Το νέο παιχνίδι της Arkane Studios, Prey, μας πάει στο διαστημικό σταθμό Talos I, όπου μια εξωγήινη απειλή θερίζει τα πάντα στο πέρασμά της
Το Prey αποτελεί reimagining του ομώνυμου τίτλου που είχε κυκλοφορήσει για Xbox 360 και PC το 2006. Αυτή τη φορά το τιμόνι ανέλαβε η Arkane Studios, γνωστή για την καταπληκτική σειρά Dishonored. Επιπλέον, η ομάδα ανάπτυξης έπλασε τον τίτλο, σαν έναν πνευματικό διάδοχο του System Shock, που δίνει στους παίκτες τη δυνατότητα να σημειώσουν πρόοδο με πάνω από έναν τρόπο.
Το Prey διαδραματίζεται σε ένα εναλλακτικό χρονοδιάγραμμα, όπου ο πρόεδρος τον Ηνωμένων Πολιτειών, John F. Kennedy, επιβιώνει από την απόπειρα δολοφονίας του το 1963. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο Kennedy να επενδύσει περισσότερο στο διαστημικό πρόγραμμα, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να ανθίσει περισσότερο κατά τη διάρκεια του διαστημικού αγώνα. Ωστόσο, οι δραστηριότητες των ανθρώπων στο διάστημα, τράβηξαν την προσοχή εξωγήινων οργανισμών, γνωστούς ως Typhoon.
Οι Η.Π.Α συνεργάζονται με τη Σοβιετική ένωση, ώστε να αντιμετωπίσουν και να αιχμαλωτίσουν τα Typhoon. Μαζί δημιουργούν το διαστημικό σταθμό «Kletka», που θα χρησιμοποιηθεί σαν φυλακή για τα Typhoon και βρίσκεται σε τροχιά γύρω από το φεγγάρι της γης. Μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης, ο σταθμός περνάει αποκλειστικά στα χέρια των Ηνωμένων Πολιτειών, που μέσω του Project Axiom, προσπαθούν να μελετήσουν τα Typhoon και να φέρουν τα αποτελέσματα πίσω στη γη.
Ένα ατύχημα ωστόσο πάνω στον σταθμό, είχε σαν αποτέλεσμα το Project να σταματήσει και ο σταθμός να καταλήξει με όλα τα Typhoon ζωντανά. Πολλά χρόνια μετά, ο σταθμός περνάει στην εταιρία Transtar και μετονομάζεται σε Talos I, ένα εργαστήριο μελέτης των Typhoon και προόδου της νευροεπιστήμης. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία των Neuromods τα οποία χρησιμοποιούν τη φυσιολογία των Typhoon, ώστε να μετασχηματίσουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο, δίνοντάς του νέες ιδιότητες.
Παίρνετε το ρόλο του Morgan Yu (μπορείτε να επιλέξετε φύλο στην αρχή του παιχνιδιού), ο οποίος μετά την απεγκατάσταση κάποιων Neuromods έχει χάσει τη μνήμη του και το Talos I έχει κυριευτεί από τα Typhoon. Πριν χάσει τη μνήμη του ο Morgan είχε προγραμματίσει ένα ρομπότ, έτσι ώστε να του θυμίσει πως σε αυτό το ενδεχόμενο θα πρέπει να καταστρέψει ολόκληρο το σταθμό, για να μην φτάσουν οι εξωγήινοι στη γη. Από την άλλη όμως, ο αδερφός του Morgan, Alex, θα προσπαθήσει να τον σταματήσει, ώστε να μην χαθεί όλη αυτή η δουλειά.
Από την πρώτη κιόλας στιγμή του, το παιχνίδι σας βομβαρδίζει με ανατροπές. Η αποστολή που σας αναθέτει το ρομπότ δεν είναι απόλυτο να πραγματοποιηθεί, αφού την ιστορία πάνω στο Talos I την πλάθετε μόνοι σας. Τα άτομα που θα βοηθήσετε να επιβιώσουν, οι επιλογές σας, ακόμα και οι δυνάμεις που θα χρησιμοποιήσετε, έχουν διαφορετική επίδραση στην ιστορία και στο τέλος η έκπληξη θα είναι τόσο μεγάλη, όσο ήταν και στο πρώτο Bioshock, με το γνωστό «would you kindly».
Κάθε άνθρωπος πάνω στο Talos I έχει συγκεκριμένο κίνητρο για το οποίο βρίσκεται πάνω στο σταθμό. Άλλοι είναι εκεί σαν εργαζόμενοι, άλλοι σαν εθελοντές για τα πειράματα που γίνονται και άλλοι είναι εγκληματίες, που γίνονται πειραματόζωα. Φυσικά, υπάρχουν σχέσεις μεταξύ των ατόμων, πολλές φορές μίσους ή και κάτι παραπάνω από φιλικές. Πολλά από αυτά δεν είναι εμφανή με μια πρώτη ματιά, αλλά φαίνονται μέσα από emails σε προσωπικούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές ή transcribes, που είναι στην ουσία ένα είδος κασετοφώνου.
Με τόσες αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί στο Talos I, είναι λογικό αυτό να διαθέτει μια πληθώρα από αρχιτεκτονικά σχέδια, όπως επιρροές από retrofuturism και brutalist. Ο σταθμός είναι ιδανικός για να ζήσει κάποιος άνθρωπος, αφού πέρα από τα αμέτρητα εργαστήρια, υπάρχουν ειδικά δωμάτια για να μένουν οι εργαζόμενοι, αλλά και να ψυχαγωγηθούν. Μπορεί κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού να μην σφύζει από ζωή, αλλά αποτελεί το καταλληλότερο setting για ένα sci-fi θρίλερ.
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers