Αλλαγές στον PBE 4/11

Ο PBE σέρβερ ανανεώθηκε με νέα φωλιά στη ζούγκλα, preseason masteries και πολλά ακόμα.   Φτιάχτηκε η απόλυτη ικανότητα του Infernal Nasus Πλέον δεν κολλάει το παιχνίδι, όπως έκανε στην προηγούμενη ανανέωση του PBE   Νέα φωλιά στη ζούγκλα Στατιστικά: Βασική Ζωή – 1400 Βασική Ζημιά – 75 Βασική Ταχύτητα Επίθεσης – .64 Βασική Πανοπλία – 15 Χρυσό – 55 XP – 150 Νέοι τρόποι ουράς Κάποιοι περίεργοι τρόποι ουράς εμφανίστηκαν στον PBE Server (1ν1 και 6ν6), αλλά και κανένας από αυτούς δε λειτουργούν πραγματικά   Αλλαγές στα Masteries Επίθεση [toggle title=»Βαθμίδα 1″] Feast (1 βαθμίδα) – Κάθε φορά που […]

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Ο PBE σέρβερ ανανεώθηκε με νέα φωλιά στη ζούγκλα, preseason masteries και πολλά ακόμα.

t00IbrB

 

Φτιάχτηκε η απόλυτη ικανότητα του Infernal Nasus

Πλέον δεν κολλάει το παιχνίδι, όπως έκανε στην προηγούμενη ανανέωση του PBE

 

Νέα φωλιά στη ζούγκλα

Στατιστικά:

Βασική Ζωή – 1400

Βασική Ζημιά – 75

Βασική Ταχύτητα Επίθεσης – .64

Βασική Πανοπλία – 15

Χρυσό – 55

XP – 150

Νέοι τρόποι ουράς

Κάποιοι περίεργοι τρόποι ουράς εμφανίστηκαν στον PBE Server (1ν1 και 6ν6), αλλά και κανένας από αυτούς δε λειτουργούν πραγματικά

 

Αλλαγές στα Masteries

Επίθεση

[toggle title=»Βαθμίδα 1″]

Feast (1 βαθμίδα) – Κάθε φορά που σκοτώνετε μια μονάδα αναπληρώνετε 2 ζωή και 1μάνα.

Fury (4 βαθμίδες) – Κερδίζετε 1.25/2.5/3.75/5% επιπλέον Ταχύτητα Επίθεσης.

Sorcery (4 βαθμίδες) – Κερδίζετε 1.25/2.5/3.75/5% μείωση χρόνου επαναφόρτισης.

Butcher (1 βαθμίδα) – Προξενεί 2 επιπλέον ζημιά εναντίον των minions που θα χτυπηθούν από βασικές επιθέσεις και spells μονού στόχου (δεν περιλαμβάνει αποτελέσματα από Damage over time ή Area of Effect spells).

[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 2″]

Doubled Edge Sword (1 βαθμίδα) – Melee: Προκαλούν 2% επιπλέον ζημιά και λαμβάνουν 1% πρόσθετη ζημιά. Ranged: Προκαλούν και λαμβάνουν 1.5% επιπλέον ζημιά.

Brute Force (3 βαθμίδες) – +4/8/12 ζημιά επίθεσης στο επίπεδο 18 (+0.22/0.44/0.66 ανά επίπεδο).

Mental Force (3 βαθμίδες) – +6/12/18 Ability Power στο επίπεδο 18 (+.33/.66/.99 ανά επίπεδο).[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 3″]

Spell Weaving (1 βαθμίδα) – Η πρόκληση ζημιάς σε έναν εχθρικό ήρωα με αυτόματη επίθεση αυξάνει τη ζημιά από τα spells σας κατά 1%, το οποίο συσσωρεύεται μέχρι 3 φορές. (Μέγιστη αύξηση ζημιάς 3%).

Martial Mastery (1 βαθμίδα) (Απαιτείται το Brute Force) – +5 Ζημιά επίθεσης.

Arcane Mastery (1 βαθμίδα) (Απαιτείται το Mental Force) – +8 Ability Power.

Executioner (3 βαθμίδες) – Αυξάνει τη ζημιά που προκαλείται στους ήρωες με ζωή λιγότερη από 20/35/50% κατά 5%.[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 4″]

Blade Weaving (1 βαθμίδα)(Απαιτείται το Spell Weaving) – Η πρόκληση ζημιάς σε έναν εχθρό με κάποιο spell αυξάνει τη βασική σας ζημιά επίθεσης κατά 1%, με συσσώρευση έως 3 φορές. (Μέγιστη αύξηση ζημιάς 3%). Αυτό δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί περισσότερο από μία φορά ανά δευτερόλεπτο.

Warlord (3 βαθμίδες) -Αυξάνει την επιπλέον Ζημιά Επίθεσης κατά 2/3.5/5%.

Archmage (3 βαθμίδες) – Αυξάνει το Ability Power κατά 2/3.5/5%.

Dangerous Game (1 βαθμίδα) (Απαιτείται το Executioner) – Όταν σκοτώνετε έναν εχθρό αναπληρώνεται 5% της ζωής και του μάνα που σας λείπουν.[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 5″]

Frenzy (1 βαθμίδα) – Τα καίρια χτυπήματα αυξάνουν την ταχύτητα επίθεσής σας κατά 5% για 3 δευτερόλεπτα (συσσωρεύεται μέχρι 3 φορές)

Devastating Strikes (3 βαθμίδα) – +2/4/6% Διείσδυση πανοπλίας και μαγείας.

Arcane Blade (1 βαθμίδα) – Οι βασικές σας επιθέσεις προκαλούν επιπλέον μαγική ζημιά ίση με το 5% του Ability Power σας.[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 6″]

Havoc (1 βαθμίδα) – 3% Αυξημένη ζημιά.[/toggle]

Άμυνα

[toggle title=»Βαθμίδα 1″]

Block (2 βαθμίδες) – Μειώνει την επερχόμενη ζημιά επίθεσης από τη βασική επίθεση ενός champion κατά 1/2

Recovery (2 βαθμίδες) – +1 βαθμό ζωής κάθε 5 δευτερόλεπτα

Enchanted Armor (2 βαθμίδες) – Αυξάνει την bonus πανοπλία και την αντίσταση μαγείας κατά 2.5/5%

Tough Skin (2 βαθμίδες) – Μειώνει τη ζημιά επίθεσης που λαμβάνεται από τα τέρατα κατά ½. Δεν επηρεάζει τα minions στο lane.[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 2″]

Unyielding (1 βαθίδα )(Απαιτείται το Block) Melee – Μειώνει όλη την επερχόμενη ζημιά επίθεσης από τους champions κατά 2 Ranged – Μειώνει όλη την επερχόμενη ζημιά επίθεσης από τους champions κατά 1

VeteranScars (3 βαθμίδες) – +12/24/36 βαθμοί ζωής

Bladed Armor (1 βαθμίδα) – Τα εχθρικά τέρατα που σας επιτίθενται αιμορραγούν, προκαλώντας ζημιά ίση με το 1% της τωρινής τους ζωής κάθε δευτερόλεπτο. Αυτό, δε λειτουργεί εναντίον των minions της λωρίδας.[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 3″]

Oppression (1 βαθμίδα) – Μειώνει την επερχόμενη ζημιά επίθεσης κατά 3% από εχθρούς που έχουν μειωμένη ταχύτητα κίνησης (Slows, snares, taunts, stuns, κτλ)

Juggernaut (1 βαθμίδα) (Απαιτείται το VeteranScars) – +3% Μέγιστοι βαθμοίζωής

Hardiness (3 βαθμίδες) – +2/3.5/5 πανοπλία

Resistance (3 βαθμίδες) – +2/3.5/5 αντίσταση μαγείας[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 4″]

Perseverance (3 βαθμίδες) – +1/2/3% από τη συνολική ζωή που λείπει κάθε 5 δευτερόλεπτα

Swiftness (1 βαθμίδα) – Μειώνει τη διάρκεια των επιβραδύνσεων κατά 10%

Reinforced Armor (1 βαθμίδα) (Απαιτείται το Hardiness) – Μειώνει τη ζημιά επίθεσης που λαμβάνεται από καίρια χτυπήματα κατά 10%

Evasive (1 βαθμίδα)(Απαιτείται το Resistance) – Μειώνει τη ζημιά επίθεσης που λαμβάνεται από περιοχή επηρεασμένη από μαγεία κατά 4%.[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 5″]

Second Wind (1 βαθμίδα)(Απαιτείται το Perseverance) – Αυξάνει όλες τις πηγές της επερχόμενης θεραπείας κατά 10% όταν η ζωή βρίσκεται κάτω από το 25%

Legendary Guardian (4 βαθμίδες) – +1/2/3/4 πανοπλία και 0.5/1/1.5/2 αντίσταση μαγείας για κάθε κοντινό αντίπαλο champion.

Runic Shield (1 βαθμίδα) – Ξεκινάτε το παιχνίδι με 50 βαθμούς ασπίδας ζωής. Αυτή η ασπίδα επαναφέρεται κάθε φορά που ένας παίχτης κάνει respawn.[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 6″]

Tenacious (1 βαθμίδα) – Μειώνει τη διάρκεια του crowd control κατά 15%[/toggle]

Βοηθητικά

[toggle title=»Βαθμίδα 1″]

Phasewalker (1 βαθμίδα) – Μειώνει το χρόνο ενεργοποίησης του Recall κατά 1 δευτερόλεπτο.

Fleet of Foot (3 βαθμίδες) – +0.5/1/1.5% ταχύτητα κίνησης.

Meditation (3 βαθμίδες) – +1/2/3 αναπλήρωση μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα.

Scout (1 βαθμίδες) – Αυξάνει την εμβέλεια των wards και των μπιχλιμπιδιών κατά 10%.[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 2″]

Conjuror (1 βαθμίδα) – Οι επικαλεσμένες μονάδες, οι παγίδες και οι κλώνοι έχουν 10% περισσότερη διάρκεια. Αυτό, δε λειτουργεί στα wards.

Summoner’s Insight (3 βαθμίδες) – Μειώνει το χρόνο επαναφόρτισης των Summoner Spells κατά 4/7/10%.

Strength of Spirit (1 βαθμίδα)(Απαιτείται το Meditation) – Κερδίζετε αναπλήρωση ζωής ίση με το 10% της αναπλήρωσης μάνα σας.

Alchemist (1 βαθμίδα) – Αυξάνει τη διάρκεια των φίλτρων και ελιξήριων κατά 10%.[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 3″]

Greed (3 βαθμίδες) – +.5/1/1.5 χρυσό κάθε 10 δευτερόλεπτα.

Runic Affinity (1 βαθμίδα) – Αυξάνει τη διάρκεια των buffs από shrine, relic, quest και τέρατα κατά 20%.

Vampirism (3 βαθμίδες) – +1/2/3% lifesteal και spellvamp.

Culinary Master (1 βαθμίδα)(Απαιτείται το Alchemist) – Τα φίλτρα αναπλήρωσης ζωής αναβαθμίζονται σε Μπισκότα που αναπληρώνουν 20 ζωή και 10 μάνα αμέσως μετά την κατανάλωση.[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 4″]

Wealth (1 βαθμίδα) (απαιτείται το Greed)– +40 Αρχικός χρυσός.

Bandit (1 βαθμίδα) – Melee: Δίνει επιπλεόν 15 χρυσό κάθε φορά που σκοτώνετε ή βοηθάτε κάποιον να σκοτώσει έναν εχθρικό ήρωα. Ranged: Κερδίζετε 3 χρυσό κάθε φορά που επιτίθεστε σε έναν εχθρικό ήρωα. Αυτό δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί στον ίδιο εχθρό πάνω από μία φόρα ανά 5 δευτερόλεπτα.

Expanded Mind (3 βαθμίδες) – +2/3.5/5% αύξηση στο μέγιστο μάνα.

Inspiration (2 βαθμίδες) – +5 ΧΡ κάθε 10 δευτερόλεπτα όσο βρίσκεστε δίπλα σε έναν σύμμαχο με μεγαλύτερο επίπεδο.[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 5″]

Scavenger (1 βαθμίδα) (Απαιτείται το Bandit)– +1 χρυσό κάθε φορά που ένας σύμμαχος σκοτώνει ένα minion στη λωρίδα.

Intelligence (3 βαθμίδες) – +2/3.5/5% μείωση του χρόνου επαναφόρτισης και μειώνει το χρόνο επαναφόρτισης των ενεργοποιημένων αντικειμένων κατά 4/7/10%.[/toggle]

[toggle title=»Βαθμίδα 6″]

Wanderer (1 βαθμίδα) – Κερδίζετε 5% αυξημένη ταχύτητα κίνησης όταν δε βρίσκεστε σε μάχη.[/toggle]

Αλλαγές ισορρόπησης

Ήρωες

Janna

Zephyr ( W )

  • Η παθητική της ταχύτητας κίνησης μειώθηκε σε 4/6/8/10/12% από 4/7/10/13/16%.
  • Η επιβράδυνση κίνησης μειώθηκε σε 24/28/32/36/40% από 24/30/36/42/46%.

Eye of the Storm ( E )

  • Η αναλογία AP της ασπίδας μειώθηκε σε .7 από .9.
  • Το μπόνους AD μειώθηκε σε 14/22/30/38/46 από 14/23/32/41/50.
  • Η μπόνους αναλογία AD τώρα είναι .1 ( 100 AP = +10 AD ).

 Lulu

Help Pix ( E )

  • Η αναλογία AP όταν η ασπίδα ενεργοποιείται σε σύμμαχο αυξήθηκε σε .8 AP από .7.
  • Η αναλογία AP για τη ζημιά σε εχθρό μειώθηκε σε .4 από .5.

Wild Growth ( R )

  • Η μπόνους ζωή αυξήθηκε σε 300/450/600 από 250/375/500.

 Lucian

Piercing Light (Q )

  • Αλλαγή στο tooltip – τώρα αναφέρει την ακριβή αναλογία για την έξτρα ζημιά επίθεσης σε % ανάμεσα σε 50%-150%.

Nunu

Consume ( Q )

  • Η ζημιά μειώθηκε σε 400/550/700/850/1000 από 500/625/750/875/1000.

 

Αντικείμενα

Eleisa’s Miracle

  • Αφαιρέθηκε

Executioner’s Emblem

  • Μετονομάστηκε σε Emblem of Zeonia.
  • Το Tooltip δεν υπάρχει πια, το «execute» και το «Soul Tithe» συνδυάστηκαν στην παθητική του «Spoils of War».

Hunter’s Machete

  • Παθητική – Το Maim τώρα αναπληρώνει 3 ζωή σε κάθε χτύπημα.

Mana Manipulator

  • Αφαιρέθηκε

Martyr’s Call

  • Μετονομάστηκε σε Brace of the Mountain
  • Το Tooltip δεν υπάρχει πια, το «execute» και το «Soul Tithe» συνδυάστηκαν στην παθητική του «Spoils of War».

Reaper’s Emblem

  • Μετονομάστηκε σε Shield of the Rakkor
  • Το Tooltip δεν υπάρχει πια, το «execute» και το «Soul Tithe» συνδυάστηκαν στην παθητική του «Spoils of War».

Shard of True Ice

  • Όταν είναι ενεργό τώρα προκαλεί και 50 μαγική ζημιά μαζί με την επιβράδυνση.

Spirit of the Elder Lizard

  • Η ζημιά επίθεσης αυξήθηκε σε 30 από 25.

Spirit Stone

  • Παθητική – Το Maim τώρα αναπληρώνει 3 ζωή σε κάθε χτύπημα.
Περισσότερα νέα για το League of Legends