Μειώνεται η δυσκολία σε 3 αποστολές στο νέο patch του Destiny

Bug Fix για το Raid, Vault of Glass Η Bungie, ανακοίνωσε στο site της ότι 3 επίπεδα (στο Heroic tier, το οποίο έχει το μεγαλύτερο επίπεδο δυσκολίας αυτή την στιγμή) θα γίνουν λίγο πιο εύκολα, καθώς θα αφαιρεθούν από αυτά οι Majors. Οι Majors είναι οι αναβαθμισμένες εκδόσεις των απλών εχθρών, οι οποίοι έχουν κίτρινες μπάρες ζωής που ‘αδειάζουν’ πολύ πιο δύσκολα. Αυτό το είδος των εχθρών θα αφαιρεθεί από τα παρακάτω επίπεδα: Shrine of Oryx Sword of Crota Exclusion Zone Ταυτόχρονα, η Bungie θα προσθέσει ένα fix για το Vault of Glass, ένα αξιοσημείωτα δύσκολο raid, το οποίο ενσωματώθηκε στο […]

Publisher
 
Developer
 

Bug Fix για το Raid, Vault of Glass

Η Bungie, ανακοίνωσε στο site της ότι 3 επίπεδα (στο Heroic tier, το οποίο έχει το μεγαλύτερο επίπεδο δυσκολίας αυτή την στιγμή) θα γίνουν λίγο πιο εύκολα, καθώς θα αφαιρεθούν από αυτά οι Majors.

Οι Majors είναι οι αναβαθμισμένες εκδόσεις των απλών εχθρών, οι οποίοι έχουν κίτρινες μπάρες ζωής που ‘αδειάζουν’ πολύ πιο δύσκολα. Αυτό το είδος των εχθρών θα αφαιρεθεί από τα παρακάτω επίπεδα:

  • Shrine of Oryx
  • Sword of Crota
  • Exclusion Zone

Ταυτόχρονα, η Bungie θα προσθέσει ένα fix για το Vault of Glass, ένα αξιοσημείωτα δύσκολο raid, το οποίο ενσωματώθηκε στο παιχνίδι την προηγούμενη βδομάδα. Πολλοί παίκτες ανέφεραν πως, αφού ολοκλήρωσαν το raid, η οθόνη τους έγινε μαύρη με αποτέλεσμα να μην μπορέσουν να μαζέψουν το loot.

Με την αλλαγή αυτή, από δω και στο εξής, στο τέλος του raid και αφού πέσει το relic, το party δεν θα διασπάτε. Με αυτό τον τρόπο δεν θα παρουσιαστεί στους παίκτες ξανά μαύρη οθόνη στο τέλος του raid.

Περισσότερα νέα για το Destiny

Με ανυπομονησία για το full virtual reality η ζωή συνεχίζεται.
Loves: Animes and Manga