Σημειώσεις ενημέρωσης 5.1

Καλώς ορίσατε στην πρώτη ενημέρωση του χρόνου, καθώς και της σεζόν του 2015!

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

patch_notes

Καλώς ορίσατε στην πρώτη ενημέρωση του χρόνου, που είναι επίσης και η πρώτη επίσημη ενημέρωση της σεζόν του 2015! Ενώ από την περίοδο προετοιμασίας περνάμε σιγά σιγά στην κανονική σεζόν με αυτήν την ενημέρωση, αυτό δεν σημαίνει ότι έχουμε τελειώσει με τα πάντα μέχρι στιγμής. Στη πραγματικότητα, ο λόγος της περιόδου προετοιμασίας είναι να παρακολουθούμε και να αντιμετωπίζουμε ζητήματα τύπου «Μαύρος Θεριστής», όπου μοναδικά αντικείμενα, ήρωες ή στρατηγικές κυριαρχούν με μοναδικούς τρόπους. Με αυτόν τον τρόπο, είμαστε πολύ χαρούμενοι με τη σταθερότητα των αλλαγών της περιόδου προετοιμασίας, γι’ αυτό σας δίνουμε μερικά ακόμη πράγματα (ΠΥΛΕΣ ΒΑΣΗΣ! ΠΥΛΕΣ ΚΕΝΟΥ!) για να ξεκινήσει το νέο έτος.

Τι μπορείτε, λοιπόν, να περιμένετε από την ενημέρωση 5.1; Λοιπόν, εκτός από την αρχή της σεζόν κατάταξης του 2015, το θέμα αυτής της ενημέρωσης είναι η ποικιλία στη ζούγκλα και η συνέχεια των αλλαγών της περιόδου προετοιμασίας. Όσον αφορά στην ποικιλία στη ζούγκλα, παρόλο που δεν έχουμε φέρει στο προσκήνιο των αλλαγών όλους τους ήρωες (το σκεφτήκαμε, αλλά αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε με αλφαβητική σειρά), μπορείτε να δείτε έναν αριθμό μικρών ενισχύσεων για τους τρέχοντες ήρωες. Έτσι, για αυτήν την ενημέρωση, θα δείτε μικρές αλλαγές στην Ελίζ, την Έβελιν, τον Χέκαριμ, τον Νότιλους, καθώς και μερικές νέες αλλαγές στο Πλήγμα (δύο φορτίσεις!) και μερικές πολύ μικρές αναβαθμίσεις Χρυσού.

Από την άλλη, έχουμε πολλά ζητήματα που δεν έχουν τελειώσει από την περίοδο προετοιμασίας του 2015, όπως ορισμένες σημαντικές μεταφορές ισχύος του Βαρόνου Νάσορ, την προσθήκη των Πυλών Βάσης και της Πύλης Ζζ’Ροτ, καθώς και μικρές αλλαγές στην ισορροπία των φυλαχτών, για να βοηθήσουμε το οπτικό πεδίο της αμυνόμενης ομάδας. Ελπίζουμε αυτές οι αλλαγές να εμβαθύνουν τη Στρατηγική ποικιλία (να τη πάλι!) του League of Legends και θα έχουμε πάντα κατά νου πιθανές ευκαιρίες για να συνεχίσουμε να το κάνουμε στο μέλλον.

Αυτά είναι όλα για την πρώτη ενημέρωση της σεζόν του 2015! Καλή τύχη φέτος στις προσπάθειές σας να φτάσετε στη βαθμίδα Challenger (θέστε υψηλούς στόχους!) και θα τα ξαναπούμε σύντομα με περισσότερες αλλαγές στην ισορροπία για το νέο έτος.

Σεζόν αγώνων κατάταξης 2015

Η σεζόν αγώνων κατάταξης 2015 θα ξεκινήσει σύντομα! Δείτε την ανακοίνωση για περισσότερες πληροφορίες.

Αλληλεπικάλυψη επιδράσεων καταστολής πλήθους

Να πούμε πρώτα μερικά πράγματα: πρώτον, δεν θα ενεργοποιήσουμε αυτήν την αλλαγή άμεσα. Για να δοκιμάσουμε κατάλληλα την επίδρασή της σε συγκεκριμένους ήρωες, έχουμε ως στόχο να περιμένουμε λίγο (κάπου μία εβδομάδα) πριν την ενεργοποιήσουμε. Επιπλέον, έτσι μπορούμε να απομονώσουμε αυτήν τη διόρθωση και να την απενεργοποιήσουμε αν εντοπίσουμε κάποιο κρυφό σφάλμα κώδικα, όπως είχε συμβεί με τις κωνικές ικανότητες.

Δεύτερον τι είναι αυτή η αλλαγή; Βασικά, φανταστείτε τις αλληλεπικαλυπτομένες ικανότητες καταστολής πλήθους να υπολογίζονται χωριστά από άποψη χρόνου, όταν χτυπούν έναν αντίπαλο. Με τον παλιό τρόπο κωδικοποίησης του LoL, όποτε ολοκληρώνονταν οι επιδράσεις μιας ικανότητας, το θύμα είχε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου στη διάθεσή του, για να χρησιμοποιήσει ικανότητες ή να επιτεθεί ξανά, πριν εξουδετερωθεί από τη δεύτερη ή την τρίτη ικανότητα καταστολής πλήθους. Με άλλα λόγια, ακόμη κι αν χρησιμοποιούσατε τη σωστή στιγμή τις ικανότητές σας, ο εχθρός μπορούσε μερικές φορές να διαφύγει με Ταχυμεταφορά, ενώ ήταν εξουδετερωμένος.

Αυτή η αλλαγή θα επιλύσει τα περισσότερα από αυτά τα προβλήματα με αλληλεπικαλυπτόμενες επιδράσεις καταστολής πλήθους, παρόλο που γνωρίζουμε ότι υπάρχουν ακόμη μερικές ακραίες περιπτώσεις, όπου τα θύματα μπορούν να χτυπήσουν με βασικές επιθέσεις μεταξύ των επιδράσεων καταστολής πλήθους. Ωστόσο, μέχρι στιγμής αυτό το φαινόμενο έχει αποδειχθεί ότι είναι πολύ δύσκολο να εμφανιστεί. Αυτό θα διορθωθεί το συντομότερο δυνατό (κάπου στην ενημέρωση 5.2 ή 5.3), αλλά δεν θα παρουσιάζονται πλέον περιπτώσεις, όπου ένας εχθρός να εξουδετερώνεται πλήρως μέσω αλληλεπικαλυπτόμενων επιδράσεων καταστολής πλήθους και να μπορεί να χρησιμοποιήσει την Ταχυμεταφορά. Θα παρακολουθούμε στενά την υπόθεση μετά την ενεργοποίηση!

ΦΥΛΑΓΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΟΥ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα που υπήρχε εδώ και καιρό, όπου οι ήρωες με αλληλεπικαλυπτόμενες επιδράσεις καταστολής πλήθους μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν περιστασιακά ικανότητες (Ταχυμεταφορά, Κλεψύδρα της Ζόνια κ.λπ.), κατά τη μετάβαση από τη μία εξουδετέρωση στην άλλη. Αυτό θα ενεργοποιηθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία κατά την ενημέρωση.

Ήρωες

AlistarΆλισταρ

Ο Άλισταρ έχει ενημερωθεί! Διαβάστε το άρθρο αν θέλετε να μάθετε όλη την ιστορία ή συνεχίστε παρακάτω, αν σας ενδιαφέρουν μόνο οι λεπτομέρειες.

Γενικά

ΓΡΑΦΙΚΑ: Ενημερωμένο μοντέλο, υφές και οπτικά εφέ για τη βάση και για όλες τις αμφιέσεις
ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ: Νέα εικονίδια ικανοτήτων
ΣΚΙΤΣΑ: Νέα βασικά σκίτσα!

AhriΆρι

Γενικά

ΣΚΙΤΣΑ: Η Άρι έχει ένα νέο βασικό σκίτσο!

 

AzirΑζίρ

Και σε αυτήν την ενημέρωση έχουμε διόρθωση σφάλματος για τον Αζίρ. Πέρα από την πλάκα, το συγκεκριμένο πρόβλημα παρουσιαζόταν, όταν ο Αζίρ έδινε εντολή για επίθεση στη μέγιστη εμβέλεια με την Έγερση, μετακινούταν εκτός εμβέλειας, έμπαινε ξανά εντός εμβέλειας και έδινε ξανά την εντολή για επίθεση. Ουσιαστικά, ο Αζίρ ξεγελούσε τον εαυτό του, πιστεύοντας ότι ο στρατιώτης μπορούσε να επιτεθεί τη στιγμή που αυτό δεν ήταν δυνατό, δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι θα έπρεπε να έχει προκαλέσει ζημιά. Τα εύσημα στον επικαλεστή από τη Βόρεια Αμερική «A Mana Potion» που μας βοήθησε να εντοπίσουμε αυτό το σφάλμα.

W – Έγερση!
ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ένας στρατιώτης της άμμου φαινόταν να επιτίθεται, αλλά δεν προκαλούσε ζημιά.

CorkiΚόρκι

Η Βαλκυρία κοστίζει περισσότερο Μάνα

Για έναν ήρωα με τόσο μεγάλη δυνατότητα άμεσης πρόκλησης ζημιάς, απαιτούνταν αντισταθμίσματα, ώστε η κυριαρχία του Κόρκι στη λωρίδα με μεγάλη ισχύ και ζημιά να παραμένει σε λογικά επίπεδα. Η αύξηση του κόστους μάνα της Βαλκυρίας μάς επιτρέπει να διατηρήσουμε μια σημαντική δικλείδα ασφαλείας που προσφέρει επιλογές στους αντιπάλους του. Έτσι, ο Κόρκι είτε χρησιμοποιεί πολλές ικανότητες και δεν μπορεί να διαφύγει είτε υποχρεώνεται να χρησιμοποιήσει τη Βαλκυρία και να επιτρέψει στον αντίπαλο να πάρει ανάσες, πριν ξεκινήσει και πάλι την ομοβροντία.

W – Βαλκυρία
ΚΟΣΤΟΣ: 50 Μάνα ⇒ 100 Μάνα

EliseΕλίζ

Το Q προκαλεί περισσότερη ζημιά εναντίον τεράτων

Στην ενημέρωση 5.1, αποφασίσαμε να ενισχύσουμε ήρωες ζούγκλας που δεν τα είχαν πάει τόσο καλά μέχρι στιγμής. Με αυτό το σκεπτικό, ξεκινάμε με την πρώην κορυφαία αράχνη, την Ελίζ.

Τα πράγματα εδώ είναι σχετικά απλά: προηγουμένως είχαμε διατηρήσει τη Μπόνους Ζημιά σε χαμηλά επίπεδα, ως μέσο μερικού περιορισμού των δυνατοτήτων της για εκκαθάριση. Τώρα που η Ζωή των τεράτων στη ζούγκλα αυξήθηκε σημαντικά, σκεφτήκαμε ότι πρέπει να την προσαρμόσουμε ανάλογα. Αυτή η σημείωση ενημέρωσης δεν είναι βέβαια του τύπου «αυτό τα αλλάζει όλα!», αλλά θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την Ελίζ στη νέα σεζόν, για να δούμε αν χρειαστεί ρειάζεται περισσότερη βοήθεια.

Q – Νευροτοξίνη / Δηλητηριώδες Δάγκωμα
ΜΕΓΙΣΤΗ ΜΠΟΝΟΥΣ ΖΗΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΕΡΑΤΩΝ: 50/75/100/125/150 Μαγική Ζημιά ⇒ 75/100/125/150/175 Μαγική Ζημιά

EvelynnΈβελιν

Η Έβελιν έχει περισσότερη αναπλήρωση Μάνα, όταν είναι αόρατη και η καταστροφή ενεργοποιεί επιδράσεις κατά το χτύπημα.

Συνεχίζοντας με την Έβελιν, υιοθετούμε την ίδια προσέγγιση (αργά, αλλά σταθερά) με την Ελίζ. Το Μάνα ήταν πάντα τεράστιο ζήτημα για την Έβελιν και δεν θα μπορούσε να είναι πιο εμφανές σε μια σεζόν χωρίς τη διατήρηση από τον Λίθο Πνεύματος. Με το διπλασιασμό της παθητικής Αναπλήρωσης Μάνα όταν είναι αόρατη, θα μπορεί να πολεμά πιο συχνά τέρατα της ζούγκλας αλλά και ήρωες, ενώ η προσθήκη επιδράσεων κατά το χτύπημα στην Καταστροφή προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες για συνδυασμούς με αντικείμενα (όπως τη Λεπίδα του Έκπτωτου Βασιλιά, την Ενίσχυση Καταβόθρα, την οικογένεια αντικειμένων του Λαμπερού Σπαθιού), για την αξιοποίηση αυτών των αυξήσεων ισχύος στη μεσαία φάση του αγώνα.

Παθητική – Βάδισμα στη Σκιά
ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΜΑΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΥΨΗ: +1% του μέγιστου Μάνα ανά δευτερόλεπτο ⇒ +2% του Μάνα που λείπει ανά δευτερόλεπτο

E – Καταστροφή
Νέο: ΟΛΕΘΡΟΣ ΤΩΝ ΑΠΕΘΑΝΤΩΝ! ΛΕΠΙΔΑ ΤΟΥ ΕΚΠΤΩΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ! Πλέον οι βολές εφαρμόζουν επιδράσεις που ενεργοποιούνται κατά το χτύπημα
Αφαιρέθηκε: ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΡΙΛΑΪ: Τα χτυπήματα δεν εφαρμόζουν πλέον επιδράσεις ξορκιών

FizzΦιζ

Προηγουμένως, το Χτύπημα Αχινού δεν εφάρμοζε επιδράσεις του λαμπερού σπαθιού, όταν χρησιμοποιούταν πάρα πολύ κοντά στους στόχους του. Τώρα μπορείτε να χτυπήσετε με το Q χωρίς να φοβάστε ότι τα ξόρκια σας θα… ξεθυμάνουν.

