Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 4.19! Δεν έχουμε πολλά όσον αφορά στο σχεδιασμό, καθώς συνεχίζουμε να εργαζόμαστε στο παρασκήνιο για την περίοδο προετοιμασίας του 2015 και την τελική παρουσίαση του ενημερωμένου Φαραγγιού των Επικαλεστών.
Να υπενθυμίσουμε ότι αυτή είναι η τελευταία εβδομάδα της σεζόν του 2014, γι’ αυτό ευχόμαστε καλή τύχη σε όλους εσάς που προσπαθείτε να προβιβαστείτε στην επόμενη βαθμίδα! Μην ξεχνάτε ότι οι ήττες είναι στο πρόγραμμα και αυτό που έχει σημασία είναι να αποκομίσετε εμπειρίες για το μέλλον. Βαθιά φιλοσοφημένος πρόλογος σε σημειώσεις ενημέρωσης.
Πάμε, λοιπόν, στις αλλαγές!
Ενημέρωση του Φαραγγιού των Επικαλεστών: Ανοικτή Beta
Η τελευταία μεγάλη ομάδα των αρχείων SRU έρχεται στην ενημέρωση 4.19 (γι’ αυτό η λήψη θα είναι κι αυτήν τη φορά μεγάλη!) και η ανοικτή beta του Φαραγγιού των Επικαλεστών θα ξεκινήσει σύντομα. Διαβάστε το σχέδιο παρουσίασης της beta για περισσότερες λεπτομέρειες!
Ήρωες
Σιντζντ
ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ! … Επιπλέον, το Φίλτρο Τρέλας δίνει περισσότερα μπόνους στην 3η βαθμίδα. Και ο Σιντζντ έχει ενημερωθεί!
Το αρχικό κείμενο υποτίθεται ότι θα ήταν το εξής: «Μερικές φορές πρέπει απλώς να ενισχύεις τον Σιντζντ». Όμως, κάποιος το διάβασε και μας είπε ότι δεν ήταν ιδιαίτερα ενημερωτικό. Λοιπόν. Αυτήν τη στιγμή μας αρέσει ο Σιντζντ και ο τρόπος που εντάσσεται στο παιχνίδι, αλλά σκεφτήκαμε ότι θα μπορούσαμε να του δώσουμε μερικές συναρπαστικές ενισχύσεις, ώστε να παραμείνει ενδιαφέρων. Για την ενότητα «ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΗΣ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ» επαναλαμβάνουμε: αυτή είναι μια ουδέτερη αλλαγή. Απλώς μεταθέσαμε τη μικρο-εξουδετέρωση κατά την πτώση στην ίδια τη ρίψη (αυτό έγινε από την αλλαγή της δέσμης ενεργειών του Αναποδογυρίσματος, για να διορθωθεί το σφάλμα, όπου ο Σιντζντ έριχνε μερικές φορές τους αντιπάλους προς εντελώς λανθασμένη κατεύθυνση). Επίσης, ο Σιντζντ έχει ενημερωθεί! Διαβάστε το άρθρο αν θέλετε να μάθετε όλη την ιστορία ή συνεχίστε παρακάτω, αν σας ενδιαφέρουν μόνο οι λεπτομέρειες.
Γενικά
ΓΡΑΦΙΚΑ: Ενημερωμένο μοντέλο και υφές για τη βάση και για όλες τις αμφιέσεις
ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ: Νέα εικονίδια ικανοτήτων
ΣΚΙΤΣΑ: Νέα βασικά σκίτσα
E – Αναποδογύρισμα
Νέο: ΜΕΙΝΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ: Αν ο Σιντζντ Αναποδογυρίσει έναν στόχο μέσα στη Ζώνη Σούπερ Κόλλας, ο στόχος θα ακινητοποιηθεί για 1 δευτερόλεπτο
ΑΠΟ ΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Σιντζντ Αναποδογύριζε μερικές φορές τους στόχους του προς εντελώς λανθασμένες κατευθύνσεις (πιστεύουμε ότι αυτό έχει διορθωθεί στις περισσότερες περιπτώσεις, αλλά ενημερώστε μας αν συνεχίσει να παρουσιάζεται!)
