Η Καλίστα, το Δόρυ της Εκδίκησης, αποκαλύπτεται

Δολοφονημένη με ύπουλο τρόπο, η Καλίστα αναστήθηκε ως φάντασμα

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

kal-wallpaper

Δολοφονημένη με ύπουλο τρόπο, η Καλίστα αναστήθηκε ως φάντασμα, παραμορφωμένη από τις φρικτές δυνάμεις των Νησιών της Σκιάς. Νεκρή τώρα πια, κάνει στους κατοίκους της Γης των Ρούνων μια πρόταση: να παραδώσουν την ψυχή τους στο Δόρυ της Εκδίκησης και αυτή θα τιμωρήσει όσους τους πρόδωσαν.

Αντικείμενα

kal-itemΤο Μαύρο Δόρυ

Ενεργή: Η Καλίστα κάνει μια πρόταση σε έναν σύμμαχο ήρωα. Αν συμφωνήσουν, το αντικείμενο καταναλώνεται και το ζευγάρι αποκτά Δεσμό Ψυχής για το υπόλοιπο του αγώνα. Όταν ο ήρωας την αποδεχτεί, ενεργοποιείται ο Δεσμός Ψυχής, μια παθητική στο Φρουρό που επιτρέπει την Καλίστα να χρησιμοποιεί το Κάλεσμα της Μοίρας, όταν την ξεκλειδώσει.

Ικανότητες

kal-passiveΠαθητική: Πολεμική Χάρη

Αντί να ακυρώσει την κίνηση της βασικής επίθεσης, μια εντολή κίνησης κάνει την Καλίστα να εκτελεί άλμα προς την κατεύθυνση του κλικ αφού ολοκληρώσει την επίθεσή της. Η Καλίστα προκαλεί Μπόνους ζημιά, όταν πηδά προς την κατεύθυνση του στόχου της και πηδά μακρύτερα όταν κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση.

 

kal-qQ: Σούβλισμα

Η Καλίστα εκτοξεύει ένα δόρυ που προκαλεί ζημιά στον πρώτο εχθρό που θα χτυπήσει και προσθέτει μια στοίβα Ανοικτών Πληγών. Το Σούβλισμα ενεργοποιεί, επίσης, την Πολεμική Χάρη.

 

kal-wW: Φρουρός

Παθητική: Δεσμός Ψυχής – Όταν η Καλίστα και ο σύμμαχός της με τον οποίο έχει δεσμό επιτεθούν σε έναν υπηρέτη, τέρας ή αντίπαλο ήρωα ταυτόχρονα, προκαλούν Μπόνους Μαγική Ζημιά.

Ενεργή: Η Καλίστα δίνει εντολή σε έναν φρουρό να φυλάξει μια περιοχή. Ο φρουρός περιπολεί σε μια ευθεία γραμμή για μικρό χρονικό διάστημα. Οι φρουροί είναι ευάλωτοι σε επιθέσεις από τα νώτα, έχουν οπτικό πεδίο σε σχήμα κώνου μπροστά τους και ουρλιάζουν, αν εντοπίσουν έναν αντίπαλο ήρωα.

 

kal-eE: Σκίσιμο

Οι βασικές επιθέσεις της Καλίστα και το δόρυ από το Σούβλισμα καρφώνονται στο στόχο για μικρό χρονικό διάστημα. Με το Σκίσιμο, η Καλίστα τραβά τα δόρατα από τους εχθρούς της, επιβραδύνοντάς τους και προκαλώντας επιπλέον ζημιά για κάθε δόρυ που έχει τραβήξει από το στόχο. Ο χρόνος επαναφόρτισης ανανεώνεται εάν η Καλίστα σκοτώσει μία εχθρική μονάδα. Τα δόρατα παραμένουν για απεριόριστο διάστημα και εξαφανίζονται μόνο αν η Καλίστα δεν συνεχίσει την επίθεσή της.

