Bound | Review

Η Santa Monica και η Plastic Studios μας αποδεικνύουν για ακόμη μία φορά μέσα από το Bound, ότι τα Video Games είναι και αυτά μια μορφή τέχνης

Η Santa Monica και η Plastic Studios μας αποδεικνύουν για ακόμη μία φορά μέσα από το Bound, ότι τα Video Games είναι και αυτά μια μορφή τέχνης

bound (4)

Η πρώτη φορά που είδαμε το Bound ήταν μέσα από τα αινιγματικά teaser της Santa Monica πίσω στο 2015. Από την πρώτη κιόλας στιγμή φαινόταν πως επρόκειτο για ένα τίτλο της τάξης του Journey και του The Unfinished Swan, δηλαδή για ένα παιχνίδι που αποτελεί ένα έργο τέχνης. Ταυτόχρονα, είναι ένας από τους τίτλους για το Playstation VR, το οποίο θα δούμε τους επόμενους μήνες.

Το παιχνίδι ακολουθεί την ιστορία μιας νέας γυναίκας, μέσα από μια πολύ ώριμη αφήγηση. Καταφθάνει σε ένα σπίτι δίπλα στην παραλία και περπατώντας στην αμμουδιά, αναπολεί τα παιδικά της χρόνια μέσα από ένα μικρό τετράδιο με παιδικές ζωγραφιές. Μέσα από τις ζωγραφιές αυτές βλέπουμε έναν άλλο κόσμο, όπου έχετε το ρόλο μιας πριγκίπισσας, που η μητέρα της την βάζει να σώσει το βασίλειο από ένα κακό, που έχει σκοπό να το καταστρέψει. Όσο προχωράτε στον κόσμο αυτό, θα καταλάβετε ότι όλα τα πρόσωπα αντιστοιχούν σε κάποιον από τον κανονικό κόσμο, όπως επίσης και τα γεγονότα.

bound (3)

Το παιχνίδι είναι ένα απλό platformer, το οποίο είναι μικρό σε διάρκεια και αρκετά εύκολο. Μάλιστα, έχει επιλογή  για όρια στις πλατφόρμες, ώστε να μην έχετε ατυχές πτώσεις. Χωρίζεται σε μερικά κεφάλαια, τα οποία μπορείτε να παίξετε εσείς με τη σειρά που θέλετε. Μέσα σε αυτά μπορείτε να βρείτε διάφορα collectibles και ανά τακτά διαστήματα, εμφανίζεστε σε ένα μικρό χώρο. Μέσα σε αυτόν τον χώρο σχηματίζεται μια εικόνα όσο περιπλανιέστε και δείχνει μια σκηνή από το παρελθόν της πρωταγωνίστριας.

Απειλές στο παιχνίδι θα συναντήσετε ελάχιστες, αλλά ακόμα και έτσι μπορείτε να τις αντιμετωπίσετε χορεύοντας. Με το πάτημα ενός κουμπιού ο χαρακτήρας σας ξεκινάει να χορεύει μπαλέτο και ανάλογα τι θα πατήσετε στη συνέχεια, θα κάνει και διαφορετική φιγούρα. Έτσι, θα αναπτύξετε μια μορφή άμυνας, με την οποία θα μπορέσετε να περάσετε από εμπόδια, που δεν υπάρχει άλλος τρόπος να προσπεράσετε. Στην ουσία δεν αποτελούν κάποια μεγάλη απειλή και ούτε θα σας δυσκολέψουν, αλλά είναι εκεί για να δείξουν τις δυσκολίες που έχει περάσει ο χαρακτήρας μας στο παρελθόν.

bound (2)

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες κινήσεις που θέλουν λίγο περισσότερη προσοχή, ώστε να γίνουν σωστά. Συνδυάζοντας τούμπα με άλμα, τότε θα μπορέσετε να καλύψετε μεγαλύτερες αποστάσεις, κάτι που σας επιτρέπει και πιο γρήγορη περιήγηση. Αυτό είναι και ένα στοιχείο που θα βοηθήσει όσους κάνουν speedrun το παιχνίδι. Πέρα από αυτό, έχουμε περπάτημα σε πλαγιές και σκάλες, κάτι που μπορεί επίσης να επιταχυνθεί με το πάτημα ενός κουμπιού. Αν δεν χρησιμοποιήσετε κάτι από αυτά, σίγουρα θα σας πάρει πολύ περισσότερη ώρα να προχωρήσετε στο παιχνίδι.

Τελειώνοντας την ιστορία ξεκλειδώνετε μερικά νέα στοιχεία. Το Speedrun Mode είναι το σημαντικότερο, όπου μπορείτε να επαναλάβετε τις πίστες που έχετε ήδη τελειώσει, με σκοπό να φτάσετε στον προορισμό σας σε μικρότερο χρόνο. Στο mode αυτό μπορείτε να ρυθμίσετε τη θέση του χρονομέτρου, ενώ ταυτόχρονα μετράει και τους θανάτους σας. Πέρα από αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα από το photo mode στο κανονικό παιχνίδι. Με αυτόν τον τρόπο, δίνετε μια διαφορετική πινελιά στην εμφάνιση του τίτλου.

bound (1)

Η διαφορά του κανονικού και του φανταστικού κόσμου είναι εμφανέστατη. Ενώ ο κανονικός κόσμος είναι πιο ρεαλιστικός, ο φανταστικός έχει έναν πιο ιδιαίτερο σχεδιασμό, με διάφορα σχήματα να αποτελούν την κάθε του περιοχή. Το animation του είναι απλά υπέροχο, αφού βλέπουμε τις χορευτικές κινήσεις του χαρακτήρα να ζωντανεύουν μέσα από το παιχνίδι. Σε αυτό βέβαια συμβάλει και η ανάμιξη χορογράφου και χορεύτριας, ώστε να πάρουμε αυτό το αποτέλεσμα.

Το soundtrack του παιχνιδιού αποτελεί μια μίξη μπαλέτου με ηλεκτροακουστικής μουσικής. Οι ήχοι του παιχνιδιού είναι ευδιάκριτοι και παρόλο που δεν υπάρχουν ομιλίες, οι χαρακτήρες έχουν τις δικές τους φωνές. Οι φωνές αυτές είναι αρκετές, ώστε να περιγράψουν μια κατάσταση και τι ακριβώς συμβαίνει στους πρωταγωνιστές εκείνη την ώρα.

5

Εν ολίγοις, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το Bound δεν είναι ξεκάθαρα ένα video game, αλλά μια πιο interactive μορφή αφήγησης μιας ιστορίας. Το platforming του δεν είναι κάτι που θα συναρπάσει, αλλά ο σχεδιασμός του, το animation και η υπέροχη μουσική είναι αυτά που το κάνουν να ξεχωρίζει. Σίγουρα το παιχνίδι δεν είναι για όλους, αλλά αν σας αρέσουν παιχνίδια όπως το Journey και το Flower, τότε σίγουρα πρέπει να το δοκιμάσετε. Άλλωστε δεν έχει σημασία ο προορισμός, αλλά το ταξίδι.

Θετικά

  • Υπέροχος σχεδιασμός και μουσική.
  • Ωραίος τρόπος αφήγησης της ιστορίας.

Αρνητικά

  • Μικρό σε διάρκεια.
  • Πέρα από το χορό δεν έχει κάτι άλλο ιδιαίτερο στο gameplay.

Η Santa Monica και η Plastic Studios μας αποδεικνύουν για ακόμη μία φορά μέσα από το Bound, ότι τα Video Games είναι και αυτά μια μορφή τέχνης Η πρώτη φορά που είδαμε το Bound ήταν μέσα από τα αινιγματικά teaser της Santa Monica πίσω στο 2015. Από την πρώτη κιόλας στιγμή φαινόταν πως επρόκειτο για ένα τίτλο της τάξης του Journey και του The Unfinished Swan, δηλαδή για ένα παιχνίδι που αποτελεί ένα έργο τέχνης. Ταυτόχρονα, είναι ένας από τους τίτλους για το Playstation VR, το οποίο θα δούμε τους επόμενους μήνες. Το παιχνίδι ακολουθεί την ιστορία μιας νέας γυναίκας, μέσα από μια πολύ ώριμη αφήγηση. Καταφθάνει σε ένα σπίτι δίπλα στην παραλία και περπατώντας στην αμμουδιά, αναπολεί τα παιδικά της χρόνια μέσα από ένα μικρό τετράδιο με παιδικές ζωγραφιές. Μέσα από τις ζωγραφιές αυτές βλέπουμε έναν άλλο κόσμο, όπου έχετε το ρόλο μιας πριγκίπισσας, που η μητέρα της την βάζει να σώσει το βασίλειο από ένα κακό, που έχει σκοπό να το καταστρέψει. Όσο προχωράτε στον κόσμο αυτό, θα καταλάβετε ότι όλα τα πρόσωπα αντιστοιχούν σε κάποιον από τον κανονικό κόσμο, όπως επίσης και τα γεγονότα. Το παιχνίδι είναι ένα απλό platformer, το οποίο είναι μικρό σε διάρκεια και αρκετά εύκολο. Μάλιστα, έχει επιλογή  για όρια στις πλατφόρμες, ώστε να μην έχετε ατυχές πτώσεις. Χωρίζεται σε μερικά κεφάλαια, τα οποία μπορείτε να παίξετε εσείς με τη σειρά που θέλετε. Μέσα σε αυτά μπορείτε να βρείτε διάφορα collectibles και ανά τακτά διαστήματα, εμφανίζεστε σε ένα μικρό χώρο. Μέσα σε αυτόν τον χώρο σχηματίζεται μια εικόνα όσο περιπλανιέστε και δείχνει μια σκηνή από το παρελθόν της πρωταγωνίστριας. Απειλές στο παιχνίδι θα συναντήσετε ελάχιστες, αλλά ακόμα και έτσι μπορείτε να τις αντιμετωπίσετε χορεύοντας. Με το πάτημα ενός κουμπιού ο χαρακτήρας σας ξεκινάει να χορεύει μπαλέτο και ανάλογα τι θα πατήσετε στη συνέχεια, θα κάνει και διαφορετική φιγούρα. Έτσι, θα αναπτύξετε μια μορφή άμυνας, με την οποία θα μπορέσετε να περάσετε από εμπόδια, που δεν υπάρχει άλλος τρόπος να προσπεράσετε. Στην ουσία δεν αποτελούν κάποια μεγάλη απειλή και ούτε θα σας δυσκολέψουν, αλλά είναι εκεί για να δείξουν τις δυσκολίες που έχει περάσει ο χαρακτήρας μας στο παρελθόν. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες κινήσεις που θέλουν λίγο περισσότερη προσοχή, ώστε να γίνουν σωστά. Συνδυάζοντας τούμπα με άλμα, τότε θα μπορέσετε να καλύψετε μεγαλύτερες αποστάσεις, κάτι που σας επιτρέπει και πιο γρήγορη περιήγηση. Αυτό είναι και ένα στοιχείο που θα βοηθήσει όσους κάνουν speedrun το παιχνίδι. Πέρα από αυτό, έχουμε περπάτημα σε πλαγιές και σκάλες, κάτι που μπορεί επίσης να επιταχυνθεί με το πάτημα ενός κουμπιού. Αν δεν χρησιμοποιήσετε κάτι από αυτά, σίγουρα θα σας πάρει πολύ περισσότερη ώρα να προχωρήσετε στο παιχνίδι. Τελειώνοντας την ιστορία ξεκλειδώνετε μερικά νέα στοιχεία. Το Speedrun Mode είναι το σημαντικότερο, όπου μπορείτε να επαναλάβετε τις πίστες που έχετε ήδη τελειώσει, με σκοπό να φτάσετε στον προορισμό σας σε μικρότερο χρόνο. Στο mode αυτό μπορείτε να ρυθμίσετε τη θέση του χρονομέτρου, ενώ ταυτόχρονα μετράει και τους θανάτους σας. Πέρα από αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα φίλτρα από το photo mode στο…

8

Πολύ Καλό!

Bound

Μπορεί σαν gameplay το bound να μην έχει να προσφέρει πολλά, αλλά η ομορφιά του είναι κάτι που βλέπουμε σε ελάχιστους τίτλους.

Score!
User Rating : Be the first one !
8

Περισσότερα νέα για το Bound

Ασχολείται με games από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Προτιμάει να παίξει έναν τίτλο στο φουλ πριν μπει στην διαδικασία να του πετάξει ντομάτες ενώ στον ελεύθερο του χρόνο παίζει αρχαιολογίες. Επίσης είναι Pokemon Master.