ΕΚΤΕΝΗΣ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ: Το χέρι του Σιντζντ είναι πιο δυνατό κι έτσι μπορεί να Αναποδογυρίζει τους στόχους του ψηλότερα στον αέρα για ελαφρώς μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα. Για αντιστάθμισμα, οι στόχοι θα μπορούν να κινούνται αμέσως μετά την πτώση τους. Αυτή είναι μια ουδέτερη αλλαγή συνολικά, καθώς βασικά μεταφέραμε τη μικρο-εξουδετέρωση από την πτώση του Αναποδογυρίσματος στην ίδια τη διάρκεια της ικανότητας.
R – Φίλτρο Τρέλας
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ: 35/50/65 ⇒ Ισχύς Ικανότητας, Θωράκιση, Αντίσταση Μαγείας, Ταχύτητα Κίνησης, Ζωή ανά 5 δευτερόλεπτα και Μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα 35/50/80
Σάιον
Πολλές διορθώσεις σφαλμάτων, καθώς και μια μικρή αλλαγή στο κόστος Μάνα από το Q + W στο E του Σάιον.
Έχουμε κάποιο περιθώριο να τροποποιήσουμε τον Σάιον μετά την ενημέρωση, γι’ αυτό αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στο καλύτερο στατιστικό του: στη Ζωή του. Επιπλέον, κάναμε πολλές ποιοτικές αλλαγές και διορθώσεις σφαλμάτων, για να βοηθήσουμε τον Σάιον να είναι όσο το δυνατόν καλύτερος. Τελευταία σημείωση για την παθητική αλλαγή: την αλλάξαμε, επειδή δεν ωφελούσε τον Σάιον όταν αποκτούσε περισσότερη Ζωή, κάτι που ήταν χαζό να συμβαίνει. Τώρα, όταν ο Σάιον συγκεντρώνει Ζωή θα παραμένει για λίγο περισσότερο διάστημα στη μορφή ζόμπι σε σύγκριση με έναν Σάιον που εστιάζει στη ζημιά και έχει χαμηλή Ζωή. Επικράτησε η λογική!
Γενικά
ΖΩΗ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ: +70 ⇒ +73
Παθητική – Δόξα μετά το Θάνατο
ΠΕΡΙΠΛΟΚΕΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΖΟΜΠΙ: Η μείωση Ζωής του Σάιον στην παθητική του μορφή αυξάνεται πλέον αναλογικά με την μέγιστη Ζωή του (0,5% της μέγιστης Ζωής την πρώτη φορά και αύξηση ίση με το 0,4% της μέγιστης Ζωής ανά δεύτερο) ⇒ επίπεδο ήρωα (2 x επίπεδο την πρώτη φορά και αύξηση κατά 1,4 x επίπεδο ανά δεύτερο)
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ο Μανδύας του Ηλίου δεν λειτουργούσε για το διάστημα που ο Σάιον ήταν στην παθητική κατάσταση ζόμπι
Ο ΓΙΟΡΙΚ ΒΟΗΘΑΕΙ: Η Δόξα μετά το Θάνατο ενεργοποιείται πλέον σε περιπτώσεις όπου ο Σάιον στοχευόταν από τον Οιωνό Θανάτου του Γιόρικ, η επίδραση επαναφοράς δεν ενεργοποιούταν και πέθαινε αργότερα μέσα στον αγώνα
Q – Χτύπημα Αποδεκατισμού
ΚΟΣΤΟΣ: 50/55/60/65/70 Μάνα ⇒ 45/50/55/60/65 Μάνα
ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΟΝ ΑΠΟΔΕΚΑΤΙΣΜΟ: Όλοι οι τύποι καταστολής πλήθους αλλάζουν πλέον σωστά τον χρόνο επαναφόρτισης του Χτυπήματος Αποδεκατισμού στα 2 δευτερόλεπτα, όταν διακόπτουν τη φόρτιση του Σάιον
ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΣΠΑΣΙΜΑΤΑ: Πλέον ο Σάιον μπορεί να χρησιμοποιεί σωστά το Χτύπημα Αποδεκατισμού αμέσως μετά τον Βρυχηθμό του Δολοφόνου
W – Κλίβανος Ψυχών
ΚΟΣΤΟΣ: 70/75/80/85/90 Μάνα ⇒ 65/70/75/80/85 Μάνα
ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΖΩΗΣ: 8 ⇒ 10 για εκτελέσεις μεγάλων τεράτων και εκτελέσεις/βοήθειες ηρώων (το μπόνους για εκτελέσεις υπηρετών και μικρών τεράτων παραμένει ίδιο)
E – Βρυχηθμός του Δολοφόνου
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΑΪΟΝ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ: Οι υπηρέτες που έχουν απωθηθεί δεν είναι πλέον άτρωτοι κατά την απώθηση, αλλά δεν μπορούν να σκοτωθούν πριν από την πτώση, εκτός αν ο Σάιον χρησιμοποιήσει εναντίον τους το Πλήγμα
ΚΟΣΤΟΣ: 25 Μάνα σε όλες τις βαθμίδες ⇒ 35 Μάνα σε όλες τις βαθμίδες
Φίντλστιξ
ΚΡΑ ΚΡΑ ΚΡΑ!
R – Θύελλα Κορακιών
ΚΡΑ ΚΡΑ ΚΡΑ Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η επανειλημμένη γρήγορη χρήση μιας βασικής ικανότητας στο τέλος της διοχέτευσης της Θύελλας Κορακιών είχε μερικές φορές ως αποτέλεσμα η ικανότητα να ξεφορτίζεται χωρίς να χρησιμοποιείται ή φαινόταν ξεφόρτιστη στις ενδείξεις οθόνης
Τζάνα
Ο χρόνος επαναφόρτισης του W παραμένει ίδιος σε όλες τις βαθμίδες (δηλ. μεγαλύτερος σε υψηλότερες βαθμίδες).
Παρόλο που αυτή η αλλαγή δεν είναι πολύ μεγάλη, θέλαμε η Τζάνα να σκέφτεται πιο σοβαρά πότε να χρησιμοποιεί το W της, δίνοντας έτσι στους αντιπάλους περισσότερες ευκαιρίες να επιτεθούν στο στόχο τους (στη Τζάνα δηλαδή!).
W – Ζέφυρος
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 12/11/10/9/8 δευτερόλεπτα ⇒ 12 δευτερόλεπτα σε όλες τις βαθμίδες
ΛεΜπλαν
Σας βοηθούμε να κάνετε… εντυπωσιακά παιχνίδια.
Παθητική – Καθρεφτισμένο Είδωλο
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ: Η χρήση της Ταχυμεταφοράς δεν κάνει πλέον ορατή την ΛεΜπλαν και τον κλώνο της, όταν ενεργοποιηθεί το Καθρεφτισμένο Είδωλο
Λούσιαν
Το W δεν έχει πλέον αναλογία Ζημιάς Επίθεσης, αλλά δίνει μεγαλύτερα Μπόνους Ταχύτητας Κίνησης σε υψηλότερες βαθμίδες. Ο χρόνος επαναφόρτισης του R έχει αυξηθεί σημαντικά (ιδιαίτερα σε μεγαλύτερες βαθμίδες).
Ξέρετε, ο Λουσιάν ως ήρωας «μικρής εμβέλειας» έχει πρόσβαση σε πολλές ικανότητες ζημιάς μεγάλης εμβέλειας, μετά την αρχική φάση του αγώνα. Κύριος στόχος μας εδώ είναι να κάνουμε τον Λουσιάν να πολεμά συχνότερα από πιο κοντά, μειώνοντας την ισχύ μερικών από τις πιο ασφαλείς ικανότητές του. Τώρα μπορεί να ρωτήσετε γιατί το Q έχει εμβέλεια 1100 (βασικά, η εμβέλεια χρήσης είναι 500, αλλά η συνολική είναι 1100). Αυτή είναι καλή ερώτηση. Επίσης, αν το καλοσκεφτείτε, ο χρόνος επαναφόρτισης των 50 δευτερολέπτων για τον Αποδεκατισμό στην 3η βαθμίδα είναι σκέτη τρέλα.
