Διαβάστε αναλυτικά τις τεχνικές διαφορές μεταξύ PS4 και PS4 Pro
Στα πλαίσια του GDC 2018 η Quantic Dream έκανε 2 παρουσιάσεις, στις οποίες οι developers μίλησαν για την τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε για την ανάπτυξη του Detroit: Become Human. Mέσω της πρώτης παρουσίασης, έγινε γνωστό πως η Quantic Dream χρησιμοποίησε νέα τεχνολογία για την ανάπτυξη του παιχνιδιού και έδωσε προτεραιότητα στα γραφικά αντί του framerate. Συγκεκριμένα, δήλωσαν πως το Detroit: Become Human δεν είναι ένας action τίτλος που απαιτεί υψηλό framerate.Επίσης, οι developers απέφυγαν τα μεγάλα loading screens σε όσα σημεία ήταν εφικτό. Παρακάτω, μπορείτε να δείτε τις διαφορές στον τεχνικό τομέα μεταξύ PS4 και PS4 Pro:
PS4
● 1080p at 30 FPS
● Volumetric lighting: 192x108x64
● Support HDR TV
PS4 Pro
● 2160p checkerboard at 30 FPS
● GUI in full 2160p
● Volumetric lighting: 235x135x64
● Support HDR TV
Στα πλαίσια της 2ης παρουσίασης, η Quantic Dream μίλησε για την τεχνολογία φωτισμού που χρησιμοποιήθηκε στο Detroit: Become Human. Το Detroit: Become Human κυκλοφορεί στις 25 Μαΐου, αποκλειστικά για PS4.
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.960 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers