια μικρή διόρθωση κόστους, μετά την αφαίρεση και την επανένταξη του Μανδύα Εξουδετέρωσης. Κάπου υπάρχει κι ένα ανέκδοτο για τον Φύλακα Άγγελο, αλλά δεν θα ψάξουμε να το βρούμε τώρα.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ: 1250 Χρυσός ⇒ 1200 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 2850 Χρυσός ⇒ 2800 Χρυσός

3031Αιχμή του Απείρου

Παρακολουθούμε την ισχύ των σκοπευτών για αρκετό καιρό τώρα και θέλαμε συγκεκριμένα να ασχοληθούμε με την Αιχμή του Απείρου, το πανταχού παρόν νέο αντικείμενο Ζημιάς Επίθεσης από τότε που αντικατέστησε τον Αιμοδιψή στην ενημέρωση 4.10 (ουάου, τόσος καιρός έχει περάσει από τότε;). Ωστόσο, αντί να αφαιρέσουμε απλώς ζημιά, μειώνουμε την Πιθανότητα Καίριου Χτυπήματος της Αιχμής του Απείρου, για να τονίσουμε την εξάρτησή του από άλλα αντικέιμενα πολλαπλασιαστή καίριου χτυπήματος, ώστε να αυξάνεται σωστά στη μεσαία και την τελική φάση του αγώνα.

ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙΡΙΟΥ ΧΤΥΠΗΜΑΤΟΣ: 25% ⇒ 20%

3046 Χορευτής Φαντασμάτων

Δεν υπάρχουν πολλά περισσότερα να προσθέσουμε πέρα από όσα είπαμε στην Αιχμή του Απείρου (μεταφορά πολλαπλασιαστών καίριου χτυπήματος σε αντικείμενα μεσαίας φάσης), εκτός του ότι ελπίζουμε να καθιερώσουμε τον Χορευτή Φαντασμάτων ως αντικείμενο για έναν στόχο, σε αντιδιαστολή με τα πλεονεκτήματα πεδίου επιρροής του Στιλέτου.

ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙΡΙΟΥ ΧΤΥΠΗΜΑΤΟΣ: 30% ⇒ 35%

3165 Μορελονομικόν

Αυτήν τη στιγμή το Μορελονομικόν είναι αντικείμενο με εξαιρετική σχέση κόστους-απόδοσης για αυτά που προσφέρει, γι’ αυτό το τροποποιούμε, για να είναι σε παρόμοιο επίπεδο με την εναλλακτική λύση Αναπλήρωσης Μάνα – το Κύπελλο.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ: 680 Χρυσός ⇒ 880 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 2100 Χρυσός ⇒ 2300 Χρυσός

Αλλαγές σε φυλαχτά

Οι αναβαθμίσεις κίτρινων και μπλε φυλαχτών είναι πιο φτηνές, οι αναβαθμίσεις κίτρινων φυλαχτών έχουν μικρότερο χρόνο επαναφόρτισης, ενώ οι αναβαθμίσεις κόκκινων φυλαχτών είναι πιο φτηνές.

Κάνουμε μερικές μικρές αλλαγές στην ισορροπία των φυλαχτών, ώστε οι ομάδες που μένουν πίσω στον αγώνα να έχουν καλύτερες επιλογές για το οπτικό τους πεδίο, ενώ οι επιθετικές αναβαθμίσεις (βασικά το Κόκκινο φυλαχτό) είναι λιγότερο επιβαρυντικές.

3361 Μέγα Αόρατο Τοτέμ
ΚΟΣΤΟΣ: 475 Χρυσός ⇒ 250 Χρυσός
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 90 δευτερόλεπτα ⇒ 60 δευτερόλεπτα

3362 Μέγα Τοτέμ Ανίχνευσης
ΚΟΣΤΟΣ: 475 Χρυσός ⇒ 250 Χρυσός
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 180 δευτερόλεπτα ⇒ 120 Δευτερόλεπτα

3363 Σφαίρα Διόρασης
ΚΟΣΤΟΣ: 475 Χρυσός ⇒ 250 Χρυσός

3364Φακός του Μάντη
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 60 δευτερόλεπτα ⇒ 75 δευτερόλεπτα

map-banner-ha

Μαινόμενη Άβυσσος

Αύρα Μαινόμενης Αβύσσου

Η αυτοθεραπεία ισχύει πλήρως και πάλι στο ARAM, αλλά όλες οι επιδράσεις θεραπείας σε συμμάχους μειώνονται κατά 50%. Οι αύρες Αναπλήρωσης Μάνα στη Μαινόμενη Άβυσσο μειώνονται, επίσης, στο μισό.

Οι θεραπευτές στο ARAM προκαλούν προβλήματα στο παιχνίδι. Και δεν έχει πλάκα.

Αυτός είναι βασικά ο λόγος αυτής της αλλαγής, αλλά για να το εξηγήσουμε λίγο καλύτερα, θέλαμε να βοηθήσουμε τους ήρωες που βασίζονται πολύ στην αυτοθεραπεία για την ισχύ τους (Ζακ, Μαοκάι), μειώνοντας παράλληλα την ισχύ ηρώων που μπορούν να παρενοχλούν και να θεραπεύουν και είναι ουσιαστικά οι καλύτεροι σε αυτού του είδους τις μάχες (ναι, για σένα λέμε, Σόνα).

ΑΥΡΑ ΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ: Όλες οι επιδράσεις θεραπείας μειώνονται κατά 20% ⇒ Όλες οι επιδράσεις θεραπείας σε συμμάχους μειώνονται κατά 50%
ΑΥΡΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΜΑΝΑ: 30% του μέγιστου Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα ⇒ 15% του μέγιστου Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα

2051 Κέρας του Φύλακα

Ζήτω το Ράγκναροκ!

ΖΩΗ: 180 ⇒ 200
ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΖΩΗΣ: Βασική Αναπλήρωση Ζωής +100% ⇒ Βασική Αναπλήρωση Ζωής +125%
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ: 445 Χρυσός ⇒ 435 Χρυσός
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 1025 Χρυσός ⇒ 1015 Χρυσός

Νέες αλλαγές στους Ρούνους παικτών

Οι περισσότεροι ρούνοι 1ης και 2ης βαθμίδας αφαιρούνται από το κατάστημα, ενώ οι περισσότεροι είναι πολύ πιο φτηνοί. Αφαιρείται, επίσης, και ο συνδυαστής ρούνων.

Πιστεύουμε ότι οι ρούνοι 1ης και 2ης βαθμίδας πρέπει να είναι μια εισαγωγή στην εμπειρία των ρούνων, από την οποία οι νέοι παίκτες προχωρούν γρήγορα, καθώς φτάνουν στο επίπεδο 30. Η ύπαρξη και των 88 ρούνων της 3ης βαθμίδας άλλες τόσες φορές είναι υπερβολή για αυτόν το λόγο, γι’ αυτό μειώνουμε τον αριθμό των ρούνων 1ης και 2ης βαθμίδας σε 23 συνολικά.

Όσο για το Συνδυαστή Ρούνων… δεν έκανε τελικά τη δουλειά για την οποία προοριζόταν, δηλαδή τη διευκόλυνση της προόδου μεταξύ βαθμίδων ρούνων. Αντίθετα, έκανε τη ζωή δύσκολη για τους νέους παίκτες, ενώ επέτρεπε και την επιθετική συμπεριφορά σε περίπτωση κοινής χρήσης ή παραβίασης κάποιου λογαριασμού. Έτσι, τον αποσύρουμε.

Μειώσεις τιμών: Οι τιμές ρούνων 1ης και 2ης βαθμίδας έχουν τυποποιηθεί και μειωθεί σημαντικά:

  • Σημάδια, Σφραγίδες και Σύμβολα 1ης βαθμίδας: 5 ΠΕ (από 15-65)
  • Πετράδια Βαθμίδας 1: 15 ΠΕ (από 80-165)
  • Σημάδια, Σφραγίδες και Σύμβολα 2ης βαθμίδας: 35 ΠΕ (από 80-330)
  • Πετράδια Βαθμίδας 2: 100 ΠΕ (από 410-820)

Απλά τα πράγματα: Οι ακόλουθοι ρούνοι 1ης και 2ης βαθμίδας έχουν λάβει τις μειώσεις τιμών που αναγράφονται παραπάνω. Για όλους τους υπόλοιπους ρούνους 1ης και 2ης βαθμίδας δεν θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς, αλλά θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και δεν θα αφαιρεθούν από τους παίκτες που τους κατέχουν ήδη.

Σημάδια
Ζημιά Επίθεσης, Ταχύτητα Επίθεσης, Διείσδυση Θωράκισης, Διείσδυση Μαγείας

Σφραγίδες
Θωράκιση, Αντίσταση Μαγείας, Ζωή, Αναπλήρωση Ζωής

Σύμβολα
Ισχύς Ικανότητας, Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης, Διείσδυση Μαγείας, Αναπλήρωση Μάνα, Αντίσταση Μαγείας

Πετράδια
Ζημιά Επίθεσης, Ταχύτητα Επίθεσης, Διείσδυση Θωράκισης, Διείσδυση Μαγείας, Θωράκιση, Αντίσταση Μαγείας, Ζωή, Ισχύς Ικανότητας, Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης, Αρπαγή Ζωής, Ταχύτητα Κίνησης

Αφαιρέθηκε: Ο Συνδυαστής Ρούνων έχει αφαιρεθεί. Αν φτάσετε το όριο των 700 ρούνων, επικοινωνήστε με το τμήμα υποστήριξης παικτών.

Ενημερώσεις γραμμής ικανοτήτων

Χάρη στα συνεχή σχόλιά σας, μετακινήσαμε ορισμένες σημαντικές ενισχύσεις και πάλι στο κέντρο των ενδείξεων οθόνης.

  • Ολοκληρωτικό Μπισκότο Αναπλήρωσης
  • Φίλτρο Μάνα
  • Διάρκεια Παθητικής – Πλέγμα Μάνα του Μπλίτζκρανκ
  • Ενίσχυση Ταχύτητας Κίνησης του Q – Έκρηξη Δηλητηρίου της Κασσιόπης
  • Στοίβες της ικανότητας Παθητική – Αληθινό Θράσος του Γκρέιβς
  • Στοίβες του Q – Ξέσπασμα του Χέκαριμ
  • Στοίβες της Παθητικής – Ρουνική Λεπίδα της Ρίβεν

Ενημερώσεις κλασικών εικονιδίων Επικαλεστή

Όπως με τις αμφιέσεις εντός του παιχνιδιού, πιστεύουμε ότι τα Εικονίδια Επικαλεστή είναι ένας τρόπος έκφρασης της ταυτότητας των παικτών εκτός του παιχνιδιού. Η φιλοσοφία μας σχετικά με τα Εικονίδια Επικαλεστή έχει εξελιχθεί και το ίδιο έχει συμβεί με τα πρότυπα ποιότητας. Παρόλο που τα κλασικά εικονίδια επικαλεστή (αυτά που δίνονται σε κάθε λογαριασμό στο επίπεδο 1) έχουν μια κάποια… παρωχημένη… γοητεία, θέλουμε οι παίκτες να νιώθουν ότι έχουν ουσιαστικές επιλογές. Ξεκινούμε το νέο έτος με τέσσερα ανανεωμένα εικονίδια και θα συνεχίσουμε, ανάλογα με τα σχόλιά σας.

Ενημέρωση γραφικών: Τα εικονίδια Νύχι του Τίμπερς, Αρκουδάκι Τίμπερς, Βλαστός και Τριαντάφυλλο έχουν ενημερωθεί!

Διορθώσεις σφαλμάτων

  • Διορθώθηκαν διάφορα ζητήματα, όπου λανθασμένα φορτωμένες υφές ή εφέ σωματιδίων εμφανίζονταν ως μπλε τετράγωνα ή τυχαία εικονίδια (ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑ;!)
  • Οι ενδείξεις εμβέλειας κατά τη μετακίνηση του δείκτη έχει επαναφερθεί για πολλά αντικείμενα
  • Η Κρυστάλλινη Φιάλη δεν λείπει πλέον από την κατηγορία «Λωρίδα» στο κατάστημα αντικειμένων
  • Η Ενάρετη Δόξα έχει πλέον καλύτερη ανταπόκριση κατά την ενεργοποίηση

Επερχόμενες αμφιέσεις

Οι παρακάτω αμφιέσεις θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες χρονικές στιγμές κατά τη διάρκεια της Ενημέρωσης 5.1:

Ατρόμητη Άρι

Ahri_5

Παλαιστής Μπράουμ

Braum_2

[leagueoflegends.com]

Σελίδες:
Περισσότερα νέα για το League of Legends