Dev Blog: Εξερευνώντας την Ρουνετέρρα

Εξερευνόντας τη Γη των Ρούνων Πρώτα απ ‘όλα, θα ήθελα να σας πω με δικά μου λόγια, πως είμαι απλώς ένας από τους πολλούς ανθρώπους στη Riot που ασχολούνται με την αφήγηση και να τονίσω πως τα παρακάτω που θα διαβάσετε είναι εμπνευσμένα από το συλλογικό πάθος της ομάδας αυτής. Προς το παρόν, το League of Legends καλύπτει αρκετό μέρος από την αφήγηση, αλλά ως επί το πλείστον επικεντρώνεται στο gameplay. Έτσι η ιδέα ότι υπάρχουν πολλοί Rioters που ασχολούνται με τη διήγηση θα μπορούσε να εκπλήξει κάποιους. Αυτό είναι και ο βασικός λόγος που θα θέλαμε να σας μιλήσουμε […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Εξερευνόντας τη Γη των Ρούνων

Freljord_Wallpaper_thumb

Πρώτα απ ‘όλα, θα ήθελα να σας πω με δικά μου λόγια, πως είμαι απλώς ένας από τους πολλούς ανθρώπους στη Riot που ασχολούνται με την αφήγηση και να τονίσω πως τα παρακάτω που θα διαβάσετε είναι εμπνευσμένα από το συλλογικό πάθος της ομάδας αυτής. Προς το παρόν, το League of Legends καλύπτει αρκετό μέρος από την αφήγηση, αλλά ως επί το πλείστον επικεντρώνεται στο gameplay. Έτσι η ιδέα ότι υπάρχουν πολλοί Rioters που ασχολούνται με τη διήγηση θα μπορούσε να εκπλήξει κάποιους. Αυτό είναι και ο βασικός λόγος που θα θέλαμε να σας μιλήσουμε για την τρέχουσα κατάσταση της ιστορίας του League, καθώς και για ορισμένες από τις αλλαγές που έχετε δει (και που θα δείτε) ως μέρος της εξελισσόμενης προσέγγισης μας για την αφήγηση.

Η αφήγηση καθώς το League εξελίσσεται

Η διαρκής ανάπτυξη είναι ένα από τα βασικά στοιχεία του League of Legends. Οι ήρωες, οι εκδηλώσεις, οι αμφιέσεις και τα σκίτσα τους όπως και οι ίδιοι οι χάρτες είναι μόνο μερικές από τις οδούς μέσω των οποίων προσπαθούμε συνεχώς να αναβαθμίσουμε κάθε πτυχή του παιχνιδιού. Θέλουμε το League να είναι πάντα σύγχρονο με την ισορροπία σχεδιασμού ηρώων και αντικειμένων, τις ενημερώσεις γραφικών και τα νέα θέματα χαρακτήρων και ιστοριών.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε πρόθυμοι να κοιτάξουμε εφ’ όλης της ύλης το έργο που έχουμε κάνει στο παρελθόν και να το επανεκτιμήσουμε ειλικρινά. Σε ορισμένες περιπτώσεις – ας πούμε, σε μια ενημέρωση ενός ήρωα – η αρχική ιδέα είναι ως επί το πλείστον λογική (ή ακόμα και διαχρονικά φοβερή!) και το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να προσαρμόσουμε κάποια πράγματα με τα σύγχρονα πρότυπα. Μερικές φορές, όμως, μπορούμε να κοιτάξουμε πίσω σε αποφάσεις που φαίνονταν αρχικά λογικές όταν τις πρωτοκάναμε, αλλά τώρα έρχονται σε αντίθεση με τις αρχές του σχεδιασμού μας και, ουσιαστικά περιορίζουν την ικανότητα μας για τη συνεχή βελτίωση του League of Legends. Αυτό είναι απαράδεκτο, και σε αυτές τις περιπτώσεις επιδιώκουμε να εξετάσουμε και να φανταστούμε από την αρχή το περιεχόμενο έτσι ώστε να αξιοποιούνται οι δυνατότητες του στο έπακρο.

Εμείς ως παίκτες, είναι εύκολο να ενθουσιαστούμε για επικείμενες εξελίξεις – ωστόσο εσείς από τη δική σας μεριά, δεν έχετε πάντα την ορατότητα σε όλες τις μελλοντικές αλλαγές ή ακόμη και στις αιτίες που προκαλούν τις αλλαγές αυτές. Και έτσι έχουμε μάθει πόσο σημαντικό είναι να γνωστοποιούμε τις αλλαγές με τέτοιο τρόπο που να μπορέσετε και εσείς να αντιληφθείτε τους λόγους για τους οποίους γίνονται κάποιες επιλογές και ποια μπορεί να είναι τα αναμενόμενα οφέλη. Καλύτερα όμως να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή με μια σύντομη ανασκόπηση.

Bilgewater_Full_thumb

Πως ξεκίνησαν όλα

Στις αρχές του League, δημιουργήσαμε ένα φανταστικό υπόβαθρο που θα εξηγούσε πώς οι παίκτες μπορούσαν να ελέγξουν τους ήρωες τους κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών. Καταλήξαμε με έννοιες όπως «Επικαλεστές», «Αρένες της Δικαιοσύνης», «Ινστιτούτο Πολέμου» και μάλιστα, το ίδιο το League of Legends – όλα αυτά σε μια προσπάθεια να δημιουργήσουμε ένα περιεχόμενο φαντασίας για ένα παιχνίδι δράσης.

Μετά από λίγο, αυτές οι πρώτες επιλογές άρχισαν να δημιουργούν απροσδόκητα προβλήματα. Κάθε νέος ήρωας χρειαζόταν ένα λόγο για να ενταχθεί, να πολεμήσει και να παραμείνει στο League. Αν και ο αριθμός ηρώων αυξήθηκε, το τελικό αποτέλεσμα ήταν πως με την πάροδο του χρόνου ο φανταστικός αυτός κόσμος άρχισε να φαίνεται, ναι μεν καλός αλλά μικρός και τελικά λιγότερο ενδιαφέρον. Οι παραδόσεις/θεσμοί που σχεδιάσαμε κάποια στιγμή συνέβαλλαν σε μία δημιουργική στασιμότητα, περιορίζοντας τους τρόπους με τους οποίους οι πρωταθλητές, οι παρατάξεις αλλά και η ίδια η Γη των Ρούνων, η Runeterra, θα μπορούσαν να αναπτυχθούν και να αλλάξουν. Επιπλέον, η ίδια η ιδέα των παντοδύναμων Επικαλεστών έκανε τους Ήρωες να μοιάζουν περισσότερο με χειραγωγημένες μαριονέτες από θεϊκές δυνάμεις. Πάνω στην προσπάθεια μας να εξηγήσουμε το ίδιο το παιχνίδι δράσης, το παρασκήνιο που είχαμε δημιουργήσει περιόριζε τελικά τις δυνατότητες ανάπτυξης της ιστορίας του παιχνιδιού καθώς και των χαρακτήρων του.

Αντιμέτωποι με αυτούς τους περιορισμούς, η χρήση των ιστορικών στοιχείων που ήταν στενά συνδεδεμένα με το αρχικό όραμα (Journals of Justice, Judgements, κ.λπ.) άρχισε να ελαττώνεται, επειδή ουσιαστικά περιόριζαν τις ελπίδες μας για έναν πιο ζωντανό και επεκτατικό κόσμο. Ως απάντηση, ξεκινήσαμε (με προσπάθειες όπως η εκδήλωση του Φρέλιορντ και πρόσφατες βιογραφίες ηρώων) για να αφηγηθούμε ιστορίες που διερεύνησαν και επέκτειναν τα όρια του αρχικού δημιουργικού πλαισίου του League.

Ξανά και ξανά, έχουμε ακούσει παίκτες να φωνάζουν για περισσότερη ιστορία, τροφοδοτώντας την επιθυμία μας να κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές για να σας φέρουμε μεγαλύτερες και καλύτερες αναλαμπές από τη Γη των Ρούνων και των κατοίκων της. Πολλοί από εσάς έχετε εκφράσει με ενθουσιασμό τις σκέψεις σας για αυτές τις αλλαγές με ποικίλους τρόπους όπως και ιδέες ή ανησυχίες που μπορεί να έχετε για περαιτέρω νέες προσεγγίσεις. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, είμαστε ευγνώμονες για το ενδιαφέρον σας. Γι’αυτό το λόγο είμαστε αποφασισμένοι να προωθήσουμε περαιτέρω την ανάπτυξη της αφήγησης και να είμαστε πιο δαφανείς σχετικά με το τι κρύβεται πίσω από την κάθε ιστορία.

Ionia_Wallpaper_thumb

Που βρισκόμαστε σήμερα

Σε ένα πολύ ευρύ επίπεδο, έχουμε αποφασίσει να ωθήσουμε την ιστορία του League πέρα από την αρχική εστίαση του στην εξήγηση της δράσης του παιχνιδιού και να σφυρηλατήσουμε ένα νεό μονοπάτι αφήγησης στη Γη των Ρούνων. Επιθυμούμε ένα κόσμο στον οποίο οι διχόνοιες και οι ήρωες που όλοι ξέρουμε και αγαπάμε να έχουν πλήρη ελευθερία να μεγαλώνουν, να ταξιδεύουν, καθώς και να είναι εντυπωσιακά ισχυροί σε παγκόσμια κλίμακα. Από τις αλληλεπιδράσεις των ηρώων μέχρι τη μυθολογία και τις εκδηλώσεις (και όχι μόνο), στοχεύουμε να επεκτείνουμε το μέγεθος της ιστορίας του League και να ακολουθήσουμε μια πιο δυναμική και ευρεία πορεία για τις υπέρογκες δυνατότητες και προσωπικότητες των ηρώων μας.

Η ιστορία έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει κάθε στοιχείο του League of Legends, έτσι η απόφαση να ταξιδέψουμε σε νέο αφήγηματικό έδαφος δεν έγινε γρήγορα ή αυθόρμητα. Η ανάγκη για αλλαγή έγινε εμφανής μόνον με την πάροδο του χρόνου, και η επιλογή έγινε μόνο μετά από μεγάλη περίσκεψη. Περαιτέρω, θέλουμε να ξέρετε ότι αυτή η νέα προσέγγιση επικεντρώνεται στην διεύρυνση των δυνατοτήτων και στο ξεκλείδωμα ενός ευρύτερου, πληρέστερου κόσμου. Χωρίς αυτό να δηλώνει πως ο στόχος μας είναι να ξεφτίσουμε παλαιότερες ιστορίες που σχηματίζουν το δικό τους αγαπημένο μέρος της ιστορίας του League.

Τι σήμαινει όμως αυτό;

Ουσιαστικά, αυτό σημαίνει ότι το παιχνίδι και η ιστορία δεν είναι το ένα αντίγραφο του άλλου. Ως παιχνίδι, το League είναι σχετικό με τη δημιουργία φοβερού gameplay, ενώ το League ως ιστορία σχετίζεται με τη δημιουργία έντονων χαρακτήρων με βάθος και διχόνοιες που κυριαρχούν σε έναν ευρύτερο κόσμο. Δεν θέλουμε να περιορίσουμε την ιστορία, λόγω του gameplay, όπως ακριβώς δεν επιθυμούμε να περιορίσουμε το gameplay, λόγω της ιστορίας – θέλουμε και τα δύο αυτά στοιχεία (καθώς και όλα τα άλλα στοιχεία του League) να έχουν όσο μεγαλύτερη ελευθερία ανάπτυξης γίνεται.

Μήπως αυτό σημαίνει πως παλαιότερες αφηγηματικές απόπειρες όπως το “Journal of Justice” και “League Judgements” δεν έχουν πια νόημα; Φυσικά και όχι. Με τον ίδιο τρόπο που μπορούμε να επιστρέψουμε και να απολαύσουμε, παλιά βιβλία, παραστάσεις, ταινίες, τέχνη και κόμικς που έχουν αντικατασταθεί από πιο πρόσφατες εκδόσεις από το ίδιο υλικό, η αρχική παράδοση του League παραμένει ένα αγαπημένο κομμάτι της ιστορίας του. Από τα κόμικς στην κλασική λογοτεχνία, η εξερεύνηση του ίδιου δημιουργικού χώρου με απέραντα διαφορετικούς τρόπους αποτελεί ένα φυσικό μέρος της αφήγησης.

Η Γη των Ρούνων είναι μεγάλη, με πολλά περιθώρια να εξερευνηθεί με ποικίλους τρόπους από διαφορετικούς ανθρώπους – συμπεριλαμβανομένων και των παικτών.

Shurima_Wallpaper_thumb

Ο στόχος μας

Όταν πρόκειται για αφήγηση, τα πράγματα θα συνεχίσουν να προχωρούν προς τα εμπρός όπως γινόταν μέχρι τώρα. Στο σύνολο του, το League, εξελίσσεται σταθερά με την πάροδο του χρόνου, συχνά με μικρά βήματα, και το ίδιο ισχύει και για την ιστορία του. Θα συνεχίσουμε να εξερευνούμε την Γη των Ρούνων με διάφορα μέσα, σε μικρά και μεγάλα κομμάτια, και ελπίζουμε ότι θα έρθετε μαζί μας για μια βόλτα στον φανταστικό αυτό κόσμο. Θέλουμε να συνεχίσετε να μοιραζεστε τις ιδέες και τα σχόλιά σας μαζί μας.

Το θέμα είναι απλά ότι καθώς το League of Legends αναπτύσσεται διαρκώς, μαζί του εξελίσσεται και η ιστορία του.

Η επικοινωνία είναι αυτή που κάνει τη διαφορά και που μας ενθαρρύνει να γίνουμε ακόμη καλύτεροι σε αυτό το οποίο κάνουμε. Όπως γίνεται με το gameplay και με τα άρθρα για τις Αρχές Σχεδιασμού, έτσι και εμείς θα επιστρέψουμε στο μέλλον με νέα Dev Blogs συζητώντας τόσο τις τελευταίες αφηγηματικές προσπάθειές μας όσο και τις γενικές αξίες μας σχετικά με την ανάπτυξη της ιστορίας του League. Για παράδειγμα, μία από τις αρχές που θα θέλαμε να συζητήσουμε περαιτέρω είναι ο στόχος μας για τη διασφάλιση του πώς οι ταυτότητες των ηρώων να παραμένουν σταθερές, ανεξάρτητα από το πού μπορείτε να τους συναντήσετε. Για παράδειγμα, ο Ντάριους θα πρέπει να αισθάνεται πάντα το ίδιο, ανεξάρτητα από το αν χειρίζεται το τσεκούρι σε ένα κείμενο αφήγησης, στο παιχνίδι, ή σε ένα cinematic. Εξερευνώντας λοιπόν το ιστορικό και τα κίνητρα των ηρώων πέρα από αυτό που βλέπετε μέσα στο παιχνίδι δεν σημαίνει ότι ξαφνικά οι ήρωες θα αρχίσουν να μοιάζουν με διαφορετικούς χαρακτήρες. Αυτό που θέλουμε είναι να προσφέρουμε ένα τεράστιο φάσμα επιλογών για την ενσάρκωση προσωπικοτήτων, να εμβαθύνουμε και να αναλύσουμε τη σύνδεση μεταξύ τους.

Το θέμα είναι απλά ότι καθώς το League of Legends αναπτύσσεται διαρκώς, μαζί του εξελίσσεται και η ιστορία του. Εμείς δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ενθουσιασμένοι στο να μοιραστούμε τη διαδικασία αυτή μαζί σας και να ακούσουμε τι έχετε να πείτε γι ‘αυτή. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, θέλουμε να αναζωπυρώσουμε τη συζήτηση μαζί σας. Τι ιστορίες διψάτε να ακούσετε; Ποια μέρη στη Γη των Ρούνων θα θέλατε να δείτε;

Είμαστε τόσο ξεσηκωμένοι για τη διερεύνηση όλων αυτών των πιθανοτήτων και ελπίζουμε πως και εσείς μοιράζεστε το ίδιο πάθος με εμάς.

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends