PBE Update 4/8: 6 καινούργιες αμφιέσεις και ενημέρωση 4 ηρώων

Μία ακόμη μεγάλη ενημέρωση έρχεται στο Patch 5.16

Platform
 
Genre
 
Publisher
 
Developer
 

Μία ακόμη μεγάλη ενημέρωση έρχεται στο Patch 5.16

Ξεκινάμε με τις 6 καινούργιες αμφιέσεις

Arcade Riven (1350 RP)

riven

riventurn

234242342

rivenQ

rivenw

rivene

rivenR

rBIG

Η Arcade Riven θα κοστίζει 1350 RP* και περιλαμβάνει:

  • Νέα σύσταση και μοντέλο
  • Νέα particles
  • Νέα sounds effects (K.O!)
  • Νέο animation recall

*Oι τιμές στο PBE αλλάζουν. Η νέα Arcade Riven είναι πλέον διαθέσιμη στον PBE.

Battle Boss Blitzcrank (1350RP)

blitz

blitzturn

blitzrecall

passive

blitzq

blitzw

blitze

shockker

blitzR

Ο Battle Boss Blitzcrank θα κοστίζει 1350 RP* και περιλαμβάνει

  • Νέα σύσταση και μοντέλο
  • Νέα sound effects
  • Nέο recall animation
  • Νέο run animation

*Oι τιμές στο PBE αλλάζουν. Ο νέος Battle Boss Blitzcrank είναι πλέον διαθέσιμος στον PBE.

2535252352

Επίσης έχουμε το σετ από 4 ακαδημαϊκές θεματικές αμφιέσεις:

Κατευθείαν από την Ακαδημία στο Φαράγγι των Επικαλεστών: Ahri, Darius, Ekko και Vladimir είναι έτοιμοι για το σχολικό διαγωνισμό. Αυτές οι αμφιέσεις περιέχουν:

  • Νέα σύσταση και μοντέλα

Η κάθε αμφίεση θα κοστίζει 750 RP (οι τιμές στο PBE αλλάζουν)

Academy Ahri (750 RP)

ahri

ahriturn

Academy Darius (750 RP)

darius

dariusturn

Academy Ekko (750 RP)

ekko

ekkoturn

Academy Vladimir (750 RP)

vlad

vladturn

Gameplay Update: Κολοσσοί

Darius

Σημειώσεις:

  • Ο Darius είναι πολύ δυνατός στο early lane, γι’ αυτό το λόγο το αλλάξαμε προς το mid και late game
  • Περιμένουμε να αγοράζει πιο ανθεκτικά αντικείμενα, όπως έκανε πριν με τη βοήθεια του Bloodrage
  • Για να διευκολύνουμε τη δύναμη και τη σημασία του Bloodrage, αρκετή από το base damage, χρειάστηκε να μειώθει

General:

  • To attack range αυξήθηκε στο 175 από 125
  • To attack damage pre level ανέβηκε στο 5 από 3.5
  • To health αυξήθηκε στο 100 από 93
  • To armor αυξήθηκε στο 4 από 3.5
  • To basic movement speed μειώθηκε στο 0.65 από 0.679
  • To attack speed per level μειώθηκε στο 1% από 4%

Hemorrhage (Παθητική):

  • Όταν ο αντίπαλος φτάσει το μέγιστο στην Αιμορρογία ή πεθάνει από τη Νοξιανή Γκιλοτίνα, τότε ο Darius μπαίνει για 5 δευτερόλεπτα σε κατάσταση Bloodrage. Κατά τη διάρκεια του Bloodrage, ο Darius αποκτάει 40-200 bonus ζημιά επίθεσης και ασκεί την Αιμορργία σε κάθε χτύπημα
  • Η αιμορραγία τώρα ασκεί σωματική ζημιά αντί για μαγική
  • Η ζημιά της αιμορραγίας μειώθηκε σε 10-27 από 12-36
  • Δεν αποκτάει πια ταχύτητα κίνησης από κάθε ματωμένο ήρωα

Decimate (Q):

  • Τώρα έχει 0.75 delay πριν το γυρίσει
  • Ο Darius τώρα θερπεύεται 10% από τo missing health του για κάθε αντίπαλο που έχει χτυπήσει με τη λεπίδα του (μέγιστο 30%)
  • Blade damage (εξωτερικός κύκλος) άλλαξε σε 20/40/60/80/100 (+1.0/1.1/1.2/1.3/1.4 συνολικό Attack Damage) από 105/157.5/210/262.5/315 (+1.05 bonus Attack Damage)
  • Handle damage (εσωτερικός κύκλος) μειώθηκε στο 50% από 66%
  • Αντίπαλοι που ασκούνται πάνω τους χτυπήματα, δεν αποκτούν πια Hemorrhage stacks

