Halo Wars 2 | Review

Η συνέχεια του exclusive RTS της Microsoft επιστρέφει στο Halo Wars 2 και το πλήρωμα του Spirit of Fire καλείται να παλέψει για μια ακόμα φορά

Ακόμα και το στήσιμο μιας βάσης είναι πάρα πολύ εύκολο. Υπάρχουν μόνο δύο είδη πρώτων υλών για και με αυτά μπορείτε να φτιάξετε βάσεις που μπορούν να περιλαμβάνουν μέχρι και οκτώ κτίρια. Αυτά συνήθως είναι για να φτιάχνετε units, αλλά και να τους κάνετε αναβαθμίσεις στα όπλα ή να τους δίνετε νέες ιδιότητες. Υπάρχουν μάλιστα κτήρια που είναι αποκλειστικά για αυτό το σκοπό, αυξάνοντας ακόμα και το μέγιστο αριθμό units που μπορείτε να έχετε στην κατοχή σας. Τέλος, όπως είναι λογικό, μπορείτε να φτιάξετε και πύργους που θα προστατεύουν τις βάσεις σας, αναβαθμίζοντάς τους έτσι ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν απέναντι σε συγκεκριμένους αντιπάλους.

Προχωρώντας στο playstyle του παιχνιδιού, όπως είναι λογικό η στρατηγική παίζει τεράστιο ρόλο, αλλά υπάρχουν πολλοί ακόμα παράγοντες που θα πρέπει να προσέξετε. Η εξερεύνηση του χάρτη για γρήγορες πρώτες ύλες και εύρεση εχθρικών στρατευμάτων, αλλά και η ανάπτυξη μιας αμυντικής ομάδας, θα σας κρατήσουν στο παιχνίδι για ακόμα περισσότερη ώρα. Όλα αυτά μέχρι να μπορέσετε να σταθείτε στα πόδια σας και να φτιάξετε έναν στρατό κατάλληλο για επίθεση, που μπορείτε να τον στείλετε ολόκληρο ή να τον χωρίσετε σε κομμάτια ώστε να επιτεθεί σε περισσότερα σημεία.

Το campaign του παιχνιδιού κατά κάποιο τρόπο ακολουθεί μια Halo φόρμουλα σε θέμα δυσκολίας. Μέσα σε κάθε κεφάλαιο μπορείτε να βρείτε skulls, τα οποία λειτουργούν σαν παράγοντες στο score multiplier, ενώ αλλάζουν και πράγματα στο gameplay. Ταυτόχρονα υπάρχουν objectives μέσα σε κάθε αποστολή, που συνήθως δεν έχουν κάτι να προσφέρουν κατά τη διάρκεια της μάχης, παρά μόνο ένα boost στο τελικό score, μετά το πέρας της αποστολής.

Σε θέμα διάρκειας το campaign περιλαμβάνει μόλις 12 αποστολές. Η διάρκειά τους κυμαίνεται περίπου στα 30 λεπτά η καθεμιά, ενώ πολλές θα χρειάζονται διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης. Υπάρχουν επίπεδα που θυμίζουν απλά skirmish, δηλαδή ξεκινάτε με μια βάση, φτιάχνετε στρατό και προσπαθείτε να καταστρέψετε τους αντιπάλους. Σε άλλα πρέπει να αμύνεστε συνέχεια με καινούργια units και τέλος υπάρχουν επίπεδα που δεν έχετε βάσεις και πρέπει να αντεπεξέλθετε με αυτά που σας δίνει το παιχνίδι.

Στο κομμάτι των skirmish και του multiplayer υπάρχουν τρία διαφορετικά match types που μπορείτε να επιλέξετε. Ανάλογα πάντα το χάρτη, μπορείτε να πάρετε μέρος σε αγώνες 1v1, 2v2 και 3v3, αλλά πριν ξεκινήσετε, θα πρέπει να επιλέξετε ένα leader. Ο κάθε leader μπορεί να ανήκει σε μια από τις δύο φυλές και έχει διαφορετικά skills που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μέσα σε κάθε μάχη για ένα μικρό αντίκτυπο στις προμήθειες, έχοντας ταυτόχρονα και ένα cooldown.

Όσον αφορά τώρα τα match types, πρώτο και κλασσικό είναι το Deathmatch, όπου πρέπει να αφανίσετε τους αντιπάλους σας ολοσχερώς. Τα άλλα δύο είναι πολύ περισσότερο point capturing, όπου θα πρέπει να πάρετε στην κατοχή σας σημεία κλειδιά. Στο domination φτιάχνετε το στρατό σας όπως εσείς θέλετε και προσπαθείτε να πάρετε πόντους, κατακτώντας Control Towers. Από την άλλη στο Strongholds, προσπαθείτε να φτιάξετε όσες περισσότερες βάσεις γίνεται μέχρι το τέλος μιας διορίας, χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε για προμήθειες και upgrades, τα οποία ξεκλειδώνονται αυτόματα στο πέρας του χρόνου.

Η μεγαλύτερη προσθήκη όμως του Halo Wars 2 είναι το Blitz mode,  που αποτελείται από το πλέον κλασσικό loot system με κάρτες. Κάθε κάρτα μπορεί να αντιπροσωπεύει ένα unit ή ένα ability και υπάρχουν σπανιότητες πάνω σε αυτές. Αυτό πολλές φορές παίζει ρόλο με το special effect που μπορεί να έχει ένα unit, ενώ ανάλογα τις φορές που έχετε στην κατοχή σας μια συγκεκριμένη κάρτα, τότε έρχεται και σε μεγαλύτερο επίπεδο.

Δεν μπορείτε να παίζετε όμως κάρτες στα τυφλά, αλλά θα πρέπει να φτιάξετε το δικό σας deck. Επιπλέον, η χρήση μόνο ισχυρών καρτών δεν υφίστασται, εφόσον κάθε μία χρειάζεται διαφορετική ποσότητα energy. Πρέπει λοιπόν να χτίσετε ένα deck με βάση έναν leader, με ισορροπημένες κάρτες σε θέμα energy, που θα μπορούν να ανταπεξέλθουν απέναντι σε κάθε τύπο εχθρού.

Το mode αυτό είναι πραγματικά πολύ απλό. Στόχος, όπως και στο domination, είναι σε ένα συγκεκριμένο map να πάρετε τα τρία σημεία και να μαζέψετε πόντους. Ωστόσο, εδώ δεν υπάρχουν βάσεις και κτήρια, οπότε το μόνο στο οποίο μπορείτε να βασιστείτε είναι οι κάρτες σας. Μαζεύοντας energy που κάνει spawn στο χάρτη ανά τακτά διαστήματα, θα πρέπει να φτιάξετε ένα μικρό στρατό για να μπορέσει να ανταπεξέλθει ενάντια στους εχθρούς. Εκτός από το online κομμάτι αυτού του mode, μπορείτε να δοκιμάσετε και το firefighter, που απλά προστατεύετε τα τρία σημεία από ορδές εχθρών AI.

Συνοπτικά, το Halo Wars 2 είναι ένα αρκετά απλοϊκό RTS, που ακόμα και όσοι δεν έχουν καμία επαφή με το είδος μπορούν να εκτιμήσουν. Από την άλλη οι προσθήκες σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι της σειράς είναι ελάχιστες και το μόνο που κάνει ουσιαστική διαφορά είναι το Blitz mode. Επιπλέον, το παιχνίδι με χειριστήριο Xbox One είναι αρκετά πολύπλοκο, ενώ και σε θέμα γραφικών δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Οι λάτρεις του είδους σίγουρα θα το βρουν φτωχό, ενώ για τους υπόλοιπους και πιο συγκεκριμένα για τους φίλους του Halo, θα αποτελέσει ένα ευχάριστο διάλειμμα.

Θετικά

Εύκολο σε θέμα κατανόησης μηχανισμών

Το Blitz mode είναι αυτό που κάνει τη διαφορά στο παιχνίδι

Αρνητικά

Περίπλοκα shortcuts στο χειριστήριο, που εύκολα ξεχνιούνται

Δεν απέχει πολύ από τον προκάτοχό του σε περιεχόμενο και μηχανισμούς

Η συνέχεια του exclusive RTS της Microsoft επιστρέφει στο Halo Wars 2 και το πλήρωμα του Spirit of Fire καλείται να παλέψει για μια ακόμα φορά Την εποχή του Xbox 360 είδαμε πολλά Real Time Strategy παιχνίδια να έρχονται σε οικιακές κονσόλες, παρόλο που ο χειρισμός τους κάθε άλλο παρά βολικός ήταν. Υπήρχε όμως ένα τέτοιο παιχνίδι, που κυκλοφόρησε αποκλειστικά για την κονσόλα της Microsoft και αυτό δεν είναι άλλο από το Halo Wars. Διαδραματιζόμενο στο αγαπημένο sci-fi σύμπαν της Bungie, αποτελούσε ένα ευχάριστο διάλειμμα από τις περιπέτειες του Master Chief και την κόντρα του με τους Covenant. Η έλλειψη έκδοσης για PC ήταν ένα μεγάλο αρνητικό για ένα RTS, αλλά αυτό ήρθε να διορθώσει η definitive edition, που κυκλοφόρησε μαζί με το sequel, Halo Wars 2. Το παιχνίδι διαδραματίζεται 28 χρόνια μετά το πρώτο Halo Wars και αμέσως μετά το Halo 5. Στο τέλος του Halo Wars, το πλήρωμα του Spirit of Fire μπήκε σε cryosleep και όταν επανήλθε μετά τον πόλεμο με τους Covenant, βρισκόταν στο Ark, μια εγκατάσταση όπου κατασκευάζονταν τα Halo. Ένα AI του UNSC με το όνομα Isabel δούλευε εκεί, μέχρι που μια νέα εξωγήινη απειλή με το όνομα Banished, επιτέθηκε στο Ark, υπό τις διαταγές του στρατηγού Atriox. Το Spirit of Fire λαμβάνει ένα σήμα από την επιφάνεια της εγκατάστασης και η ομάδα Spartan Team Red καλείται να το ελέγξει. Η ομάδα καταφέρνει να επαναφέρει την Isabel στο σκάφος, αλλά η συνάντηση με τον Atriox είχε πολύ άσχημες επιπλοκές. Μαθαίνοντας για τα γεγονότα ο Captain Cutter κηρύσσει πόλεμο στους Banished και μια ομάδα δράσης καταφέρνει να νικήσει τον Decimus που υπηρετούσε κάτω από τον Atriox. Στα συντρίμμια της μάχης η Isabel βρίσκει πληροφορίες για ένα Cartographer, που δείχνει τα σημεία κλειδιά, καθώς και τα όπλα του Ark. Έτσι η ομάδα του Spirit of Fire ξεκινάει να βρει αυτόν τον Cartographer. Ο κόσμος του παιχνιδιού περιλαμβάνει όλα τα συστατικά που χρειάζονται για μια σωστή Halo συνταγή. Ένα γήινο περιβάλλον, χωρίς να βρίσκεστε πραγματικά στη γη, με εξωγήινους εχθρούς, υπερσύγχρονα όπλα και φυσικά τα Halo. Μπορεί εδώ οι Covenant να μην παίζουν σημαντικό ρόλο, αλλά από τη στιγμή που υπάρχουν μικρά units από grunts, θα σας υπενθυμίζουν κάθε στιγμή ότι πρόκειται για ένα Halo game, με τις ενοχλητικές φωνές τους. Ωστόσο, σε θέμα γραφικών δεν αποτελεί κάτι το τρομερό, αφού αυτό που προσφέρει είναι σίγουρα πολύ κατώτερο του Halo 5. Από την άλλη δεν θα ήταν εύκολο να μεταφερθεί ένα τέτοιο παιχνίδι σε οικιακή κονσόλα με υψηλότερη ποιότητα γραφικών. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε θέμα animation, αφού τα units από μόνα τους κινούνται ομοιόμορφα, ενώ στους Spartans έχει δοθεί περισσότερη έμφαση, με τα highjack οχημάτων και τις τελειωτικές κινήσεις απέναντι σε μικρότερα units. Σε ένα παιχνίδι RTS το σημαντικότερο είναι να μπορεί κάποιος να ελέγξει τα στρατεύματά του όπως αυτός θέλει. Τα shortcuts του πληκτρολογίου και η ακρίβεια του ποντικιού ήταν αυτά που έκαναν το είδος να στεγάζεται κυρίως από PC. Συγκεκριμένα ωστόσο, το Halo Wars ήταν ένα εύκολα κατανοητό παιχνίδι, ένα στοιχείο όμως που άγγιζε…

7

Αρκετά Καλό!

Halo Wars 2

To Blitz mode μπορεί να αποτελεί ένα από τα δυνατότερα στοιχεία του παιχνιδιού, αλλά δεν είναι αρκετό για να το πάει στο επίπεδο των top RTS παιχνιδιών.

Score!
7
Σελίδες:
Περισσότερα νέα για το Halo Wars 2

Ασχολείται με games από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Προτιμάει να παίξει έναν τίτλο στο φουλ πριν μπει στην διαδικασία να του πετάξει ντομάτες ενώ στον ελεύθερο του χρόνο παίζει αρχαιολογίες. Επίσης είναι Pokemon Master.