Η season 5 τελείωσε και καθώς μας αποχαιρετά, μας φέρνει καινούργια πράγματα, ειδικά στα ADC
Εκτός από τις αλλαγές σε champions, items, masteries και άλλα τόσα, οι μεγαλύτερες ανατροπές ήρθαν σε έξι AD Carry, τα οποία δέχτηκαν rework. Τους πρόσθεσαν αλλά και τους αφαίρεσαν πολλά σημαντικά στοιχεία, που θα τα δούμε αναλυτικά πιο κάτω, καθώς και εάν είναι θετικές ή αρνητικές αυτές οι αλλαγές.
Graves
Η μεγαλύτερη αλλαγή από τα υπόλοιπα ADC.
Γενικά
Base attack damage: από 54,2 → 62.83
Attack damage growth stat: 3.1→ 2.41
Attack range: 525 → 425
Movement speed: 330 → 345
Armor growth stat: 3.2 → 3.4
Η passive του όπως και το πώς βαράει έχει αλλάξει. Όπως είδαμε έχει μειωθεί πάρα πολύ το range του, η βασική επίθεση του Graves γίνεται πλέον ένας κώνος με 4 σφαίρες, ανά 2 hits πρέπει να γεμίσει την καραμπίνα του (όπως οι αληθινές καραμπίνες, πολύ ρεαλιστική αυτή η αλλαγή) και αυτό θέλει 2 δευτερόλεπτα. Τα minions και στα τέρατα της ζούγκλας όταν τα χτυπά τα σπρώχνει λίγο προς τα πίσω (αυτό δεν ισχύει για τους αντιπάλους)
Το Q (End of the line) εκτοξεύει ένα λεπτό βλήμα σε ευθεία. Μετά από 1 δευτερόλεπτο, η γραμμή που αφήνει πίσω του εκρήγνυται και προκαλεί υψηλή ζημιά σε σχήμα ‘T’ από το σημείο που την πυροδότησε ο Graves. Προκαλεί πάρα πολύ dmg και εάν έρθει σε επαφή με τοίχο, εκρήγνυται αμέσως. Στο E(Quickdraw) αφαίρεσαν την έξτρα ταχύτητα επίθεσης και στο R (Collateral damage) ο αντίπαλος πετάγεται 300 μονάδες προς τα πίσω σε κάθε εκπυρσοκρότηση.
Κριτική
Ο Graves έχει γίνει πολύ δυνατός. Ειδικά με τις αλλαγές στο Q, μπορεί να κάνεις εύκολα κάποιο combo και να επικρατείς στα 1 vs 1. Είναι αρνητικό το ότι μειώθηκε σημαντικά το range ενώ αργεί να «ξαναγεμίσει» το όπλο και αυτό δυσκολεύει τον παίκτη στο farming και όταν κυνηγά το kill. Με τέτοιο range αλλά και δύναμη δεν θα ήταν περίεργο να τον βλέπαμε και στο top lane.
Quinn
Η Quinn, ένα adc το οποίο δεν το βλέπαμε μόνο στην κάτω αλλά και στην πάνω λωρίδα, τώρα με τις αλλαγές είναι ξεκάθαρο πως θα την βλέπουμε συνέχεια στο bot lane.
Γενικά
Base attack damage: 51.04 → 56.46
Attack damage growth stat: 3→ 2.41
Passive: Ανά 8 δευτερόλεπτα ο Valor σημαδεύει τους στόχους τους ως Vulnerable. Ο Χρόνος Επαναφόρτισης του Επιδρομέα μειώνεται κατά 1% για κάθε 1% Πιθανότητα Καίριου Χτυπήματος, πολλαπλασιαστικά (π.χ. με 50% Πιθανότητα Καίριου Χτυπήματος, ο Χρόνος Επαναφόρτισης του Επιδρομέα είναι περίπου 5 δευτερόλεπτα, ενώ με 100% Πιθανότητα Καίριου Χτυπήματος, ο Χρόνος Επαναφόρτισης είναι περίπου 3 δευτερόλεπτα).
Στo Q έγινε αλλαγή ονόματος (από Blinding assault σε Aerial assault) καθώς αφαίρεσαν το blind. Τώρα σημαδεύει τον πρώτο στόχο που χτυπά ως Vulnerable. Εάν σκοτώσει μια μονάδα, επιστρέφει το μισό χρόνο επαναφόρτισης.