Crippling Strike (W):

  • Το damage ρυθμίστηκε στο 140% συνολικό Attack damage από 120/140/160/180/200%
  • Το slow amount αυξήθηκε σε 40/50/60/70/80% από 20/25/30/35/40%
  • Η διάρκεια του slow μειώθηκε στο 1 δευτερόλεπτο από τα 2 δευτερόλεπτα
  • Δεν μειώνει πια το attack speed
  • To cooldown άλλαξε σε 9/8/7/6/5 από 8
  • Δεν μειώνει πια το basic cooldown ανά Hemorrhage stack
  • To mana μειώθηκε σε 30 από 30/35/40/45/50

Apprehend (E):

  • Διορθώθηκε ένα bug όπου οι αντίπαλοι, αν ξεφεύγαν τους τραβούσε πάλι πίσω
  • Το cast time μειώθηκε σε 0.25 από 0.32
  • Τώρα οι στόχοι επιβραδύνονται αφού τραβηχτούν

Noxian Guillotine (R):

  • Το damage μειώθηκε σε 100/200/300 από 160/250/340
  • Τώρα πια δεν επιστέφεται mana στα re-casts, αντίθετα όλα τα re-casts δεν κοστίζουν mana
  • Στο επίπεδο 3, η Noxian Guillotine δεν κοστίζει mana
  • Κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης ενός αντίπαλου, όλα τα πλάσματα (όχι ήρωες) γύρω από τον Darius τρομοκρατούνται

 

Garen

Προτεινόμενα αντικείμενα ανανεώθηκαν

Base Stats:

  • (Nerf) Health per lvl μειώθηκε από 96 σε 84.25
  • (Buff) AD per lvl από 3.5 σε 4.5
  • (Buff) Armor per lvl από 2.7 σε 3.0
  • (Buff) Attack Range από 125 σε175

Perseverance (Παθητική):

  • (Nerf) Regenaration per sec στο level 16 από 2% max Health σε 1.6%

Decisive Strike (Q):

  • (Nerf) Silence Duration μετατρέπεται από 1.5/1.75/2/2.25/2.5 σε 1.5 all ranks

Courage (W):

  • (Αφαιρέθηκε) 20% αυξημένο  bonus Armor και Magic Resist
  • (Προστέθηκε) Σκοτώνοντας μονάδες αποκτάει μόνιμα 0.2 Armor και Magic Resist (1 για ήρωες, μεγάλα τέρατα, και επικά τέρατα), μέχρι μέγιστο από 10/15/20/25/30
  • (Αφαιρέθηκε) Active Tenacity component

Judgment (E):

  • (Nerf) Base Damage per tick από 10.0/22.5/35.0/47.5/60 σε 12.0/16.0/20.0/24.0/28.0
  • (Buff) Συνολικό Attack Damage εμβέλειας per tick από 0.35/0.40/0.45/0.50/0.55 σε 0.47/0.49/0.51/0.53/0.55
  • (Nerf) Base ticks per cast από 6 σε 5
  • (Buff) Cooldown από 13/12/11/10/9 σε 9 at all ranks
  • (Προστέθηκε) Η ταχύτητα του Judgment’s spin αυξάνεται μόνιμα στα levels 1/4/7/10/13/16, με αποτέλεσμα να έχει σύνολο 5/6/7/8/9/10 μέγιστα ticks από το damage per cast
  • (Προστέθηκε) Ακυρώνοντας το Judgment νωρίτερα, μειώνεται το cooldown του Judgment ανάλογα με τη διάρκεια του buff
  • (Αφαιρέθηκε) Το Judgment δεν επωφελείται πια από Critical Strike Chance ή Critical Strike Damage
  • Αφαιρέθηκε) O Garen δεν κινείται πια 20% πιο αργά στα minions
  • (Προστέθηκε) O Garen τώρα κινείται 20% πιο αργά όσο κινείται προς έναν ήρωα που έχει χτυπήσει με το Judgment

Demacian Justice (R):

  • (Προστέθηκε) Παθητική: Ο αντίπαλος με τα περισσότερα πρόσφατα kills είναι ο Κακός. Τα Judgment ticks και οι βασικές επιθέσεις στον Κακό προξενούν επιπλέον 1% από το μέγιστο Health ως true damage
  • (Προστέθηκε) Το Demacian Justice τώρα ασκεί true damage στον Κακό αντί για μαγική ζημιά

Mordekaiser

Τα προτεινόμενα αντικείμενα ανανεώθηκαν

Base Stats:

  • (Nerf) Movement Speed από 340 σε 330
  • (Nerf) Health Points από 555 σε 525
  • (Buff) Health Points per level από 73 σε 80
  • (Buff) Attack Damage per level από 3.5 σε 5
  • (Buff) Attack Speed per level από 2.6 σε 3
  • (Buff) Health Points regenaration per 5 seconds από 3.3 σε 4
  • (Buff) Health Points regenaration per level από 0.3 σε 0.55
  • (Buff) Range από 125 σε 200
  • Βελτιώθηκε το attack frame
  • Armor per level από 2.7 σε 3.0
  • Attack Frame improved, δεν μεγαλώνει στατιστικά με το Attack Speed

Iron Man (Παθητική):

  • Η ασπίδα διασπάται ανά δευτερόλεπτο τώρα 2% από το βασικό health point (πάνω από 3% μέγιστο ασπίδας)
  • Η ασπίδα δεν διασπάται πια κάτω από 25%
  • Η μέγιστη ασπίδα από per level σε 25% του μέγιστου Health Point
  • H δημιουργία της ασπίδας είναι τώρα στο 25% (από το damage που προξενείται), από 35%

Mace of Spades (Q):

  • Ενισχύονται οι επόμενες 3 επιθέσεις του Mordekaiser
  • Η κάθε επίθεση προξενεί 2x-3x στην τελευταία, αυξάνοντας με spell rank (π.χ., αν η πρώτη προκαλεί 100 damage, η τρίτη θα προκαλέσει 900 damage)

Harvesters of Sorrow (W) : Reworked

  • Νέα παθητική: Mordekaiser λαμβάνει όλη την εμπειρία από κάθε lane minion που σκοτώνει
  • Νέα ενεργητική — Harvesters of Sorrow: Ο Mordekaiser και ο στοχευμένος σύμμαχος ήρωας λαμβάνουν 75 Movement Speed ενώ κινούνται ο ένας προς τον άλλον
  • Όταν είναι ο ένας κοντά στον άλλον, και οι δύο προκαλούν μαγική ζημιά για 4 δευτερόλεπτα
  • Η ικανότητα μπορεί να ξαναενεργοποιηθεί αμέσως και να προκαλέσει 40% του συνολικού damage over time, θεραπεύοντας τον Mordekaiser και τον συμμαχό του για το damage που προξενεί (η θεραπεία μπορεί να θεραπεύσει μέχρι και 3 μονάδες μέγιστο. 33% θεραπεία στα minions)
  • Το κόστος θεραπείας αφαιρέθηκε

Siphon of Destruction (E):

  • Μειώθηκε το base damage από 70/115/160/205/250 σε 35/65/95/125/155
  • Τώρα επίσης κλιμακώνεται με 0.6 total AD
  • Cooldown από 6 σε 6/5.75/5.5/5.25/5
  • Τώρα λαμβάνει 15% από τη μέγιστη ασπίδα σε χτυπήματα ηρώων

Children of the Grave (R):

  • (Προστέθηκε): Παθητική — Dragon Force: Προκαλεί ζημιά στο Δράκο και τον σημαδεύει με κατάρα. Άν η ομάδα του Mordekaiser σκοτώνει έναν καταραμένο στόχο, ο Mordekaiser παίρνει το φάντασμα του στόχου
  • Σχεδιασμένο για το μέλλον: Το φάντασμα δεν κλιμακώνεται πια

Skarner

Προτεινόμενα αντικείμενα ανανεώθηκαν

Base Stats:

  • (Nerf) Base Movement Speed από 345 σε 330
  • (Nerf) Health per level από 96 σε 84.25
  • (Buff) Attack Damage per level από 4.2 σε 4.5

Crystal Spires (Παθητική):

Αφαιρέθηκε: Crystallizing Sting (moved thematically to E – Fracture)