W – Λαμπρή Φλόγα
Αφαιρέθηκε: ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΖΗΜΙΑΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: 0,3 ⇒ 0,0
ΜΠΟΝΟΥΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ: 40/40/40/40/40 ⇒ 40/45/50/55/60
R – Αποδεκατισμός
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ: 100/75/50 δευτερόλεπτα ⇒ 110/100/90 δευτερόλεπτα
Πάνθεον
R – Ουράνιο Άλμα
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η επανειλημμένη γρήγορη χρήση μιας βασικής ικανότητας στο τέλος της διοχέτευσης του Ουράνιου Άλματος είχε μερικές φορές ως αποτέλεσμα η ικανότητα να ξεφορτίζεται χωρίς να χρησιμοποιείται ή φαινόταν ξεφόρτιστη στις ενδείξεις οθόνης
Ράιζ
Η βασική ζημιά του Q έχει μειωθεί σε όλες τις βαθμίδες.
Ο Ράιζ είναι δυνατός ήρωας στην τελική φάση του αγώνα και η ικανότητά του να κυριαρχεί σε άλλους ήρωες της πάνω λωρίδας στην αρχή του παιχνιδιού δεν έχει λογική. Έτσι, μειώνουμε τη βασική ζημιά στη λωρίδα, αλλά διατηρούμε ακέραιη την ικανότητά του να βελτιώνεται μετά τη φάση των λωρίδων. Ωστόσο, θα παρακολουθούμε τον Ράιζ στις επόμενες ενημερώσεις, καθώς αυτές οι αποδυναμώσεις ενδέχεται να είναι πολύ μικρές, δεδομένης της ισχύος του.
Q – Υπερφόρτιση
ΒΑΣΙΚΗ ΜΑΓΙΚΗ ΖΗΜΙΑ: 60/85/110/135/160 ⇒ 40/60/80/100/120
Γουόργουικ
R – Ατελείωτος Εξαναγκασμός
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ: Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η επανειλημμένη γρήγορη χρήση μιας βασικής ικανότητας στο τέλος της διοχέτευσης του Ατέλειωτου Εξαναγκασμού είχε μερικές φορές ως αποτέλεσμα η ικανότητα να ξεφορτίζεται χωρίς να χρησιμοποιείται ή φαινόταν ξεφόρτιστη στις ενδείξεις οθόνης
Ζίλεαν
Αυτό είναι. Φτάσαμε στην τελευταία καθολική παθητική του παιχνιδιού.
Παρόλο που η άποψή μας για τις καθολικές παθητικές είναι γνωστή (έχουν κρυφή ισχύ, επηρεάζουν λωρίδες που είναι εκτός του ελέγχου του αντιπάλου κ.ο.κ.), συνήθως δεν μας αρέσει να αποδυναμώνουμε ήρωες που ξέρουμε ότι έχουν μείνει πίσω (δηλ. δεν είναι δημοφιλείς ή θεωρούνται αδύναμοι). Με την αύξηση της χρήσης του Ζίλεαν στην αγωνιστική σκηνή και κατ’ επέκταση στα κανονικά παιχνίδια, μπορούμε πλέον να μειώσουμε την καθολική παθητική και να της δώσουμε μια πιο διαχειρίσιμη εμβέλεια.
Passive – Ανεπτυγμένη Μάθηση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: Η Ανεπτυγμένη Μάθηση επηρεάζει τους συμμάχους καθολικά ⇒ σε εμβέλεια 1500 μονάδων
Ενημερώσεις σε σκίτσα
Όπως αναφέραμε προηγουμένως, η ομάδα καλλιτεχνών που είναι υπεύθυνη για τα σκίτσα έχει ξεκινήσει μια μεγάλη προσπάθεια για την ενημέρωση των παλιότερων βασικών σκίτσων μας. Αυτήν τη φορά, έχουμε έτοιμα 18 ακόμη!