Q – Χτύπημα Αχινού
ΤΩΡΑ ΧΤΥΠΑΜΕ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Φιζ δεν μπορούσε να ενεργοποιήσει τις επιδράσεις του Λαμπερού Σπαθιού, αν το Χτύπημα Αχινού χρησιμοποιούταν πάρα πολύ κοντά στο στόχο

GnarΓκναρ

Η μείωση του χρόνου επαναφόρτισης της Ρίψης Μπούμερανγκ είναι πλέον μικρότερη, αλλά επανέρχεται στο κανονικό επίπεδο, καθώς ο Γκναρ ανεβαίνει βαθμίδες.

Μπορεί το παρελθόν του Γκναρ να είναι μυστήριο, αλλά η ισχύς αυτού του γιόρντελ στη φάση των λωρίδων είναι κοινό μυστικό. Η μείωση της διαθεσιμότητας της Ρίψης Μπούμερανγκ για παρενόχληση θα κάνει τα πράγματα περισσότερο διαχειρίσιμα στην αρχή του αγώνα, ενώ η βαθμιαία ενίσχυση της υπέρτατης ικανότητας του Γκναρ τού επιτρέπει να ακολουθεί τους φρενήρεις ρυθμούς των ομαδικών μαχών στην τελική φάση του αγώνα.

Q – Ρίψη Μπούμερανγκ
ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΠΙΑΣΕΤΕ ΤΟ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ: 60% ⇒ 45%

R – ΓΚΝΑΡ!
Νέο: ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΝΟΗΜΑ Αυξάνει τη μείωση στο χρόνο επαναφόρτισης της Ρίψης Μπούμερανγκ, όταν το πιάσετε, κατά 50/55/60%

HecarimΧέκαριμ

Το Q κοστίζει λιγότερο Μάνα στις αρχικές προς μεσαίες βαθμίδες και το όριο του W στη θεραπεία από τέρατα / υπηρέτες έχει αυξηθεί σε όλες τις βαθμίδες.

Επόμενο πρόσωπο στη λίστα των υποψήφιων για αναβάθμιση ηρώων ζούγκλας για το 2015 δεν είναι άλλος από τη Σκιά του Πολέμου, τον Χέκαριμ. Η αυξημένη δυσκολία στη ζούγκλα έχει προκαλέσει πονοκέφαλο στο μικρό μας πόνυ και, χωρίς αντικείμενα Πνεύματος για διατήρηση, περνά περισσότερο χρόνο στο στάβλο απ’ όσο θα θέλαμε.

Q – Ξέσπασμα
ΚΟΣΤΟΣ: 24/26/28/30/32 Μάνα ⇒ 20/23/26/29/32 Μάνα

W – Πνεύμα του Φόβου
ΟΡΙΟ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΕΡΑΤΑ/ΥΠΗΡΕΤΕΣ: 60/90/120/150/180 ⇒ 90/120/150/180/210

JannaΤζάνα

Το Q έγινε λίγο πιο αδύνατο.

Η Τζάνα είναι ο τύπος ήρωα που το κιτ ικανοτήτων της την διατηρούν σταθερά ισχυρή. Ακόμη κι αν δεν είναι εξαιρετικά δημοφιλής στην αγωνιστική σκηνή, ποτέ δεν σταματά να εκπλήσσει τον κόσμο με τη χρησιμότητά της. Αυτήν την περίοδο έχει επιστρέψει στις παλιές της συνήθειες – δηλαδή την χωρίς τέλος προστασία των επωμιστών και την απεμπλοκή από ομαδικές μάχες – αλλά κάνοντας μια πιο προσεκτική εξέταση διαπιστώσαμε ότι ο Ανεμοστρόβιλος χτυπούσε σε πολύ μεγαλύτερο εύρος από την ένδειξη του εφέ σωματιδίου. Η τροποποίησή του, ώστε να αντιστοιχεί με τα γραφικά σίγουρα μειώνει την ισχύ της Τζάνα, αλλά με τρόπο που προωθεί τον τύπο της δυνατότητας αποφυγής που χρειάζεται, για να μην κυριαρχεί στο ρόλο υποστήριξης.

Q – Ανεμοστρόβιλος
ΕΥΡΟΣ ΒΛΗΜΑΤΟΣ: 150 ⇒ 120

JayceΤζέις

Η Υπερ-Εφόρμηση έχει ελαφρώς μειωμένη αύξηση συνολικής Ζημίας Επίθεσης σε μεγαλύτερες βαθμίδες.

Για κάποιον που είναι τόσο ισχυρός στη μάχη εξ αποστάσεως, δεν έχει και τόσο νόημα να μπορεί να διαλύσει τους εχθρούς και εκ του συστάδην χωρίς να χρησιμοποιεί το σφυρί του. Με την αποδυνάμωση της Υπερ-Εφόρμησης στην τελική φάση του αγώνα, ακόμη και ο πιο ενισχυμένος Τζέις δεν θα γίνει υπερβολικά ισχυρός. Είναι άδικο που είναι και υπερβολικά όμορφος, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι’ αυτό.

W – Υπερ-Εφόρμηση
ΖΗΜΙΑ ΑΝΑ ΕΠΙΘΕΣΗ: 70/85/100/115/130% συνολική Ζημιά Επίθεσης ⇒ 70/80/90/100/110% συνολική Ζημιά Επίθεσης

KalistaΚαλίστα

Παρόλο που η Καλίστα δεν έχει προλάβει να αναδειχθεί ακόμη, οι περισσότεροι αναγνωρίζουν τη δυναμική της. Σε αντίθεση με πολλούς Σκοπευτές, η πρόσβαση στην ισχύ της Καλίστα μπορεί να είναι πιο δύσκολη, λόγω της ευθύνης που έχει ο Ορκισμένος της, για να εκμεταλλευτεί ή να δημιουργήσει ευκαιρίες για καλές τακτικές. Αντί να μειώσουμε την εξάρτησή της από τον ορκισμένο σύντροφό της (αυτό θα την καθιστούσε λιγότερο μοναδική), αυξάνουμε τις δυνητικές ανταμοιβές για τον επιτυχή συντονισμό.

Παθητική – Πολεμική Χάρη
ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ: Παρόλο που η Καλίστα εξακολουθεί να μην μπορεί να ακυρώσει τη βασική της επίθεση, μπορεί να επιλέξει διαφορετικό στόχο τις πρώτες στιγμές που φορτίζει τη βασική της επίθεση

W – Φρουρός
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΣΗΜΑΔΙΟΥ ΨΥΧΗΣ ΑΝΑ ΣΤΟΧΟ: 8 δευτερόλεπτα ⇒ 6 δευτερόλεπτα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΗΜΑΔΙΟΥ ΨΥΧΗΣ: 1,5 δευτερόλεπτο ⇒ 2 δευτερόλεπτα (το κείμενο θα ανανεωθεί στην επόμενη ενημέρωση)

NautilusΝότιλους

Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε από το μοίρασμα ενισχύσεων μετά τις διακοπές τον θαλάσσιο πυλώνα του LoL. Παρόμοια με τις αλλαγές της Σεζουάνι στην ενημέρωση 4.21, πιστεύουμε ότι ο Νότιλους έχει αποδεκτές αδυναμίες στις αρχικές φάσεις και δεν σκοπεύουμε να αλλάξουμε αυτήν την κατάσταση. Αντίθετα, η νέα κλιμάκωση της ασπίδας του (μην ξεχνάτε ότι η μέγιστη Ζωή έναντι Μπόνους Ζωής είναι σημαντική αλλαγή) δίνει σχετική σταθερότητα στην ασπίδα της Οργής του Τιτάνα, μέχρι περίπου το χρονικό σημείο που θα πάρετε το 2ο αντικείμενο Ζωής σας, όπου θα ξεκινήσετε να βλέπετε σημαντικές αλλαγές.

W – Η Οργή του Τιτάνα
ΒΑΣΙΚΗ ΙΣΧΥΣ ΑΣΠΙΔΑΣ: 100/150/200/250/300 ⇒ 65/70/75/80/85
ΑΥΞΗΣΗ ΙΣΧΥΟΣ ΑΣΠΙΔΑΣ: 15% Μπόνους Ζωή ⇒ 7/9,5/12/14,5/17% της μέγιστης Ζωής

RekSaiΡεκ’Σάι

Η Ρεκ’Σάι είναι μια μοναδική ηρωίδα που απαιτεί εξαιρετική τεχνική για να αξιοποιηθεί πλήρως το πλήθος στρατηγικών επιλογών ευκινησίας της – κάτι το οποίο υπονομεύεται (χεχ) αυτήν τη στιγμή από την ισχύ που έχει ως μονομάχος. Ναι μεν θέλουμε η βασίλισσα να τα βγάζει πέρα σε μια μάχη, αλλά δεν είχαμε ως στόχο να μπορεί να τα βάλει με 4 και να επιβιώνει (συγγνώμη από τους σκοπευτές).

Q – Οργή της Βασίλισσας
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 15/35/55/75/95 Σωματική Ζημιά ⇒ 15/30/45/60/75 Σωματική Ζημιά
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΝΑ ΕΠΙΘΕΣΗ: Μπόνους Ζημιά Επίθεσης 0,4 σε όλες τις βαθμίδες ⇒ Μπόνους Ζημιά Επίθεσης 0,3 σε όλες τις βαθμίδες

Q – Παλμός ανίχνευσης
ΑΝΑΛΟΓΙΑ: Ισχύς Ικανότητας 1,0 σε όλες τις βαθμίδες ⇒ Ισχύς Ικανότητας 0,7 σε όλες τις βαθμίδες

W – Ανάδυση
ΑΝΑΛΟΓΙΑ: Μπόνους Ζημιά Επίθεσης 0,5 σε όλες τις βαθμίδες ⇒ Μπόνους Ζημιά Επίθεσης 0,4 σε όλες τις βαθμίδες

RenektonΡένεκτον

Η Κυριαρχία του Θυμού ελαττώνεται με διπλάσιο ρυθμό, αλλά τα Q, W και E παράγουν περισσότερη Οργή κατά το χτύπημα ηρώων. Οι θεραπείες από τη Θανάτωση Θυμάτων βασίζονται στον αριθμό των ηρώων που χτυπά, αντί για τη μετατροπή της ζημιάς που προκλήθηκε σε Ζωή.

Χαίρε έκπτωτε βασιλιά των πολεμιστών… Ο Ρένεκτον ήταν κάποτε ο Τιτάνας της Πάνω λωρίδας, μα τώρα έχει παραγκωνιστεί από τα τανκ που έχουν υψηλή θωράκιση και μπορούν να αντέξουν τις επιθέσεις του. Για να λύσουν μερικά από τα προβλήματά του, χωρίς να του ξαναδώσουν το σκήπτρο, οι ελεγκτές μας έθεσαν την Οργή του στο μικροσκόπιο και προσάρμοσαν τη θεραπεία της Θανάτωσης Θυμάτων.

Η Οργή ως μηχανισμός είναι σχεδιασμένη, για να δίνει στον Ρένεκτον έναν τρόπο να ενισχύεται ουσιαστικά πολεμώντας, αλλά αυτήν τη στιγμή δεν εκπληρώνει το ρόλο της, καθώς απλώς βοηθά στην αυτόματη επικράτηση σε αψιμαχίες, χάρη στην παραγωγή της από υπηρέτες. Από την ενημέρωση 5.1 και στο εξής, ο Ρένεκτον θα αποκτά περισσότερη Οργή, όταν μάχεται με ήρωες (επίσης θα έχει νέα Μπόνους Οργής από το Ανελέητο Αρπακτικό/το Σκίσιμο!), αλλά θα αποκτά πολύ λιγότερη Οργή, όταν καθαρίζει χωρίς πολλή σκέψη κύματα υπηρετών. Με αυτόν τον τρόπο θα εξακολουθεί να διατηρεί τα πλεονεκτήματά του στις μάχες 1v1 (πόσο μάλλον στις μάχες 1v2 και 1v3), αλλά οι οργισμένες του επιθέσεις θα είναι πιο αραιές και θα έχετε μεγαλύτερο περιθώριο αντίδρασης, όταν χάνετε τη μάχη στη λωρίδα.

Τέλος, αλλάξαμε τη Θανάτωση Θυμάτων και πλέον η θεραπεία γίνεται βάσει του αριθμού των ηρώων που χτυπά και όχι υπολογίζοντάς την μετά τη μείωση της ζημιάς από τη θωράκιση. Έτσι η Θανάτωση Θυμάτων παραμένει ανταγωνιστική επιλογή στα τελευταία στάδια του αγώνα, όταν η αντίπαλη ομάδα έχει αποκτήσει πολλά αντικείμενα θωράκισης, κάτι που με τη σειρά του αυξάνει σημαντικά τη βιωσιμότητά του στις ομαδικές μάχες.

Παρακάτω θα δείτε πολλούς αριθμούς, εν συντομία όμως ισχύουν τα εξής: αυξημένη Οργή κατά το χτύπημα ηρώων, μειωμένη Οργή κατά το χτύπημα υπηρετών, αυξημένη Θεραπεία με τον αριθμό των ηρώων. Ο Βασιλιάς Κροκόδειλος επέστρεψε – ας είναι αιώνια η κυριαρχία. Του θυμού (αυτή είναι η παθητική του).

Παθητική – Κυριαρχία του Θυμού
ΡΥΘΜΟΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΟΡΓΗΣ: 2 πόντοι Οργής ανά δευτερόλεπτο ⇒ 4 πόντοι Οργής ανά δευτερόλεπτο

Q – Θανάτωση Θυμάτων
ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΥΠΗΡΕΤΩΝ: 5% της ζημιάς που προκλήθηκε ⇒ 3/4,5/6/7,5/9 (+0,04 Μπόνους Ζημιά Επίθεσης)
ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΥΠΗΡΕΤΩΝ (ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ): 10% της ζημιάς ⇒ 9/13,5/18/22,5/27 (+0,08 Μπόνους Ζημιά Επίθεσης)
ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΗΡΩΩΝ: 20% της ζημιάς ⇒ 9/13,5/18/22,5/27 (+0,12 Μπόνους Ζημιά Επίθεσης)
ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΗΡΩΩΝ (ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ): 40% της ζημιάς ⇒ 27/40,5/54/67,5/81 (+0,24 Μπόνους Ζημιά Επίθεσης)
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΡΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΕ ΜΗ ΗΡΩΕΣ: 5 ανά στόχο ⇒ 2,5 ανά στόχο
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΡΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΕ ΗΡΩΕΣ: 5 ανά στόχο ⇒ 10 ανά στόχο