Προστέθηκε

  • Η παρουσία του Skarner δημιουργεί κρυστάλλους να εμφανίζονται σε τυχαίες τοποθεσίες στο χάρτη. Και οι δύο ομάδες μπορούν να συλλέξουν τους Κρυστάλλους. Συλλέγοντας τους κρυστάλλους, αποτρέπουν την αντίπαλη ομάδα για 10 δευτερόλεπτα
  • Ενώ είναι κοντά σε ενεργούς Κρυστάλλους, ο Skarner λαμβάνει 150 Movement Speed και 35%+5% per level Attack Speed, και αποκαθιστά 3% από το μέγιστο Mana per second

Λεπτομέρειες συλλoγής Κρυστάλλων

  • Οι Κρύσταλλοι θα παραμείνουν μόνιμα στην ομάδα που τους σύλλεξε μέχρι να τους ξανασυλλέξει η αντίπαλη ομάδα
  • Συλλέγοντας ένα Κρύσταλλο οι παίκτες κερδίζουν 15 gold
  • Οι Κρύσταλλοι κλειδώνουν όταν ξανασυλλεχθούν για 10 δευτερόλεπτα αφού συλλεχθούν
  • Αφού είναι κλειδωμένοι για 1ο δευτερόλεπτα, οι Κρύσταλλοι παρέχουν όραση σε μία περιοχή γύρω τους (και δεν παρέχουν όραση τον υπολοιπο χρόνο)
  • Άν ένα μέλος της ομάδας που κατέχει τον Κρύσταλλο και στέκεται πάνω στον Κρύσταλλο, δεν μπορεί να τον συλλέξει

Crystal Slash (Q):

Αλλαγές σε damage/cooldown/costs/effects

  • Αφόρτιστο base damage αντικαθιστάται με 0.32/0.34/0.36/0.38/0.40 συνολικό Attack Damage ratio
  • Φορτισμένο base damage αντικαθιστάται με 0.32/0.34/0.36/0.38/0.40 συνολικό Attack Damage ratio
  • Αφόρτιστο Bonus AD ratio αφαιρέθηκε
  • Cooldown από 3.5 σε 3.50/3.25/3.00/2.75/2.50
  • Διάρκεια φορτίσματος από 5 σε 4
  • Το cooldown μειωμένο effect στις βασικές επιθέσεις σε μη-ήρωες από 0.5 seconds σε 0.25 seconds (effect ενάντια σε champions δεν αλλάζει στο 1 second)
  • Mana Cost από 16/17/18/19/20 σε 10/11/12/13/14
  • (Αφαιρέθηκε) Stacking Movement Speed και Attack Speed buff

Crystalline Exoskeleton (W):

Αλλαγές στην αξία της ασπίδας:

  • Βασική αξία της ασπίδας αφαιρέθηκε (AP ratio παραμένει)
  • Τώρα δίνει ασπίδα για 12/13/14/15/16% από το μέγιστο Health του Skarner

Fracture (E):

  • (Προστέθηκε) H ταχύτητα του βλήματος τώρα μειώθηκε σε κάθε χτύπημα ήρωα.
  • (Προστέθηκε) Εχθροί που δέχονται χτύπημα από το Fracture επηρρεάζονται με το Crystal Venom για 5 δευτερόλεπτα, και προκαλεί στην επόμενη βασική επίθεση του Skarner εναντίον τους 25/50/75/100/125 επιπλέον σωματική ζημιά, ενώ τους ακινητοποιεί για 1 δευτερόλεπτο.
  • (Nerf) Η διάρκεια του Slow από 2.5 σε 2.

Impale (R):

Αλλαγές στο damage

  • Base Magic Damage από 100/150/200 σε 20/60/100
  • Τώρα προκαλεί σωματική ζημιά ενώ και στα δυο τελειώνει άναλογα σε 100% του Skarner το Attack Damage
  • (Buff) Mana Cost από 100/125/150 σε 100/100/100
  • Cooldown από 110/100/90 σε 120/100/80
  • Δεν προκαλέι πια bonus damage σε στόχους με Crystal Venom

 

Περισσότερα νέα για το League of Legends
Tags

Ένα Ps2 κάνει όλη την αρχή για να παίξεις λίγο και να σε βάλει στο τρυπάκι. Από Ν64, playstation 1 & 2, μέχρι dreamcast και Game boy color (με pikachu κασέτα εννοείται) πρόλαβα αρκετά ωστέ να ξεκινήσω την ζωή του απλού gamer. Τώρα πια γράφοντας για αυτά, η ζωή είναι καλύτερη και μπαίνοντας στον κόσμο τους με πιο ευχάριστο τρόπο