Παρουσίαση της Περιόδου Προετοιμασίας 2015

Η περίοδος προετοιμασίας ήταν και είναι η μεγάλη ευκαιρία που έχουμε κάθε χρόνο

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Ζούγκλα

banner-jungle2

Στόχος για τη ζούγκλα το 2015 είναι να επιτρέψουμε στους παίκτες να επιλέξουν τους αγαπημένους τους ήρωες ζούγκλας, ενώ παράλληλα να τους προσαρμόσουν με ευελιξία στις στρατηγικές της ομάδας τους. Ο ρόλος του παίκτη ζούγκλας γίνεται πιο ανταποδοτικός και υγιής, όταν οι στρατηγικές αποφάσεις του παίκτη ζούγκλας είναι εξίσου σημαντικές με την ατομική ικανότητά του. Μ’ αυτόν τον τρόπο θέλουμε να τονίσουμε τα μοναδικά πλεονεκτήματα κάθε ήρωα ζούγκλας, προσφέροντας διαφορετικούς δρόμους βελτιστοποίησης και περισσότερους μοναδικούς τρόπους αλληλεπίδρασης με τη ζούγκλα.

Στόχος μας είναι να προωθήσουμε την ποικιλία στη ζούκγλα με μια σταδιακή ανανέωση βασισμένη σε έναν συνδυασμό φωλιών υψηλότερης δυσκολίας, καλύτερων ανταμοιβών εμπειρίας / χρυσού, μεγαλύτερους χρόνους επανεμφάνισης τεράτων στις φωλιές και πολλών άλλων στοιχείων. Επίσης, παρουσιάζουμε ένα νέο σετ αντικειμένων ζούγκλας που τροποποιούν το ξόρκι Πλήγμα, μοναδικές ενισχύσεις για τη χρήση του Πλήγματος σε βασικές φωλιές, καθώς και μια νέα, κινούμενη φωλιά στο ποτάμι που δίνει ένα μοναδικό πλεονέκτημα σε ολόκληρη την ομάδα.

Μεγάλο μέρος αυτού του περιεχομένου υπόκειται σε αλλαγές σε μελλοντικές ενημερώσεις της περιόδου προετοιμασίας!

Ανταμοιβές Πλήγματος σε Φωλιές

Σκοτεινοί Λύκοι

Καλεί ένα Πνεύμα του Φαραγγιού που παρακολουθεί ένα τμήμα της ζούγκλας και παρέχει οπτικό πεδίο στην ομάδα σας.

Αρπακτικά

Δίνει «Αστραπιαία Αντανακλαστικά», εμφανίζοντας μια προειδοποίηση και παρέχοντας Μαγική Όραση (μπορεί να εντοπίσει αόρατες μονάδες), όταν σας εντοπίζει ένα εχθρικό μάτι.

Γκρομπ

Δίνει το «Χάρισμα του Δηλητηριώδους Μανιταριού» που δηλητηριάζει όσους εχθρούς σας επιτίθενται, προκαλώντας Μαγική Ζημιά στη διάρκεια του χρόνου.

Κραγκ

Δίνει το «Χάρισμα της Ωμής Δύναμης» το οποίο ακινητοποιεί τους υπηρέτες και τα τέρατα που χτυπάτε και προκαλεί Μπόνους Πραγματική Ζημιά εναντίον πύργων (αυτό καταναλώνει την ενίσχυση).

Καιόμενος Θάμνος και Αρχαίος Φρουρός

Αν χτυπήσετε τον Καιόμενο Θάμνο αναπληρώνετε το 20% της μέγιστης Ζωής, ενώ αν χτυπήσετε τον Αρχαίο Φρουρό αναπληρώνετε το 25% του μέγιστου Μάνα.

Νέο Τέρας του Ποταμού: Καβούρι του Φαραγγιού

Οι παίκτες ζούγκλας που διατρέχουν το ποτάμι ενδέχεται τώρα να βρεθούν αντιμέτωποι με το Καβούρι του Φαραγγιού, ένα ανθεκτικό νέο τέρας που προσπαθεί να αποφύγει τους εχθρούς του, αντί να αντισταθεί. Όταν μια ομάδα σκοτώσει το Καβούρι του Φαραγγιού, αποκτά μια σφαίρα όρασης και έναν ναό που δίνει Ταχύτητα Κίνησης εκτός μάχης μπροστά στο λάκκο του Βαρόνου ή του Δράκου.

Δυσκολία

Αλλάζουμε τα δεδομένα στις φωλιές της ζούγκλας αυξάνοντας σημαντικά τα βασικά στατιστικά τους, τις ανταμοιβές χρυσού/ΕΜΠ, καθώς και τους χρόνους επανεμφάνισης. Αυτό ευνοεί τους ήρωες ζούγκλας που βασίζονται στον περιορισμό της ζημιάς, οι οποίοι μπορούν να καθαρίζουν τις φωλιές διατηρώντας αρκετή ζωή, ώστε να στήνουν ενέδρες στη συνέχεια. Από την άλλη πλευρά, οι ήρωες ζούγκλας υψηλής ζημιάς που μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικοί στις ενέδρες, αλλά δεν θα μπορούν να διατηρούν τους ίδιους ρυθμούς.

  • Όλα τα μικρά τέρατα επανεμφανίζονται πλέον κάθε 100 δευτερόλεπτα αντί για 50 δευτερόλεπτα)
  • Όλα τα μικρά τέρατα έχουν κατά 20% αυξημένη βασική Ζωή, Ζημιά Επίθεσης, καθώς και ανταμοιβές Χρυσού και Εμπειρίας.
  • Η βασική Ζωή και η ζημιά του Κόκκινου Καιόμενου Θάμνου και του Μπλε Φρουρού έχουν αυξηθεί σημαντικά

Αντικείμενα ζούγκλας

Απευθυνόμαστε σε όλους τους παίκτες ζούγκλας που θα κάνουν τη μετάβαση από τη σεζόν του 2014: Θα βελτιστοποιήσουμε την εξέλιξη των αντικειμένων ζούγκλας, ώστε η Ματσέτα του Κυνηγού να αναβαθμιστεί σε ένα από τέσσερα διαφορετικά αντικείμενα ζούγκλας πριν συνδυαστεί με οποιαδήποτε από τέσσερις βελτιώσεις (καθεμιά τους είναι σχεδιασμένη για διαφορετικό ρόλο). Τόσο το Ξυράφι του Μάντρεντ όσο και ο Λίθος Πνεύματος (και οι αντίστοιχες αναβαθμίσεις του) αφαιρούνται από το παιχνίδι, αλλά μερικά από τα Μπόνους αντικειμένων θα μεταφερθούν στα νέα αντικείμενα

jungle-item-hunters-macheteΜατσέτα του Κυνηγού

Παθητική – Ζούγκλα: Προκαλέστε 30 Μαγική Ζημιά σε τέρατα σε 2 δευτ. και ανακτήστε 8 Ζωή και 3 Μάνα ανά δευτ. όσο βρίσκεστε σε μάχη με τέρατα

 

jungle-item-stalkers-blade-unsocketedΛεπίδα του Κυνηγού

Παθητική – Παγερό Πλήγμα: Μπορείτε να στοχεύσετε με το Πλήγμα σας παίκτες, προκαλώντας 28-164 Πραγματική Ζημιά (βάσει επιπέδου) και επιβραδύνοντας την Ταχύτητα Κίνησής τους κατά 50% για 2 δευτερόλεπτα

Παθητική – Ζούγκλα: Προκαλεί 45 Μαγική Ζημιά κατά το χτύπημα σε τέρατα σε 2 δευτερόλεπτα και δίνει 12 Ζωή και 5 Μάνα το δευτερόλεπτο, όταν πολεμάτε τέρατα

jungle-item-poachers-knife-unsocketedΜαχαίρι του Λαθροκυνηγού

Παθητική – Πλήγμα του Λαφυραγωγού: Αν χτυπήσετε ένα μεγάλο τέρας με το Πλήγμα στη ζούγκλα του εχθρού, ο χρόνος επαναφόρτισης του Πλήγματος μειώνεται στο μισό (ανεξαρτήτως του αν σκοτώσετε ή όχι το τέρας). Αν σκοτώσετε ένα μεγάλο τέρας με το Πλήγμα στη ζούγκλα του εχθρού, αποκτάτε +20 Χρυσό και +175% Ταχύτητα Κίνησης που μειώνεται σταδιακά μέσα σε 2 δευτερόλεπτα.