Στο R (Tag team) χρειάζονται 2 δευτερόλεπτα για να εμφανιστεί ο Valor, έχει απεριόριστη διάρκεια, αρκεί να μην δεχτείς ούτε ένα απλό hit από τον αντίπαλο ενώ από τα minions απλά δέχεσαι slow. Δεν προκαλεί πλέον αυξημένη ζημιά ανάλογα με τη ζωή που έχει χάσει ο αντίπαλος.
Κριτική
Θα την δούμε πολύ στο Solo Queue, έχει γίνει και αυτή εξίσου δυνατή με τον Graves. Έχει σχεδόν συνέχεια την passive της, η οποία κάνει συνέχεια critical (και με αντικείμενα με critical strike φανταστείτε τη damage θα προκαλεί). Το μόνο αρνητικό που έχει είναι ότι το R (Tag team) αν και το χρησιμοποιείς συνέχεια, εκτός από movement speed δεν προσφέρει κάτι άλλο σημαντικό.
Corki
Ο Corki, πάντα είχε περισσότερη Μαγική ζημιά από τους άλλους σκοπευτές, ωστόσο αποφάσισαν να αλλάξουν την βασική επίθεση του σε Σωματική και Μαγική ζημία και επίσης να του προσθέσουν μια “τρελή” passive. τα λεγόμενα package.
Γενικά
Base attack damage: 51.24→ 56
Attack damage growth stat: 3→ 2.5
Base mana: 305,16→ 350,16
Mana growth stat: 37→ 34
Η Passive του, κατά την επιστροφή του στη βάση ανά 5 λεπτά εμφανίζονται κάτι πακέτα τα οποία μόλις τα συλλέξει, του δίνει τρομερή ώθηση στην Ταχύτητα Κίνησης όταν δεν είναι σε κατάσταση μάχης (150% στη βάση, 40% εκτός της βάσης) και με αυτό μπορεί να χρησιμοποίηση το W (Valkyrie) ώστε να φτάνει πιο μακριά, ρίχνοντας παράλληλα βόμβες που απωθούν τους εχθρούς και αφήνουν πίσω τους ένα φλεγόμενο μονοπάτι για 5 δευτερόλεπτα (εάν βρίσκονται μέσα σε αυτό έχουν slow 90%). Επίσης μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί ξανά το W διότι έχει 100% επαναφόρτιση. Πάντως μειώθηκε το range του spell.
Κριτική
Μπορεί η μόνη σημαντική αλλαγή να είναι η passive του, αλλά όταν έχει φορτώσει τα “πακέτα” και έρχεται κατά πάνω σου, δεν μπορείς να γλιτώσεις με τίποτα!!!
Caitlyn
Αν και σημαντικές, οι αλλαγές στην Caitlyn είναι πιο διακριτικές
Γενικά
Base attack damage: 50.04→ 53.66
Attack damage growth stat: 3→ 2.18
Η passive δεν διαπερνά πλέον το bonus armor. Στο headshot αυξάνεται κατά 50% η πιθανότητα critical hit, ενώ το range είναι ακόμα μεγαλύτερο σε εχθρούς που πέφτουν σε Yordle snap trap ή παγιδεύονται στο Caliber net.
Στο Q (Piltover peacemaker) έχει μειωθεί το πλάτος βολής από 90 σε 60, ενώ μειώνεται κατά 40% το damage από τη στιγμή που θα πετύχει τον πρώτο στόχο.
Το W (Yordle snap trap) δεν έχει χρόνο επαναφόρτισης, αλλά χρόνο φόρτισης και μπορεί να αποθηκεύει από 3 έως και 5 παγίδες ανά πάσα στιγμή. Επίσης η Caitlyn δεν μπορεί πλέον να παγιδεύει ξανά έναν ήδη παγιδευμένο στόχο. Το Ε (90 Caliber net) έχει μειωμένο range και πλάτος βολής από 80 σε 70.
Κριτική
Μπορεί να της έχουν μειώσει τα range και το πλάτος βολής στα skills, αλλά τα critical hits παραμένουν και βελτιώθηκαν. Από όλα αυτά προκύπτει και ένα πολύ έξυπνο combo: W hit, E, Q hit, και τέλος R!
