Street Fighter V: Arcade Edition | Review

Η πρώτη επανέκδοση για το θρυλικό fighting της Capcom, ήρθε να αλλάξει πολλά

Platforms
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Η πρώτη επανέκδοση για το θρυλικό fighting της Capcom, ήρθε να αλλάξει πολλά

Όπως είχαμε πει και στο review για την vanilla έκδοση του Street Fighter V, το παιχνίδι ενώ κατάφερνε να προσελκύσει περισσότερο κόσμο χάρη στο προσβάσιμο gameplay του, είχε ένα τεράστιο ελάττωμα. Η απουσία ουσιαστικού single player content ήταν κάτι αρκετά απωθητικό, ενώ τα προβλήματα με το matchmaking κατά το launch δεν βοηθούσαν καθόλου. Το δεύτερο θέμα δεν άργησε πολύ να διορθωθεί, αλλά τι συμβαίνει με το πρώτο;

Έχοντας φτάσει στο season 3, έφτασε η πρώτη επανέκδοση του παιχνιδιού, κάτι που δεν ξάφνιασε κανέναν. Το Street Fighter V: Arcade Edition έρχεται μαζί με τα δύο πρώτα character passes, κάτι που σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή του, είναι ένα αρκετά καλό value for money. Από την άλλη όμως, μαζί με την κυκλοφορία της έκδοσης αυτής, ξεκίνησε και η διανομή των χαρακτήρων του character pass 3, το οποίο δεν περιλαμβάνεται στο πακέτο. Ωστόσο, αυτό που ήρθε επίσης μαζί με την Arcade Edition, είναι νέο content και μηχανισμοί.

Δίνοντας ακόμα περισσότερο βάθος στο gameplay, κάθε χαρακτήρας έχει πλέον ένα δεύτερο V-Trigger, κάτι που μπορεί να αλλάξει ριζικά τα διάφορα match-ups. Όπως και πριν, κάθε χαρακτήρας μπορεί να εκμεταλλευτεί αυτούς τους μηχανισμούς προς όφελός του. Ανάμεσα σε αυτά μάλιστα υπάρχουν κινήσεις βγαλμένες από τα παλιά, όπως το Psycho Crusher του Dictator (M.Bison) και το counter attack του Ryu από το Street Fighter 4.

Φεύγοντας από το gameplay, υπάρχει μια σημαντική προσθήκη στο κομμάτι του single fight. Αφού η Capcom μερικούς μήνες μετά το launch αξιώθηκε να βάλει Player Vs CPU, είναι καιρός να βάλει και άλλα, λιγότερο «δεδομένα» πράγματα. Το team fight μπορεί να μην είναι σαν του Marvel Vs Capcom, αλλά θυμίζει αυτό που υπήρχε κάποτε στο Tekken 3. Κάθε μεριά επιλέγει μερικούς χαρακτήρες και η μάχη γίνεται με γύρους. Η μπάρα ζωής του παίκτη που νικάει δεν γεμίζει με τη μία, αλλά σταδιακά κατά τη διάρκεια της επόμενης μάχης, μέχρι να δεχτεί κάποια ζημιά.

Σε άλλα νέα, σα να μην ήταν αρκετά τα fight money που χρειάζονταν για χαρακτήρες, κοστούμια και τα διάφορα άλλα καλούδια, πλέον υπάρχει ακόμα ένα μέρος που μπορείτε να τα ξοδέψετε. To extra battle είναι μια μάχη, που ενώ ζητάει κάποια fight money όπως είπαμε, δίνει πίσω αρκετά καλούδια. Χρήματα, τίτλοι, ακόμα και αποκλειστικά κοστούμια είναι μέσα στα έπαθλα, αλλά οι πολλαπλές προσπάθειες που θα χρειαστεί να κάνετε, απαιτούν και επιπλέον κόστος εισόδου.

Η μεγαλύτερη προσθήκη όμως του SF5, είναι το Arcade Mode. Μπορεί να χρειάστηκαν δύο ολόκληρα χρόνια για να το δούμε, όμως αυτά που έχει να προσφέρει, το κάνουν αρκετά ξεχωριστό. Έχετε να επιλέξετε μέσα από έξι arcade modes, ένα για κάθε main Street Fighter τίτλο. Σε κάθε ένα από αυτά υπάρχει συγκεκριμένο διαθέσιμο roster, ενώ για κάθε clear, ξεκλειδώνετε το ending του αντίστοιχου χαρακτήρα για το εκάστοτε παιχνίδι. Από εκεί που το SF5 δεν είχε καθόλου single player περιεχόμενο, αυτό άλλαξε ριζικά.

Judge Grimm

Δοκιμάζοντας από μία φορά το κάθε arcade και προσπαθώντας να θυμηθώ λίγο τον Rashid, κατάλαβα πως το Dragon Ball Fighterz ανέβασε αρκετά τις προτιμήσεις μου. Ωστόσο, οι προσθήκες είναι κάτι που θα δώσουν ξανά ζωή στο παιχνίδι και το arcade προσθέτει αμέτρητες ώρες παιχνιδιού εκτός σύνδεσης. Από την άλλη η απουσία του character pass 3 είναι μεγάλο πλήγμα για το πακέτο. Τουλάχιστον ο Sagat αργεί και υπάρχει αρκετός καιρός για συλλογή fight money.

Περισσότερα νέα για το Street Fighter V

Ασχολείται με games από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Προτιμάει να παίξει έναν τίτλο στο φουλ πριν μπει στην διαδικασία να του πετάξει ντομάτες ενώ στον ελεύθερο του χρόνο παίζει αρχαιολογίες. Επίσης είναι Pokemon Master.