Σημειώσεις ενημέρωσης 5.17

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 5.17, αυτήν που ακολουθεί την ενημέρωση για τους Κολοσσούς

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 5.17, αυτήν που ακολουθεί την ενημέρωση για τους Κολοσσούς. Σκεφτήκαμε να βάλουμε έναν άλλον τίτλο, αλλά μετά τις σαρωτικές αλλαγές που έφερε η προηγούμενη ενημέρωση, σκεφτήκαμε ότι θα ήταν λογικό να τις τονίσουμε.

Αν και έγιναν μεγάλες ανακατατάξεις ισχύος (γεια σου, Σκάρνερ), η ενημέρωση 5.16 δεν ήταν τόσο ισοπεδωτική όσο φαινόταν από τα περιεχόμενά της. Όλα τα νέα αντικείμενα έχουν βρει τη θέση τους στους πιο διαδεδομένους ήρωες, οι παίκτες θυμήθηκαν τον Λούσιαν και ο Ρένεκτον έχει ερωτευτεί την Κολοσσιαία Ύδρα. Δεν πάμε κι άσχημα, γενικά. Όπως σας υποσχεθήκαμε, στην ενημέρωση 5.17 δεν έχουμε πολύ σημαντικές αλλαγές. Υπάρχουν αρκετές αλλαγές στους ήρωες, αλλά αυτό είναι όλο. Με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα να βρίσκεται προ των πυλών (θα διεξαχθεί με την ενημέρωση 5.18, μην ξεχνάτε!) είμαστε στο στάδιο που βάζουμε τις τελικές πινελιές στην κατάσταση του παιχνιδιού, ώστε όλα να λειτουργούν σωστά και να είναι έτοιμα για τους πιο σημαντικούς αγώνες της χρονιάς. Αφού ενισχύσαμε ακόμα και τον Βάρδο.

Αυτά από εμάς, λοιπόν, καθώς ετοιμαζόμαστε να μελετήσουμε λίγο πιο σοβαρά τις νέες ρυθμίσεις και προσαρμογές που θα κάνουμε στους ήρωες που δεν ευθυγραμμίζονται με τους υπόλοιπους. Μετά λέμε να ξεκουραστούμε λίγο μέχρι να ξεκινήσει η Περίοδος προετοιμασίας. Όλοι εσείς που ανυπομονείτε να διορθώσουμε ορισμένους συγκεκριμένους ήρωες, δεν χρειάζεται να περιμένετε πολύ. Οι αλλαγές έρχονται.

Δείτε λοιπόν τι έχει αλλάξει σε αυτήν την ενημέρωση και τα λέμε στην επόμενη!

Ήρωες

AzirΑζίρ

Μειώθηκε η Ταχύτητα Κίνησης. Το Q δεν προκαλεί πλέον επιπλέον ζημιά πέρα από τον πρώτο στρατιώτη.

Όπως θα δείτε σε όλα τα στοιχεία αυτής της ενημέρωσης, εστιάζουμε κυρίως στη διευκρίνιση των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων των ηρώων, ώστε να έχει ο καθένας τη δική του ταυτότητα, χωρίς υπερβολικές δυνάμεις που ξεφεύγουν από το θέμα του. Ο Αζίρ είναι ένα καλό παράδειγμα τέτοιου ήρωα, επομένως ας ξεκινήσουμε με αυτόν (είναι και πρώτος αλφαβητικά, βέβαια. Παίζει ρόλο κι αυτό).

Ο αυτοκράτορας είναι πολύ καλός σε ορισμένους τομείς, αλλά το βασικό χαρακτηριστικό του είναι οι σταθερές ζώνες απειλής που μπορεί να διαχειρίζεται από μεγάλη απόσταση, οι οποίες του επιτρέπουν συχνά να επηρεάζει την έκβαση των μαχών σε άλλα μέτωπα, ενώ αυτός κρύβεται πίσω από τις γραμμές των στρατιωτών του. Αυτήν τη στιγμή, ο Αζίρ μπορεί να απολαμβάνει ασφάλεια χωρίς να θυσιάζει την κινητικότητά του και σταθερή ζημιά, χωρίς να θυσιάζει την εκρηκτικότητά του. Με λίγα λόγια, έχει και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Επειδή θέλουμε να διατηρήσει την εμβέλεια και τη ζημιά του, θέλουμε να τονίσουμε ορισμένες αδυναμίες, ώστε να είναι πιο εύκολο να τον πλησιάσει κανείς ή να αποφύγει τη ζημιά του, αν ο Αζίρ δεν διαχειριστεί σωστά τις δυνάμεις του.

Γενικά
ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ 335 ⇒ 325

Q – Επέλαση της Άμμου
Αφαιρέθηκε: Οι εχθροί δεν δέχονται πλέον επιπλέον ζημιά επειδή χτυπήθηκαν από περισσότερους στρατιώτες, πέρα από τον πρώτο

BardΒάρδος

Μειώθηκε ο Χρόνος Επαναφόρτισης των ικανοτήτων W και E.

Η περιπλάνηση στο σύμπαν είναι στη φύση του Βάρδου, αλλά δυστυχώς η ευελιξία και η υποστήριξη που προσφέρει τον έχουν απομακρύνει από τις προτιμήσεις των παικτών υψηλού επιπέδου. Για αυτόν το λόγο, λέμε να τον ενθαρρύνουμε λίγο και να βελτιώσουμε τις ικανότητες υποστήριξης που διαθέτει σε όλα τα μήκη και πλάτη του χάρτη, ώστε να ανταμείβεται η όταν οργανώνει προληπτικά το παιχνίδι για τους φίλους του.