Οι εξής ήρωες έχουν πλέον νέα βασικά σκίτσα:
Ζούγκλα
Έμβλημα του Αρχαίου Γκόλεμ και Ευλογία της Γηραιάς Σαύρας
ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑ: Μετονομάζονται από Έμβλημα του Αρχαίου Γκόλεμ και Ευλογία της Γηραιάς Σαύρας ⇒ Έμβλημα της Γνώσης και Έμβλημα της Στάχτης, αντίστοιχα
Ανταμοιβές τέλους της σεζόν
Η σεζόν κατάταξης 2014 ξεκίνησε τον Ιανουάριο και τώρα η μάχη για τη συγκέντρωση Πόντων Πρωταθλήματος φτάνει στο τέλος της. Η σεζόν του 2014 λήγει στις 11 Νοεμβρίου 2014 και ώρα 12:01 ΠΜ PST. Επισκεφτείτε τη σελίδα «Τέλος της Σεζόν», για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις ανταμοιβές στο τέλος της σεζόν και τη νέα βαθμίδα Κυρίαρχου.
Εκτός από τις υπόλοιπες ανταμοιβές, οι παίκτες που βρίσκονται στη Χρυσή ή σε υψηλότερη βαθμίδα σε οποιαδήποτε ουρά αναμονής κατάταξης στο τέλος της σεζόν θα λάβουν την αμφίεση Νικηφόρα Μοργκάνα!
Προτεινόμενοι παίκτες
Εργαζόμαστε για να βελτιώσουμε τη λειτουργία «Προτεινόμενοι παίκτες» που παρουσιάστηκε στην ενημέρωση 4.14, ώστε οι παίκτες να μπορούν να συμπληρώσουν τα προκαθορισμένα λόμπι τους. Σε αυτήν την ενημέρωση θα ασχοληθούμε με δύο ζητήματα για τα οποία λάβαμε πολλά σχόλια. Η λειτουργία «Προτεινόμενοι παίκτες» θα δίνει πλέον προτεραιότητα σε παίκτες που έχετε τιμήσει σε σχέση με άλλες δυνητικές προτάσεις και για τους παίκτες που είναι φίλοι φίλων θα λαμβάνεται πλέον υπόψη το επίπεδο ικανοτήτων σας, ώστε να εξασφαλίζονται καλύτεροι αγώνες. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε στενά το σύστημα για περαιτέρω δυνατότητες αναβάθμισης, γι’ αυτό συνεχίστε να κάνετε τα σχόλιά σας!
- Οι παίκτες που έχετε τιμήσει θα προτείνονται πλέον πιο συχνά και θα έχουν υψηλότερη προτεραιότητα
- Το σύστημα αναζητά πλέον παίκτες που έχουν παρόμοιο επίπεδο ικανοτήτων με εσάς, όταν προτείνει φίλους φίλων
Βελτιώσεις στο πρόγραμμα ενημέρωσης κώδικα
Πραγματοποιήσαμε μερικές βελτιώσεις στη χρηστικότητα και στην εμφάνιση της οθόνης ενημέρωσης!
- Το πρόγραμμα ενημέρωσης κώδικα παίζει πλέον ένα ηχητικό εφέ, όταν ολοκληρώνεται η ενημέρωση, ώστε να γνωρίζετε πότε μπορείτε να επιστρέψετε στο παιχνίδι
- Το κουμπί «Εκκίνηση» έχει πλέον ένα ηχητικό εφέ κατά το κλικ
- Διορθώθηκε ένα μικρό σφάλμα ευθυγράμμισης στη διάταξη του προγράμματος ενημέρωσης κώδικα
Βελτιώσεις στο κατάστημα
Ο χρόνος φόρτωσης για την καρτέλα «Προβεβλημένα» έχει βελτιωθεί, μειώνοντας την καθυστέρηση κατά την πρώτη επίσκεψη στο κατάστημα
Έχουν ενημερωθεί διάφορες εικόνες στο κατάστημα:
- Αλλαγή Ονόματος Επικαλεστή
- Μία Σελίδα Ρούνων
- Ξεκλειδώστε έναν Ήρωα για ένα φίλο
- Ξεκλειδώστε μια Αμφίεση για ένα φίλο
- Μυστηριώδης Ήρωας
- Μυστηριώδης Αμφίεση
Επερχόμενες αμφιέσεις
Αυτή η αμφίεση θα κυκλοφορήσει κατά τη διάρκεια της Ενημέρωσης 4.19:
Σοράκα η Θεριστής
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers