Ο Forg1ven μιλά για τις αλλαγές στα ADC

Ο παγκοσμίου φήμης Έλληνας παίκτης μιλάει για τις νέες αλλαγές στο League of Legends

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Ο παγκοσμίου φήμης Έλληνας παίκτης μιλάει για τις νέες αλλαγές στο League of Legends
SAMSUNG CSC

Αναλυτικά η δήλωση του Forg1ven : «Ok. Ακούω ότι πολλοί άνθρωποι μιλούν για τα AD-Carries και ότι έχουν γίνει υπερβολικά δυνατά και σπασμένα ή ότι μπορούν ακόμα και να αγγίξουν την δύναμη που είχαν στη season 2. Αυτό είναι πραγματικά παράλογο ή γελοίο ή όπως αλλιώς θέλετε εσείς να το χαρακτηρίσετε. Ήθελα να γράψω κάτι γι’αυτό, δεδομένου ότι με ενοχλεί πολύ και θα ήθελα να δω εάν άλλοι άνθρωποι έχουν διαφορετική άποψη η οτιδήποτε άλλο.

Έτσι λοιπόν, όσον αφορά την προηγούμενη season, ας πάρουμε ένα παράδειγμα για τα ad carry βασισμένο στην αυτόματη επίθεση (Cait/Vayne). Το πιο άριστο χτίσιμο για να έχεις το μέγιστο αποτέλεσμα ζημιάς ήταν ( όχι σε σειρά, αναφέροντας μόνο τα στοιχεία) το στοιχείο IE-PD-BT-LW-PD-AD/MR αντικείμενο ή Botrk. Μαζί με IE-PD-PD και μόνο μπορούσες να είχες 90% ευκαιρία για κρητική ζημιά, 100% AS από αυτά τα αντικείμενα, το buff στο κρίσιμο χτύπημα, buff για την ταχύτητα επίθεσης και αγνοώντας μονάδα σύγκρουσης. Τώρα, τα αντικείμενα που παρέχουν ταχύτητα επίθεσης στο κατάστημα έχουν φάει nerf σε ποσοστό 15-20%, η κριτική ζημιά έχει μειωθεί επίσης στο 10% (είναι πολλή, ακόμα και αν οι αριθμοί δείχνουν μικροί). Προσθέστε, επίσης, ότι η επίπεδη AD που μπορείς να λάβεις έχει μειωθεί επίσης χάρης στα αντικείμενα.

Το μονοπάτι των αντικειμένων είναι επίσης αρκετά περίπλοκο. Τα μόνα αντικείμενα που μπορούν τα προσφέρουν τεράστια ώθηση στα AD-Carry είναι τώρα το Bloodthrister, Infinity Edge και Mercurial. Έτσι με το Infinity Edge να έχει λιγότερη αξία ως πρώτο αντικείμενο και με το Bloodthirster ακόμα να μην είναι αρκετό  για να αρχίσει κανείς, το στήσιμο των αντικειμένων έχει γίνει αρκετά περίεργο, για παράδειγμα εκείνοι που παίζουν Caitlyn πρέπει να χτίσουν ένα είδος  BF-Zeal-Pickaxe-Shin-IE (και κάπου ανάμεσα να χωρέσουν τις AS μπότες)

Ο λόγος που ανέφερα την Caitlyn ως παράδειγμα, είναι το rework που δέχτηκε εκείνοι και διάφοροι άλλοι champions και έγιναν καλύτερες επιλογές από πριν. Έτσι το χειρότερο δεν έγινε καλύτερο, απλά έγινε λιγότερα χειρότερο. Ο Graves έγινε προσβάσιμος στο παιχνίδι ως jungler, Miss Fortune/Lucian (50% cdr) έχουν τρομερά ισχυρές ultimates και πολλά άλλα.

TL:DR

Το νέο route για τα αντικείμενα δεν είναι ικανοποιητικό σε σχέση με πριν, λιγότερο ad στο κατάστημα, λιγότερη ταχύτητα επίθεσης, αντικείμενα που δεν έχουν καλό synergy μεταξύ τους – εκτός από τις περιπτώσεις σφαλμάτων, όπως είναι το Shiv/Firecannon –  όσον αφορά τις παθητικές τους ικανότητες. Ένας ρόλος που υποτίθεται ότι υπάρχει για να κάνει σοβαρή ζημιά ανά δευτερόλεπτο κυρίως μέσω της αυτόματης επίθεσης έχει υποστεί δραστικές αλλαγές. «Σπασμένα πράγματα» τρέχουν γύρω όπως είναι ο Tryndamere, Yasuo, Soraka, Brand, Mundo, Kindred (όλα αυτά που παίρνουν μεγαλύτερη δύναμη μέσα από αυτά τα παράλογα masteries). Οι Πύργοι πρόκειται να αναβαθμιστούν και πάλι, Masteries που δίνουν τρελό sustain στο lane phase. Όταν ξεκίνησα να παίζω League of Legends το 2012, νόμιζα ότι ήταν ένα παιχνίδι για να διαπιστώσεις εάν είσαι πραγματικά ο καλύτερος σε σύγκριση με τον αντίπαλο σου, που θα εμφανιστεί αναπόφευκτα. Πλέον δεν υπάρχει καμία ισορροπία σε όλο το παιχνίδι. Τουλάχιστον η περίπτωση snowballing έγινε ευκολότερη».

Περισσότερα νέα για το League of Legends