W – Ανελέητο Αρπακτικό
Νέο: ΜΠΟΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΟΡΓΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΗΡΩΩΝ: 10 Οργή

E – Κόψιμο και Σκίσιμο
Νέο: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΡΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΕ ΜΗ ΗΡΩΕΣ: 2,5 πόντοι Οργής ανά στόχο
Νέο: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΡΓΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΕ ΗΡΩΕΣ: 10 πόντοι Οργής ανά στόχο

RumbleΡαμπλ

Χααα… Τι να πούμε εδώ. Αυτή δεν ήταν μεγάλη διαφορά, αλλά και πάλι είναι κάτι που δεν το είχαμε δει μέχρι τώρα.

E – Ηλεκτρικό Καμάκι
Ουπς: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο χρόνος επαναφόρτισης μεταξύ των ρίψεων του Καμακιού ήταν μικρότερος στον Υπεργαλαξιακό Ραμπλ

SionΣάιον

Τα Ζόμπι έχουν ήδη Βαριά Τραύματα, μεγάλε.

Παθητική – Δόξα μετά το Θάνατο
ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου αν ο Σάιον σκοτωνόταν τη στιγμή που επηρεαζόταν από μια αποδυνάμωση Ζωής (π.χ. Βαριά Τραύματα), επανερχόταν σε μορφή ζόμπι με μειωμένη Ζωή

SkarnerΣκάρνερ

Τα δώρα μας για τους ήρωες ζούγκλας στην ενημέρωση 5.1 τελειώνουν με τον Σκάρνερ. Για λόγους παρόμοιους με αυτούς που αναφέραμε για την Έβελιν και τον Χέκαριμ, μειώνουμε το κόστος του Q ως αντιστάθμισμα για την έλλειψη της διατήρησης από τη Γηραιά Σαύρα, ενώ ο μικρότερος χρόνος επαναφόρτισης του Θρυμματίσματος βοηθά τον Σκάρνερ να παραμείνει ενοχλητικός στις ομαδικές μάχες στο τέλος του αγώνα.

Q – Κρυστάλλινο Κόψιμο
ΚΟΣΤΟΣ: 16/18/20/22/24 Μάνα ⇒ 16/17/18/19/20 Μάνα

E – Θρυμμάτισμα
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 12 δευτερόλεπτα σε όλες τις βαθμίδες ⇒ 12/11,5/11/10,5/10 δευτερόλεπτα

SonaΣόνα

Η Σόνα είναι μια ηρωίδα που έχει αρκετούς αντιπάλους που την εξουδετερώνουν εξ αρχής (π.χ. Λεόνα, Μπλίτζκρανκ, βράχνιασμα), αλλά οι τακτικές της δεν είναι εύκολα αντιμετωπίσιμες, όταν αυτοί δεν βρίσκονται στο παιχνίδι, ώστε μπορεί να γίνει πολύ δυνατή στη φάση των λωρίδων. Για να δώσουμε στους αντιπάλους της περισσότερα περιθώρια αντίδρασης, μειώνουμε μέρος της ισχύος παρενόχλησης, ώστε να μην είναι τόσο σπαστική με την άρπα της. Συγγνώμη, με το ετουάλ.

Γενικά

ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: 330 ⇒ 325

Q – Ύμνος στην Τόλμη
ΑΥΞΗΣΗ ΖΗΜΙΑΣ ΧΟΡΔΗΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ: 50% ⇒ 40%

SyndraΣίντρα

Η ισχύς της Σίντρα ως μάγισσα που προκαλεί άμεση ζημιά σε έναν στόχο την καθιστά χρήσιμη επιλογή, αν λάβουμε υπόψη το πλήθος δολοφόνων που αντιμετωπίζει αυτήν τη στιγμή. Παρόλο που μας αρέσει η ισχύς της σε πολλούς γνωστούς συνδυασμούς ηρώων, η ικανότητά της να ελέγχει τις αρχικές φάσεις των λωρίδων ενάντια σε αντιπάλους που υποτίθεται αποτελούν το αντίβαρό της, την καθιστά πολύ καλύτερη επιλογή στη λωρίδα από όσο θα θέλαμε. Η αποδυνάμωση της Σκοτεινής Σφαίρας στα αρχικά επίπεδα και η καλύτερη οπτική ευθυγράμμιση της Καταδίωξης των Αδυνάτων θα μειώσει τα προβλήματα των αντιπάλων της στη λωρίδα, χωρίς να την αποδυναμώνει υπερβολικά (χεχε).

Q – Σκοτεινή Σφαίρα
ΒΑΣΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 70/110/150/190/230 Μαγική Ζημιά ⇒ 50/95/140/185/230 Μαγική Ζημιά

E – Καταδίωξη των Αδυνάτων
ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ: Οι Σκοτεινές Σφαίρες που απωθούνται από την Καταδίωξη των Αδυνάτων παραμένουν με μεγαλύτερη ακρίβεια εντός της ακτίνας του χτυπήματος

XerathΖέραθ

Οι επεξηγήσεις εργαλείων συχνά περιέχουν αριθμούς. Ορισμένες φορές, οι αριθμοί που βάζουμε είναι μικρότεροι από τους πραγματικούς. Αυτή είναι μια απ’ αυτές τις φορές.

E – Σφαίρα Εκκένωσης
Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ: Η επεξήγηση εργαλείου ενημερώθηκε, ώστε να αντιστοιχεί στην πραγματική μέγιστη διάρκεια εξουδετέρωσης (2,25 δευτερόλεπτα). Αυτό δεν επηρέαζε την πραγματική τιμή.

ZedΖεντ

Αχ, ο Ζεντ. Με τα τρελά παιχνίδια σου να αποτελούν τις καλύτερες στιγμές πολλών επαγγελματιών παικτών, δεν γίνεται να μην σ’ αγαπάμε. Συνολικά, ο Ζεντ είναι ένα από τα καλύτερα παραδείγματα αυτού που ονομάζουμε «υγιής δολοφόνος» στο League of Legends.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν προβλήματα. Παρόλο που η δυνατότητα του Ζεντ να εξαϋλώνει ευάλωτους στόχους με το πάτημα ενός κουμπιού θα παραμείνει ως έχει, κατά τα άλλα έχει τόσες πολλές παραπάνω δυνατότητες πέρα απ’ αυτό που δείχνει πάντα να καταλήγει πάνω από τους άλλους. Με φανταστικά στατιστικά Ζημιάς Επίθεσης και δυνατότητες εκκαθάρισης κυμάτων υπηρετών, θα πρέπει ο Ζεντ να μπορεί να καταστρέφει εύκολα πύργους; Θα πρέπει να μπορεί να αποτελειώνει στόχους γρήγορα, όταν έχει ξεμείνει από πόρους; Παρόλο που σε αυτήν την ενημέρωση δεν θα γίνουν αλλαγές στον Ζεντ, δεσμευόμαστε να διατηρήσουμε ακέραιο το χαρακτήρα του παιχνιδιού του.

Η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ: Όχι για πολύ

Μαζικές αλλαγές στις υφές (Μέρος 5)

Συνεχίζουμε την εκτεταμένη επεξεργασία των υφών των παλαιότερων χαρακτήρων στο παιχνίδι. Όπως και τις προηγούμενες φορές, στόχος μας είναι η βελτίωση της ισορροπίας με τις νέες κυκλοφορίες και τη διασφάλιση ότι όλοι θα ταιριάζουν στο ολοκαίνουριο Φαράγγι. Τουλάχιστον δύο άτομα μας είπαν ότι εξακολουθούν να διαβάζουν αυτήν την παράγραφο, γι’ αυτό θα συνεχίσουμε να τη γράφουμε!

Έχουν ενημερωθεί οι ακόλουθες υφές:

MorganaΜοργκάνα

Βασική, Ακανθώδης, Αφέντρα των Λεπίδων, Εξόριστη, Αμαρτωλή Σεφ

 

 

VolibearΒόλιμπεαρ

Βασική, Καταιγίδα του Βορρά, Άρχοντας του Κεραυνού

 

 

Ενημερώσεις πορτραίτων ηρώων

Πραγματοποιούμε βελτιώσεις στην αναγνωσιμότητα σε μερικά εικονίδια πορτραίτων ηρώων που προσθέσαμε ή ενημερώσαμε τους προηγούμενους μήνες.

Ενημερώθηκαν τα ακόλουθα εικονίδια πορτραίτων ηρώων:

Αζίρ, Τσο’Γκαθ, Έζρεαλ, Γκράγκας, Γκρέιβς, Τζάνα, Τζάρβαν ο Δ’, Κέιλ, Κογκ’Μο, Λι Σιν, Μάλφαϊτ, Μαοκάι, Οριάνα, Ρένεκτον, Ρένγκαρ, Ράμπλ, Σιβάνα, Σάιον, Τάλον, Τριστάνα, Ούντιρ, Βέιν, Βέιγκαρ, Βίκτορ, Ζίλεαν

Συνέχεια στην επόμενη σελίδα με τις αλλαγές στο Φαράγγι των Επικαλεστών κ.α.

Σελίδες:
Περισσότερα νέα για το League of Legends