 

kal-rR: Κάλεσμα της Μοίρας

Η Καλίστα μεταφέρει το σύμμαχο με τον οποιό έχει δεσμό δίπλα της, καθιστά αδύνατη τη στόχευσή του και απενεργοποιεί τις ικανότητές του. Κατά τη διάρκεια του Καλέσματος της Μοίρας, ο σύμμαχος της Καλίστα με Δεσμό Ψυχής αποκτά μια νέα ικανότητα, με την οποία μπορεί να εφορμήσει σε μια στοχευμένη θέση, προκαλώντας ζημιά και εκτοξεύοντας στον αέρα τους εχθρούς που χτυπά.

 

Τρόπος παιχνιδιού

kal-screenshot-thumb

Η Καλίστα είναι σκοπευτής που συνεργάζεται με το σύμμαχο με Δεσμό Ψυχής για να προκαλέσει σταθερά σημαντικά ποσά ζημιάς, να αποκτήσει πρόσβαση σε όλες τις ικανότητές της και να κατατροπώσει του εχθρούς της με τις ασταμάτητες επιθέσεις της. Οι δυνατότητες της Καλίστα αναδεικνύονται μέσα από καλή επικοινωνία και συνεργασία με τους συμμάχους, αντί απλώς μέσω των ατομικών ικανοτήτων του παίκτη. Παρόλο που είναι ικανή να πολεμήσει και μόνη της, χωρίς άμεση συνεργασία με το σύμμαχό της, η Καλίστα χάνει τη Μπόνους ζημιά του Δεσμού Ψυχής και δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει πολύ αποτελεσματικά την υπέρτατη ικανότητά της.

Φάση λωρίδων

kal-ghostΣτη λωρίδα, η Καλίστα ακολουθεί τη γνωστή στρατηγική των σκοπευτών με φαρμάρισμα και παρενόχληση, αλλά με μια σημαντική διαφορά: Με την Πολεμική Χάρη, η Καλίστα μπορεί εύκολα να διατηρεί απόσταση από τους αντιπάλους της. Με αυτό, η Καλίστα μπορεί να αλλάζει θέση μετά από κάθε βασική επίθεση αποφεύγοντας τον κίνδυνο, για να επιτίθεται στους εχθρούς και να παίρνει καλύτερη θέση. Ο Δεσμός Ψυχής δίνει τη δυνατότητα στην Καλίστα και το σύμμαχό της να σκοτώνουν γρήγορα τους υπηρέτες, υποχρεώνοντας τους αντιπάλους να φαρμάρουν στον πύργο τους και δίνοντάς τους ένα ή και δύο επίπεδα πάνω από τους αντιπάλους. Έχοντας ασκήσει πίεση στη λωρίδα, η Καλίστα μπορεί να στείλει έναν Φρουρό πάνω από το ποτάμι, για να παρακολουθεί τους εχθρούς. Αυτή η ικανότητα επιτρέπει στον ήρωα υποστήριξης να ασχολείται λιγότερο με το οπτικό πεδίο, που σημαίνει ότι θα επιστρέφει λιγότερες φορές στη βάση και θα βρίσκεται για περισσότερο χρόνο στη λωρίδα.

Στις αψιμαχίες, η Καλίστα μπορεί να χτυπήσει με το Σούβλισμα και να ενεργοποιήσει το Σκίσιμο, παρενοχλώντας με τρομακτική ταχύτητα. Η Καλίστα αποφασίζει πότε να χρησιμοποιήσει το Κάλεσμα της Μοίρας, αλλά ο Δεσμός Ψυχής της που συχνά είναι ήρωας υποστήριξης, αποφασίζει πού θα εκτελεστεί. Αν η Καλίστα ή ο Δεσμός Ψυχής της χτυπήσουν έναν αντίπαλο ήρωα με ικανότητες καταστολής πλήθους, το Κάλεσμα της Μοίρας αποτελεί το ιδανικό εργαλείο για πρόκληση ζημιάς και ταυτόχρονα εξουδετέρωση εχθρών, ώστε η Καλίστα να τους εκτελέσει με τα δόρατά της.

Ομαδικές μάχες

Η Καλίστα δεν έχει μεγάλη εμβέλεια και δεν έχει κάποια αξιόπιστη ικανότητα διαφυγής, γι’ αυτό βασίζεται στη θέση που μπορεί να πάρει στα μετόπισθεν και στην προστασία από τους συμμάχους της. Πριν ξεσπάσει οποιαδήποτε ομαδική μάχη, η Καλίστα θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τον Φρουρό, για να εντοπίσει ύπουλους εχθρούς που κινούνται στις παρυφές της μάχης. Όταν αρχίσει η μάχη, η Καλίστα προκαλεί μεγάλη και σταθερή ζημιά με βασικές επιθέσεις, ενώ μπορεί να παραμείνει ασφαλής με σωστό και ακριβή χειρισμό της Πολεμικής Χάρης. Όταν έχει χρόνο και οι σύμμαχοί της διασπούν σωστά την αντίπαλη ομάδα, τα δόρατα της Καλίστα πετυχαίνουν το στόχο σε κάθε αψιμαχία και ομαδική μάχη. Η ζημιά και οι στοίβες αυξάνονται γρήγορα και καθιστούν την Καλίστα αξιόπιστο εκτελεστή με το Σκίσιμο.

Κάλεσμα της Μοίρας

Η ευελιξία της υπέρτατης ικανότητας την καθιστά πολύ καλή για τη διάσπαση της εχθρικής γραμμής, για έναρξη συνδυασμού ικανοτήτων και για να σώζετε τη ζωή του Δεσμού Ψυχής σας. Αν τη χρησιμοποιήσετε σωστά, μπορείτε να τα κάνετε όλα μαζί. Εναντίον ομάδων που εστιάζουν στις εφορμήσεις σε πύργους, το Κάλεσμα της Μοίρας μπορεί να σταματήσει μια εχθρική καταδίωξη και σημαίνει την αρχή μιας αντεπίθεσης που μπορεί να συνεχίσει η ομάδα σας. Αν ο Δεσμός Ψυχής της Καλίστα βρεθεί εκτός θέσης, αυτή μπορεί να τον επαναφέρει σε ασφαλή θέση με την υπέρτατη ικανότητά της, αχρηστεύοντας τις ικανότητες καταστολής πλήθους των εχθρών και προσφέροντας τη δυνατότητα απεμπλοκής ή αντεπίθεσης. Οι πιο τολμηροί παίκτες της Καλίστα (και οι ακόμη πιο τολμηροί Δεσμοί Ψυχής) μπορούν να ξεκινήσουν συνδυασμούς ικανοτήτων ή να μπουν σε μια μάχη που ήδη έχει αρχίσει, δημιουργώντας το χώρο που χρειάζεται η Καλίστα για να καθαρίσει τη μάχη από τα μετόπισθεν.

kal-throw

Συνέργεια

Συνεργάζεται καλά με τους:

LeonaΛεόνα: – η Υπέρλαμπρη Αυγή

Οι ανθεκτικοί ήρωες υποστήριξης, όπως η Υπέρλαμπρη Αυγή είναι ιδανικοί για το Κάλεσμα της Μοίρας. Αφού η Καλίστα ρίξει τη Λεόνα στη μάχη, αυτή μπορεί να βασιστεί στο Σπαθί του Ζενίθ για να κινείται μέσα στις ομαδικές μάχες και να εφαρμόζει επιδράσεις καταστολής πλήθους, όπου χρειάζεται. Τα πράγματα γίνονται ακόμη καλύτερα αν ενεργοποιηθεί ταυτόχρονα το Ηλιακό Φως και ο Δεσμός Ψυχής.

JannaΤζάνα: – η Οργή της Καταιγίδας

Εκ πρώτης όψεως, μπορεί να μην είναι καλή ιδέα να ρίξει η Καλίστα την ευάλωτη Τζάνα στην καρδιά της αντίπαλης ομάδας, αλλά το Κάλεσμα της Μοίρας και ο Μουσώνας συνδυάζονται για να διασπάσουν πλήρως την αντίπαλη ομάδα.

 

MalphiteΜάλφαϊτ: – Θραύσμα του Μονόλιθου
Φανταστείτε το Κάλεσμα της Μοίρας και την Ασταμάτητη Δύναμη να χτυπούν διαδοχικά την αντίπαλη ομάδα. Δύο επιδράσεις εκτόξευσης στον αέρα σε πεδίο επιρροής εγγυώνται τη νίκη στις περισσότερες μάχες.

 

Δυσκολίες εναντίον:

ZyraΖάιρα: – Η Κυρά των Αγκαθιών

Η αργή βασική επίθεση της Καλίστα την καθιστά ευάλωτη σε ακινητοποιήσεις από τις Αρπακτικές Ρίζες. Το Δόρυ της Εκδίκησης πρέπει να διαχειρίζεται σωστά την Πολεμική Χάρη, για να τα βγάζει πέρα με αυτόν τον αντίπαλο στη λωρίδα.

 

EzrealΈζρεαλ: – ο Μάγος Εξερευνητής

Το κιτ ικανοτήτων του Έζρεαλ μπορεί να εξουδετερώσει τα δόρατα της Καλίστα: Έχει μεγαλύτερη εμβέλεια με τη Μυστικιστική Βολή και μπορεί να διαφύγει τον κίνδυνο του Σκισίματος και του Καλέσματος της Μοίρας χρησιμοποιώντας το Ξόρκι Τηλεμεταφοράς.

MasterYiΜάστερ Γι: – ο Ξιφομάχος του Γουτζού

Ο Χαϊλάντερ προκαλεί προβλήματα για την Καλίστα, καθώς το βασικό εργαλείο διαφυγής της προκαλεί επιβράδυνση. Αν η Καλίστα και ο σύμμαχός της δεν μπορούν να σταματήσουν τον Μάστερ Γι με το Κάλεσμα της Μοίρας, το πιο πιθανό είναι να την κάνει κομμάτια, σε στυλ Γούτζου.

Περισσότερες πληροφορίες για τον ήρωα

Η Καλίστα σχεδιάστηκε από τον CertainlyT

Η ποικιλία ηρώων μας βοηθά να επιτύχουμε έναν από τους βασικούς μας στόχους: κάθε παιχνίδι στο LoL να έχει διαφορετική αίσθηση από όλα τα άλλα. Το ίδιο σημαντικό με την ποικιλία ηρώων είναι και η ποικιλία παικτών. Ορισμένοι αντίπαλοι δεν παίρνουν μεγάλα ρίσκα, ενώ άλλοι μάχονται από την αρχή και πολύ συχνά. Κλειδί για την επιτυχία είναι η προσαρμογή στον ξεχωριστό ρυθμό κάθε παιχνιδιού. Ωστόσο, το LoL είναι ομαδικό παιχνίδι. Το ίδιο σημαντικό για τη νίκη είναι να διαβάζετε τη συμπεριφορά των συμμάχων σας και να αντιδράτε κατάλληλα. Η Καλίστα προορίζεται για παίκτες που αρέσκονται ή θέλουν να βελτιωθούν στην επικοινωνία με τους συμπαίκτες και τη συνεργασία για τη νίκη.

Ως σχεδιαστές, προσπαθούμε διαρκώς να βοηθούμε τους παίκτες μας να πετύχουν. Η δημιουργία σεναρίων που δυσκολεύουν ή μπερδεύουν τους παίκτες είναι κάτι απλό. Το δύσκολο είναι να θέτουμε τις βάσεις για την επιτυχία. Συνεπώς, η Καλίστα αναδεικνύει το στοιχείο της συνεργασίας, με το οποίο αυτή και ο σύμμαχός της είναι πιθανότερο να πετύχουν και προσφέρει μια σειρά εργαλείων με την οποία οι παίκτες μπορούν να φτάσουν στη νίκη με αυτόν τον τρόπο.

kal-portraitΕίναι σημαντικό να αναδεικνύουμε τις σωστές οδούς για τους παίκτες, ώστε να βλέπουν πράγματα που φαινομενικά δεν είναι δυνατά. Στόχος ενός ήρωα είναι να δίνεται η δυνατότητα στον παίκτη να βελτιώνει τις γενικές του ικανότητες σε αυτόν τον τομέα, ώστε να μπορεί να τις χρησιμοποιήσει σε διαφορετικές καταστάσεις. Ας φέρουμε ως παράδειγμα τη ζούγκλα για έναν νέο παίκτη: το πιθανότερο είναι να μην μπορεί να δει την αξία του φαρμαρίσματος στη ζούγκλα ή της παρενόχλησης του αντίπαλου παίκτη ζούγκλας, ελέγχοντας παράλληλα μεγαλύτερους στρατηγικούς στόχους στο χάρτη. Το Καταβρόχθισμα του Νούνου είναι εξαιρετικό εργαλείο για τη ζούγκλα και δίνει έμφαση σε έναν επιτυχή τρόπο εμφάνισης. Παίζοντας καλά με τον Νούνου, ο παίκτης μαθαίνει τη ζούγκλα και μπορεί να έχει επιτυχία και με άλλους ήρωες σε αυτόν το ρόλο.

Τώρα σκεφτείτε το ίδιο με την Καλίστα που έχει τρόπους να διευκολύνει τη συνεργασία:

Φρουρός

Παθητική: Δεσμός Ψυχής—Αν η Καλίστα και ο σύμμαχός της επιτεθούν σε έναν εχθρό με διαφορά ενός δευτερολέπτου, προκαλούν Μπόνους Μαγική Ζημιά στο στόχο

Ο Δεσμός Ψυχής είναι σχεδιασμένος για να προωθεί το αποτελεσματικό ομαδικό παιχνίδι σε λωρίδες διδύμου. Συχνά στην κάτω λωρίδα, καταλήγουμε να έχουμε δύο μονομαχίες που γίνονται κοντά η μία στην άλλη, αντί για μία μάχη 2v2 που απαιτεί συνεργασία. Η παθητική του Φρουρού δίνει έμφαση σε αυτό που συχνά είναι ο ιδανικός τρόπος αντιμετώπισης αυτών των καταστάσεων: στα συγκεντρωμένα πυρά.

Για να βοηθήσουμε τον παίκτη να κατανοήσει το κριτήριο για την επιτυχία, είναι εξίσου σημαντικό να του δώσουμε τα εργαλεία για να τα καταφέρει. Τα εργαλεία για τη συνεργασία είναι ενδιαφέροντα, από την άποψη ότι δεν έχουν μόνο την ονομαστική ισχύ τους. Σ’ αυτό το πνεύμα, το κιτ ικανοτήτων της Καλίστα είναι σχεδιασμένο για τη διευκόλυνση της συνεργασίας, δίνοντας κίνητρα για ομαδικό παιχνίδι κι όχι για ατομισμούς και υποδεικνύοντας οπτικά τους στόχους.

Η ενεργή του Φρουρού απαλλάσσει τον παίκτη υποστήριξης (και πιθανότατα Δεσμό Ψυχής σας) από μέρος της ευθύνης για το οπτικό πεδίο. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν πιο συχνά να συνεργάζονται, για να προκαλούν Μπόνους ζημιά και να σπέρνουν το χάος με το Κάλεσμα της Μοίρας. Αυτός ο σχεδιασμός μας επιτρέπει να εστιάζουμε στην πιο στενή και διαρκή συνεργασία, χωρίς να εξαρτάται η Καλίστα τόσο πολύ από την επικοινωνία, ώστε να πρέπει ουσιαστικά να παίζετε στο ίδιο δωμάτιο με τον Δεσμό Ψυχής σας.

kal-spear

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends