Ο PBE σέρβερ ανανεώθηκε με νέα φωλιά στη ζούγκλα, preseason masteries και πολλά ακόμα.
Φτιάχτηκε η απόλυτη ικανότητα του Infernal Nasus
Πλέον δεν κολλάει το παιχνίδι, όπως έκανε στην προηγούμενη ανανέωση του PBE
Νέα φωλιά στη ζούγκλα
Στατιστικά:
Βασική Ζωή – 1400
Βασική Ζημιά – 75
Βασική Ταχύτητα Επίθεσης – .64
Βασική Πανοπλία – 15
Χρυσό – 55
XP – 150
Νέοι τρόποι ουράς
Κάποιοι περίεργοι τρόποι ουράς εμφανίστηκαν στον PBE Server (1ν1 και 6ν6), αλλά και κανένας από αυτούς δε λειτουργούν πραγματικά
Αλλαγές στα Masteries
Επίθεση
[toggle title=»Βαθμίδα 1″]
Feast (1 βαθμίδα) – Κάθε φορά που σκοτώνετε μια μονάδα αναπληρώνετε 2 ζωή και 1μάνα.
Fury (4 βαθμίδες) – Κερδίζετε 1.25/2.5/3.75/5% επιπλέον Ταχύτητα Επίθεσης.
Sorcery (4 βαθμίδες) – Κερδίζετε 1.25/2.5/3.75/5% μείωση χρόνου επαναφόρτισης.
Butcher (1 βαθμίδα) – Προξενεί 2 επιπλέον ζημιά εναντίον των minions που θα χτυπηθούν από βασικές επιθέσεις και spells μονού στόχου (δεν περιλαμβάνει αποτελέσματα από Damage over time ή Area of Effect spells).
[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 2″]
Doubled Edge Sword (1 βαθμίδα) – Melee: Προκαλούν 2% επιπλέον ζημιά και λαμβάνουν 1% πρόσθετη ζημιά. Ranged: Προκαλούν και λαμβάνουν 1.5% επιπλέον ζημιά.
Brute Force (3 βαθμίδες) – +4/8/12 ζημιά επίθεσης στο επίπεδο 18 (+0.22/0.44/0.66 ανά επίπεδο).
Mental Force (3 βαθμίδες) – +6/12/18 Ability Power στο επίπεδο 18 (+.33/.66/.99 ανά επίπεδο).[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 3″]
Spell Weaving (1 βαθμίδα) – Η πρόκληση ζημιάς σε έναν εχθρικό ήρωα με αυτόματη επίθεση αυξάνει τη ζημιά από τα spells σας κατά 1%, το οποίο συσσωρεύεται μέχρι 3 φορές. (Μέγιστη αύξηση ζημιάς 3%).
Martial Mastery (1 βαθμίδα) (Απαιτείται το Brute Force) – +5 Ζημιά επίθεσης.
Arcane Mastery (1 βαθμίδα) (Απαιτείται το Mental Force) – +8 Ability Power.
Executioner (3 βαθμίδες) – Αυξάνει τη ζημιά που προκαλείται στους ήρωες με ζωή λιγότερη από 20/35/50% κατά 5%.[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 4″]
Blade Weaving (1 βαθμίδα)(Απαιτείται το Spell Weaving) – Η πρόκληση ζημιάς σε έναν εχθρό με κάποιο spell αυξάνει τη βασική σας ζημιά επίθεσης κατά 1%, με συσσώρευση έως 3 φορές. (Μέγιστη αύξηση ζημιάς 3%). Αυτό δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί περισσότερο από μία φορά ανά δευτερόλεπτο.
Warlord (3 βαθμίδες) -Αυξάνει την επιπλέον Ζημιά Επίθεσης κατά 2/3.5/5%.
Archmage (3 βαθμίδες) – Αυξάνει το Ability Power κατά 2/3.5/5%.
Dangerous Game (1 βαθμίδα) (Απαιτείται το Executioner) – Όταν σκοτώνετε έναν εχθρό αναπληρώνεται 5% της ζωής και του μάνα που σας λείπουν.[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 5″]
Frenzy (1 βαθμίδα) – Τα καίρια χτυπήματα αυξάνουν την ταχύτητα επίθεσής σας κατά 5% για 3 δευτερόλεπτα (συσσωρεύεται μέχρι 3 φορές)
Devastating Strikes (3 βαθμίδα) – +2/4/6% Διείσδυση πανοπλίας και μαγείας.
