Warcraft the movie| Και όχι, δεν εμφανίζεται ο Arthas

Τι περιμένουμε ή μάλλον τι απαιτούμε να δούμε στην ταινια Warcraft και ποια είναι η ουσία

Τι περιμένουμε ή μάλλον τι απαιτούμε να δούμε στην ταινία Warcraft και τι μας περιμένει: Spoiler Alert; Ίσως..

Με 20 χρόνια συγγραφικής οργάνωσης και άπειρη ποσότητα γνώσεων και ιστοριών πίσω από αυτήν, η ταινία Warcraft δεν έχει καμία έλλειψη ιστορικών γεγονότων για να αντλήσει σεναριακές ιδέες. Στη δημιουργία μιας προσαρμοσμένης ταινίας από το franchise, η εστίαση είναι να πάμε πίσω στην αρχή.

Αυτή είναι η περίπτωση, τόσο όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα της ιστορίας της ταινίας – ξαναλέει την ιστορία του αρχικού παιχνιδιού Warcraft, με τον υπότιτλο Orcs & Humans – και των θεμάτων της, σύμφωνα με το σκηνοθέτη της ταινίας, Duncan Jones. Το Warcraft (η ταινία) είναι ότι υπάρχει σχετικά με την ιδέα της αφοσίωσης ειδικότερα. Αυτή είναι μια έννοια που είναι το κλειδί για το είδος του παιχνιδιού που είναι το World of Warcraft και γιατί είναι τόσο ελκυστικό, όπως ο ίδιος προσθέτει.

«Πριν το WoW να γίνει μια λάμψη στα μάτια μας, υπήρχε ένα παιχνίδι που ονομαζόταν Ultima Online … Είχα ένα guild σε αυτό», δήλωσε ο Jones κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την ταινία στο BlizzCon 2015. «Και κάπως έτσι ξεκίνησε να εξελίσσεται σαν εμπειρία το συγκεκριμένο είδος παιχνιδιού, και ακριβώς γύρω σε εκείνη την εποχή βγήκε το WoW. Και βασικά, μεταναστεύσαμε από το Ultima Online για το World of Warcraft. Είχα φίλους στο guild μου εκείνη την εποχή, και παίζαμε, από το Τέξας, την Σκωτία, την Γερμανία, από όλο τον κόσμο. Νιώθαμε σαν οικογένεια. Υπήρχε πραγματικά η αίσθηση της αφοσίωσης. Όσον αφορά την ταινία, την αίσθηση της αφοσίωσης και τι είναι αφοσίωση, και για ποιούς νοιάζεστε και σας ενδιαφέρουν πραγματικά, αυτά είναι το επίκεντρο της ταινίας. Νομίζω ότι είναι έτσι επειδή αυτό είναι και το επίκεντρο του παιχνιδιού, και νομίζω ότι μεταφέρεται σε όλη την ταινία.»

Warcraft_-_Orcs_&_Humans_Coverart

Είναι αυτή η ταινία μια ταινία για το Warcraft: Orcs vs. Humans; Σε συντομία και ναι και όχι.

Και ας το δούμε πιο αναλυτικά: Σε κάποιο βαθμό, ναι. Αυτή είναι η ιστορία του Πρώτου Πολέμου, αλλά είναι και μια επανέκδοση αυτής της ιστορίας. Όταν το Warcraft: Orcs vs Humans κυκλοφόρησε πριν από 20 χρόνια, ήταν ένα παιχνίδι RTS – ένα παιχνίδι που προοριζόταν να σας απασχολήσει για αρκετό χρόνο, που δεν ήταν απαραίτητα αφιερωμένο στην αφήγηση μιας καλής ιστορίας, καθώς ήταν απλά για διασκέδαση. Αυτή η ιστορία έχει έκτοτε επεκταθεί τα τελευταία χρόνια και με την έκδοση των πρόσθετων παιχνιδιών, μυθιστορημάτων, και άλλου υλικού. Μέχρι τώρα, έχει επεκταθεί σε τέτοιο σημείο που είναι ένα γιγαντιαίο παραμύθι που εξελίσσεται με ένα εκατομμύριο διαφορετικές ανατροπές, στροφές, και πράγματα που γράφτηκαν και έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν το παιχνίδι ενδιαφέρον για τους ανθρώπους που το παίζουν.

Ωστόσο, αυτό που κάνει ένα παιχνίδι ενδιαφέρον και κρατά την προσοχή των ανθρώπων για ατελείωτες ώρες δεν είναι κάτι που μπορείτε ακριβώς να περιορίσετε σε δύο ώρες κινηματογραφικής ταινίας και να περιμένετε όλοι να είναι ευχαριστημένοι. Υπάρχει πάρα πολύ υλικό και γι ‘αυτό πρέπει να περικοπεί σε αυτό που θα γίνει μία συμπυκνωμένη, ευχάριστη και διασκεδαστική κινηματογραφική εμπειρία. Όχι μόνο αυτό που οι gamers θα μπορέσουν να απολαύσουν, αλλά και αυτό που είναι ευρέως ελκυστικό για να πιάσει την προσοχή του καθενός που θα πληρώσει για ένα εισιτήριο. Σίγουρα, αυτή είναι μια ταινία για τους οπαδούς του Warcraft, αλλά είναι επίσης μια ταινία για τους οπαδούς της φαντασίας που ποτέ δεν έχουν δώσει πραγματικά στο Warcraft, ή και ίσως ακόμη και τα βιντεοπαιχνίδια, μια δεύτερη ματιά.

Τούτου λεχθέντος, αυτό που φαίνεται στην ταινία πιθανότατα θα είναι μια διαφορετική ιστορία από αυτή που μας έχουν πει, περίπου σαν τις ταινίες που βγαίνουν από το κινηματογραφικό σύμπαν της Marvel και διαφέρουν λίγο από τα κόμικς σας. Μερικές βασικές ιστορίες υπάρχουν, ενώ ορισμένες έχουν τροποποιηθεί και αλλάξει ανάλογα για να ταιριάζουν με το άτομο πάνω στο οποίο γράφτηκαν. Και το τελικό αποτέλεσμα πρέπει να είναι μια ταινία με την οποία όλοι θα είναι ευχαριστημένοι και ο καθένας θα μπορεί να την απολαύσει.

epicness

Και αν έχετε αρχίσει να νιώθετε κάπως με αυτά που έχετε διαβάσει έως τώρα, θα σας πάω ακόμη παραπέρα. Αυτή η ταινία θα πει την ιστορία πριν από την ιστορία, και αυτό είναι ένα σημαντικό πράγμα ως φανατικοί οπαδοί να το θυμάστε. Αν το μόνο που ξέρετε είναι το World of Warcraft, μπορείτε να περιμένετε πως αυτή η ταινία θα ξεχειλίζει με panda και ξωτικά. Όμως η αλήθεια είναι ότι μπορείτε πιθανώς να δείτε μια συνολική έλλειψη από Undead, δεδομένου ότι δεν θα πρέπει καν να υπάρχουν ακόμα. Δεν θα έχει Night Elves, Blood Elves, Death Knights, Worgen, Horde Paladins, Draenei, και επίσης πολύ λίγους χαρακτήρες που υπάρχουν στη σημερινή ροή των γεγονότων του παιχνιδιού, δεδομένου ότι αυτή η ταινία είναι ως επί το πλείστον για τους προγόνους τους. Τούτου λεχθέντος, ίσως θα πάρουμε ένα easter egg ή και δύο.

Lady Taria, Callan, Aloman, Kultiran, Varis – αυτά είναι όλα τα ονόματα που κανείς μπορεί να δει στην σελίδα του IMDB για την ταινία Warcraft, αλλά δεν έχει ποτέ δει κανείς πουθενά αλλού. Ποιοι είναι όλοι αυτοί; Λοιπόν, όταν κοιτάς το αρχικό παιχνίδι Warcraft: Orcs vs. Humans , και την ιστορία του Πρώτου Πολέμου, θα παρατηρήσετε ότι δεν υπάρχει ακριβώς ένας τόνος των ονομάτων που εμπλέκονται εκεί. Σε ένα βιντεοπαιχνίδι, μπορείτε να παίξετε με έναν χαρακτήρα και μια ντουζίνα NPCs που δεν συμβάλλουν στην ιστορία και δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο από αυτό. Δεν μπορεί να γίνει αυτό σε μια ταινία.

Στην περίπτωση της Lady Taria, η ταινία κάνει κάτι πραγματικά ενδιαφέρον εδώ και μας παρουσιάζεται σαν σύζυγος του βασιλιά Llane – ένας χαρακτήρα που δεν έχουμε ξαναδεί, ένας χαρακτήρα που έχει ζητηθεί κάτι περισσότερο από μία φορά. Εμείς ποτέ δεν ξέραμε, στο WoW, ποια ήταν η μητέρα του Varian , τι της συνέβη κατά τη διάρκεια του Πρώτου Πολέμου, εάν ήταν εμπλεκόμενη στον Πρώτο Πόλεμο. Ποτέ δεν αναφέρθηκε σε κανένα από τα μυθιστορήματα ή διηγήματα. Οπότε είναι ενδιαφέρον να δούμε ακριβώς ποια είναι η Lady Taria και τι έκανε κατά τη διάρκεια όλης αυτής της σύγκρουσης των Όρκ εναντίων των Ανθρώπων.
Όσο για τα άλλα ονόματα, θα μπορούσαν να είναι τυχαία, θα μπορούσαν να είναι πολύ σημαντικό – δεν ξέρουμε. Και πάλι, αυτό θα το μάθουμε εφόσον δούμε την ταινία.

Οι οπαδοί του Warcraft είναι «καταραμένοι» με το να έχουν την γνώση για το μέλλον του franchise, όταν πρόκειται να αναφερθούμε σε αυτήν την ταινία, αλλά και με το πόσο κάθε χαρακτήρας θα πρέπει να είναι σε θέση να αντιδράσει με κάθε άλλο χαρακτήρα. Αν ο Gul’dan είναι ο πρώτος Warlock, τότε ξέρουμε ότι έχει ένα δαιμόνιο imp. Εάν αυτός ο τύπος είναι ένας Paladin, γνωρίζουμε ο ίδιος μπορεί να θεραπεύσει τον εαυτό του και ο ίδιος θα πρέπει να είναι σε θέση να βάλει εαυτόν σε μια bubble πριν από τον επόμενο γύρο των επιθέσεων. Και αν υπάρχει ένας Mage στην μάχη, γιατί δεν ανοίγει μια πύλη, έτσι ώστε να μπορούμε να πάρουμε ενισχύσεις ούτως ή άλλως; Απλά βάλτε το pet του Hunter σε aggressive έτσι ώστε να αποσπά τους πάντες για ένα δευτερόλεπτο.
Όταν μια ταινία αποκλίνει από ό,τι οι οπαδοί πιστεύουν ότι οι χαρακτήρες πρέπει να κάνουν, αντιμετωπίζεται με περιφρόνηση. Θα σας δώσω μια συμβουλή. Όσοι δεν έχετε παίξει Warcraft: Orcs vs. Humans δοκιμάστε το, όσοι το έχετε, ξαναπαίξτε το. Θυμηθείτε εκείνες τις επικές εποχές gaming, πάρτε το εισιτήριό σας από το ταμείο του σινεμά, ποπ κόρν και απολαύστε την ταινία. Τίποτε άλλο.

Πηγές:

http://www.looper.com/

http://blizzardwatch.com/

http://www.escapistmagazine.com/

Xαμένη στην εφηβεία μου, gamer, βιβλιοφάγος, Πρωτάρης παίκτης σε role playing games καθώς μου αρέσει να διηγούμαι ιστορίες.Ταξιδιάρικο μυαλό γεμάτο μουσική, ταινίες και anime. Φωτογράφος ανάλογα με τη διάθεση και τα καιρικά φαινόμενα.Ίσως είμαι ονειροπόλα….. Συγκεντρώνω ήχους και εικόνες από παντού και τα μοιράζομαι με τους γύρω μου. Τρελή Υδροχόος με ζωηρή φαντασία, γεννήθηκα σε λάθος μέρος τη λάθος στιγμή (ίσως). Καλώς ήρθατε στον κόσμο μου, όπου κάθε στιγμή είναι μια ευκαιρία για έκφραση.Been geek 40 years now and loved it all the way.