Παθητική – Ζούγκλα: Προκαλεί 45 Μαγική Ζημιά κατά το χτύπημα σε τέρατα σε 2 δευτερόλεπτα και δίνει 12 Ζωή και 5 Μάνα το δευτερόλεπτο, όταν πολεμάτε τέρατα

jungle-item-skirmishers-sabre-unsocketedΣπάθα του Ατάκτου

Παθητική – Προκλητικό Πλήγμα: Μπορείτε να στοχεύσετε παίκτες με το Πλήγμα σας με αποτέλεσμα να γίνουν ορατοί σε εσάς, οι επιθέσεις σας να προκαλούν 18-69 Μπόνους Πραγματική Ζημιά (βάσει επιπέδου) σε αυτούς και να προκαλούν σε εσάς 20% λιγότερη ζημιά. Αυτή η επίδραση διαρκεί 6 δευτερόλεπτα.

Παθητική – Ζούγκλα: Προκαλεί 45 Μαγική Ζημιά κατά το χτύπημα σε τέρατα σε 2 δευτερόλεπτα και δίνει 12 Ζωή και 5 Μάνα το δευτερόλεπτο, όταν πολεμάτε τέρατα

jungle-item-rangers-trailblazer-unsocketedΜενταγιόν του Καταδρομέα

Παθητική – Εκρηκτικό Πλήγμα: Το Πλήγμα σας προκαλεί ζημιά σε όλα τα τέρατα που βρίσκονται κοντά στο στόχο, προκαλώντας 50% ζημιά και εξουδετερώνοντάς τα για 1,5 δευτερόλεπτα. Ο χρόνος επαναφόρτισης του Πλήγματος μειώνεται κατά 15 δευτερόλεπτα και αναπληρώνει το 15% της Ζωής και του Μάνα σας που λείπει, όταν το χρησιμοποιείται σε τέρατα.

Παθητική – Ζούγκλα: Προκαλεί 45 Μαγική Ζημιά κατά το χτύπημα σε τέρατα σε 2 δευτερόλεπτα και δίνει 12 Ζωή και 5 Μάνα το δευτερόλεπτο, όταν πολεμάτε τέρατα

Βελτιώσεις

Οι βελτιώσεις παρέχουν ένα εξειδικευμένο σύνολο Μπόνους στατιστικών που είναι κατάλληλα για διαφορετικούς ρόλους και μπορούν να συνδυαστούν με οποιοδήποτε αντικείμενο ζούγκλας επιλέξετε. Αυτό θα επιτρέψει στους παίκτες να εστιάσουν στα μοτίβα που προκύπτουν από τα αντικείμενα ζούγκλας, αντί να προσπαθούν να αγοράσουν αντικείμενα με στατιστικά που τους ταιριάζουν καλύτερα στην τελική φάση του αγώνα.

Πολεμιστής

jungle-items-warrior-enchantments

Ζημιά Επίθεσης +45
Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης +10%
Διείσδυση Θωράκισης +10

Μάγος

jungle-items-magus-enchantments

Ισχύς Ικανότητας +80
Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης +20%

Θωρηκτό

jungle-items-juggernaut-enchantments

Ζωή +500
Μείωση Χρόνου Επαναφόρτισης +10%
Εμμονή +35

Καταβόθρα

jungle-items-devourer-enchantments

Ταχύτητα Επίθεσης +50%
Μαγική Ζημιά +40 κατά το χτύπημα

Παθητική – Καταβρόχθισμα: Η εκτέλεση μεγάλων τεράτων αυξάνει μόνιμα τη Μαγική Ζημιά κατά το χτύπημα κατά 1 πόντο. Οι εκτελέσεις και οι βοήθειες σε εκτελέσεις ηρώων αυξάνουν μόνιμα τη Μαγική Ζημιά κατά το χτύπημα κατά 2 πόντους.

Δείτε τις υπόλοιπες αλλαγές στις επόμενες σελίδες:

Σελίδες:
Περισσότερα νέα για το League of Legends