Kog’maw
Tον Kog’maw – ένα “Hypercarry” – θέλουν να τον βελτιώσουν ακόμα περισσότερο, χωρίς να «υπολογίζουν» το όριο ταχύτητας επίθεσης, τη σύνθεση της αντίπαλης ομάδας, αλλά και τα… νεύρα των αντιπάλων.
Γενικά
Base health: 546→ 517
Health growth stat: 87→ 82
Base attack damage: 52.02→ 54.46
Attack damage growth stat: 3→ 2.41
Base attack speed: 0.665→ 0.625
Attack speed growth stat: 2.65→ 1.5
Base mana: 298.88→ 322.2
Mana growth stat: 42→ 40
Έχουμε αλλαγή στα εφέ και εικονίδια τον skills. Το W (Bio-arcane Barrage) δίνει στον Kog’Maw μεγαλύτερη εμβέλεια, 100% Ταχύτητα Επίθεσης από όλες τις προελεύσεις και αυξημένο όριο Ταχύτητας Επίθεσης 5,0 και έχει διάρκεια 6 δευτερόλεπτα.
To R (Living Artillery) έχει λιγότερη διάρκεια ενόρασης, από 4 σε 2 δευτερόλεπτα. Δεν μπορεί πλέον να προκαλέσει 100% περισσότερη βασική ζημιά σε ήρωες. Πλέον προκαλεί διπλάσια ζημιά σε εχθρούς που έχουν μεταξύ του 25% και του 50% της ζωής τους και τριπλάσια μεταξύ του 0% και 25% της ζωής τους.
Κριτική
Φανταστείτε τι attack speed, θα έχει με ένα Runaan’s Hurricane και ένα E (Help,pix) της Lulu, πόσο γρήγορες και πολλαπλές επιθέσεις θα δέχεστε μέσα σε δευτερόλεπτα. Δεν θα προλαβαίνετε να επιτεθείτε, μόνο ένα stun ή slow θα σας σώζει.
Miss Fortune
Η όμορφη Miss Fortune έρχεται δυναμικά να μας μοιράσει “αγάπη” (δηλαδή πολλές σφαίρες στην μούρη μας!). Μπορεί να μην είναι (πλέον) «μολυσμένες» οι βολές της, όμως ενισχύει την ταχύτητα επίθεσης της, όσο υπάρχουν νέοι στόχοι που μπορεί να επιλέξει.
Γενικά
Base attack damage: 49.54→ 46
Attack damage growth stat: 3→ 1
Base mana: 275.84→ 325.84
Mana growth stat: 38→ 35
Η passive της προκαλεί μπόνους Σωματική Ζημιά όταν αλλάζει στόχο με τις βασικές επιθέσεις της.Το W (Strut) δεν προκαλεί πλέον παθητικά αυξανόμενη Μαγική Ζημιά για κάθε βασική επίθεση, απλά έχει αυξημένη ταχύτητα επίθεσης ανά 3 δευτερόλεπτα και ταχύτητα κίνησης +25, εάν περάσουν 5 δευτερόλεπτα χωρίς να δεχτεί απευθείας ζημιά.
Στο Ε (Make it rain) αυξήθηκε το range από 800 σε 1000. Το R (Bullet time) κρατάει περισσότερο, καθώς από τα 2 πήγε στα 3 δευτερόλεπτα και πλέον προκαλεί critical hits και κάνει 120% ζημιά με κάθε κύμα.
Κριτική
Με την passive της να προκαλεί σε κάθε χτύπημα μπόνους ζημία αλλάζοντας ωστόσο τον στόχο της, μην απορήσετε όταν δείτε το λίγο attack damage. Eπίσης, όταν ξεκινάτε, όσο περισσότερο cooldown έχετε και ειδικά με τα καινούργια αντικείμενα θα μπορείτε να αντιμετωπίζετε τους πάντες.
Αυτές ήταν οι σημαντικότερες αλλαγές στους σκοπευτές μας. Ελπίζουμε να τα καταφέρετε με τις αλλαγές και να μπείτε δυναμικά στο νέο meta!
Social Media
18.202 Likes
582 Followers
3.940 Subscribers
2.114 Followers
3.386 Followers