W – Βωμός του Οδοιπόρου
ΚΟΣΤΟΣ 100/105/110/115/120 Μάνα ⇒ 90 Μάνα σε όλες τις βαθμίδες

E – Πύλη στο Άγνωστο
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 20/19/18/17/16 δευτερόλεπτα ⇒ 18/17/16/15/14 δευτερόλεπτα

DariusΝτάριους

Το W επιστρέφει το κόστος και το Χρόνο Επαναφόρτισης με κάθε εκτέλεση μονάδας.

Ο Ντάριους διορθώθηκε ήδη μια φορά στα γρήγορα στην ενημέρωση 5.16 και τώρα προσθέτουμε λίγη υποστήριξη για να δούμε αν θα συνεχίσει να καρφώνει όπως περιμένουμε.

Παθητική – Αιμορραγία
Νέο: ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Η Μανία για Αίμα μετονομάστηκε σε Δύναμη της Νόξους

Q – Αποδεκατισμός
ΒΑΛΕ ΦΛΑΣ ΣΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που απενεργοποιούσε τα Ξόρκια Επικαλεστή κατά την προετοιμασία της ικανότητας
ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΗΔΗ Ενημερώθηκαν οι επεξηγήσεις του Σκάρνερ σύμφωνα με τις αλλαγές που έγιναν στην ενδιάμεση ενημέρωση της 5.16

W -Χτύπημα Παράλυσης
Νέο: ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ Επιστρέφει το 100% του κόστους σε Μάνα του Χτυπήματος Παράλυσης και το 50% του Χρόνου Επαναφόρτισης της ικανότητας με την εκτέλεση του στόχου

DravenΝτρέιβεν

Ο Ντρέιβεν ενημερώνει πλέον την ομάδα του για το πόσο σπουδαίος είναι. Επίσης, αποκτά μπόνους στοίβες, αν κάνει ωραία κόλπα.

Όπως θα έλεγε και ο ίδιος ο Ντρέιβεν, ο μόνος πραγματικός στόχος στο League of Legends είναι η κάτω λωρίδα – ιδιαίτερα όταν βρίσκεται κι αυτός εκεί. Ως σκοπευτής με εξαιρετικές δυνατότητες ανάπτυξης, ο Ντρέιβεν θέλει να δημιουργούνται οι συνθήκες ώστε να εξαργυρώνει τις στοίβες Λατρείας και να μαζεύει τρελό χρήμα που θα τον βοηθά να κυριαρχεί στο παιχνίδι. Τώρα, ο Ντρέιβεν είναι πιο εκδηλωτικός όταν πρόκειται να σπάσει τον κουμπαρά του, επομένως τώρα δεν χρειάζεται να κάνει ping σαν τρελός για να πάτε να τον βοηθήσετε με έναν αιφνιδιασμό (αν και όλοι ξέρουμε ότι δεν πρόκειται να σταματήσει).

Παθητική – Πρωτάθλημα του Ντρέιβεν
Νέο: ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΚΑΜΑΡΩΣΕΤΕ Μόλις φτάσει τις 150 στοίβες, ειδοποιεί την ομάδα του Ντρέιβεν κάθε 100 στοίβες (150, 250, 350, κλπ.)
Νέο: ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΜΕ ΟΛΟΙ Ειδοποιεί την ομάδα του Ντρέιβεν κάθε φορά που εξαργυρώνει τουλάχιστον 150 στοίβες με μια εκτέλεση
Νέο: ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΠΑΝΤΑ, ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ Ο Ντρέιβεν αποκτά 2 μπόνους στοίβες Λατρείας, αν σκοτώσει 6 υπηρέτες στη σειρά, χωρίς να χάσει τσεκούρι

FizzΦιζ

Αυξήθηκαν ελαφρά οι αναλογίες Ισχύος Ικανότητας των Q και W. Μειώθηκε η ζημιά κατά το χτύπημα του ενεργού τμήματος της ικανότητας W. Το R ενισχύει μόνο τη Μαγική Ζημιά.

Έχουμε εξηγήσει πολλές φορές αυτό θέμα στις Σημειώσεις ενημέρωσης, αλλά ας συνοψίσουμε για άλλη μια φορά: τα έξυπνα build που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα είναι υπέροχα, το θέμα είναι να μην σου δίνουν τη δυνατότητα να καλύπτεις όλες τις αδυναμίες σου. Είχαμε αναλύσει αυτό το θέμα διεξοδικά στην ενότητα του Έκκο στην ενημέρωση 5.15, αν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα. Πηγαίνετε, αν θέλετε. Εμείς θα περιμένουμε.

Όπως και ο Έκκο πριν από αυτόν, ο Φιζ είχε την πολυτέλεια να χτίζει μια πανίσχυρη άμυνα και να εστιάζει τη ζημιά του μέσα από βασικές επιθέσεις και τη μείωση του Χρόνου Επαναφόρτισης. Αυτή η τακτική δεν ταιριάζει σε έναν ήρωα που πρέπει να έχει χρόνο αδράνειας και ανασφάλειας, ώστε να μην ανατρέπει την ισορροπία του παιχνιδιού. Για αυτόν το λόγο, περιορίζουμε λίγο τη δύναμη που μπορεί να μαζέψει το «Γομάρι Φιζ», χωρίς να πειράξουμε πολύ τις αναλογίες Ισχύος Ικανότητας, ώστε να μην αναγκαστούν να πληρώσουν τα σπασμένα τα builds εκτελεστή.

Q – Χτύπημα Αχινού
ΑΝΑΛΟΓΙΑ 0,3 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 0,35 Ισχύος Ικανότητας

W – Τρίαινα Θαλασσόπετρας
ΖΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΕΝΕΡΓΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ 10/20/30/40/50 κατά το χτύπημα ⇒ 10/15/20/25/30 κατά το χτύπημα
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΕΝΕΡΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ 0,25 Ισχύος Ικανότητας ⇒ 0,3 Ισχύος Ικανότητας

R – Δαγκώνοντας τα Κύματα
Αφαιρέθηκε: ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΛΞΗ Δεν ενισχύει πλέον τη Σωματική Ζημιά που δέχεται ο στόχος του Φιζ κατά 20% (εξακολουθεί να ενισχύει τη Μαγική Ζημιά)

GangplankΓκάνγκπλανκ

Η τοποθέτηση των βαρελιών αργεί λίγο περισσότερο. Μειώθηκε η Διείσδυση Θωράκισης του E.

Αποφασισμένος να πάρει το αίμα του πίσω μετά την ταπείνωσή του μπροστά σε όλο το Μπίλτζγουοτερ, ο Γκάνγκπλανκ προς το παρόν βγάζει τα απωθημένα του σε οποιοδήποτε δυστυχή βρεθεί κοντά στις Μπαρουταποθήκες του. Αν και δεν είναι εύκολο να τις αξιοποιήσει σωστά, ο Γκάνγκπλανκ (όπως όλοι οι πειρατές που σέβονται τον εαυτό τους) μπορεί να «στήσει» το παιχνίδι στις μονομαχίες και να βασιστεί στο σχεδόν άμεσο χρόνο χρήσης της ικανότητας για να ναρκοθετήσει μια ολόκληρη περιοχή, ώστε να μην έχει τη δυνατότητα ο αντίπαλός του να τα αφοπλίσει. Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να κρίνουμε ποια είναι η επίδραση του Γκάνγκπλανκ στο παιχνίδι γενικότερα, αλλά η αποδυνάμωση των βαρελιών του είναι ένα πρώτο βήμα για να τον κρατήσουμε υπό έλεγχο.

E – Μπαρουταποθήκη
ΑΣΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΛΙΓΟ Η καθυστέρηση μεταξύ των χρήσεων της ικανότητας αυξάνεται κατά 0,25 δευτερόλεπτα
ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗΣ 60% ⇒ 50%

GarenΓκάρεν

Διάφορες διορθώσεις σφαλμάτων και γενικό συμμάζεμα.

Οι Κολοσσοί είναι αργοί και προκαλούν τεράστια ζημιά. Ο Γκάρεν είναι πολύ καλός σε ένα από αυτά τα δύο χαρακτηριστικά, αλλά δεν είναι και τόσο αργός. Δεν έχουμε οριστικοποιήσει ακόμη τα σχέδιά μας για τον Φωνακλά της Ντεμάσια, αλλά διορθώσαμε μερικά σφάλματα και κάναμε ένα γενικό συμμάζεμα.

Ελάτε τώρα, ένα στα δύο: δεν είναι και τόσο άσχημα.

Γενικά
ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ 345 ⇒ 340

Q – Αποφασιστικό Χτύπημα
ΜΠΟΝΟΥΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ 35% ⇒ 30%
ΕΤΣΙ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙ Η ΝΤΕΜΑΣΙΑ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που δεν ενεργοποιούσε την επίθεση, αν ο παίκτης προσπαθούσε να επιτεθεί σε ένα Ινχίμπιτορ ή Νέξους με ενεργό το Αποφασιστικό Χτύπημα

W – Κουράγιο
ΑΜΥΝΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΩΠΑ Τα μπόνους της Παθητικής συσσωρεύονται δύο φορές πιο γρήγορα στους εναλλακτικούς χάρτες

E – Κρίση
ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ Μπορείτε να πλησιάσετε έναν στόχο, αν κάνετε δεξί κλικ επάνω του ενώ στριφογυρνάτε

R – Ντεμασιανή Δικαιοσύνη
ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Άλλαξε η μορφή της επεξήγησης, ώστε να γράφει «προκαλεί το 28/33/40% της Ζωής που λείπει από το στόχο», αντί για «προκαλεί 1 ζημιά για κάθε 3,5/3/2,5 της Ζωής που έχει χάσει ο στόχος»

GragasΓκράγκας

Μειώθηκε η ζημιά του W.

Ο Γκράγκας είναι μια από τις κυρίαρχες παρουσίες στη ζούγκλα και τίποτα δεν δείχνει ικανό να του κόψει τη φόρα. Μετά την ενημέρωση 5.16, όπου ο Φλεγόμενος Γίγαντας δίνει μεγαλύτερη ώθηση στα μέσα του παιχνιδιού και η Ζωή έχει πιο σημαντικό ρόλο ως στατιστικό άμυνας, ο Γκράγκας επωφελείται διπλά, καθώς ενισχύεται η σταθερή ζημιά του, ενώ τα πιο δυνατά χτυπήματά του με τη Μεθυσμένη Οργή γίνονται ακόμη πιο αποτελεσματικά ενάντια σε ήρωες πρώτης γραμμής και μαχητές που προσπαθούν να τον κρατήσουν μακριά από τους επωμιστές. Αν και παραμένει εξαιρετικά απειλητικός στους αιφνιδιασμούς και έχει στο οπλοστάσιό του μια υπέρτατη ικανότητα που μπορεί να ανατρέψει μια μάχη, η μείωση της ζημιάς του Γκράγκας είναι ένα λογικό μέτρο για να ενισχύσουμε την ποικιλία επιλογών στη ζούγκλα.

Γενικά
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ Ενημερώθηκαν τα προτεινόμενα αντικείμενα

W – Μεθυσμένη Οργή
ΖΗΜΙΑ ΣΕ ΜΕΓΙΣΤΗ ΖΩΗ 8/9/10/11/12% ⇒ 8% σε όλες τις βαθμίδες

JannaΤζάνα

Μειώθηκε η αναλογία Ισχύος Ικανότητας του R. Μειώθηκε η εμβέλεια του Q κατά την αρχική χρήση.

Το βασικό χαρακτηριστικό της Τζάνα είναι η απομάκρυνση από τη μάχη. Αν και μπορεί να γίνει εκνευριστικό, βασικός της ρόλος είναι να κρατάει την ομάδα της μακριά από την αντίπαλη. Έχοντας αυτό υπόψη μας, λογικό είναι να γινόμαστε λίγο καχύποπτοι όταν τη βλέπουμε να εμφανίζεται παντού, ακόμη και σε περιστάσεις ή συνθέσεις που δεν χρειάζεται απεμπλοκή από τη μάχη. Τελικά, αφαιρέσαμε λίγη από την περιττή δύναμή της, όπως είναι η διαδοχική καταστολή των αντιπάλων με γρήγορη χρήση τυφώνων ή η χρήση της υπέρτατης ικανότητάς της, με μοναδικό σκοπό τη θεραπεία της ομάδας, ώστε να αναγκάζεται να εστιάζει περισσότερο στην αποφυγή των αντιπάλων. Δεν μπορείς να είσαι καλή σε όλα, Τζάνα. Μόνο ο Ντρέεεεεεεεειβεεεεεεν μπορεί να το κάνει αυτό.

Παθητική – Ούριος Άνεμος
ΟΠΟΥ ΦΥΣΑΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ ΠΑΜΕ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που δεν μείωνε τον Ούριο Άνεμο από τους συμμάχους που απομακρύνονται από την Τζάνα

Q – Ανεμοστρόβιλος
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΜΒΕΛΕΙΑ 1100 ⇒ 850
ΜΠΟΝΟΥΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΦΟΡΤΙΣΗ 20% αύξηση ανά δευτερόλεπτο ⇒ 35% αύξηση ανά δευτερόλεπτο

R – Μουσώνας
ΑΝΑΛΟΓΙΑ 1,8 Ισχύος Ικανότητας σε 3 δευτερόλεπτα ⇒ 1,5 Ισχύος Ικανότητας σε 3 δευτερόλεπτα

JaxΤζαξ

Μειώθηκε το κόστος του E.

Με τόσο δυνατή ανάπτυξη στο τέλος του παιχνιδιού, είναι λογικό ο Τζαξ να είναι πιο αδύναμος στη φάση των λωρίδων. Ωστόσο, από τότε που μειώσαμε τα βασικά στατιστικά του την προηγούμενη σεζόν, ο ήρωας είναι μάλλον υπερβολικά ευάλωτος, όταν προσπαθεί απλά να σκοτώσει μερικούς υπηρέτες και να αγοράσει μια Δύναμη της Τριάδας. Θέλουμε πολύ να διατηρήσουμε την Αντεπίθεση και τη Δύναμη του Δεξιοτέχνη ως βασικά αμυντικά εργαλεία του Τζαξ, για αυτό αποφασίσαμε να ενισχύσουμε το πρώτο, ώστε να έχει περισσότερες δυνατότητες αντίστασης.

E – Αντεπίθεση
ΚΟΣΤΟΣ 70/75/80/85/90 Μάνα ⇒ 50/60/70/80/90 Μάνα

KalistaΚαλίστα

Αυξήθηκε ο Χρόνος Επαναφόρτισης της παθητικής του W και μειώθηκε η ζημιά της. Ο Χρόνος Επαναφόρτισης του R αυξήθηκε.

Από τότε που προστέθηκε στο παιχνίδι, η Καλίστα έχει μια διπλή ταυτότητα: είναι ένας από τους πιο αυτόνομους επωμιστές στο παιχνίδι (χάρη στην κινητικότητα της παθητικής της και το μηδενισμό του Χρόνου Επαναφόρτισης του Σκισίματος), αλλά και ένας από τους επωμιστές που βασίζονται περισσότερο στην ομάδα (λόγω στη ζημιά κατά το χτύπημα του Ορκισμένου και την ευέλικτη δυνατότητα εμπλοκής/απεμπλοκής του Καλέσματος της Μοίρας). Για να μην πολυλογούμε, όπως έγινε και με τον Φιζ σε αυτήν την ενημέρωση, οι δύο αυτές ταυτότητες της ηρωίδας συγκρούονται μεταξύ τους και αλλάζουν έναν ήρωα που υποτίθεται ότι είναι ένας ριψοκίνδυνος σκοπευτής σε έναν ανίκητο μαχητή με ελάχιστες αδυναμίες σε κάθε στάδιο του παιχνιδιού.

Οι αλλαγές που ακολουθούν την αναγκάζουν να στηριχτεί περισσότερο στο κλασικό στυλ του «μονομάχου επωμιστή», με αποτέλεσμα οι δυνάμεις της που βασίζονται στους συμμάχους να φαντάζουν πλέον υπερβολικές. Με τη μείωση της συχνότητας και της ισχύος των αλληλεπιδράσεών της με τους Ορκισμένους, δίνουμε στους αντιπάλους της τη δυνατότητα να πλησιάσουν την Καλίστα, παρά την εκπληκτική της δύναμη στις αψιμαχίες και στην αποφυγή του αντιπάλου.

W – Φρουρός
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ 6 δευτερόλεπτα ⇒ 10 δευτερόλεπτα
ΖΗΜΙΑ ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ 12/14/16/18/20% της μέγιστης Ζωής του στόχου ⇒ 10/12,5/15/17,5/20% της μέγιστης Ζωής του στόχου

R – Κάλεσμα της Μοίρας
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 90/75/60 ⇒ 120/90/60

KarmaΚάρμα

Ο Χρόνος Επαναφόρτισης του W έγινε σταθερός.

Η Συγκεντρωμένη Αποφασιστικότητα είναι μια εξαιρετικά ισχυρή ικανότητα προς το τέλος του παιχνιδιού, αν έχει επενδύσει σε αυτήν αρκετούς πόντους (όπως και στο Μάντρα) που της επιτρέπουν να κλιμακώσει την αποτελεσματικότητά της σε μεγάλο βαθμό. Ωστόσο, δεν ενεργοποιείται αρκετά συχνά στην αρχή και στη μέση του παιχνιδιού, ώστε να καταλάβουν οι παίκτες την πραγματική της ισχύ ως αμυντικό εργαλείο. Τώρα που η ικανότητα αυτή θα είναι διαθέσιμη πιο συχνά, αναμένεται να ανεβούν οι μετοχές της Κάρμα ως ηρωίδα υποστήριξης με ειδίκευση στην προστασία των ευάλωτων ηρώων και δίνει ακόμη περισσότερους λόγους στους ήρωες που μάχονται από κοντά να τη φοβούνται.

W – Συγκεντρωμένη Αποφασιστικότητα
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 16/15/14/13/12 δευτερόλεπτα ⇒ 12 δευτερόλεπτα σε όλες τις βαθμίδες

LuxΛουξ

Το κόστος του Q μειώθηκε. Έχει αποτελεσματικότητα 100% σε δευτερεύοντες στόχους.

Η Λουξ ήταν μια από τις πιο ισορροπημένες ηρωίδες στο League of Legends και δεν χρειαζόταν αλλαγές μέχρι που άρχισαν να εμφανίζονται στη μεσαία λωρίδα όλοι αυτοί οι μάγοι με μεγαλύτερη εμβέλεια που μπορούσαν να ελέγχουν καλύτερα τις μάχες. Τα Δεσμά Φωτός είναι αντιπροσωπευτικά της τακτικής που για την οποία έχει σχεδιαστεί η Λουξ (δηλαδή να αιφνιδιάζει τους αντιπάλους της και μετά να τους ρίχνει το ξύλο της αρκούδας), για αυτό βελτιώνουμε τις ανταμοιβές που προσφέρει η επιτυχημένη χρήση της, ενώ της επιτρέπουμε να χρησιμοποιεί την ικανότητα για να «ψαρεύει» τους αντιπάλους της και να τους ασκεί πίεση.

Q – Δεσμά Φωτός
ΚΟΣΤΟΣ 50/60/70/80/90 Μάνα ⇒ 50/55/60/65/70 Μάνα
Νέο: ΤΟ ΦΩΣ ΘΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ Τα Δεσμά Φωτός προκαλούν το 100% της ζημιάς και της ακινητοποίησης και στον δευτερεύοντα στόχο

MaokaiΜαοκάι

Αυξήθηκε ο Χρόνος Επαναφόρτισης του R.

Το περιβάλλον του παιχνιδιού αλλάζει συνεχώς, οι αγαπημένοι ήρωες έρχονται και φεύγουν, αλλά ο Μαοκάι έχει καταφέρει να παραμείνει η κορυφαία επιλογή των επαγγελματιών για την επάνω λωρίδα για περισσότερο από μια σεζόν. Ο Μαοκάι οφείλει την κυριαρχία του στην αξιοπιστία του Ανεμοστρόβιλου Εκδίκησης, καθώς του επιτρέπει να προστατεύει τους ευάλωτους συμμάχους του και να επιτίθεται στις πίσω γραμμές από μακριά. Η υπέρτατη ικανότητα του Μαοκάι είναι διαρκώς σε ετοιμότητα και μπορεί να αλλάξει από μόνη της τη ροή μιας μάχης. Αυτό σημαίνει ότι ο Μαοκάι είναι πάντα έτοιμος για μάχη και δεν αφήνει πολλά περιθώρια στους αντιπάλους του. Η αύξηση του Χρόνου Επαναφόρτισης σημαίνει ότι θα εξακολουθεί να έχει υψηλή διαθεσιμότητα σε σύγκριση με άλλες υπέρτατες ικανότητες, αλλά οι ομάδες που μπορούν να εφορμούν και να αποσύρονται γρήγορα θα έχουν περισσότερες ευκαιρίες να τον πιάσουν χωρίς ασπίδα.

R – Ανεμοστρόβιλος Εκδίκησης
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 40/30/20 δευτερόλεπτα ⇒ 60/50/40 δευτερόλεπτα

MasterYiΜάστερ Γι

Γενικά
ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΟΥΤΖΟΥ ΓΟΥΤΖΟΥ; Ο χορός πλέον προσαρμόζεται ανάλογα με την Ταχύτητα Κίνησης

Q – Χτύπημα Άλφα
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε το Διπλό Χτύπημα και το Χτύπημα-Φάντασμα του Αδηφάγου να μην μειώνουν το Χρόνο Επαναφόρτισης του Χτυπήματος Άλφα

NocturneΝόκτουρν

Με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα προ των πυλών και τις ομάδες να γίνονται σταθερά καλύτερες στο ολοένα εξελισσόμενο παιχνίδι της όρασης, αποφασίσαμε ότι είναι η ιδανική στιγμή για να προσθέσουμε λίγο σκοτάδι στο μίγμα. Ο Νόκτουρν είναι μια αρκετά ελκυστική επιλογή για έναν μέσο παίκτη ζούγκλας που θέλει να αναρριχηθεί στο παιχνίδι, αλλά δεν έχει καταφέρει να βρει τη θέση του στην επαγγελματική σκηνή, επειδή οι αιφνιδιασμοί του είναι πολύ προβλέψιμοι. Για αυτόν το λόγο, αποφασίσαμε να καταργήσουμε τους περιορισμούς που είχαμε βάλει στην απόσταση που μπορεί να εκτοξευτεί και να δολοφονήσει τους ήρωες της οπισθοφυλακής. Τώρα, όλες οι ομάδες θα έχουν έναν καλό λόγο να αγκαλιάσουν τη σκοτεινή πλευρά τους, ανεξαρτήτως επιπέδου ικανότητας.

Ορίστε λοιπόν που λέγατε ότι ποτέ δεν κάνουμε πίσω στις αποφάσεις μας. Τι έχετε να πείτε τώρα;

R – Παράνοια
ΕΜΒΕΛΕΙΑ 2000/2750/3500 ⇒ 2500/3250/4000

PantheonΠάνθεον

Αυξήθηκε η βασική Ταχύτητα Επίθεσης

Κατά τη διάρκεια της περιόδου προετοιμασίας (συγκεκριμένα με την ενημέρωση 4.21), είχαμε μειώσει σημαντικά την Ταχύτητα Επίθεσης του Πάνθεον για να περιορίσουμε την παντοδυναμία του στη νέα ζούγκλα. Πολλά από τα στοιχεία που του είχαν δώσει τη δύναμή του (Ενίσχυση Πολεμιστής, Λεπίδα του Φονιά, μπλοκάρισμα των βασικών επιθέσεων του Δράκου) έχουν υποβαθμιστεί ή έχουν καταργηθεί εντελώς, επομένως τώρα μπορούμε να επαναφέρουμε τους αριθμούς εκεί που ήταν.

Γενικά
ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ 0,625 ⇒ 0,644

RekSaiΡεκ’Σάι

Η Παθητική δεν δίνει πλέον μπόνους Οργή.

Η Ρεκ’Σάι παραμένει μια αγαπημένη επιλογή για τους επαγγελματίες, αλλά δίνει την αίσθηση ότι οι δυνάμεις της δεν συγχρονίζονται μεταξύ τους. Προσφέρει τόσα πράγματα στην ομάδα της (κορυφαίες δυνατότητες ανίχνευσης, έλεγχο ορατότητας και κινητικότητα σε όλο τον χάρτη), τα οποία όμως δεν είναι τόσο εύκολο να εκτιμηθούν όσο η τρελή ζημιά της, με αποτέλεσμα να την προτιμούν από άλλους ήρωες ζούγκλας για τους λάθος λόγους. Άλλος ένας πανίσχυρος, αλλά αόρατος, μηχανισμός είναι η μπόνους Οργή από την παθητική της ικανότητα, η οποία της δίνει το πλεονέκτημα στη μάχη, αν κρύβεται συχνά κάτω από το έδαφος, κάτι που ήδη της προσφέρει περισσότερη ταχύτητα και καταστολή πλήθους. Προσπαθούμε να βρούμε τρόπους για να ισορροπήσουμε τη δύναμη της Ρεκ’Σάι ώστε να γίνει πιο βίαιη, αλλά προς το παρόν, αυτή η αλλαγή μειώνει λίγο την ισχύ της, όταν μπαίνει ξανά και ξανά σε αψιμαχίες, ενώ έχει ήδη το προβάδισμα.

Παθητική – Οργή των Ζερ’Σάι
Αφαιρέθηκε: ΓΥΝΗ ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ Δεν δίνει πλέον 15 μπόνους Οργή στο πρώτο χτύπημα της Ρεκ’Σάι εντός 5 δευτερολέπτων από το Τρύπωμα

ShenΣεν

Το Q θεραπεύει λιγότερο.

Θα είμαστε ειλικρινείς: μας αρέσει πολύ η στρατηγική χρήση του Σεν για την προστασία των ευάλωτων ηρώων που προκαλούν μεγάλη ζημιά από μακριά. Μας αρέσει επίσης όταν οι ομάδες χρησιμοποιούν το «σύστημα παράδοσης Σεν» για να προσεγγίσουν αξιόπιστα την αντίπαλη ομάδα, αλλά δεν μας αρέσει καθόλου να βλέπουμε ένα ακίνητο τούβλο που απλά τυχαίνει να τηλεμεταφέρεται. Εξακολουθεί να προσαρμόζει την ισχύ του εξίσου καλά, αλλά τώρα έχει ένα κενό στη σταθερή ζημιά του που θα τον κάνει να προσπαθεί λίγο περισσότερο στην επάνω λωρίδα.

Q – Κοφτερή Λεπίδα
ΒΑΣΙΚΗ ΖΩΗ ΑΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ 2/3,3/4,7/6/7,3 ⇒ 1/2/3/4/5

TahmKenchΤαμ Κεντς

Η διάρκεια της Παθητικής του αυξάνεται. Αυξάνεται η εμβέλεια εκτόξευσης ηρώων όταν τους φτύνει.

Ο Ταμ Κεντς έχει γίνει τακτικός θαμώνας των σημειώσεων ενημέρωσης. Όπως και στις προηγούμενες επισκέψεις του, εστιάζουμε περισσότερο στα ορεκτικά, παρά στα κυρίως πιάτα. Ο Ταμ είναι περίεργος ήρωας, όπως και να το δει κανείς. Χρησιμοποιείται από έναν περιορισμένο αριθμό παικτών όλων των επιπέδων σε διάφορους ρόλους (αν και τελευταία ο Ταμ Κεντς στη ζούγκλα αρχίζει και γίνεται αρκετά δημοφιλής). Ωστόσο, δεν έχει βρει ακόμα μια ευρέως αποδεκτή θέση ή ένα σταθερό επίπεδο ισχύος που θα μας δείξει τι πρέπει να κόψουμε. Παρακολουθούμε από κοντά τον Ταμ για να δούμε πώς θα τα πάει σε παγκόσμιο επίπεδο. Προς το παρόν, θα τον συμμαζέψουμε λίγο για να κάνουμε τη ζωή του λίγο πιο εύκολη.

Παθητική – Ιδιαίτερη Γεύση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ 5 δευτερόλεπτα ⇒ 7 δευτερόλεπτα (Τώρα έχει την ίδια διάρκεια με τις στοίβες που εφαρμόζονται από τη Γλωσσοκοπάνα)

W – Καταβρόχθισμα
ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΦΤΥΣΙΜΑΤΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΗΡΩΑ 100 ⇒ 200

ViΒάι

Ο Χρόνος Επαναφόρτισης της Παθητικής μειώθηκε στις χαμηλότερες βαθμίδες

Δεν θέλουμε να πούμε ψέματα, αυτήν τη φορά δεν θέλαμε να πειράξουμε πολύ τη Βάι γιατί είναι πολύ δύσκολο μετά να διορθώσουμε τυχόν λάθη. Ωστόσο, θα ομαλοποιήσουμε λίγο την Ασπίδα Κρούσης ώστε να μη βασίζεται τόσο πολύ σε συγκεκριμένα ισχυρά σημεία, αλλά να προσφέρει πιο σταθερά πλεονεκτήματα. Με λίγα λόγια, η Βάι πρέπει να ανταμείβεται όταν παίζει καλά στην αρχή του παιχνιδιού, με ακόμη περισσότερη δύναμη για να τα βάζει με όλους (και να μειώνει τη ζημιά της ζούγκλας), ώστε να μην το σκέφτεται τόσο πολύ και να ορμάει κατευθείαν στους ήρωες μεσαίας λωρίδας. Κάνε αυτό που ξέρεις καλύτερα, Βάι.

Παθητική – Ασπίδα Κρούσης
ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗΣ 18/13/8 δευτερόλεπτα (στα επίπεδα 1/7/12) ⇒ 18/17/16/15/14/13/12/11/10/9/8/8/8/8/8/8/8 δευτερόλεπτα

Αλλαγές στις δέσμες ενεργειών

AzirΑζίρ

ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ! μέρος 2

Μετά την προηγούμενη ενημέρωση, τώρα έχουμε το δεύτερο γύρο των διορθώσεων σφαλμάτων και δεσμών ενεργειών του Αζίρ. Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις διορθώσεις, μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική εξήγηση από την ενημέρωση 5.16 εδώ.

W – Έγερση!
ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΑΜΜΟ Οι Στρατιώτες της Άμμου του Αζίρ λειτουργούν πλέον με τον Χορτάτο Αδηφάγο
ΣΤΟΙΧΗΘΕΙΤΕ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που επέτρεπε σε πολλαπλούς αποσυγχρονισμένους στρατιώτες να προκαλούν πλήρη ζημιά

R – Τείχος του Αυτοκράτορα
ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΩ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε τις μονάδες να εκτοξεύονται πολύ μακριά

ZedΖεντ

Ο αόρατος περίπλοκος κώδικας είναι ο χειρότερος.

Όπως συνέβη με τον Αζίρ και τη Σίντρα, οι δέσμες ενεργειών του Ζεντ ήταν αρκετά περίπλοκες, επομένως έπρεπε να γίνει ένα ξεκαθάρισμα στον κώδικά του.

Q – Κοφτερό Σούρικεν
ΑΟΡΑΤΟ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που δεν επέτρεπε την εκτόξευση του Κοφτερού Σούρικεν, αμέσως μετά τη χρήση της Ζωντανής Σκιάς

W – Ζωντανή Σκιά
ΣΚΙΩΔΗΣ ΜΑΓΕΙΑ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που επέτρεπε τη χρήση του Κοφτερού Σούρικεν από τη σκιά, αν ο παίκτης χρησιμοποιούσε την ικανότητα προτού χρησιμοποιήσει τη Ζωντανή Σκιά

R – Σημάδι του Θανάτου
ΕΙΔΕ ΤΟ ΦΩΣ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που δεν άφηνε τον Ζεντ να γυρίσει στη σκιά του μετά την αναβίωση από τον Φύλακα Άγγελος
Ο ΝΙΝΤΖΑ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε μερικές φορές το Σημάδι του Θανάτου να βγάζει μια σκιά για το υπόλοιπο του παιχνιδιού

Ενημερώσεις στις ενδείξεις οθόνης (HUD)

Νέα χαρακτηριστικά! Διορθώσεις σφαλμάτων! Η Λειτουργία Θεατή είναι πιο όμορφη!

Ενδείξεις οθόνης θεατή

Οι ενδείξεις οθόνης θεατή έχουν νέα εμφάνιση που συμβαδίζει με τις νέες ενδείξεις οθόνης του παιχνιδιού!

Νέα χαρακτηριστικά και ενημερώσεις

  • Το κόστος των ικανοτήτων εμφανίζεται πλέον στην επάνω δεξιά γωνία των εικονιδίων τους (με την επιλογή «Εμφάνιση κόστους ικανοτήτων» στην καρτέλα Περιβάλλον παιχνιδιού του μενού επιλογών)
  • Προστέθηκαν εφέ κίνησης για τις γραμμές ζωής και πόρων όταν είναι ενεργοποιημένη η επιλογή «Εμφάνιση εφέ κίνησης στις ενδείξεις οθόνης» (στην καρτέλα Περιβάλλον παιχνιδιού)
  • Επανήλθαν τα προσαρμοσμένα εικονίδια νέου επιπέδου για τους μηχανισμούς Ενίσχυσης του Βίκτορ και Εξέλιξης του Κα’Ζιξ
  • Το παράθυρο παράδοσης είναι τώρα πολύ μικρότερο και ελαφρώς διάφανο
  • Τα εικονίδια ικανοτήτων αναβοσβήνουν στιγμιαία όταν ο Χρόνος Επαναφόρτισής τους μειώνεται από κάποια άλλη επίδραση

Διορθώσεις σφαλμάτων

  • Η θέση του πλαισίου συνομιλίας δεν επανέρχεται πλέον μεταξύ παιχνιδιών
  • Η ένδειξη «?» στον πίνακα βαθμολογίας για χαρακτήρες που λείπουν δεν καλύπτει πλέον τους μετρητές επανεμφάνισης
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα στη Λειτουργία Θεατή που δεν επέτρεπε την εμφάνιση του μενού «C»
  • Τα εικονίδια των παθητικών ικανοτήτων των ηρώων «σβήνουν» τώρα μέχρι να περάσει ο Χρόνος Επαναφόρτισης

Άρθρα σελίδας προορισμού

Αυτήν τη φορά το εννοούμε.

Είχαμε αναφέρει πριν από λίγο καιρό ότι σκοπεύαμε να κάνουμε μια αλλαγή στη σελίδα προορισμού ώστε να μπορείτε να διαβάζετε άρθρα εντός της εφαρμογής, αντί να μεταφέρεστε στο πρόγραμμα περιήγησης. Μας προέκυψαν μερικά απρόσμενα σφάλματα, αλλά τώρα είμαστε σχεδόν έτοιμοι να γυρίσουμε το διακόπτη! Αυτή η βολική αλλαγή αναμένεται να πραγματοποιηθεί την εβδομάδα μετά την κυκλοφορία της ενημέρωσης 5.17. Τυπικά, είμαστε ακόμη στην περίοδο μετά την αρχική ανακοίνωση, έτσι δεν είναι;

Διορθώσεις σφαλμάτων

  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που έκανε τον Προάγγελο του Ζέκε να δίνει +250 Ζωή
  • Ενημερώθηκαν οι επεξηγήσεις του Σκάρνερ σύμφωνα με τις αλλαγές που έγιναν στην ενδιάμεση ενημέρωση της 5.16
  • Ο Σκάρνερ δεν αποκτά πλέον Κρυστάλλινη Φόρτιση, αν ο στόχος του μπλοκάρει το R – Σούβλισμα ή την ενεργοποίηση του E – Θρυμματίσματος με μια ασπίδα ξορκιών
  • Τα φαντάσματα ηρώων που δημιουργεί η R – Κατάρα του Τάφου του Μορντεκάιζερ πλέον θεωρείται ότι έχουν το επίπεδο ήρωα του Μορντεκάιζερ όσον αφορά την προσαρμογή των στατιστικών τους ανά επίπεδο
  • Ο Όλαφ πλέον αγνοεί, όπως θα έπρεπε, την απώθηση από την E – Καταδίωξη των Αδυνάτων της Σίντρα, όταν βρίσκεται υπό την επήρεια του R – Ράγκναροκ
  • Αυξήθηκε η διάρκεια της κίνησης που προκαλεί το Q – Χτύπημα Αποδεκατισμού του Σάιον όταν πετάει τους εχθρούς στον αέρα, ώστε να συμβαδίζει με την πραγματική διάρκεια της επίδρασης
  • Τα δεσμά από τον E – Ακατονόμαστος Τρόμο του Νόκτουρν δεν διατηρούνται πλέον κατά τη διάρκεια της κίνησης του Φύλακα Άγγελου ή της R – Χρονομετατόπισης του Ζίλεαν
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα που καταργούσε την απαίτηση ύπαρξης του Πλήγματος για τα αντικείμενα ζούγκλας μετά από μια αποσύνδεση και επέτρεπε άκυρες αγορές που κόστιζαν χρήματα, αλλά δεν έδιναν αντικείμενο
  • Διορθώθηκαν ορισμένα θέματα με τα εφέ κίνησης που έκαναν περιστασιακά την εμφάνισή τους όταν ο Δράκος έχανε το στόχο του ή άλλαζε στόχο
  • Οι σωλήνες στους ώμους του Βιονικού Ντάριους ανάβουν και πάλι όταν χρησιμοποιεί τον Q – Αποδεκατισμό
  • Ο Ντάριους, ο βασιλιάς των Αγρίων κάνει πάντα την κίνηση αυτόματης επίθεσης για το W – Χτύπημα Παράλυσης
  • Προσθέσαμε ξανά ορισμένα οπτικά εφέ νερού που είχαν χαθεί για την E – Καταδίωξη των Αδυνάτων της Σίντρα της Ατλαντίδας

Επερχόμενες αμφιέσεις

Οι αμφιέσεις PROJECT θα κυκλοφορήσουν κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης 5.17!

PROJECT: Γι

MasterYi_9

PROJECT: Λούσιαν

Lucian_6

PROJECT: Λεόνα

Leona_8

PROJECT: Φιόρα

Fiora_4

PROJECT: Ζεντ

Zed_3

[leagueoflegends.com]

Περισσότερα νέα για το League of Legends