Arcane Blade (1 βαθμίδα) – Οι βασικές σας επιθέσεις προκαλούν επιπλέον μαγική ζημιά ίση με το 5% του Ability Power σας.[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 6″]
Havoc (1 βαθμίδα) – 3% Αυξημένη ζημιά.[/toggle]
Άμυνα
[toggle title=»Βαθμίδα 1″]
Block (2 βαθμίδες) – Μειώνει την επερχόμενη ζημιά επίθεσης από τη βασική επίθεση ενός champion κατά 1/2
Recovery (2 βαθμίδες) – +1 βαθμό ζωής κάθε 5 δευτερόλεπτα
Enchanted Armor (2 βαθμίδες) – Αυξάνει την bonus πανοπλία και την αντίσταση μαγείας κατά 2.5/5%
Tough Skin (2 βαθμίδες) – Μειώνει τη ζημιά επίθεσης που λαμβάνεται από τα τέρατα κατά ½. Δεν επηρεάζει τα minions στο lane.[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 2″]
Unyielding (1 βαθίδα )(Απαιτείται το Block) Melee – Μειώνει όλη την επερχόμενη ζημιά επίθεσης από τους champions κατά 2 Ranged – Μειώνει όλη την επερχόμενη ζημιά επίθεσης από τους champions κατά 1
VeteranScars (3 βαθμίδες) – +12/24/36 βαθμοί ζωής
Bladed Armor (1 βαθμίδα) – Τα εχθρικά τέρατα που σας επιτίθενται αιμορραγούν, προκαλώντας ζημιά ίση με το 1% της τωρινής τους ζωής κάθε δευτερόλεπτο. Αυτό, δε λειτουργεί εναντίον των minions της λωρίδας.[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 3″]
Oppression (1 βαθμίδα) – Μειώνει την επερχόμενη ζημιά επίθεσης κατά 3% από εχθρούς που έχουν μειωμένη ταχύτητα κίνησης (Slows, snares, taunts, stuns, κτλ)
Juggernaut (1 βαθμίδα) (Απαιτείται το VeteranScars) – +3% Μέγιστοι βαθμοίζωής
Hardiness (3 βαθμίδες) – +2/3.5/5 πανοπλία
Resistance (3 βαθμίδες) – +2/3.5/5 αντίσταση μαγείας[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 4″]
Perseverance (3 βαθμίδες) – +1/2/3% από τη συνολική ζωή που λείπει κάθε 5 δευτερόλεπτα
Swiftness (1 βαθμίδα) – Μειώνει τη διάρκεια των επιβραδύνσεων κατά 10%
Reinforced Armor (1 βαθμίδα) (Απαιτείται το Hardiness) – Μειώνει τη ζημιά επίθεσης που λαμβάνεται από καίρια χτυπήματα κατά 10%
Evasive (1 βαθμίδα)(Απαιτείται το Resistance) – Μειώνει τη ζημιά επίθεσης που λαμβάνεται από περιοχή επηρεασμένη από μαγεία κατά 4%.[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 5″]
Second Wind (1 βαθμίδα)(Απαιτείται το Perseverance) – Αυξάνει όλες τις πηγές της επερχόμενης θεραπείας κατά 10% όταν η ζωή βρίσκεται κάτω από το 25%
Legendary Guardian (4 βαθμίδες) – +1/2/3/4 πανοπλία και 0.5/1/1.5/2 αντίσταση μαγείας για κάθε κοντινό αντίπαλο champion.
Runic Shield (1 βαθμίδα) – Ξεκινάτε το παιχνίδι με 50 βαθμούς ασπίδας ζωής. Αυτή η ασπίδα επαναφέρεται κάθε φορά που ένας παίχτης κάνει respawn.[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 6″]
Tenacious (1 βαθμίδα) – Μειώνει τη διάρκεια του crowd control κατά 15%[/toggle]
Βοηθητικά
[toggle title=»Βαθμίδα 1″]
Phasewalker (1 βαθμίδα) – Μειώνει το χρόνο ενεργοποίησης του Recall κατά 1 δευτερόλεπτο.
Fleet of Foot (3 βαθμίδες) – +0.5/1/1.5% ταχύτητα κίνησης.
Meditation (3 βαθμίδες) – +1/2/3 αναπλήρωση μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα.
Scout (1 βαθμίδες) – Αυξάνει την εμβέλεια των wards και των μπιχλιμπιδιών κατά 10%.[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 2″]
Conjuror (1 βαθμίδα) – Οι επικαλεσμένες μονάδες, οι παγίδες και οι κλώνοι έχουν 10% περισσότερη διάρκεια. Αυτό, δε λειτουργεί στα wards.
Summoner’s Insight (3 βαθμίδες) – Μειώνει το χρόνο επαναφόρτισης των Summoner Spells κατά 4/7/10%.
Strength of Spirit (1 βαθμίδα)(Απαιτείται το Meditation) – Κερδίζετε αναπλήρωση ζωής ίση με το 10% της αναπλήρωσης μάνα σας.
Alchemist (1 βαθμίδα) – Αυξάνει τη διάρκεια των φίλτρων και ελιξήριων κατά 10%.[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 3″]
Greed (3 βαθμίδες) – +.5/1/1.5 χρυσό κάθε 10 δευτερόλεπτα.
Runic Affinity (1 βαθμίδα) – Αυξάνει τη διάρκεια των buffs από shrine, relic, quest και τέρατα κατά 20%.
Vampirism (3 βαθμίδες) – +1/2/3% lifesteal και spellvamp.
Culinary Master (1 βαθμίδα)(Απαιτείται το Alchemist) – Τα φίλτρα αναπλήρωσης ζωής αναβαθμίζονται σε Μπισκότα που αναπληρώνουν 20 ζωή και 10 μάνα αμέσως μετά την κατανάλωση.[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 4″]
Wealth (1 βαθμίδα) (απαιτείται το Greed)– +40 Αρχικός χρυσός.
Bandit (1 βαθμίδα) – Melee: Δίνει επιπλεόν 15 χρυσό κάθε φορά που σκοτώνετε ή βοηθάτε κάποιον να σκοτώσει έναν εχθρικό ήρωα. Ranged: Κερδίζετε 3 χρυσό κάθε φορά που επιτίθεστε σε έναν εχθρικό ήρωα. Αυτό δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί στον ίδιο εχθρό πάνω από μία φόρα ανά 5 δευτερόλεπτα.
Expanded Mind (3 βαθμίδες) – +2/3.5/5% αύξηση στο μέγιστο μάνα.
Inspiration (2 βαθμίδες) – +5 ΧΡ κάθε 10 δευτερόλεπτα όσο βρίσκεστε δίπλα σε έναν σύμμαχο με μεγαλύτερο επίπεδο.[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 5″]
Scavenger (1 βαθμίδα) (Απαιτείται το Bandit)– +1 χρυσό κάθε φορά που ένας σύμμαχος σκοτώνει ένα minion στη λωρίδα.
Intelligence (3 βαθμίδες) – +2/3.5/5% μείωση του χρόνου επαναφόρτισης και μειώνει το χρόνο επαναφόρτισης των ενεργοποιημένων αντικειμένων κατά 4/7/10%.[/toggle]
[toggle title=»Βαθμίδα 6″]
Wanderer (1 βαθμίδα) – Κερδίζετε 5% αυξημένη ταχύτητα κίνησης όταν δε βρίσκεστε σε μάχη.[/toggle]
Αλλαγές ισορρόπησης
Ήρωες
Janna
Zephyr ( W )
- Η παθητική της ταχύτητας κίνησης μειώθηκε σε 4/6/8/10/12% από 4/7/10/13/16%.
- Η επιβράδυνση κίνησης μειώθηκε σε 24/28/32/36/40% από 24/30/36/42/46%.
Eye of the Storm ( E )
- Η αναλογία AP της ασπίδας μειώθηκε σε .7 από .9.
- Το μπόνους AD μειώθηκε σε 14/22/30/38/46 από 14/23/32/41/50.
- Η μπόνους αναλογία AD τώρα είναι .1 ( 100 AP = +10 AD ).
Lulu
Help Pix ( E )
- Η αναλογία AP όταν η ασπίδα ενεργοποιείται σε σύμμαχο αυξήθηκε σε .8 AP από .7.
- Η αναλογία AP για τη ζημιά σε εχθρό μειώθηκε σε .4 από .5.
Wild Growth ( R )
- Η μπόνους ζωή αυξήθηκε σε 300/450/600 από 250/375/500.
Lucian
Piercing Light (Q )
- Αλλαγή στο tooltip – τώρα αναφέρει την ακριβή αναλογία για την έξτρα ζημιά επίθεσης σε % ανάμεσα σε 50%-150%.
Nunu
Consume ( Q )
- Η ζημιά μειώθηκε σε 400/550/700/850/1000 από 500/625/750/875/1000.
Αντικείμενα
Eleisa’s Miracle
- Αφαιρέθηκε
Executioner’s Emblem
- Μετονομάστηκε σε Emblem of Zeonia.
- Το Tooltip δεν υπάρχει πια, το «execute» και το «Soul Tithe» συνδυάστηκαν στην παθητική του «Spoils of War».
Hunter’s Machete
- Παθητική – Το Maim τώρα αναπληρώνει 3 ζωή σε κάθε χτύπημα.
Mana Manipulator
- Αφαιρέθηκε
Martyr’s Call
- Μετονομάστηκε σε Brace of the Mountain
- Το Tooltip δεν υπάρχει πια, το «execute» και το «Soul Tithe» συνδυάστηκαν στην παθητική του «Spoils of War».
Reaper’s Emblem
- Μετονομάστηκε σε Shield of the Rakkor
- Το Tooltip δεν υπάρχει πια, το «execute» και το «Soul Tithe» συνδυάστηκαν στην παθητική του «Spoils of War».
Shard of True Ice
- Όταν είναι ενεργό τώρα προκαλεί και 50 μαγική ζημιά μαζί με την επιβράδυνση.
Spirit of the Elder Lizard
- Η ζημιά επίθεσης αυξήθηκε σε 30 από 25.
Spirit Stone
- Παθητική – Το Maim τώρα αναπληρώνει 3 ζωή σε κάθε χτύπημα.
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers